Fantasioista

Anonyymi-ap

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai pyritkö pikemminkin hillitsemään? Fantasioitko vain sellaisesta, mitä voisi tapahtua reaalimaailmassa vai päästätkö mielikuvituksesi täysin valloilleen? Saako varattu fantasioida tai saako varatusta fantasioida?

Aletheias

144

1593

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kantsii kysyä asiantuntijalta xLinerilta. Sen aivot muuttaa sen seksifantasiat todellisuudeksi.

• Anonyymi00001

Jätetään muiden maalittamiset pois.

Kysyn ihan jokaiselta tasapuolisesti ja ne vastaavat, jotka haluavat.

Aletheias

• Anonyymi00051

Hänen tarvis tehdä itsekin jotain eipä niitä aivot muuta unia kummemiksi

• Anonyymi00002

Ruokin. Ei ole hyvä elää haaveissa, mutta välillä mukavaa miettiä niitä, vaikka ei koskaan pääsisi toteuttamaan

• Anonyymi00003

Hyvä pointti tuo, ettei liikaa uppoudu haavemaailmaan.

Aletheias

• Anonyymi00004

Poikamiehenä voin fantasioida ihan mistä haluan parisuhteessa tai minkäänlaisessa suhteessa ettei ole enään sinkku välitätkö välttämättä edes toisesta jos olet yhden kanssa ja silti fantasioit jostain toisesta en vaan ole fantasiointiakaan harrastanu enään vuosiin

• Anonyymi00006

Mielestäni parisuhteessakin ollessa voi fantasioida, vaikka jos toinen jatkuvasti fantasioisi jostain toisesta todellisesta henkilöstä, niin eihän kaikki silloin kunnossa olisi.

Aletheias

• Anonyymi00052
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mielestäni parisuhteessakin ollessa voi fantasioida, vaikka jos toinen jatkuvasti fantasioisi jostain toisesta todellisesta henkilöstä, niin eihän kaikki silloin kunnossa olisi.

Aletheias

Väittäsin että tällöin tarvii muutakin ajateltavaa kuin sen normaalin arjen sinänsä ei mitään väärää tuomittavaa vasta silloin jos ei pysty vastustamaan kiusausta (ajatuksilleen ei voi mitään vaan sille kuinka ajatustensa pohjalta toimii) naiset itse minulle niin opettaneet kohdallani ei koske heitä itseään (pitäisi olla heille hyväksyttävää pettää) jo siksi jos katsot toisen naisen peppua ja erehdyt miettimään hetkeksi miltähän tuo tuntuis takaapäin naiset toki si taas saa ajatella miltä tuntuis panna toisen miehen kanssa missä meni vikaan kumman osalta miessukupuolen vai naissukupuolen missä on se kuuluisa TASA-ARVO kysymyksenä kumpikos se onkaan se narsistisempi sukupuoli

• Anonyymi00115
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Väittäsin että tällöin tarvii muutakin ajateltavaa kuin sen normaalin arjen sinänsä ei mitään väärää tuomittavaa vasta silloin jos ei pysty vastustamaan kiusausta (ajatuksilleen ei voi mitään vaan sille kuinka ajatustensa pohjalta toimii) naiset itse minulle niin opettaneet kohdallani ei koske heitä itseään (pitäisi olla heille hyväksyttävää pettää) jo siksi jos katsot toisen naisen peppua ja erehdyt miettimään hetkeksi miltähän tuo tuntuis takaapäin naiset toki si taas saa ajatella miltä tuntuis panna toisen miehen kanssa missä meni vikaan kumman osalta miessukupuolen vai naissukupuolen missä on se kuuluisa TASA-ARVO kysymyksenä kumpikos se onkaan se narsistisempi sukupuoli

Jos mies olisi niin tyhmä, ettei osaa pitää suutaan kiinni siitä kenen kanssa kiva panna, niin loukkaantuisin.

Jos en voisi jättää siihen, niin miettisin ääneen jonkun miehen panemista loukatakseni takaisin. Ei vät naiset sellaista oikeasti mieti.

Mutta tilanne voi tehdä varkaan, eikä siinäkään tapauksessa asiaa ole mietitty, vaan päinvastoin.

Ehkä fantasioista pitäisi puhua avoimesti, mutta asiapitoinen keskustelu tekee sen tylsäksi. Tai jos mies jatkaa ja jatkaa omista fantasoistaan avautumista, muuttuu hän pervoksi.

Hieman kinkkinen juttu, mutta jotenkin noin se menee..

Onko se mielestäsi narsismia? Itse pidän sinua pervona, jos olet ns. kirjoittaja välis.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Jos mies olisi niin tyhmä, ettei osaa pitää suutaan kiinni siitä kenen kanssa kiva panna, niin loukkaantuisin.

Jos en voisi jättää siihen, niin miettisin ääneen jonkun miehen panemista loukatakseni takaisin. Ei vät naiset sellaista oikeasti mieti.

Mutta tilanne voi tehdä varkaan, eikä siinäkään tapauksessa asiaa ole mietitty, vaan päinvastoin.

Ehkä fantasioista pitäisi puhua avoimesti, mutta asiapitoinen keskustelu tekee sen tylsäksi. Tai jos mies jatkaa ja jatkaa omista fantasoistaan avautumista, muuttuu hän pervoksi.

Hieman kinkkinen juttu, mutta jotenkin noin se menee..

Onko se mielestäsi narsismia? Itse pidän sinua pervona, jos olet ns. kirjoittaja välis.

Tasa-arvoa ei ole oikeasti olemassa, koska en ainakaa itse mieti ohikulkijoista olisiko kiva panna. En edes miesten kuvista.

Kuvittelen näin olevan useinpien naisten kohdalla. Voihan sellaista tosin kokeilla ja leikkiä sen tiedon varassa, että miehet niin tekevät.

Mielenkiinto mieheen syttyy ihan eri asioista. Samanlaisten arvojen ja huumorin havaitseminen esim. vaikkei sitä syyksi heti arvaisi.

• Anonyymi00005

Mielestäni en ruoki enkä hillitse, annan niiden toimia vapaasti. En koe tarvetta kontrolloida niitä. Ei ne niin laittomia ja pervoja ole :))

Ja mitä sitten vaikka olisivatkin vähän enemmän äärilaitaa? Nehän olisivat kuitenkin vain fantasioita, ja jos niitä ei pyri toteuttamaan, niin ei siinä ainakaan muille vahinkoa tulisi.

Luulen että en kuitenkaan ole mikään kova fantasioimaan. Ainakaan mistään satuolennoista en muista kuvitelleeni mitään. Eli tylsästi käytän ihan muiden luomaa todellista kuvaa näihin tarkoituksiin :))

Varatunhan on käytännössä pakko fantasioida hyvästä seksielämästä, jos ei muusta:))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00007

Kiitos, ihanan kattava vastaus 😊

Ajattelen pitkälti kuten sinä. Minäkin annan fantasioiden elää omaa elämäänsä mielessäni rajoittamatta tai ruokkimatta niitä sen erityisemmin. Joskus ne ovat villimpiä, joskus tavanomaisempia. Joskus sellaisia, etten todellakaan toteuttaisi oikeassa elämässä, mutta fantasiathan ovat nimenomaan pelkkiä fantasioita.

Sinkunkin on pakko fantasioida 😄 Vaikka aina olen jollain tasolla fantasioinut, olipa seksielämä miten aktiivista tahansa eikä se mitenkään pois parisuhteessta ole ollut.

Aletheias

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ajattelen pitkälti kuten sinä. Minäkin annan fantasioiden elää omaa elämäänsä mielessäni rajoittamatta tai ruokkimatta niitä sen erityisemmin. Joskus ne ovat villimpiä, joskus tavanomaisempia. Joskus sellaisia, etten todellakaan toteuttaisi oikeassa elämässä, mutta fantasiathan ovat nimenomaan pelkkiä fantasioita.

Sinkunkin on pakko fantasioida 😄 Vaikka aina olen jollain tasolla fantasioinut, olipa seksielämä miten aktiivista tahansa eikä se mitenkään pois parisuhteessta ole ollut.

Aletheias

Entäs jos fantasioi kohteesta, jota ei ole koskaan nähnytkään? :) Onko se sitä mielikuvituksen valloilleen päästämistä? Ja kuinka erikoista se nyt sitten olisi?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Entäs jos fantasioi kohteesta, jota ei ole koskaan nähnytkään? :) Onko se sitä mielikuvituksen valloilleen päästämistä? Ja kuinka erikoista se nyt sitten olisi?

-keinovaginamies-

Hyvin voi mielestäni fantasioida kohteesta, jota ei ole nähnytkään ja se on juurikin mielikuvituksen valloilleen päästämistä 😊 Omalla kohdallani annan mielen vaeltaa sinne, minne se haluaa. Eihän siitä mitään haittaa ole, vaikka mielikuvitus täyttää puuttuvat kohdat 🤗

Aletheias

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Aletheias

Toisessa puheenvuorossa kiellät, toisessa myönnät.

• Anonyymi00014
        å.ä.ö kirjoitti:

Saa ihminen täydentää vastaustaan ja tulla vaikka toisiin ajatuksiinkin joskus. Ja voihan olla, että käsitit väärin toisen tarkoituksen ylipäätään.

Sivusta

• Anonyymi00019
        å.ä.ö kirjoitti:

Mitä kiellän ja mitä myönnän?

Aletheias

• Anonyymi00035
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aletheias

"Vaikka aina olen jollain tasolla fantasioinut, olipa seksielämä miten aktiivista tahansa eikä se mitenkään pois parisuhteessta ole ollut."

Kommentoin nyt täysin sivusta, että itselläni se on aina mennyt niin, että haaveilen ja mietin seksiä ylipäänsä selvästi enemmän silloin, kun seksielämäni on aktiivista ja on joku josta haaveilla. Menen ikään kuin "säästöliekille", jos kumppania ei ole tai hän ei halua seksiä (sellaisessakin parisuhteessa olen ikävä kyllä ollut) ja energiani keskittyvät aivan muihin asioihin, kun seksiin tai edes siitä haaveiluun.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

"Vaikka aina olen jollain tasolla fantasioinut, olipa seksielämä miten aktiivista tahansa eikä se mitenkään pois parisuhteessta ole ollut."

Kommentoin nyt täysin sivusta, että itselläni se on aina mennyt niin, että haaveilen ja mietin seksiä ylipäänsä selvästi enemmän silloin, kun seksielämäni on aktiivista ja on joku josta haaveilla. Menen ikään kuin "säästöliekille", jos kumppania ei ole tai hän ei halua seksiä (sellaisessakin parisuhteessa olen ikävä kyllä ollut) ja energiani keskittyvät aivan muihin asioihin, kun seksiin tai edes siitä haaveiluun.

Tuo on mielenkiintoista, sillä olen kuullut monen sanovan tuon, että ilman kumppania menee seksuaalisesti ikään kuin säästöliekille. En tajua, miten se tapahtuu, sillä minä olen ollut sinkkuna nyt jo pienen ikuisuuden eikä mistään säästöliekeistä näy merkkiäkään.

Aletheias

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Tuo on mielenkiintoista, sillä olen kuullut monen sanovan tuon, että ilman kumppania menee seksuaalisesti ikään kuin säästöliekille. En tajua, miten se tapahtuu, sillä minä olen ollut sinkkuna nyt jo pienen ikuisuuden eikä mistään säästöliekeistä näy merkkiäkään.

Aletheias

Itselläni se tapahtuu ihan luonnostaan, joten en osaa sanoa miten sen voisi saada tapahtumaan. Itse en vain ole koskaan ollut puutteessa, muutoin kuin parisuhteessa ja ihastuneena/rakastuneena. En myöskään haaveile syöväni suklaalevyä, jota kaapissani ei ole. Vaan jos siellä on suklaalevy, niin sen syöminen voi hyvinkin käydä mielessä. En tiedä mikä tuo mekanismi on.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Itselläni se tapahtuu ihan luonnostaan, joten en osaa sanoa miten sen voisi saada tapahtumaan. Itse en vain ole koskaan ollut puutteessa, muutoin kuin parisuhteessa ja ihastuneena/rakastuneena. En myöskään haaveile syöväni suklaalevyä, jota kaapissani ei ole. Vaan jos siellä on suklaalevy, niin sen syöminen voi hyvinkin käydä mielessä. En tiedä mikä tuo mekanismi on.

Kyllä minullakin eroottiset tuntemukset vahvistuvat merkittävästi parisuhteessa/ihastuneena, kun siihen tulee tunnepuoli mukaan. Tunteet vievät eroottisuuden aivan uudelle tasolle, ja tuota tasoa ei voi saavuttaa ilman kumppania.

Sinkkuna ollessa en silti pysty sanomaan, että olisin säästöliekillä vaan kyllä se liekki palaa jatkuvasti. Valitettavasti minulla toimii näin, kuulostaa paljon järkevämmältä tuo sinun tapasi 😄

Aletheias

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kyllä minullakin eroottiset tuntemukset vahvistuvat merkittävästi parisuhteessa/ihastuneena, kun siihen tulee tunnepuoli mukaan. Tunteet vievät eroottisuuden aivan uudelle tasolle, ja tuota tasoa ei voi saavuttaa ilman kumppania.

Sinkkuna ollessa en silti pysty sanomaan, että olisin säästöliekillä vaan kyllä se liekki palaa jatkuvasti. Valitettavasti minulla toimii näin, kuulostaa paljon järkevämmältä tuo sinun tapasi 😄

Aletheias

Niin en tiedä miten sinä tuon säästöliekin ymmärrät tai miten muut sen tarkoittavat. Itse en ainakaan tarkoita sillä sitä, että mieleni ei tekisi. Se mekanismi on vain täysin eri. Hoidan tarpeeni, enkä "tarvitse" siihen yhtään mitään muilta ihmisiltä, en haaveile kenestäkään, en ajattele ketään, en tarvitse oikeastaan mitään ylimääräistä ärsykettä vaan pelkkä oma tunne ja tuntemus riittävät. Lisäksi intensiteetti on tietysti aivan eri. Kun parisuhteessa pitäisi saada joka päivä ja ihastuneena monta kertaa päivässä, niin näin sinkkuna se tunne tulee muutaman kerran viikossa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Niin en tiedä miten sinä tuon säästöliekin ymmärrät tai miten muut sen tarkoittavat. Itse en ainakaan tarkoita sillä sitä, että mieleni ei tekisi. Se mekanismi on vain täysin eri. Hoidan tarpeeni, enkä "tarvitse" siihen yhtään mitään muilta ihmisiltä, en haaveile kenestäkään, en ajattele ketään, en tarvitse oikeastaan mitään ylimääräistä ärsykettä vaan pelkkä oma tunne ja tuntemus riittävät. Lisäksi intensiteetti on tietysti aivan eri. Kun parisuhteessa pitäisi saada joka päivä ja ihastuneena monta kertaa päivässä, niin näin sinkkuna se tunne tulee muutaman kerran viikossa.

Kiitos, kun avasit asiaa tarkemmin omasta näkökulmastasi. Tulkinnat säästöliekistä takuulla vaihtelevat paljon henkilön mukaan.

Tunnistan tuon saman, että parisuhteessa/ihastuneena intensiteetti kasvaa merkittävästi, mutta kokemukseni sinkkuna olemisesta kuitenkin eroaa siinä, että minulla haluja on päivittäin ja koen tavallaan olevani jonkinlaisessa jatkuvassa vajaustilassa. Pystyn elämään asian kanssa, sillä en ole halujeni vietävissä, mutta aiheuttaahan tämä jonkintasoista turhautumista.

Aletheias

• Anonyymi00009

Siis fantasiathan voivat olla osa yhteisiä leikkejä parisuhteessa. Tottakai niistä kannattaa puhua avoimesti. Molempien. Sitten niiden parissa leikitään yhdessä. Parhaimmillaan jopa yhdistetään niitä. Joko ajatuksen tasolla, tai sitten käytännössä. Niiltä osin kun se molempia innostaa.

Jos toista ei joku innosta, niin ei kai se pelottavaa ole. Sitten se sanotaan. Ja asia jätetään toisen päähän. Miksi ihmiset tekee asiat paljon vaikeammaksi mitä ne ovat?

• Anonyymi00011

Olen samaa mieltä, että fantasioista olisi hyvä pystyä puhumaan avoimesti parisuhteessa. Tietysti on oikeus pitää fantasioita itsellään, jos niin haluaa, mutta henkilökohtaisesti pitäisin siitä, jos kumppanin kanssa voisi keskustella fantasioista. Parhaimmillaanhan ne voivat lisätä läheisyyttä ja tuoda uudenlaisia kokemuksia, joko ajatuksen tasolla tai sitten ihan käytännössä. Kunhan asia on molemmille ok eikä kumpikaan suostu mihinkään, mikä ylittäisi omat rajat.

Aletheias

• Anonyymi00012

No siis, ihan kaikkea. Ruokin ja hillitsen (riippuu millaisessa hetkessä on).

Mulla on hyvä mielikuvitus.

Fantasiat ovat fantasioita, eikä ne kuulu todelliseen maailmaan millään tavalla. Eikä ne myöskään kuulu muille.

Voi olla todella vaarallista sekoittaa fantasia ja todellisuus keskenään. Kaikki kun eivät ymmärrä, ettei sitä fantasiaa ole tarkoitus tuoda
      todellisuuteen, se toimii vain mielikuvituksessa.

Tästä saa olla ihan vapaasti eri mieltä. Sitten ihmetellään esim. naisten "raiskausfantasioita", kun ei ymmärretä hallinnan ja turvallisuuden tiloja.

xLiner

• Anonyymi00021

On ehdottoman tärkeää ymmärtää fantasian ja todellisuuden ero. Mielestäni joitain fantasioita voi toteuttaa oikeassa elämässä, mutta täytyy aidosti miettiä homma loppuun saakka, sillä on hyvin tyypillistä, että se mikä toimii fantasiamaailmassa, ei reaalimaailmassa olekaan hyvä idea. Oikeassa elämässä on niin paljon enemmän asioita, jotka vaikuttavat lopputulokseen, että valtaosin on parempi jättää ne fantasiat fantasianaailmaan.

Aletheias

• Mielikuvitukseni pysyy tällaisissa asioissa hyvin kytköksissä reaalimaailmaan. En muista edes unissani ikinä touhunneen mitään kuin sellaisten ihmusten kanssa, jotka olen tavannut.

Enkä taida olla kovin eroottinen ihminen. Mielikuvitukseni kehittelee mieluummin erilaisia skenaarioita, jotka johtavat seksiin kuin itse seksiä. Ja välillä menee pitkiä aikoja ilman yhtään seksiin liittyvää ajatusta.

• Anonyymi00023

Mielenkiintoista, miten erilaisia me ihmiset näissä olemme, mutta mitään oikeaa tai väärää tapaahan ei ole ja niin kauan kuin homma toimii itselle, ei ole syytä muuttaa mitään.

Minulla unissa ja fantasioissa vierailee taas paljonkin täysin tuntemattomia ihmisiä. On siellä tosin tuttujakin hahmoja, eli tässä kohdin minulla sekoittuu fantasia ja todellisuus.

Aletheias

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Mielenkiintoista, miten erilaisia me ihmiset näissä olemme, mutta mitään oikeaa tai väärää tapaahan ei ole ja niin kauan kuin homma toimii itselle, ei ole syytä muuttaa mitään.

Minulla unissa ja fantasioissa vierailee taas paljonkin täysin tuntemattomia ihmisiä. On siellä tosin tuttujakin hahmoja, eli tässä kohdin minulla sekoittuu fantasia ja todellisuus.

Aletheias

Jos ihmiset ovat tuntemattomia, niin onko niillä silti jonkinlainen persoona tai edes ulkoasu?

Olen huomannut että kun olen reaalielämässä ihastunut, niin se generoi alitajunnassa ja unissa ihan erilaista aktiivisuutta, vaikka en unia juuri herättyäni muistakaan. Muuten kuin että jotain niissä tapahtui. Ja tuolta kantilta mielelläni ruokkisin tätä, koska haluaisin tietää kuka tai mikä olen.

• Anonyymi00054
        scrg kirjoitti:

Jos ihmiset ovat tuntemattomia, niin onko niillä silti jonkinlainen persoona tai edes ulkoasu?

Olen huomannut että kun olen reaalielämässä ihastunut, niin se generoi alitajunnassa ja unissa ihan erilaista aktiivisuutta, vaikka en unia juuri herättyäni muistakaan. Muuten kuin että jotain niissä tapahtui. Ja tuolta kantilta mielelläni ruokkisin tätä, koska haluaisin tietää kuka tai mikä olen.

Minun fantasioissani tuntemattomillakin on jonkinlainen persoona ja ulkoasu. Se on osa tarinaa ja asetelmaa. Joskus hahmot lainaavat piirteitä todellisilta henkilöiltä, joskus kehitän koko hahmon alusta asti itse.

Jos olen ihastunut tai kiinnostunut jostakusta, niin silloin tuo henkilö vierailee aktiivisesti fantasioissani ja usein myös unissa. Ihastuminen siis ainakin minulla buustaa fantasioita, sillä se tuo uudenlaisen tuntemuksen niihin. On ehkä huonosti selitetty, mutta ehkä tajusit pointin.

Aletheias

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Minun fantasioissani tuntemattomillakin on jonkinlainen persoona ja ulkoasu. Se on osa tarinaa ja asetelmaa. Joskus hahmot lainaavat piirteitä todellisilta henkilöiltä, joskus kehitän koko hahmon alusta asti itse.

Jos olen ihastunut tai kiinnostunut jostakusta, niin silloin tuo henkilö vierailee aktiivisesti fantasioissani ja usein myös unissa. Ihastuminen siis ainakin minulla buustaa fantasioita, sillä se tuo uudenlaisen tuntemuksen niihin. On ehkä huonosti selitetty, mutta ehkä tajusit pointin.

Aletheias

En osaa lainkaan tuollaista hahmonkehitystä. Ihmettelen mm. joissain videopeleissä sitä, miten paljon vaivaa on nähty ja toisaalta annettu mahdollisuuksia pelihahmon ulkoisten ominaisuuksien säätämiseen, ilman että niilöä on mitään merkitystä mihinkään. Ja sama "ongelma" tietty on reaalimaailmassa, koska en lainkaan tiedä miltä kaltaiseni hahmon tulisi näyttää, jotta se jotenkin kuvastaisi oikein ja toisten kannalta toteutuisi WYSIWYG eli what you see is what you get. Joillekin nämä tuntuvat olevan jotenkin päivänselviä asioita.

• Anonyymi00066
        scrg kirjoitti:

En osaa lainkaan tuollaista hahmonkehitystä. Ihmettelen mm. joissain videopeleissä sitä, miten paljon vaivaa on nähty ja toisaalta annettu mahdollisuuksia pelihahmon ulkoisten ominaisuuksien säätämiseen, ilman että niilöä on mitään merkitystä mihinkään. Ja sama "ongelma" tietty on reaalimaailmassa, koska en lainkaan tiedä miltä kaltaiseni hahmon tulisi näyttää, jotta se jotenkin kuvastaisi oikein ja toisten kannalta toteutuisi WYSIWYG eli what you see is what you get. Joillekin nämä tuntuvat olevan jotenkin päivänselviä asioita.

Minulla on aika vilkas mielikuvitus, joten tuollainen hahmonkehitys tulee luonnostaan. Eikä se ole pelkästään ulkoisen olemuksen miettimistä, vaan mielessäni luon hahmolle luonteen, tavan liikkua, jopa tuoksun.. Esim jos tarinassani esiintyy mies, jonka tapaan metsässä, kuvittelen hänen tuoksuvan männynhavuilta, sahanpurulta, aavistuksen hieltä sekoittuneena miehen omaan ominaistuoksuun ja tuo on minulle yksi kiihottava tekijä fantasiassani.

Aletheias

• Anonyymi00066 kirjoitti:

Minulla on aika vilkas mielikuvitus, joten tuollainen hahmonkehitys tulee luonnostaan. Eikä se ole pelkästään ulkoisen olemuksen miettimistä, vaan mielessäni luon hahmolle luonteen, tavan liikkua, jopa tuoksun.. Esim jos tarinassani esiintyy mies, jonka tapaan metsässä, kuvittelen hänen tuoksuvan männynhavuilta, sahanpurulta, aavistuksen hieltä sekoittuneena miehen omaan ominaistuoksuun ja tuo on minulle yksi kiihottava tekijä fantasiassani.

Aletheias

Minulla on mielestäni mielikuvitusta (paitsi ei kirjaimellisesti), mutta se ei ulotu aistihavaintoihin liittyviin juttuihin vaan pelkästään abstrakteihin asioihin. Tekisi mieli tarkistaa jokin alakoulun ainekirjoitusvihko, mutta luulen että en silloinkaan käyttänyt kovin paljon mitään adjektiiveja.

• Anonyymi00013

Kahtaa ponnaria en pistä täl iällä

• Anonyymi00015

joillain kuin ei sitten ikinä ole naisia kuin joku kannonkosken joku mummon mökissäkin asuva pappa...

Pimpitön Pertti

• Anonyymi00082

Käy pullasufeel, se piristääpi?

• Anonyymi00016

Fantasioin rakastamastani ihmisestä. Tilanne on, mikä on. En avaa sitä enempää.

• Anonyymi00024

Kiitos vastauksestasi. Kenenkään ei tarvitse avautua enempää, kuin itsestään mukavalta tuntuu.

Aletheias

• Anonyymi00017

Olen fantasioinut afrikkalaisista miehistä ja yhden kanssa olinkin 😎

• Anonyymi00083

Panikko soittamaan rumpuja samalla gubbe? Moneen ne taipuu varmaa kaikki kuule

• Anonyymi00018

Onko fantasiaa kun näkee eroottisestikin latautuneita unia, miesvaltaisella alalla ja meillä muutama nainen siellä ja edellisen yön unessa oli työtehtävissä työpaikan pakulla ja mukana oli Anniina36 v joka oli eroottisessa asennossa autossa etupenkillä että sain ajaessa oikealla kädellä hoideltua hänelle orgasmin ajaessa kohti turkua.

Tämän Anniinan kanssa suhde jatkui siitä joka päiväisenä pano suhteena yksinhuoltajanainen jonka luokse menimme ja heti harrastimme seksiä, intohimoa ja hierintaa, suuta ja sormea , kieltä ja aukkoja,,,,,sellainen uni/fantasia ja olen jo 60. v

• Anonyymi00084

Ei se gubbe kai Anniinaa 36 haittaa, kuha kelaat kasetin tyhjäksi maanantaina?

• Anonyymi00020

Tuo on nykysukupolven sairaus. Ei ennen ollut aikaa fantasioida. Elämän realiteetit tuli väliin. Itselläni on mielessä haave rakkaudesta yhteen naiseen. En pyri elättelemään sitä, mutta se pysyy minulta kysymättä. Mieheltä.

• Anonyymi00025

Eivät fantasiat ole sairautta vaan mielen rikkautta.

Aletheias

• Anonyymi00022

Ensin fantasian tasolla tyttöilin lähinnä vaimon pyynnöstä.
      Tällä hetkellä vakkareille mökillä,hotellissa .Korvausta vastaan,erillaisia toiveita toteuttaen.M58

• Anonyymi00085

Well there you go sport

• Anonyymi00026

Pidän realistisista fantasijoista. Ja mielellään toteutan ja ruokin niitä lisää. Hillitsen niissä aina sitä epörealistisuutta, tosin osan epärealistisuutta voi korvata mielikuvituksellakin.
      Saa varattukin fantasijoida, mutta kumppanin mieltymyksetkin on huomioitava. Jos toista ei kiihota raipata toista tai sitoa toista sänkyyn, sille ei voi mitään. Sitten se fantasia on unohdettava siltä osin, mihin kumppani vetää rajansa.

• Anonyymi00029

Oletko koskaan katunut tai jälkikäteen miettinyt, ettei olisi ehkä pitänyt toteuttaa jotain?

Ehdottoman tärkeää tuo kumppanien rajojen kunnioittaminen.

Aletheias

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oletko koskaan katunut tai jälkikäteen miettinyt, ettei olisi ehkä pitänyt toteuttaa jotain?

Aletheias

En. Kaikki fantasiathan eivät onnistu aina käytännössä niin hyvin kuin mielessä haaveilee, mutta jokainen fantasian toteuttamisen yritys tuo aina jotain lisää, joko fiiliksenä tai muullatavoin.... vaikka siihen seksiin.

Ehkä itsellä fantasiat eivät anna mahdollisuutta tehdä mitään peruuttamatonta. Aina voi keskeyttää ja aina kuullaan omaa kehoa tms.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En. Kaikki fantasiathan eivät onnistu aina käytännössä niin hyvin kuin mielessä haaveilee, mutta jokainen fantasian toteuttamisen yritys tuo aina jotain lisää, joko fiiliksenä tai muullatavoin.... vaikka siihen seksiin.

Ehkä itsellä fantasiat eivät anna mahdollisuutta tehdä mitään peruuttamatonta. Aina voi keskeyttää ja aina kuullaan omaa kehoa tms.

On mielestäni tärkeää ymmärtää, että aina se fantasia ei tunnukaan oikeassa elämässä siltä, miltä ajatteli, mutta kun sen tiedostaa ja siihen on valmistautunut, niin siitä ei pitäisi aiheutua se suurempaa pettymystä.

Tuo on hyvä muistaa, että aina on mahdollisuus keskeyttää, jos alkaakin tuntua syystä tai toisesta siltä, ettei pysty jatkamaan.

Aletheias

• Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

On mielestäni tärkeää ymmärtää, että aina se fantasia ei tunnukaan oikeassa elämässä siltä, miltä ajatteli, mutta kun sen tiedostaa ja siihen on valmistautunut, niin siitä ei pitäisi aiheutua se suurempaa pettymystä.

Tuo on hyvä muistaa, että aina on mahdollisuus keskeyttää, jos alkaakin tuntua syystä tai toisesta siltä, ettei pysty jatkamaan.

Aletheias

No se, että tiedostaa juuri sen fantasian ja todellisuuden erilaisuuden. Mutta aina jokin fyysinen tunne ei ole fantasiassa se päällimmäinen juttu, vaan se tunne voi tulla muista asioista.
        Esimerkiksi käytännössä olisi vain sama sulkea silmät, mutta kun silmien päälle laitetaan fyysinen este, se tuntuukin ihan erilaiselle. Vaikka näkemisen kannalta este ei olisi oikeasti merkittävä...

• Anonyymi00055
        Anonyymi00044 kirjoitti:

No se, että tiedostaa juuri sen fantasian ja todellisuuden erilaisuuden. Mutta aina jokin fyysinen tunne ei ole fantasiassa se päällimmäinen juttu, vaan se tunne voi tulla muista asioista.
        Esimerkiksi käytännössä olisi vain sama sulkea silmät, mutta kun silmien päälle laitetaan fyysinen este, se tuntuukin ihan erilaiselle. Vaikka näkemisen kannalta este ei olisi oikeasti merkittävä...

Totta, on tietysti aivan eri asia vain sulkea itse silmät, kuin että joku sitoo esim. huivin silmien päälle. Aivot ovat tärkein seksielin ja sitä kautta asioihin tulee se jokin, mikä saa asian tuntumaan kiihottavalta, vaikka toisessa yhteydessä se ei olisikaan millään tavalla kiihottava.

Aletheias

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Totta, on tietysti aivan eri asia vain sulkea itse silmät, kuin että joku sitoo esim. huivin silmien päälle. Aivot ovat tärkein seksielin ja sitä kautta asioihin tulee se jokin, mikä saa asian tuntumaan kiihottavalta, vaikka toisessa yhteydessä se ei olisikaan millään tavalla kiihottava.

Aletheias

Niinpä. Fantasiointi on mielukuvituksellista leikkiä mielen kanssa ja siihen voi ottaa kropan mukaan ja stimuloida aistejaan lähes mielinmäärin.
        Jotkut pelkää silti fantasijoitaan ja varsinkin toisten. Mikä tavallaan on sääli.

Lapsista usein näkee, että he osaavat tämän helposti, kun ei ole vielä mielessä häveliäisyyden ja outojen sosiaalisten tottumusten tuomia esteitä.

He saavat mielessään tyhjän maitopurkin näyttämään lentokoneelta tai lohikäärmeeltä ja leikki sujuu täydellisesti.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Niinpä. Fantasiointi on mielukuvituksellista leikkiä mielen kanssa ja siihen voi ottaa kropan mukaan ja stimuloida aistejaan lähes mielinmäärin.
        Jotkut pelkää silti fantasijoitaan ja varsinkin toisten. Mikä tavallaan on sääli.

Lapsista usein näkee, että he osaavat tämän helposti, kun ei ole vielä mielessä häveliäisyyden ja outojen sosiaalisten tottumusten tuomia esteitä.

He saavat mielessään tyhjän maitopurkin näyttämään lentokoneelta tai lohikäärmeeltä ja leikki sujuu täydellisesti.

On ehdottomasti sääli, jos pelkää tai häpeää fantasioitaan (jos nyt puhutaan ns "laillisista" fantasioista). Mielestäni fantasiat ovat turvallinen tapa nauttia seksuaalisuudestaan. Toteuttamisen kohdalla aina on tietysti käytettävä harkintaa ja varmistua kumppanin/kumppanien turvallisuudesta, mutta muutoin on mielestäni sääli, jos pelon takia jää kokematta erilaiset nautinnolliset aistimukset ja kokemukset.

Aletheias

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

On ehdottomasti sääli, jos pelkää tai häpeää fantasioitaan (jos nyt puhutaan ns "laillisista" fantasioista). Mielestäni fantasiat ovat turvallinen tapa nauttia seksuaalisuudestaan. Toteuttamisen kohdalla aina on tietysti käytettävä harkintaa ja varmistua kumppanin/kumppanien turvallisuudesta, mutta muutoin on mielestäni sääli, jos pelon takia jää kokematta erilaiset nautinnolliset aistimukset ja kokemukset.

Aletheias

Olen itsekin joskus pitäytynyt fantasijoista entisen kumppanin pitäessä niitä "likaisina".

Eron jälkeen taas muut kumppanit nauttivat mukana ja kyselivät lisää kaikkea "kivaa". Ne olikin nyt piristystä ja mukavaa.

En ikinä enää lopeta fantasijoimista vaan nautin niistä, olinpa suhteessa tai en. Oikeastaan sinkkuna niistä voi nauttia vapaammin ja luovemmin.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Olen itsekin joskus pitäytynyt fantasijoista entisen kumppanin pitäessä niitä "likaisina".

Eron jälkeen taas muut kumppanit nauttivat mukana ja kyselivät lisää kaikkea "kivaa". Ne olikin nyt piristystä ja mukavaa.

En ikinä enää lopeta fantasijoimista vaan nautin niistä, olinpa suhteessa tai en. Oikeastaan sinkkuna niistä voi nauttia vapaammin ja luovemmin.

Sinulla on täysi oikeus ja vapaus nauttia onista fantasioistasi.

Jos joskus vielä olen suhteessa, toivon että kumppanini pystyisi suhtautumaan fantasioihin avoimin mielin eikä ainakaan mitenkään tuomitsevastl. Missään nimessä en kenellekään koskaan mitään tuputtaisi, mutta olisi plussaa, jos mies suhtautuisi seksiin ja fantasioihin positiivisesti. Tai ehkä jopa jonkinlainen edellytys suhteen onnistumiselle. En halua miestä, joka inhoaa seksiä ja tuomitsee fantasiat, olisimme aivan liian erilaisia.

Aletheias

• Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sinulla on täysi oikeus ja vapaus nauttia onista fantasioistasi.

Jos joskus vielä olen suhteessa, toivon että kumppanini pystyisi suhtautumaan fantasioihin avoimin mielin eikä ainakaan mitenkään tuomitsevastl. Missään nimessä en kenellekään koskaan mitään tuputtaisi, mutta olisi plussaa, jos mies suhtautuisi seksiin ja fantasioihin positiivisesti. Tai ehkä jopa jonkinlainen edellytys suhteen onnistumiselle. En halua miestä, joka inhoaa seksiä ja tuomitsee fantasiat, olisimme aivan liian erilaisia.

Aletheias

Siis ehdottomasti samaa mieltä.
        Fantasijoihin avoimesti suhtautuva kumppani ei ole jyrkkä muissakaan elämän osa-alueissa luultavammin, vaan antaa tilaa kaikenlaiselle, eikä pelkää virheitä tai vahinkoja.

Pitäisin tätä jonkinlaisena arvokysymyksenä jopa.

Joskus ystävättäreni kanssa mietittiin vastaavaa liittyen piereskelyyn ja kakkaamisääniin. Se vanha sanonta:"joka pierua pidättää, on hällä muutakin salattavaa", pitää paikkansa. Jos haluaa itsestään tietynlaisen sensitiivisen kuvan ja suhtautuu niin fantasijoihin kuin luonnollisiin asioihin varauksella, tulee tälläisen kanssa suhteesta haasteellista.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aletheias

Se on monesti teillä miehillä tää näkemys

• Anonyymi00087
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Jaa empä tiä menee jo groomingim puolelle

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Jaa empä tiä menee jo groomingim puolelle

Dinnerillä vielä ookoo?

• Anonyymi00027

Ostaakohan ruokafetisti kaikki niitä herkkuja joista haaveilee? Entä kun ruokafetisisti haaveilee naisen leipomista pullista, leipooko ruokafetisisti nuo herkut itselleen ja syö ne yksin kynttilän valossa kyyneleet silmissään?

• Anonyymi00031

Tuohon en osaa antaa minkäänlaista vastausta.

Aletheias

• Anonyymi00089

Luulen, että paistaa valmis pakastepullaa

• Anonyymi00028

Onko kaikki haaveilu fantasiaa. Jos on, niin sitten minullakin on fantasioita. Monesti kuitenkin mietin, että mahtaako minulla moisia ollakaan, kun ihmisten "fantasiat" tuntuvat olevan kovin ihmeellisiä ja kummallisia.

Jos olen ihastunut tai tykästynyt, niin haaveeni keskittyvät siihen ihmiseen. Jos en ole, niin mielessä saattaa käydä joku hyvä kokemus. Tuntemattomista fantasiointia en ole koskaan tajunnut. Varmaan samasta syystä porno ei lainkaan sytytä.

Muiden fantasioista mulla ei ole suurempia mielipiteitä. Fantasiat nyt eivät ketään satuta, kunhan pysyvät fantasioina. Jos partnerillani tai sellaiseksi tarjolla olevalla kuitenkin selviäisi olevan minun mielestäni kovin outoja tai korkealentoisia fantasioita, niin kyllä se vaikuttaisi mielipiteeseeni hänestä. Ei siksi, että kauheasti paheksuisin tai moraalisoisin, vaan siksi että olisimme vähän turhan erilaisia.

• Anonyymi00030

Viimeksi muuten haaveilin oikein kunnon suuteloinnista. Ikävä kyllä sellaista oikein kunnollista ei ole montaa kertaa elämässä kohdalle osunut.

• Anonyymi00032

Haaveilun ja fantasian raja on kieltämättä häilyvä. Miellän haaveilun kuitenkin enemmän sellaiseksi, joka voisi hyvin tapahtua oikeassa elämässä, kun taas fantasia voi olla aivan mitä vain, minkä ei ole aina tarkoituskaan olla realistista.

Minuakaan ei porno kauheasti sytytä ja olen ajatellut sen johtuvan siitä, että oma mielikuvitusmaailmani tarjoaa niin paljon enemmän. Minua ei myöskään erityisemmin kiihota muiden katselu, niin porno ei oikeastaan tarjoa minulle mitään sellaista, mitä olisin vailla.

Kumppanin kanssa olisi hyvä olla riittävän samalla aaltopituudella myös fantasioinnin suhteen, tai ainakin niin, että kumpikaan ei tunne epämukavuutta toisen fantasioinnista tai sen puutteesta.

Aletheias

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Haaveilun ja fantasian raja on kieltämättä häilyvä. Miellän haaveilun kuitenkin enemmän sellaiseksi, joka voisi hyvin tapahtua oikeassa elämässä, kun taas fantasia voi olla aivan mitä vain, minkä ei ole aina tarkoituskaan olla realistista.

Minuakaan ei porno kauheasti sytytä ja olen ajatellut sen johtuvan siitä, että oma mielikuvitusmaailmani tarjoaa niin paljon enemmän. Minua ei myöskään erityisemmin kiihota muiden katselu, niin porno ei oikeastaan tarjoa minulle mitään sellaista, mitä olisin vailla.

Kumppanin kanssa olisi hyvä olla riittävän samalla aaltopituudella myös fantasioinnin suhteen, tai ainakin niin, että kumpikaan ei tunne epämukavuutta toisen fantasioinnista tai sen puutteesta.

Aletheias

Siinä tapauksessa, jos raja vedettäisiin noin, niin minulla ei ole fantasioita. Fantasiontini rajoittuu vain uniin ja niissäkin vain ympäristöön. En ainakaan usko elämäni aikana päätyväni avaruusasemille tai rinnakkaismaailmoihin. Silloinkin jos näen kiihkeän unen jostakin ventovieraasta, niin ei hän siinä unessani koskaan ole ventovieras, vaan henkilö jonka tunnen ... siis siinä unessa.

Pornossa mulle tulee oikeastaan aina vaan mieleen, että kauhean hankalaa, eikä millään tavalla fyysisesti miellyttävää. Sama tulee toisinaan mieleen ihan tavallisten elokuvien seksikohtauksista, että olisipa tuokin turhan hankala käytännössä toteuttaa. Haavetasolla ehkä hyvä asento, mutta todellisuudessa ihan arsesta. 😂

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Siinä tapauksessa, jos raja vedettäisiin noin, niin minulla ei ole fantasioita. Fantasiontini rajoittuu vain uniin ja niissäkin vain ympäristöön. En ainakaan usko elämäni aikana päätyväni avaruusasemille tai rinnakkaismaailmoihin. Silloinkin jos näen kiihkeän unen jostakin ventovieraasta, niin ei hän siinä unessani koskaan ole ventovieras, vaan henkilö jonka tunnen ... siis siinä unessa.

Pornossa mulle tulee oikeastaan aina vaan mieleen, että kauhean hankalaa, eikä millään tavalla fyysisesti miellyttävää. Sama tulee toisinaan mieleen ihan tavallisten elokuvien seksikohtauksista, että olisipa tuokin turhan hankala käytännössä toteuttaa. Haavetasolla ehkä hyvä asento, mutta todellisuudessa ihan arsesta. 😂

Pornossa asentoihin vaikuttaa valtavasti kuvakulmat, jotta saadaan visuaalisesti mahdollisimman "näyttävää" materiaalia. Oikeassa elämässä samat asennot saattavat olla hankalia tai ainakin vaatia keskivertoihmiseltä liikaa voimaa tai akrobatiataitoja 😄

Aletheias

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Pornossa asentoihin vaikuttaa valtavasti kuvakulmat, jotta saadaan visuaalisesti mahdollisimman "näyttävää" materiaalia. Oikeassa elämässä samat asennot saattavat olla hankalia tai ainakin vaatia keskivertoihmiseltä liikaa voimaa tai akrobatiataitoja 😄

Aletheias

Tietysti vaikuttavat. Luulisin jokaisen tietävän tuon. Vaan eipä moni tunnu sitä tietävän, vaan ottaa sieltä vaikutteita siihen mitä seksin muka pitäisi olla.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tietysti vaikuttavat. Luulisin jokaisen tietävän tuon. Vaan eipä moni tunnu sitä tietävän, vaan ottaa sieltä vaikutteita siihen mitä seksin muka pitäisi olla.

"Oikeassa elämässä samat asennot saattavat olla hankalia tai ainakin vaatia keskivertoihmiseltä liikaa voimaa tai akrobatiataitoja 😄"

Itse,ajattelen niin, että jos se ylipäänsä vaatii tuollaista, niin se on kaikki heti suoraan pois nautinnosta. Kaikki tuollainen vie keskittymistä pois itse seksistä ja siitä tulee suoritus, jota suoritetaan. Minulle on siis ihan yhdentekevää vaikka voima ja akrobatia riittäisikin, sillä se olisi silti epänautinnollista. Itselläni menee aikalailla kokonaan edes mielenkiinto touhuun, jos toinen keskittyy ihan johonkin muuhun.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pornosta voi saada ehkä virikkeitä, mutta pornoa ei kyllä voi käyttää minkäänlaisena oppikirjana aitoon seksiin. Luulisin kuitenkin, että pornosta ottavat vaikutteita lähinnä kokemattomat ja vielä ehkä hieman epäkypsät ihmiset 🤔 En tiedä, ei ole omakohtaisesti sellaista kokemusta, että joku ottaisi pornosta liikaa vaikutteita, mutta oma kokemukseni toki on hyvin rajallinen.

Aletheias

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Pornosta voi saada ehkä virikkeitä, mutta pornoa ei kyllä voi käyttää minkäänlaisena oppikirjana aitoon seksiin. Luulisin kuitenkin, että pornosta ottavat vaikutteita lähinnä kokemattomat ja vielä ehkä hieman epäkypsät ihmiset 🤔 En tiedä, ei ole omakohtaisesti sellaista kokemusta, että joku ottaisi pornosta liikaa vaikutteita, mutta oma kokemukseni toki on hyvin rajallinen.

Aletheias

Onhan tuosta tehty nyt tutkimuksiakin, että pornon kuluttaminen ja kaiken pornoistuminen on aiheuttanut sen, että seksi on nuorille ikäluokille jo liian vaikeaa.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Aletheias

Niin on se hyvä kun opetusohjelmissa on sitä gymnastiikkaa kuitenkin whack job

• Anonyymi00040

niin jos joku tyttö jos häir4ite4rr unta... niin... haettava sinulle omaq uusi sänky qa, jotta voi nukkua, niin omassa huonwwssa ja oma sänky...

• Anonyymi00042

Elämä on fantastista.

• Anonyymi00049

Juurikin näin

Tuossa se tuli puristettuna pelletiksi.

Kun ei kaveri enää jaksa heilutella kirvestä, niin tarinat alkavat lipua ulos terästä.

Tämä oli hyvä

(hihitystä)

• Anonyymi00095

Saattaa olla. Muita kehoitan fantasiomaan miten voi vaikuttaa omaan, ei muiden elämänkulkuun larpatessa jotain mitä et ette eivät ole. Tuulen nuzaisemaa narsistista haihattelua on se

• Anonyymi00050

Ei juukeli sentään ihan valloilleen voi päästää, ponit villiintyvät 😁. Tylsän dokumenttipohjaisia taitavat olla lähtökohdiltaan

• Anonyymi00056

Joskus voi vähän antaa ponienkin villitellä 😄

Aletheias

• Anonyymi00096

Be a good boy and do by the book then

• Anonyymi00058

Pyrin kaikin mahdollisin tavoin tukahduttamaan kaikenlaisen seksuaalissävytteisen toiminnan.

"Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.'
      Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan"
      -Jeesus Kristus, Matteuksen evankeliumi 5:27-28, 1933/38 kirkkoraamattu

Näin se vaan on. Piste.

IkisinkkuerakkoM1977

• Anonyymi00059

Seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmisyyttä. On mielestäni surullista, että sitä yritetään tukahduttaa uskontoihin vedoten. Kukin tokin tyylillään. Sinulla on täysi oikeus suhtautua seksuaalisuuteen valitsemallasi tavalla.

Aletheias

• Voiko tehdä aviorikosta jos ei ole aviossa? Sitä paitsi epäilen että himoitseminen ei kovin paljon korreloi itse toiminnan kanssa. Joillekin sattuu kaikenlaista ihan vahingossa. Saattavat vaan kompastua sillä tavalla että pippeli sattuu luiskahtamaan pimppiin. Se vaan tapahtuu. Ja toiset voivat suunnitella vaikka mitä ja mitään ei silti tapahdu. Ja ulkopuolinen sitten päättää miten suurena syntinä kumpaakin sattuu pitämään.

Se on hyvä jonkun Jeesuksen lausua viisauksiaan kun on syntynyt pyhästä hengestä ja neitsyestä. Mutta meillä muilla on kuitenkin vähän näitä biologisia reunaehtoja. Kas himot ne on hiirelläkin.

• Anonyymi00092

Eli voi ostaa tazerim

• Kuulostat kunnolliselta mieheltä. 🥰

• Anonyymi00117
        scrg kirjoitti:

Voiko tehdä aviorikosta jos ei ole aviossa? Sitä paitsi epäilen että himoitseminen ei kovin paljon korreloi itse toiminnan kanssa. Joillekin sattuu kaikenlaista ihan vahingossa. Saattavat vaan kompastua sillä tavalla että pippeli sattuu luiskahtamaan pimppiin. Se vaan tapahtuu. Ja toiset voivat suunnitella vaikka mitä ja mitään ei silti tapahdu. Ja ulkopuolinen sitten päättää miten suurena syntinä kumpaakin sattuu pitämään.

Se on hyvä jonkun Jeesuksen lausua viisauksiaan kun on syntynyt pyhästä hengestä ja neitsyestä. Mutta meillä muilla on kuitenkin vähän näitä biologisia reunaehtoja. Kas himot ne on hiirelläkin.

"Voiko tehdä aviorikosta jos ei ole aviossa? "
        Ei todellakaan voi.

• Fantasioin kyllä, mutta nykyään lähinnä sellaisesta, jonka kuvittelen olevan saatavilla tai niin ainakin joskus luulin. Sitten mies pakitti viime hetkellä.

Ilmeisesti the chase was better than the catch.

Uskon, että joillakin meistä on taipumusta juuri tuohon, fantasioida sellaisesta, mikä ei ole saatavilla ja sitten, kun olisi tilanne, että olisi, niin iskee pupu pöksyihin. Tämä tekee fantasiasta ilmeisesti turvallisen.

• Anonyymi00062

En olekaan ajatellut fantasiointia tuosta näkökulmasta, että fantasioida ja sitten pakittaa, kun kohde olisi saatavilla. Miellän sen ehkä enemmän tunteisiin ja epävarmuuteen liittyväksi asiaksi 🤔

Aletheias

• Anonyymi00093

Jaa että gubbe hupi-ukken vaiheeseen ns muka jättäisivät? Ei tämä ny stemmaa ehkä

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Jaa että gubbe hupi-ukken vaiheeseen ns muka jättäisivät? Ei tämä ny stemmaa ehkä

Jos ei kerran kalaakaan syö tjsp🤭

• Anonyymi00094 kirjoitti:

Jos ei kerran kalaakaan syö tjsp🤭

Työnnä jo pääsi prseeseen noiden gubbe-juttujesi kanssa. Toinen on mieheksiluulija. Mustasukkainen ä m m ä.

• Anonyymi00064

Saa fantasioida. Naisen kostea vastaanottava värähtelevä iho on jo fantasioiden arvoinen kuvitelma.

AV

• Anonyymi00067

Niin.. iho on kuin canvas-pohja, johon voi kosketuksin ja suudelmin maalata nautinnon taideteoksia.

Aletheias

• Kiva että on aikamoinen värähdyksen näin se oli kun pärryytin huuliani ja kysyin käykö tämä värinästä ja sanoin miehelleni ja totesin ” nyt sait värinäkoneenkin.”🫦💨. Ei kuulemma toimi😁

• Ei mulla ole. Mä olen liikaakin jalat maassa tyyppi ja se ehkä myös osaa tappaa seksuaalisuuteni.

• Mutta saako varattu fantasioida, tietysti saa. Olisi toisen alistamista määräillä mitä hän saa ajatella ja mitä ei. Mikään suhde ei oikeuta siihen.

• Anonyymi00068

Harmittaako asia sinua koskaan vai onko se sinulle täysin ok?

Aletheias

• Jasu2025 kirjoitti:

Mutta saako varattu fantasioida, tietysti saa. Olisi toisen alistamista määräillä mitä hän saa ajatella ja mitä ei. Mikään suhde ei oikeuta siihen.

Se on sitten toinen juttu kannattaako fantasioitaan lörpötellä ääneen. 😅

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Harmittaako asia sinua koskaan vai onko se sinulle täysin ok?

Aletheias

Ei harmita. Jos mikään harmittaa, niin kumppanin puolesta tämä minun ominaisuus. En ehkä sovi kovin seksuaaliselle ihmiselle kumppaniksi, koska hän joutuisi tinkimään seksuaalisuudestaan ja minä taas esittämään kiinnostunutta seksiä kohtaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ei harmita. Jos mikään harmittaa, niin kumppanin puolesta tämä minun ominaisuus. En ehkä sovi kovin seksuaaliselle ihmiselle kumppaniksi, koska hän joutuisi tinkimään seksuaalisuudestaan ja minä taas esittämään kiinnostunutta seksiä kohtaan.

Tulee kohtaanto ongelma, vaikka muuten sujuis hyvin elämä yhteen.

• Anonyymi00069
        Jasu2025 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ettei toisen ajatuksia saa määrätä, mutta se olisi mukavaa, jos esiintyisin oman kumppanin fantasioissa edes joskus 😅

Aletheias

• Jasu2025 kirjoitti:

Tulee kohtaanto ongelma, vaikka muuten sujuis hyvin elämä yhteen.

Nyt kun syön ssri lääkettä, jotta mieleni kohoaisi, niin ei ole senkään vähää edes ohimennen mitään mielenkiintoa seksiin. Mutta en minä ole koskaan itse kärsinyt seksuaalisuuteni vaimeudesta, muut varmasti on, kumppanit. Paitsi jos olen jaksanut esittää, enää en viitsi kusta ketään silmään ollakseni pidetty.

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ettei toisen ajatuksia saa määrätä, mutta se olisi mukavaa, jos esiintyisin oman kumppanin fantasioissa edes joskus 😅

Aletheias

Nojuu. Tääkin on minussa ehkä poikkeavaa, en ole koskaan halunnut olla fantasian kohde. Kertoo sekin varmaan seksuaalisuuteni omanlaisuudesta. Aika moni on kertonut haluvansa olla haluttu seksin suhteen. Siitä vaan päättelen. 🙂

• Jasu2025 kirjoitti:

Nojuu. Tääkin on minussa ehkä poikkeavaa, en ole koskaan halunnut olla fantasian kohde. Kertoo sekin varmaan seksuaalisuuteni omanlaisuudesta. Aika moni on kertonut haluvansa olla haluttu seksin suhteen. Siitä vaan päättelen. 🙂

Olen kyllä halunnut aina olla emotionaalisesti haluttu, en fyysisesti. Tarkennus. Siinä lienee se isoin ero miksi tipun vähemmistöön?

• Jasu2025 kirjoitti:

Olen kyllä halunnut aina olla emotionaalisesti haluttu, en fyysisesti. Tarkennus. Siinä lienee se isoin ero miksi tipun vähemmistöön?

Minusta tuokin asia saattaa liittyä siihen, että olen enemmän henkinen kuin fyysinen ihminen. Haleista kyllä tykkään fyysisesti valtavasti. Mutta noin muuten en kihelmöi muuta.

• Jasu2025 kirjoitti:

Minusta tuokin asia saattaa liittyä siihen, että olen enemmän henkinen kuin fyysinen ihminen. Haleista kyllä tykkään fyysisesti valtavasti. Mutta noin muuten en kihelmöi muuta.

Lisään vielä villin ajatuksen, sekin että keho tuntuu vankilalta kipuineen ja joskus sukupuolineen saataa sekin vaikuttaa seksuaalisuuteen. Ei oikein ole täysin kotonaan kehossaan kun se aina temppuilee jotenkin

• Jasu2025 kirjoitti:

Lisään vielä villin ajatuksen, sekin että keho tuntuu vankilalta kipuineen ja joskus sukupuolineen saataa sekin vaikuttaa seksuaalisuuteen. Ei oikein ole täysin kotonaan kehossaan kun se aina temppuilee jotenkin

Puuttuu kehon ja sielun väliltä yhteisymmärrys. 😅

Keho vittuilee, sielukin vittuilee takas.

• Anonyymi00071
        Jasu2025 kirjoitti:

Yritän yhdistää tähän monta asiaa, toivottavasti saan tiivistettyä 😄

Kuulostaisi loogiselta, että kokemuksesi kehosi niin henkisten kuin fyysisten kipuilujen osalta vaikuttaa myös seksuaalisiin tuntemuksiin. Jos oma keho tuntuu joskus jopa vankilalta, niin seksuaalisille tuntemuksille ei silloin jää tilaa. Toivoisin kovasti sinulle kivuttomia päiviä. Tuntuu niin epäreilulta, että olet joutunut niin monenlaisen kivun läpi kulkemaan.

On upeaa, että olet miettinyt asiaa myös kumppaniesi kannalta. Parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksiä, mutta seksi on silti monelle parisuhteessa tärkeää, toislle enemmän kuin toisille. Siinä liikutaan todella herkillä alueilla, jos seksuaalisuuden taso poikkeaa merkittävästi osapuolten välillä ja asian käsittely saattaa olla hyvinkin vaikeaa. Parhaimmillaan asiaan löytyy kumpiakin osapuolia tyydyttävä ratkaisu, mutta on todella tärkeää, ettei kumpikaan koe asian suhteen joutuvansa olemaan jotain muuta, kuin mitä on. Itse en haluaisi koskaan kumppanin tekevän jotain itselleen vastentahtoista vain minua miellyttääkseen.

Minun on myönnettävä, että tuntuu hyvältä olla myös fyysisesti haluttu 😄 Se kuulostaa ehkä itsekeskeiseltä, kun sen sanoo noin, mutta tuntuu hyvältä, kun mies, josta välitän, haluaa koskea ja rakastella minua. Tietysti haluan olla myös emotionaalisesti haluttu. Se on edellytys kaikelle, että on riittävän vahva emotionaalinen suhde, jotta seksuaalinen yhteys pääsee muodostumaan.

Aletheias

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Yritän yhdistää tähän monta asiaa, toivottavasti saan tiivistettyä 😄

Kuulostaisi loogiselta, että kokemuksesi kehosi niin henkisten kuin fyysisten kipuilujen osalta vaikuttaa myös seksuaalisiin tuntemuksiin. Jos oma keho tuntuu joskus jopa vankilalta, niin seksuaalisille tuntemuksille ei silloin jää tilaa. Toivoisin kovasti sinulle kivuttomia päiviä. Tuntuu niin epäreilulta, että olet joutunut niin monenlaisen kivun läpi kulkemaan.

On upeaa, että olet miettinyt asiaa myös kumppaniesi kannalta. Parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksiä, mutta seksi on silti monelle parisuhteessa tärkeää, toislle enemmän kuin toisille. Siinä liikutaan todella herkillä alueilla, jos seksuaalisuuden taso poikkeaa merkittävästi osapuolten välillä ja asian käsittely saattaa olla hyvinkin vaikeaa. Parhaimmillaan asiaan löytyy kumpiakin osapuolia tyydyttävä ratkaisu, mutta on todella tärkeää, ettei kumpikaan koe asian suhteen joutuvansa olemaan jotain muuta, kuin mitä on. Itse en haluaisi koskaan kumppanin tekevän jotain itselleen vastentahtoista vain minua miellyttääkseen.

Minun on myönnettävä, että tuntuu hyvältä olla myös fyysisesti haluttu 😄 Se kuulostaa ehkä itsekeskeiseltä, kun sen sanoo noin, mutta tuntuu hyvältä, kun mies, josta välitän, haluaa koskea ja rakastella minua. Tietysti haluan olla myös emotionaalisesti haluttu. Se on edellytys kaikelle, että on riittävän vahva emotionaalinen suhde, jotta seksuaalinen yhteys pääsee muodostumaan.

Aletheias

Kiitos, itse olen luopunut kipujen suhteen toivosta. Niitä on ollut niin kauan. Mutta henkistä puolta mä pystyn muokkaamaan jonkin verran. Täytyy prosseoida vielä. 😅

Niin kyllä sen on täytynyt vaikuttaa kehityskaareen suhteessa seksuaalisuus. Toki ei kaikki ole psyykkistä eikä psykosomaattista. Varmasti hormonitoimintakin on osatekijä.

Ymmärrän tuonkin, kun haluaa olla haluttu. Kun samalla ymmärrän eroavaisuutemme siinä.

Mulle on muodostunut jo lapsena kaksi minää. Mun henkinen minä ja fyysinen minä. Useimmilla ne taitaa sulautua yhdeksi niin, ettei niitä osaa edes erotella toisistaan. Mulle ne edustaa kahta eri minää. Psyykkinen ja fyysinen.

Ja onhan ne aviopari. Kummankin hyvinvointi vaikuttaa kuten pahoinvointikin toisiinsa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Kiitos, itse olen luopunut kipujen suhteen toivosta. Niitä on ollut niin kauan. Mutta henkistä puolta mä pystyn muokkaamaan jonkin verran. Täytyy prosseoida vielä. 😅

Niin kyllä sen on täytynyt vaikuttaa kehityskaareen suhteessa seksuaalisuus. Toki ei kaikki ole psyykkistä eikä psykosomaattista. Varmasti hormonitoimintakin on osatekijä.

Ymmärrän tuonkin, kun haluaa olla haluttu. Kun samalla ymmärrän eroavaisuutemme siinä.

Mulle on muodostunut jo lapsena kaksi minää. Mun henkinen minä ja fyysinen minä. Useimmilla ne taitaa sulautua yhdeksi niin, ettei niitä osaa edes erotella toisistaan. Mulle ne edustaa kahta eri minää. Psyykkinen ja fyysinen.

Ja onhan ne aviopari. Kummankin hyvinvointi vaikuttaa kuten pahoinvointikin toisiinsa.

Sitten on erikseen niitäkin ihmisiä joilla DID. Mulla ei ole sellasta se kaksi minää. Henkinen ja fyysinen minä vaan.

• Anonyymi00072
        Jasu2025 kirjoitti:

Sitten on erikseen niitäkin ihmisiä joilla DID. Mulla ei ole sellasta se kaksi minää. Henkinen ja fyysinen minä vaan.

Kipujen kanssa pitkään eläessä varmaan helpottaa, kun ne hyväksyy vaikka tietysti toivoisi niiden loppuvan. En osaa kuvitella, mitä kaikkea olet joutunut kokemaan, mutta jo ajatuksena tuntuu niin pahalta, että joudut olemaan jatkuvissa kivuissa.

Minä koen, että henkinen ja fyysinen puoleni ovat tiiviisti yhteistyössä. Minulla ne siis sulautuvat yhteen tavalla, jota en osaa selittää. Olen aina ollut hyvin fyysinen, rakastan liikettä ja kosketusta. Jo pienenä hakeuduin herkästi syliin. Fyysinen läheisyys on minulle tapa viestiä välittämistä ja tunteita. Parhaimmillaan seksi sulauttaa yhteen molemmat puolet, jolloin seksi ei ole pelkkää panemista vaan syvää yhteyttä, tunteiden tulvaa ja voimakasta nautintoa.

DID taitaa olla jo hyvin pitkälle menevä persoonallisuuden jakauma ja ymmärtääkseni se on yleensä voimakkaan trauman aiheuttama, kun mieli pyrkii suojautumaan. Tuon täytyy tuntuu todella hämmentävältä sekä henkilöstä itsestään, että lähipiiristä. Oikealla hoidolla tuosta voi onneksi parantua jopa täysin.

Aletheias

• Anonyymi00080
        Jasu2025 kirjoitti:

No hyvähän se on välillä kalibroida onko sitä sielua edes ja blaa blaa.

• Anonyymi00081
        Jasu2025 kirjoitti:

Assless chaps can be deal breaker?

• Anonyymi00072 kirjoitti:

Kipujen kanssa pitkään eläessä varmaan helpottaa, kun ne hyväksyy vaikka tietysti toivoisi niiden loppuvan. En osaa kuvitella, mitä kaikkea olet joutunut kokemaan, mutta jo ajatuksena tuntuu niin pahalta, että joudut olemaan jatkuvissa kivuissa.

Minä koen, että henkinen ja fyysinen puoleni ovat tiiviisti yhteistyössä. Minulla ne siis sulautuvat yhteen tavalla, jota en osaa selittää. Olen aina ollut hyvin fyysinen, rakastan liikettä ja kosketusta. Jo pienenä hakeuduin herkästi syliin. Fyysinen läheisyys on minulle tapa viestiä välittämistä ja tunteita. Parhaimmillaan seksi sulauttaa yhteen molemmat puolet, jolloin seksi ei ole pelkkää panemista vaan syvää yhteyttä, tunteiden tulvaa ja voimakasta nautintoa.

DID taitaa olla jo hyvin pitkälle menevä persoonallisuuden jakauma ja ymmärtääkseni se on yleensä voimakkaan trauman aiheuttama, kun mieli pyrkii suojautumaan. Tuon täytyy tuntuu todella hämmentävältä sekä henkilöstä itsestään, että lähipiiristä. Oikealla hoidolla tuosta voi onneksi parantua jopa täysin.

Aletheias

Rasittavinta koko kipukierteessä on se, että aivot väsyy. Ne sitä kipua infirmoi ja ne väsyy hälyytystilassa oloon. Syntax error tila kehossa jatkuvasti. Hermosto ylikierroksilla, lihakset ei rentoudu, mieli ei rentoudu. Se on melkoisen raskas kierre kun pitäisi kyetä elämään kuten ihmiset jpilla näin ei ole. He on levänneitä. Jaksaa.

Mun keho ei lepää, olen valmiiksi loppu jo herätessäni.

Mutta näitä ei pidetä minään maamme systeemissä krooniset vaikeat sairaudet.

Väliiputoajan rooli.

Mutta jotta jaksaa pitää henkisesti kehittyä vahvaksi.

🙂👍

• Anonyymi00099
        Jasu2025 kirjoitti:

Rasittavinta koko kipukierteessä on se, että aivot väsyy. Ne sitä kipua infirmoi ja ne väsyy hälyytystilassa oloon. Syntax error tila kehossa jatkuvasti. Hermosto ylikierroksilla, lihakset ei rentoudu, mieli ei rentoudu. Se on melkoisen raskas kierre kun pitäisi kyetä elämään kuten ihmiset jpilla näin ei ole. He on levänneitä. Jaksaa.

Mun keho ei lepää, olen valmiiksi loppu jo herätessäni.

Mutta näitä ei pidetä minään maamme systeemissä krooniset vaikeat sairaudet.

Väliiputoajan rooli.

Mutta jotta jaksaa pitää henkisesti kehittyä vahvaksi.

🙂👍

Uskon tuon, että keho ja mieli väsyy kipuun. Kipu on aina viesti siitä, että jokin ei ole kunnossa eikä hermosto silloin pääse lepäämään, kuten sen pitäisi. Keho on jatkuvassa hälytystilassa ja se on todella kuormittavaa niin mielelle kuin keholle.

Olen ymmärtänyt myös, että kipua ei aina osata Suomessa hoitaa. Ilmeisen paljon on vähättelyä ja olankohauttelua ja olen käsittänyt, että herkästi ohjataan mielenterveyspalveluiden pariin, jollei se Burana tehoakaan. Korostan sitä, että tämä perustuu saamaani käsityksen enkä halua missään nimessä vähätellä myöskään sitä, että terveydenhuollossa tehdään paljon hyvääkin työtä.

Toivon sinulle kivuttomampia ja aurinkoisia päiviä 🌞

Aletheias

• Anonyymi00070

Illalla napa paljaana.

• Anonyymi00076

No joko sulla on lannevaatekkin jos niin lämpösää kerran jo kevättä kohti o heppu

• Anonyymi00073

Fantasian on oltava uskottava, todellisuuspohjainen ja eletyn tuntuinen. Se jatkaa sitä mitä tapahtui todellisuudessa suuntaan joka voisi tapahtua itselle. Eikä kehity suuntaan joka ei millään tavalla ole oman käyttäytymisen mukaista. Varattuus ei ole olennainen tekijä, sillä fantasiaa ajattelee oman tekijyyden kautta. Ja pystyy sulkemaan pois epämukavia tosiasioita vastapuolen jäädessä muutenkin hahmotelmanomaiseksi.

• Anonyymi00077

Nii höngitään jotain peräkammarifantasiaa toisilta tissiposkilta toisille, jännää

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Nii höngitään jotain peräkammarifantasiaa toisilta tissiposkilta toisille, jännää

Se on mm tää kuuluisa kuulemma linja. Niiatta minulle tästä lähtien

• Anonyymi00074

En fantasioi seksistä kenenkään kanssa, koska lopetin sen harrastamisen jo 13 vuotta sitten.

• Anonyymi00097

Happy divine femine day from friday 13 th

• Anonyymi00075

Nii en gubbe tiiä, voi kai ne omanaki tietona pitää aletheias

• Anonyymi00079

Mutta tavallaan arvostan tätä tunnustuksellisuuden mahdollisuutta provoissas palstaäijä. Esim haluan emännän siskoa kommentti saattoi vapauttaa jonkun henkistä taakkaa

• Anonyymi00113
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Mutta tavallaan arvostan tätä tunnustuksellisuuden mahdollisuutta provoissas palstaäijä. Esim haluan emännän siskoa kommentti saattoi vapauttaa jonkun henkistä taakkaa

Miten pitkään sitä vaimon siskon panemista on famtasioitava?

Pane sitä nyt sen verran pitkään siinä laiturin nokalla, et saadaan joku uusi fantasia tilalle

• Anonyymi00098

Fantasioin olevani suomalaisten johtaja.
      Toivoo, Moktar. ;)

• Anonyymi00100

mää vantasioin että pääsis joskus jörnimään vaikka iha hetken verran, ku tuo oman käden käyttö puuduttaa

• Anonyymi00101

Höp höp, noita ajattelee vain primitiiviset ihmiset, mitä suurempi seksuaalisuus sen tyhmempi on. ÄO surkealla tasolla. Valaistukaa!! ja heittäkää nuo kuvottavat asiat eläimille.

• Anonyymi00106

Itseasiassa on olemassa viitteitä siitä, että asia on juuri päinvastoin, kuun väität. Tässä lyhyt AI-yhteenveto:ä aiheesta tehdyistä tutkimuksista. Osannet itse etsiä enemmän, jos aihe kiinnostaa 😊

Keskeiset tutkimushavainnot

Korkea libido, vähemmän seksiä: Useat lähteet, kuten Medical Daily, kertovat tutkimuksista, joissa korkea älykkyys yhdistyy voimakkaaseen seksuaaliseen haluun, mutta samalla vähäisempään seksuaaliseen aktiivisuuteen. Eräässä brittiläisessä analyysissa havaittiin, että huippuyliopistojen opiskelijat käyttivät merkittävästi enemmän rahaa seksivälineisiin, mikä voi viitata korkeaan libidoon, jota puretaan itsenäisesti parisuhteen sijaan.

Positiivinen korrelaatio haluun ja nautintoon: Jotkut tutkijat, kuten Greengross ja Miller (2011), ovat löytäneet viitteitä siitä, että älykkyys on yhteydessä korkeampaan seksuaaliseen haluun ja tyytyväisyyteen. Lisäksi DeMartinon (2013) mukaan älykkäät naiset raportoivat usein voimakkaampaa sukupuoliviettiä ja useammin koettuja orgasmeja.

Dopamiinin rooli: Sekä älykkyyttä että libidoa säätelee aivojen dopamiinijärjestelmä. Korkea dopamiinitaso voi johtaa sekä kognitiiviseen kyvykkyyteen että voimakkaaseen seksuaaliseen motivaatioon. Tämä "hyper brain/hyper body" -yhteys viittaa siihen, että älyllinen ja seksuaalinen uteliaisuus kulkevat usein käsi kädessä.

Ikä vaikuttaa: Psychology Today -sivustolla julkaistun artikkelin mukaan älykkyyden ja seksuaalisen halun välillä on löydetty positiivinen yhteys erityisesti vanhemmissa ikäryhmissä, vaikka nuorena älykkäät saattavat lykätä seksuaalista debyyttiään.

Aletheias

• Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Itseasiassa on olemassa viitteitä siitä, että asia on juuri päinvastoin, kuun väität. Tässä lyhyt AI-yhteenveto:ä aiheesta tehdyistä tutkimuksista. Osannet itse etsiä enemmän, jos aihe kiinnostaa 😊

Keskeiset tutkimushavainnot

Korkea libido, vähemmän seksiä: Useat lähteet, kuten Medical Daily, kertovat tutkimuksista, joissa korkea älykkyys yhdistyy voimakkaaseen seksuaaliseen haluun, mutta samalla vähäisempään seksuaaliseen aktiivisuuteen. Eräässä brittiläisessä analyysissa havaittiin, että huippuyliopistojen opiskelijat käyttivät merkittävästi enemmän rahaa seksivälineisiin, mikä voi viitata korkeaan libidoon, jota puretaan itsenäisesti parisuhteen sijaan.

Positiivinen korrelaatio haluun ja nautintoon: Jotkut tutkijat, kuten Greengross ja Miller (2011), ovat löytäneet viitteitä siitä, että älykkyys on yhteydessä korkeampaan seksuaaliseen haluun ja tyytyväisyyteen. Lisäksi DeMartinon (2013) mukaan älykkäät naiset raportoivat usein voimakkaampaa sukupuoliviettiä ja useammin koettuja orgasmeja.

Dopamiinin rooli: Sekä älykkyyttä että libidoa säätelee aivojen dopamiinijärjestelmä. Korkea dopamiinitaso voi johtaa sekä kognitiiviseen kyvykkyyteen että voimakkaaseen seksuaaliseen motivaatioon. Tämä "hyper brain/hyper body" -yhteys viittaa siihen, että älyllinen ja seksuaalinen uteliaisuus kulkevat usein käsi kädessä.

Ikä vaikuttaa: Psychology Today -sivustolla julkaistun artikkelin mukaan älykkyyden ja seksuaalisen halun välillä on löydetty positiivinen yhteys erityisesti vanhemmissa ikäryhmissä, vaikka nuorena älykkäät saattavat lykätä seksuaalista debyyttiään.

Aletheias

No niin,
        Kyllähän minä olen aina tiennyt, että olen melko älykäs.
        Ja niin vaikutat olevan sinäkin, mitä tuolta ylempää keskustelusta luin :)

Minusta tuo on loogista, että älykkyys aiheuttaa uteliaisuutta ja uteliaisuus seksuaalisuuden saralla ylläpitää sekä ruokkii viettiä.
        Olen ollut tätä mieltä jo kauan ennen kuin AI:lta pystyi kysymään tiivistelmätietoja tutkimuksista.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

No niin,
        Kyllähän minä olen aina tiennyt, että olen melko älykäs.
        Ja niin vaikutat olevan sinäkin, mitä tuolta ylempää keskustelusta luin :)

Minusta tuo on loogista, että älykkyys aiheuttaa uteliaisuutta ja uteliaisuus seksuaalisuuden saralla ylläpitää sekä ruokkii viettiä.
        Olen ollut tätä mieltä jo kauan ennen kuin AI:lta pystyi kysymään tiivistelmätietoja tutkimuksista.

-keinovaginamies-

Minunkin mielestäni nämä tutkimustulokset ovat loogisia 😊 En tiennyt dopamiinilla olevan noin suurta merkitystä tässä, mutta dopamiini on aina ollut lempihormonini ja nyt se on sitä vielä enemmän 😄 Lisää motivaatiota ruokkia aivojen mielihyväkeskusta..

Aletheias

• Anonyymi00110
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Minunkin mielestäni nämä tutkimustulokset ovat loogisia 😊 En tiennyt dopamiinilla olevan noin suurta merkitystä tässä, mutta dopamiini on aina ollut lempihormonini ja nyt se on sitä vielä enemmän 😄 Lisää motivaatiota ruokkia aivojen mielihyväkeskusta..

Aletheias

Kauhea runk....eiku siis kauhean älykäs ihminen :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Kauhea runk....eiku siis kauhean älykäs ihminen :)))

-keinovaginamies-

Niin, tästä lähtien kuvailee vain itseään uteliaaksi ja älykkääksi 😁

Aletheias

• Anonyymi00102

Purra poltettuna roviolla noidan tapaan on fantasiana aivan mahtava!

• Ruokin niitä blondeilla.

• Anonyymi00103

Olen nykyisin varovainen fantasioiden kanssa, eli hillitsen. Ne kun toteutuvat aina enemmin tai myöhemmin.

- Sheena

• Anonyymi00104

Oi vau, sinulla on tehokas fantasiatyyli, kun etenee ajatuksesta toteutukseen noin tehokkaasti 😄

Aletheias

• Anonyymi00105

Kielisuudelma vaan...

• Anonyymi00109

Ymmärrän aloituksesta sen ettei aloittaja tajua mitään mistään😂😂😂

• Anonyymi00112

Kiitos mielipiteestäsi. Perustelut jäi uupumaan, mutta joskus on helpompi vain huudella ilman sisältöä 😊

Aletheias

• Kannattaako kumpanille kertoa; sanoisin että kannattaa miettiä. Jos esim fantasioi kolmen kimpasta kumppanin vanhempien kanssa saattaa tulevissa perhejuhlissa kumppanilla olla tarkkailu päällä.

En tiedä johtuuko se siitä että joka tuutista sitä erotiikkaa pusketaan silmille vai onko se joku oma suojakilpi mutta eipä noita eroottisia fantasioita ole ollut. Lähinnä eroottisin unikin taitaa olla kun olen putoamassa kanjoniin.

Varsinaisesti kyse ei ole fantasiasta mutta joskus edellisessä elämässä kumppanin kanssa mietittiin että voitaisiinko me tehdä sama eroottinen kohtaus joka nähtiin elokuvissa.

• Anonyymi00114

Olen täysin samaa mieltä, että harkintaa täytyy käyttää, kertooko jostain tietystä fantasiasta kumppanille vai ei, jos fantasiassa on jotain.. En tiedä mitä sanaa käyttäisin, poikkeavaa? 😄 Joka tapauksessa harkinta on fiksua.😊

Erotiikkaa kieltämättä tulee vähän joka tuutista. Silloin on tärkeää osata rajata sitä tulvaa, ettei se pääse vaikuttamaan negatiivisesti eikä ainakaan vertailla tai ottaa siitä mitään paineita. Tieto ja valistaminen on hyväksi, mutta jokaisella pitää olla itse määrittää, miten paljon erotiikkaa elämäänsä haluaa.

Tuohan on mielenkiintoinen näkökulma, luoda elokuvan kohtaus uudelleen. Tuli heti monta hyvää kohtausta mieleen, jotka voisin mieluusti kokea oikeassa elämässä 😁

Kiitos kommentistasi 😊

Aletheias

• Vain sellainen seksuaalisuus, joka on vapaa ja rajoittamaton FANTASIOITTEN osalta, voi olla täydellinen. Mutta emme voi vaatia toista noudattamaan niitä. Hänen tulee osallistua fantasian toteuttamiseen VAPAAEHTOISESTI, muuten ei. -exKynis

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2754
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2580
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2442
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      157
      2090
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1654
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1109
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      868
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      787
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      732
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      723
    Aihe