Pohjoisen ainoat Mepit saavat yhdessä asioita eteenpäin.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/de28b674-15c1-48a3-a527-17d7627c7c6b?utm_medium=jaa-artikkeli&utm_source=mobiili&utm_campaign=artikkelin_alku
Katrin ja Merjan hanke etenee
7
442
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Hipsu ja Heipparallaa."Tukka nousee pystyyn velkamäärästä valtiolla" . "Valtion velkoja ei tarvi maksaa" . Kumpi sanoi vai Kampi sanoi.
- Anonyymi00002
Mitä Paavo Arhinmäen muinoinen velkakommentti tähän kuuluu🤔?
- Anonyymi00003
Vääriä ihmisä tekemään tekopyhyyttä. Pois sieltä molemmat.
- Anonyymi00004
Näyttävät saavan jotain aikaan. Eikait se ole tekopyhyyttä, jos tämäkin asia tulee selväksi muullekin päättäjille. Turhempiakin siellä on, vaikka se Vantaan tyyppi.
- Anonyymi00005
Mitäs se Persujen MEPpi Tynkkynen on saanut aikaan europarlamentissa? Ei mitään. Luuhannut Brysselin homoklubeilla ja jauhanut paskaa kymmenillä somekanavillaan.
- Anonyymi00006
Mitä mepit sanoo Kivirannan tilanteesta?
Entä mitä ex-ministeri Juuso sanoo?
Onko Kivirannalla turvallista kulkea kadulla?
Onko siellä vaara astua p****an?- Anonyymi00007
Miten Kiviranta liittyy Ad-Blue asiaan?
Aloita hyvä mies uusi keskustelu tästä aiheesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568