Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli sellainen ohjelma telkkarista kuin Suomen kaunein mökki. Miksi siinäkin kisataan siitä, mikä mökeistä on kaunein? Eikö olisi fiksumpaa kisailla siitö, nissä mökissä on käytännölliset ratkaisut, miten se on rakennettu ja minkälaisin teknisin ratkaisuin jne. Eikö voisi olla sellaista ohjelmaa kuin Suomen kauhein mökki? Miksi juoksukisoissa aina nopein voittaa? Eikö voitais kilpailla siitä, kuka kaikkein hitain? Tämä antaa täysin väöränlaista esimerkkiä ihmisille, kun aina edellytetään, että pitäisi olla kaikists parsas vaikka tietyn kriteerin täyttäviä on vain yleens yksi kappale.
Sama tilanne sinkkumarkkinoilla,. Meidät on opetettu siihen, että ruma nainen tai mies ei kelpaa kellekään, kun haetaan sitä täydellista ja parsasta. Keskiverrot eivär kelpaa kenellekään!
Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
97
4075
Vastaukset
- Anonyymi00001
huonoudesta kilpailu kuin niin formula 1 -autoissakin kuka romuttaa autoja eniten.
- Anonyymi00083
Tai jos niin huono,ettei selvinny paikalle.ja. voittajaaaa🥳
- Anonyymi00002
Kaksi kommenttia:
1) En kilpaile mistään, mitä en koe arvokkaaksi. Useimmat tv-kisat ovat juuri tuota tasoa että kilpaillaan, kuka kerää eniten napanöyhtää. Mikäs siinä. Ei se ole minulta pois. Mutta ei kiinnosta. En katso.
2) Miksi parisuhdemarkkinoilla pitäisi lähteä kilpailemaan, jos ei pidä siitä? Jos tavoitteena on löytää ihminen, joka ei pidä kilpailusta, ei kannata etsiä sellaista ihmistä kilpailemisen kautta. Se on väärä strategia.
Anteeksi suorapuheisuuteni. Arvostan itse kilpailua vain tietyissä asioissa. Mutta muut saavat mielestäni kilpailla niin paljon kuin ikinä haluavat, kunhan antavat minun tehdä niitä asioista mistä pidän niin paljon kuin ikinä haluan.
🦄- Anonyymi00011
Viestisi kertoikin jo srn verran tyhjäntävästi myös minun ajatuksesi, että en voi muuta kuin kompata. Jollei halua kilpailijaa ja kilpailemisesta kiinnostunutta, niin kilpailuista etsiminen nyt on vihonviimeinen paikka, joista sellaisen löytää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Viestisi kertoikin jo srn verran tyhjäntävästi myös minun ajatuksesi, että en voi muuta kuin kompata. Jollei halua kilpailijaa ja kilpailemisesta kiinnostunutta, niin kilpailuista etsiminen nyt on vihonviimeinen paikka, joista sellaisen löytää.
Kiitos kommentista!
🦄 - Anonyymi00059
Entä sitten neiti aurinkoinen infernaalisen pakkomielteen ja surrealistisen vertailun kohde tyyliin kaiken olevaisen suhteen, jonka olet illustroituu tänne solvattavaksi tyrkky, ketään ei kiinnosta sinä ikinä missään, ”vamanainen” jne
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Entä sitten neiti aurinkoinen infernaalisen pakkomielteen ja surrealistisen vertailun kohde tyyliin kaiken olevaisen suhteen, jonka olet illustroituu tänne solvattavaksi tyrkky, ketään ei kiinnosta sinä ikinä missään, ”vamanainen” jne
Ei ole edes ystäviä sukua ei mitään minulla sata seuraajaa sentään somessa. Joo ja mullakin ehkä pari hatewatcheria, joille heittää löylyä vaivihkaa tai avoimesti
- Anonyymi00064
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hei typerys, luuletko olevasi kovinkin viisas kun brassailet "sivistyssanoilla": mitähän tarkoittaa sana illustroituu, tiedätkö itsekään, HAHAA!
- Anonyymi00003
Mieti, miten pitkiksi ajat menisivät esimerkiksi juoksukisoissa. Mikään tv-yhtiö ei tarjoaisi koko kilpailua, korkeintaan koosteen siitä. Jos vaikkapa maraton ois kyseessä, voisi hyvin vitkutella viikkoja kestäväksi tuon matkan. Yleisöäkään tuskin olisi kannustamassa.
- Anonyymi00004
Ja sitä paitsi:, olisihan se yhtä lailla kilpailua paremmuudesta eli siitä hitaimmuudesta.
- Anonyymi00049
Pisin maraton on kestänyt 54 vuotta, kahdeksan kuukautta, kuusi päivää, kahdeksan tuntia, 32 minuuttia ja 20,3 sekuntia joten kannattaa lähteä samantien juoksemaan jos meinaa tuon joskus päihittää olemalla hitaampi.
- Anonyymi00005
En edes katso mitään tuollaisia. Minä kelpaan itselleni. Läheiseni kelpaavat sellaisina kuin ovat. Ulkopuolisille ei tarvitse kelvata.
- Anonyymi00006
Olen miettinyt välillä samaa. Mieti missikisojakin. Miten hullua, että kilpaillaan siitä kuka on kaikkein kaunein eli minkälaiset synnynnäiset ominaisuudet kukin on saanut. Nykyään varmaan mukana on keinotekoisia ominaisuuksia, tässähän ihmiset ovatkin jo ihan eri asemassa. Voiko synnynnäiset ominaisuudet omaava kilpailla keinotekoisia ominaisuuksia omaavaa vastaan vai pitäisikö tällaisille järjestää omat kilpailut? Joka tapauksessa en ymmärrä koko lajia.
- Anonyymi00073
Ei voi kilpailla. Muista että pari vuotta sitten vuoden naiseksi valittiin geneettinen mies joka oli toki käynyt tuunattavana. Toisin sanoen kukaan nainen ei ollut parempi kuin se entinen mies😁
- Anonyymi00007
Onhan siellä Suomen surkein kuski.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_surkein_kuski- Anonyymi00019
Siinä kanssa turhuuksien turhuus ohjelma🤮
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siinä kanssa turhuuksien turhuus ohjelma🤮
Joo, aivan älytön
Ihmisen maailma on niin täynnä kilpailua, että useimmat eivät edes pidä mitään muuta arvossakaan.
Kaikkein irvokkain maailma on vielä teeveessä, jossa jokseenkin jokainen ohjelma on kilpailua, urheilua, kokkisotaa, kauneuskilpailua, Amerikan lapsimissit, kaunein mökki. kilpailut tietokonepeleillä pelaamisesta, tanssikilpailut, tietokilpailut. Loputtomasti kilpailuja, joissa julistetaan voittaja.
Me jotka arvostamme TIETOA ilman kilpailua ja arvostamme RAKKAUTTA ilman kilpailua ja KAUNEUTTA ilman kilpailua, olemme äärimmäisen harvassa. On olo kuin muukalaisella.
Luonnontieteellisesti orientoituneena toki ymmärrän, mistä kilpailu alkujaan johtuu: siitä että suurempi voima voittaa pienemmän. Sehän tarkoittaa sitä, ettei pidä luontoa suinkaan kivana. Päin vastoin. Luonto on äärimmäisen vastenmielinen, mutta ei sitä sanoin kaunistelemallakaan voi muuttaa.- Anonyymi00016
Noo, sekin on suhteellista, että suurempi voima voittaa. Ainakin siihen saakka kun on jotain mitä voittaa.
Itse pidän enemmän "sopivin voittaa" tyylistä ratkaisuista. Joskus voitto voi olla sekin että väistää epäsopivan vaihtoehdon, eli ei saa mitään mutta lopputulos on mitä parhain! Anonyymi00016 kirjoitti:
Noo, sekin on suhteellista, että suurempi voima voittaa. Ainakin siihen saakka kun on jotain mitä voittaa.
Itse pidän enemmän "sopivin voittaa" tyylistä ratkaisuista. Joskus voitto voi olla sekin että väistää epäsopivan vaihtoehdon, eli ei saa mitään mutta lopputulos on mitä parhain!"Noo, sekin on suhteellista, että suurempi voima voittaa."
Ei ole suhteellista, se on luonnon peruslaki, josta ei ole poikkeusta, mutta kun se toteutuu biologisen evoluution kautta, se muuttuu tilastolliseksi totuudeksi.- Anonyymi00022
å.ä.ö kirjoitti:
"Noo, sekin on suhteellista, että suurempi voima voittaa."
Ei ole suhteellista, se on luonnon peruslaki, josta ei ole poikkeusta, mutta kun se toteutuu biologisen evoluution kautta, se muuttuu tilastolliseksi totuudeksi.Noin se vaan on. Jos ihmisellä on kilpailuvietti, niin ei sille mitään voi. Minkähanlainen olisi ihmiskunta ilman tuota geeniä?? ( onko se siellä?) Päivällä on kilpailua leivästä, yöllä lihasta...
- Anonyymi00065
Toi on järkyttävä ohjelma tuo Amerikan lapsimissit, toivottavasti ei tule Suomeen ikinä! Lapselle asetetaan traumoja, on vanhempien pakkomielle ja sairasta!
- Anonyymi00067
å.ä.ö kirjoitti:
"Noo, sekin on suhteellista, että suurempi voima voittaa."
Ei ole suhteellista, se on luonnon peruslaki, josta ei ole poikkeusta, mutta kun se toteutuu biologisen evoluution kautta, se muuttuu tilastolliseksi totuudeksi.Hmm.Kitka voittaa voiman ja parasta ennen saatavuusongelman.
Anonyymi00067 kirjoitti:
Hmm.Kitka voittaa voiman ja parasta ennen saatavuusongelman.
Kitka on voima. Kaksi voimaa siis käy kamppailua ja suurempi voittaa.
- Anonyymi00008
Kilpailuvietti on ihan biologinen piirre meissä ihmisissä. Siihen vaikuttaa esim hormonit. Testosteroni ruokkii kilpailuintoa ja dopamiini eli mielihyvä hormoni aktivoituu, kun ihminen saavuttaa jotain eli voittaminen palkitsee. Kilpailuviettiin vaikuttaa myös ihmisen temperamentti. Toisilla on luonnostaan voimakkaampi tarve kilpailla kuin toisilla.
Kilpailulla on ollut merkitystä myös evoluution näkökulmasta. Kun ihmisellä on ollut niukat resurssit ja eloonjäämisestä on täytynyt taiteella, niin ne, jotka ovat olleet valmiita näkemään vaivaa näiden resurssien eteen, on ollut parhaat mahdollisuudet selviytyä. Siihen, miten voimakkaasti kilpailuhenkisyys näkyy ihmisen elämässä, vaikuttaa tietysti myös kasvatus ja ympäristö. Joissain ympäristöissä kilpailuviettiä ruokitaan ja se korostuu, kun taas toisissa kilpailulla ei ole niin suurta roolia.
AletheiasKuvailet täsmälleen oikein, kuinka kilpailuvietti on syntynyt. On HARVINAISTA, että biologian virheetöntä tuntemusta esiintyy näillä palstoilla.
- Anonyymi00009
Kilpailua on eritasoista. On ammattimaista ja harrastetyylistä kilpailua. Eikä aina tarvitse ns. laskea kaikkea, vaan pelkästään pelata.
Noihin suhdejuttuihin taas ei suoranaisesti liity mikään kilpailu, vaan lähinnä kokonaiskuva, minkä kukakin kenestä saa ihmisenä. Osa voi toki kilpailuttaa erilaisia ihmisiä, mutta ehkä hän voi niin tehdä?
Se, että muiden kilpailut ärsyttää ja tuntuu, ettei niissä pärjää vaikka muka pitäisi pärjätä, on ehkä jokin tunnelukko päässä. Kannattaa jutella jonkun ammattilaisen kanssa asiasta.Jos otamme kaikkein idioottimaisimman eli kilpaurheilun, haluan pysyä siitä erossa kuin ruttotaudista, olipa sitten kyse urheilusta tai penkkiurheilusta. Jos tämä on 'tunnelukko', pidän sen mielelläni.
- Anonyymi00012
å.ä.ö kirjoitti:
Jos otamme kaikkein idioottimaisimman eli kilpaurheilun, haluan pysyä siitä erossa kuin ruttotaudista, olipa sitten kyse urheilusta tai penkkiurheilusta. Jos tämä on 'tunnelukko', pidän sen mielelläni.
No luultavasti kukaan ei kohdaltasi menetä mitään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä haluan pitää kans tämän tunnelukon. En keksi mitään typerämpää kuin kilpaurheilu. Kertoo vain siitä että huipulla olevalla on ollut kaikista eniten joutilasta aikaa harjoitteluun ja joku muu on huolehtinut ravinnon, suojan sekä lauman urheilijan ympärille. Onhan se viihdyttävää, mutta selviytymisen kannalta tarpeetonta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin,vain lajin ominaisuus ja vahvemman oikeus luo potkua lajin heikoimman elämään.
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä haluan pitää kans tämän tunnelukon. En keksi mitään typerämpää kuin kilpaurheilu. Kertoo vain siitä että huipulla olevalla on ollut kaikista eniten joutilasta aikaa harjoitteluun ja joku muu on huolehtinut ravinnon, suojan sekä lauman urheilijan ympärille. Onhan se viihdyttävää, mutta selviytymisen kannalta tarpeetonta.
Ja se joka voittaa on sitten maailman paras. Miten se todistetaan? Mistä se tiedetään elääkö jossain sademetsässä joka juoksee nopeammin tai joku joka hyppää pidemmälle kuin nämä urheilija? Nopea ihminen ei edes ole nopea. Gepardi on on paljon nopeampi. Gorilla on vahvempi. Ihminen ei vain ole missään hyvä paitsi älykkyydessä enkä siitäkään ole aina täysin varma.
- Anonyymi00010
Minusta sillä, millainen mökki on, ei ole merkitystä. Merkitystä on vain sillä, millaisia ihmisiä mökissä on.
- Anonyymi00020
Hyvin sanottu👍
- Anonyymi00035
Niini,mitäpä ihminen itse itsestänsä ymmärtäisi,mutta myökin tulee kuitenkin olla suhteellisen lämmin sekä sateen että tuulen pitävä.
Lapsetkin opetetaan kilpailemaan pienestä pitäen. Vanhemmat haluavat, että oma lapsi on paras koulussa, harrastuksissa, saa parhaiten kavereita jne.
Kun lapsi kasvaa, kilpaillaan kuka saa ensimmäisenä tyttö-tai poikaystävän, pääsee opiskelemaan ja opiskelun jälkeen töihin.
Myöhemmin aikuisenakin kilpailu jatkuu esim. työelämässä, työnhaussa, parisuhteessa tai sen haussa.
Jopa kuoleminen saattaa olla kilpailua. Kenellä on varaa hautapaikkaan, kenellä on hienoin hautakivi, parhaimmat kukat jne.
Ja näin on ollut vuosisatoja ja vuosituhansia.- Anonyymi00066
Kenen luut kolisee eniten! Siitäkin kilpaillaan!
Itse en pidä tuollaisesta kilpailusta, mutta joitain kilpailuohjelmia katson kyllä, esim. Voice of Finland. Urheilua enemmän kesä-ja talviolympialaisten aikaan.
Mä en kyl kato Voice of Finlandii enkä urheiluu ees olympialaisten aikaan. Ne on etovaa kilpailua.
Tärkeintä ei ole olla aina se paras, vaan että tekee parhaansa tai on edes jotenkin yrittänyt. Ja tietenkin se, että on itse tyytyväinen omiin tekoihinsa. Joskus ihan hyvä voi myös riittää.
"Älä ole vaihtoehto. Ole valinta". Itse en ala kenenkään vaihtoehdoksi enää ja kaikki sellainen luetulle jättäminen tai priorisoimatta jättäminen kertoo enemmän kuin tarpeeksi.
Haistan myös nopeasti vivahteet, jos viestittely muuttuu kaverilliseksi. Esimerkiksi hymiöiden käyttötavasta tai asiallisemmasta kirjoitustyylistä.Tai jos lopettas vaan kilpailun ja toteais, mä tykkään näistä näin. Tykätkää te mistä tykkäätte ja se on ihan fine mulle. Lopettaa itse kaiken kilpailun. Antaa muitten kilpailla, jos niillä ei ole muuta syytä tehdä asiat kuin ollakseen parhaat.
Mä olen ainakin päättänyt, että meen ihan oman makuni ja kuntoni mukaan. En juokse vaikka muut juoksisi, kävelen. Jos en pääse maaliin niin, olen mielelläni matkalla johonkin toiseen maaliin mihin minä riitän tämmössenä kun olen, kävellen.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä olen ainakin päättänyt, että meen ihan oman makuni ja kuntoni mukaan. En juokse vaikka muut juoksisi, kävelen. Jos en pääse maaliin niin, olen mielelläni matkalla johonkin toiseen maaliin mihin minä riitän tämmössenä kun olen, kävellen.
Ja kilpailematta. Simppeliä. Eiks olekkin?
Jasu2025 kirjoitti:
Ja kilpailematta. Simppeliä. Eiks olekkin?
Elämä on valintoja, neuvoisin valitsemaan itsensä ja arvojensa mukaisen väylän elää. Kyllähän muut mielellään ohjailee ja määrääkin tahdin ja suunnan, mutta itse ainakin sanoudun heti irti sellaisesta kinkeripiiristä missä minun tapani ja tyylini ei riitä tai kelpaa. Muutelkoon toisiaan mä en niihin leikkeihin osallistu.
- Anonyymi00014
ohjelmakin Suomen huonoin kokki ja Suomen rumin asunto.
- Anonyymi00018
Noi hienoin,mökki,omakotialo,puutarha,asunnon stailaus,
hurjat kamalat remontit,ovat täysin eri yritysten mainosohjelmia.
Niissä esiintyy remonttifirmoja,puutarhafirmoja,sähköfirmoja,ilmastointifirmoja,
putkifirmoja,koneurakoitsijoita.Kaikki tarvikkeet ostetaan kaikkein kalleimmasta liikkeistä.
Ne pitää olla näyttäviä ja desingiä.Sitten nämä stailaajat,arkkitendit,
suunnittelijat,hortonoomit,mitä näitä nyt onkaan.
Sitten yleensä kohteiksi valitaan tietenkin julkkisten asuntoja,kesämökkejä.
Että näin saadaan lisää näkyvyyttä firmoille ja julkkiksille.
Vielä kun ohjelmien lopuksi pistettäisiin hintalappu näkyviin.
Paljonko koko homma maksoi.Menikö 50 000€ vai 100 000€ - Anonyymi00021
Kestävyyslajit on hyviä. Hiihto ja maratonit niin siellä ei miehet pärjää naisille. 🤔🤔☝️☝️
- Anonyymi00023
Itse kyllä harrastan yleisurheilua ja olen 11-vuotias. Ja ikäisissäni on paljon nopeempia kuin minä. Ei ole hauskaa kun minulla on synnynnäinenvika (minulla ei ole holvikaarta) joka haittaa urheiluani joten voittaminen on kaukana vaikka olen tosi nopea. Myös kun muilla ei samaa vikaa ole se on epäreilua. Olen jo käynyt fysioterapiassa pari kertaa ja on pohjallisetkin mutta vika on niin paha ettei sitä ihan hetkessä korjata. Joten miksi ei ole kisoja jossa hitain voittaa?
- Anonyymi00080
Olen samaa mieltä kanssasi 💪🏻
- Anonyymi00024
Kauneuden kutsu
Monet haluavat kumppanikseen mahdollisemman komean miehen tai häikäisevän kauniin naisen ?
Miksi? Siksikö , että korea ulkonäkö pitää sisällään
lupauksen onnesta ? - Anonyymi00026
Ehkäpä oliusi parsasta opetelka kirjottaan ekoks
- Anonyymi00027
Ja nii
- Anonyymi00028
Huonoimmasta kilpailu juoksussa pallolajeissa jne ei toimi tai kisa 1 kestää 10 vuotta
- Anonyymi00029
Suomen LoserChef, ruokaohjelma
- Anonyymi00030
Se vain on meidän DNA:ssa. Evoluutio on jatkuvaa kilpailua.
- Anonyymi00031
Ei tarvi kilpailla kun on 195cm mies. Saan naisen kuin naisen. Lähes jokaiselle päivälle on uusi naaras. Kuka vaan tulee mukaani. En mä vakavaan suhteeseen vielä halua vaan nautin vielä. Sitten otan parhaan päältä.
- Anonyymi00038
Olet sitten onneksesi käsittänyt, että ronkeli jää ilman. Voimia vaan!!!!!
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olet sitten onneksesi käsittänyt, että ronkeli jää ilman. Voimia vaan!!!!!
Otan vain parhaita naaraita. Voin valita kenet haluan ja aina lähtee mukaan. Ei tarvitse olla ronkeli.
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Otan vain parhaita naaraita. Voin valita kenet haluan ja aina lähtee mukaan. Ei tarvitse olla ronkeli.
Minusta tuollainen elämä ei ole kokemisen arvoista!
- Anonyymi00058
Anonyymi00045 kirjoitti:
Minusta tuollainen elämä ei ole kokemisen arvoista!
Saattaisi vaikka ollakin, mutta todellista se ei alakaan tämän kohdalla ole. T
Ääh en jaksa missään parhaus kisassa olla .
- Anonyymi00033
entä kilpailu maailman rumin nainen?
itseni niin jooh kun tuo eräs peli-idea tytöillekin,joitain tapahtumia, ja hiirellä ohjattava keksiä keksiä miten yhdistääjoitain esineitä jotta saa jonkin mysteerni ratkaistua.
pitäisiköhän hammaselokuva taas joku no 007 Kuuraketti tuossakin on hammas-hemmo- Anonyymi00039
Nuo kuntosalit kaikkialla Suomessa kilpailevat siitä, kuka saa jalostettua hurjimman näköisen neidon. On siitä naisellisuus kaukana.
- Anonyymi00036
Kilpailullisessa yhteiskunnassa ei taida olla muuta vaihtoehtoa?
Ajatellaan vaikka Helsingin pörssiä, yritykset arvoitetaan rahan ja tulevaisuuden helpon rahan kautta. Tämän tekevät sijoittajat(joku taho).
Hyvään tulokseen päästäkseen yritykset tarvitsevat laadukasta työvoimaa, parhaille tuottaville maksetaan parempaa ansiota. Arvion tekee yritys(joku taho).
Onneksi Suomeen on rantautunut kilpailuyhteiskuntaa vääristävä ilmiö, ja se on wolt kuskit. He kilpailevat ruokalähetyksistä, vaikka ei niillä mitenkään Suomessa saa sellaista ansiota jolla eläisi. Yhteiskunta tukee uutta yritystoimintaa maksamalla työntekijöiden palkat. Harvinaisen poikkeavaa toimintaa, yhteiskuntamme kokonaisuudessa.
Nuorisoa tuleekin kannustaa ostamaan Toyota Yaris, muun maksaa yhteiskunta?
Kilpailuyhteiskunnan alasajo on jo alkanut, olkaamme iloisia siitä. Turha kilpailla edes hyvinvoinnista, epäreiluin säännöin.
AV - Anonyymi00037
Ei se oikein onnistu, ajattele nyt, 60 metrin juoksussa kuluisi esim 12 vuotta. Se vaatisi valtavan suuret palkinnot. Ilman niitä ei kukaan osallistuisi.
Kaipa se on jotenkin sisäänrakennettu juttu ihmisissä, ja mieluummin sitä mittelee oman tai heimon parhaudesta tällaisin rauhanomaisin keinoin. 🙄
Onhan esim. olympialaisilla pitkä perinne, samoin muinaisessa Roomassa gladiaattori-taisteluissa yms.
Mä olen monesti tehnyt autohankintoja kilpailumielessä, mutta luopunut koko naurettavasta touhusta. Kyllä mä tiedän miltä tuntuu itkeä Jaguarin tai nauraa Skoda Felician ratissa, niin aika pintapuolisia seikkoja nuo loppupeleissä on. Ja peleistä puheenollen, niin noi rallipelit on yksi harvoista asioista missä jaksan kilpailla millään tavalla. Eikä siinäkään oikein saa vihamiehiä hankittua, kun ajetaan kelloa vastaan ja jokainen on tulosluettelossa missä on. Eri juttu on vaikkapa Forza Motorsport tai Assetto Corsa, joissa löytyy aina jotain Teuvoja jotka kolaa puoli gridiä ulos ekassa mutkassa.
(Mähän en oo koskaan niin tehnyt.) 😌- Anonyymi00041
Jotkut kilpailijat ovat niin huonoja, että hävettää ja samalla tuntee myötähäpeää. Katsoin pätkän matkaa stadi vs. lande kilpailua, missä tyttönen mietti, kumpi on aakkosissa ennen, Lempäälä vai Tampere. Sen aikaa seurasin ohjelmaa, että vakuutuin vastaajan tietotasosta.
Luulen kuitenkin, että kyllä hän elämässään pärjää, koska tietämättömyyskin oli varsin hauskaa. - Anonyymi00043
Taisi muuten olla joskus parikymmentä vuotta sitten olka sellainen, missä etsittiin Suomen Kaameinta kämpppää tai joku tällainen. Mut ihmisillä on kilpailuvietti, siksi on kaikenlaisia kilpailuja. Itsellä kun ei ole, niin olen ratkaissut sen niin, etten seuraa sellaisia ohjelmia.
- Anonyymi00044
Meitä huonoimpia on valtaisa joukko joista on vaikea valita huonointa
- Anonyymi00056
Kerran olin hiihtokilpailuissa kolmanneksi viimeinen
- Anonyymi00047
Pimeässä kaikki Äijät ja Muijat on yhtä Rumia !
- Anonyymi00050
Riittää että olet useimmiten paras versio itsestäsi.
xLiner - Anonyymi00052
Oot osin oikeessa. Se on häviivän pikkunen aika kuiteski. Parhaus siis.
Parhain terkuin multa - Anonyymi00053
Ihanaa palstasetä. Millainen on sinun kesämökki, onko ruma mökki jalasmökki (väykkä sinä velmu, jonnet ei muista) muu mikä?
- Anonyymi00054
Seuraavana sopeutumisrahnat takautuvasti Väykälle
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Seuraavana sopeutumisrahnat takautuvasti Väykälle
Koska rahalla on arvoa, muilla ei?
- Anonyymi00061
Sosialisteille kilpailu on ruttoon verrattava asia.
He pelkäävät kisaamista
koska he eivät menesty missään.
Sdp- haisee. - Anonyymi00062
Näkee kyl ns tavallisilla miehillä useinkin ylipainoisia susirumia naisia puolisoina, mut yleensä naiset riippumatta omasta habituksestaan tai varallisuudestaan etsii varakasta, komeaa ja urheilullista miestä, ja tietäähän siinä miten käy, etsintä jatkuu hautaan saakka, eihän yksikään varakas tai komea tai urheilullinen mies ota rahatonta, ylipainoista ja laiskaa ämmää vaivoikseen.
Yksilöllisyys ja hedonismi on korostunut, ja sen mukana omien mielipiteitten ja näkemysten äärimielistyminen. Some on vahvasti mukana säveltämässä ja sanoittamassa, sekä aseistamassa omaa itseään ja elämäänsä. Sen mukana kehittyy pinnallisuus.... ajattelu on keskittynyt itseensä, mitä itse saa, miten hyötyy, mitä menettää, mitä toinen muka voisi hänelle tarjota, miksi hän kelpaisi minulle.... vähempään rooliin jää henkinen pääoma, taiteelliset, filosofiset, tieteelliset, maailmankatsomukselliset jne. piirteet, sekä mitä itse voisi tarjota hänelle, miksi minä kelpaisin hänelle.... prioriteeteiksi nousee herkästi ehdokkaan status, varallisuus, suosio, Fb-kaverien määrä, tykkäysten määrä, tissien tai perseen tai hepin koko, parta tai parrattomuus, feminiinisyys/maskuliinisuus, posliinit, botoxit, kävitkö Manhattanilla vai vain Mansessa.... ja sitten tietenkin se poliittis-ideologinen kanta, ideologiset näkemykset, oikeamielisyys.... Minä, minä ja minä, minun etuni, minun hyötyni....
Kuinka moni metsästäjäkeräilijä enää tiedostaa, että parisuhde on paitsi elämän ja oman perinnön jatkamista, myös kahden erilaisen elämän yhteensovittamista, kompromisseja, joustamista, hyväksymistä, neuvottelua, keskustelua, suunnittelua, haasteisiin vastaamista, iloa, surua, onnistumisia, takaiskuja, työtä....? Eli sen 'meidän yhteisen' elämän rakentamista. Se johtaa lähes takuuvarmasti epäonnistumiseen, jos erehdytään etsimään ensisijaisesti valmista riistaa, minulle sopivaa tai kelpaavaa, jonka minä voisin hyväksyä, joka muovautuisi minun elämäni ehtoihin ja ehdottomuuksiin. Sitten ihmetellään "mihin ne kaikki hyvät miehet/naiset on kadonneet?!". Kuinka moni ajattelee, että elämä ja ihmiset on täällä heitä varten, antaakseen heille sitä mitä he haluaa ja vaatii?
Elämä on ja joissain tapauksissa sen suunta on päin sitä itseään ja sinne Suomea tällaisellakin elämännäkemyksellä viedään.
☝️🤨- Anonyymi00063
Ulkonäkö-keskeiset kusipäät tulee hylätä heti kättelyssä, kukaan ei ole täydellinen!
- Anonyymi00068
Suomen kaunein koti on typerin katsomani ohjelma jonka olen nähnyt TV.stä.
- Anonyymi00069
Sama juttu tv ohjelmat ovat täynnä näitä kilpailuohjelma jossa joku voittaa joutavia ohjelmia sitten on ohjelmia jossa jokin ryhmän jäsenistä nolataan ja jätetään ulkopuolelle sitten puhutaan yleisesti kiusaamisesta mutta näillä ohjelmilla annetaan esimerkki että on sopivaa tehdä tälläistä
- Anonyymi00070
Isot pojat sano ennen, ett elämä on kisaa, päiväl limpust, yöllä pimpust. Ottakoot tuon kukin, miten tahtoo.
- Anonyymi00071
Keskiverto kelpaa toisilleen! Näin meillä.
- Anonyymi00072
Itse myös haluaisin nähdä kisoja joissa kilpaillaan huonoudesta. Jääkiekon mm-kisatkin saavat lisäpotkua kun kukaan muu ei tajua että minä toivon aina että suomi häviää, lähivuosina se on ollut harmillisen epäpalkitsevaa, mutta aina voin kannattaa lisäksi jotain muuta kuten esim vaikka norjaa. Se on jääkiekon A turnauksessa melko huono.
Lempibiisi rakastuin mä looseriin.
Olenkin jo pitkään etsinyt vastavapautunutta päihdeongelmaista linnakundia joka olis vielä ruma ja lihava. Ei vaan tahdo ne tänne päin vilkuilla yleensä.
Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole jos haluaa huonoutta, kukaan ei koskaan ole minulta tätä kysellyt mutta nyt ku kysyit niin näin se vaan käy. Ei välttämättä tarvi täällä lietsoa riitaa.- Anonyymi00075
Ite taas valitsen ämmistä parhaat päältä. Jos yhtään on vikaa niin alan heti aukomaan päätä sille lehmälle. Kerran mua ärsytti yhden hajuvesi niin märyn kanssa ajoin pihalle. Ei haittaa pätkääkään, olen naisruletin kärkikahinoissa ja mahakin minulla on muhkean kokoinen, koska omaan mahtavan ruokahalun.
- Anonyymi00074
Olet oikeassa monissa esittämissä asioissa "väitteistä". Mutta korjaisin käsityksesi/ toiveesi, niiltä osin, että urheilun saralla tämä kriteeri tulee pysymään meidän koko maailman elinkaaren. Katsos mikä olisi rahoitus järjestämään "huonommasta" suorittajasta?
Mennäksemme asiaan ihmisen kauneudesta/komeudesta, sitä mielestäni ei kannata laittaa kilpailu asemaan, vaan ohjeistan katsomaan, mikä on ihmisen älykkyys, ihmisyys ja moni muu hyve, kun vaan kohtaa sen oikean ihmisen. Ei ole rumia ihmisiä olemassakaan, jokaisesta löytyy jokin?
Hyvää kesän odottelua! - Anonyymi00076
joo voisi kilpailla siitä että kuka on kaikkein huonoin jossain... tai kaikkein keskiverroin... tosi mielenkiintoista.
minua niissä kilpailuissa ärsyttää se kun aina pitää pudottaa joku pois. olisi realistisempaa kun pisteitä laskettaisiin pitkän ajan kuluessa ja joku hännille jäänyt voisi nousta parhaimpien joukkoon ja tavoitella voittoa. se olisi mielenkiintoisempaa kuin nykyinen käytäntö= yksi virhe ja ulos.Tosta huonommaista kilpailijasta. Tais olla maailman menon puolella, kun joku ehdotti, että hitain juoksija voittais. Niin ainakin itellä, etten pystyis mitenkään oleen hitain. Ei vaan hermo kestäs liikkua niin hitaasti. No joku nyt ihmettelee, kun oon kertonu olevani hidas hämäläinen, mutta se ilmenee enemmän siellä ajattelun puolella ja sanoisin enempi harkitsevaisuutta. Fysiikan puolella oon kuiteskii nopee.
- Anonyymi00077
Ei olisi elämää maapallolla ilman sitä.
- Anonyymi00078
Nyt tuli tuosta Eerola-aloituksesta mieleen, että missikisat vois kyllä lopettaa.
Jotenkin tuntuu älyttömälle määritellä jonkun ulkonäön perusteella kuka ois sen lajin paras???
Sama kuin miteltäisiin siitä, kuka on tummin. 😆 - Anonyymi00079
Tässä idea, tehkää joku ohjelma, missä kerrotaan ominaisuuksista, jotka auttaa eniten onnellisessa elämässä ja kysykää pitkän onnellisen avioliiton saaneilta, oliko ulkönäkökeskeisyys silloin muotia kun olivat nuoria.Kilpailu on ihan ok, mutta ei sitä joka asiaan tarvitsisi liittää ja voi olla, että jos ihmiset eivät olisi niin pinnallisia, ohjelmissa olisi paljon muutakin kuin tätä ulkonäkökeskeisyyttä tai muille näyttämistä omaisuudellaan jne.
- Anonyymi00081
Minä en oo missi,ihan tavis mielestäni.Nuorena sain kyllä ihan valita,kenet poikkiksekseni valitsen.Ja vaihtoehtoja oli kymmeniä,mutta,ku en vaan tykänny kaikista, olipa varasijallekkin tunkua.Yksi mieheni kavereista sanoi,että haluaa alkaa seurustella kanssani,kun meillä menee poikki.En tiedä odottaako hän sitä viellä,ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä jo kohta 40 vuotta.
- Anonyymi00082
Voittaja on Voittaja!
Häviäjien,kannattaa kokeilla muuta lajia,niitähän löytyy.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat11118303Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1567439Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."884058Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k273013Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve722712Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1002386Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani202324"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1062169Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1272146Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382022