Vasurit olivat ennen älykkäitä ja ajattelevia. Demareihin meni kaikenlaiset pyrkyrit. Hääräsipä taustalla suoranaisia takit kääntäneitä natsejakin aikoinaan.
Vasemmistolaisuus on mennyt todella alas kun joku Halonen vaan haluaa jatkaa lupaamatta tehdä vasemmiston hyväksi mitään. Mahtaako edes pystyä kuutta vuotta toimimaan tehokkaasti. Onko ajattelemaan kyenneet vasemmistolaiset pehmenneet jo niin paljon, että tuollainen vaalikamppanja, jossa Halosta mainostetaan jonain ulkopolitiikan vaikuttajana, joka tunnetaan maailmalla ja naapureissa, riittää saamaan vasemmistolaiset äänestämään.
Minä olen sitä mieltä, että olisi parempi saad Niinistö presidentiksi. Sitä pystyy helpommin ohjailemaan vasemmistolaisesta oppositiosta käsin. Halosen touhu on todella oikeistolaista ja virkamiesten sanelemaa.
Olen ollut vasemmistoliiton jäsen alusta asti, mutta aion äänestää Niinistöä - ihan protestiksi. Omien lasteni liittymisen vihreään liikkeeseen olen mielihyvin hyväksynyt. Parempi älykäs porvari presidenttinä, kuin horrokseen vaipunut ja hymistelevä vasemmistolainen muumio.
Halonen eläkkeelle Demarit tiedetään
4
229
Vastaukset
- Kampala
Tarja Halosen aikana on rasismi poliisissa alkanut kasvaa. Maahanmuuttajat ovat saaneet kärsiä. Uusien lakien myötä vielä enemmän. Ainakin muslimitaustaiset.
- Napoleon,jos...
...vassari äänestää Niinistöä!Hyvä yritys,mutta eiköhän puolueesi ole Kokoomus?heh heh.
- näin on
En aio äänestää enää sossuja, riittää minulle. Muistan kaiholla porvarisyhteistyötä keskustan kanssa, olisi erinomainen kumppani hallitukseen, sossut ovat aikansa eläneet ja irtautuneet vasemmalta.
Ei älykkyys vasemmistosta minnekään ole kadonnut! Monilla taitaa tosin olla mielenkiinto
intoiluun hiipunut, kun "härski kapitalismi on iskenyt",ja naapurissakin "toisenlaisen ta-
lonpidon" pilasi liika kiire!!! Mitä T.Haloseen tulee, on Hän mielestäni ollut ihan "mies
paikallaan",ja aion tukea Häntä myöskin seuraavaa kautta ajatellen!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437