Pohjoisen ainoat Mepit saavat yhdessä asioita eteenpäin.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/de28b674-15c1-48a3-a527-17d7627c7c6b?utm_medium=jaa-artikkeli&utm_source=mobiili&utm_campaign=artikkelin_alku
Katrin ja Merjan hanke etenee
7
444
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Hipsu ja Heipparallaa."Tukka nousee pystyyn velkamäärästä valtiolla" . "Valtion velkoja ei tarvi maksaa" . Kumpi sanoi vai Kampi sanoi.
- Anonyymi00002
Mitä Paavo Arhinmäen muinoinen velkakommentti tähän kuuluu🤔?
- Anonyymi00003
Vääriä ihmisä tekemään tekopyhyyttä. Pois sieltä molemmat.
- Anonyymi00004
Näyttävät saavan jotain aikaan. Eikait se ole tekopyhyyttä, jos tämäkin asia tulee selväksi muullekin päättäjille. Turhempiakin siellä on, vaikka se Vantaan tyyppi.
- Anonyymi00005
Mitäs se Persujen MEPpi Tynkkynen on saanut aikaan europarlamentissa? Ei mitään. Luuhannut Brysselin homoklubeilla ja jauhanut paskaa kymmenillä somekanavillaan.
- Anonyymi00006
Mitä mepit sanoo Kivirannan tilanteesta?
Entä mitä ex-ministeri Juuso sanoo?
Onko Kivirannalla turvallista kulkea kadulla?
Onko siellä vaara astua p****an?- Anonyymi00007
Miten Kiviranta liittyy Ad-Blue asiaan?
Aloita hyvä mies uusi keskustelu tästä aiheesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459