Ihan oikeesti? Odottaako mies, että tullessaan kalu kovana iholle takaapäin, että nainen on heti kiihottunut ja valmis seksiin?
Ymmärrys????
34
486
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jotkut miehet voivat toimia noin ja se kertoo siitä etteivät ymmärrä mistään mitään..
- Anonyymi00013
Itsestäänselvyyksiä mässäilevä aloittajaäijä. Oot ihan bibi
- Anonyymi00002
Asiat voi ottaa erilaisista näkökulmista. Voisit nähdä asian niinkin että ehkä miehen viesti on se että olet todella haluttava. Ei se sitä tarkoita että on pakko seksiin suostua. Mutta voit ottaa asian kohteliaisuutena. Hänen silmiensä kautta olet himoittava nainen. <3
- Anonyymi00015
Olenko minäkin sexikäs? T lukija netist🥱
- Anonyymi00003
No riippunee ketkä siellä selän takana seisoo.
- Anonyymi00004
Kyllä🙏🙏🙏 ei 15 vuoden jälkeen paljoa kiihota kun oma kaljamahainen puolikalju ja hienhajuinen isäntä tökkii puoliköysällä 9 centtisellä tuppimallilla🤢 mutta kun tuntee pakaravakoon painautuvan 22 centtisen kivikovan mustan poikakaverin suonikkaan🤤🤤🥰 niin samantien kostuu mätäs ja ihan ilolla antautuu🤭🤭🤭
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä🙏🙏🙏 ei 15 vuoden jälkeen paljoa kiihota kun oma kaljamahainen puolikalju ja hienhajuinen isäntä tökkii puoliköysällä 9 centtisellä tuppimallilla🤢 mutta kun tuntee pakaravakoon painautuvan 22 centtisen kivikovan mustan poikakaverin suonikkaan🤤🤤🥰 niin samantien kostuu mätäs ja ihan ilolla antautuu🤭🤭🤭
BBC🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi00014
Älä jeppe enää juo? Heh
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tällainen kilvoitteleva puheenparsi apäijä sitten jostain epäselvästä aiheesta
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
BBC🤤🤤🤤🤤
Siellä esim mehiläiset pölyyntyvät
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siellä esim mehiläiset pölyyntyvät
Tavallaan myös näitä tyttö - poika-asioita
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tavallaan myös näitä tyttö - poika-asioita
Onko hän ehkä hieman alentuva jos nii mix
- Anonyymi00006
Aina valmiita kiukaitakin myydään, niin miksei vois äkkiä lämmetä? Eihän naisen tarvi muuta kun pyllistää ja lukea vaikka lehteä samalla.
- Anonyymi00007
Emännällä ainakin paukkuu pylly jos pyllistää. Ihan makean mädän hajuista lemua puskee niin että käry kirvelee silmiä. Eipä siinä kauheat himot herää kun ei näe mitään ja joutuu olemaan hengittämättä😵
- Anonyymi00020
Don’t we know that too or what ever but why?
- Anonyymi00008
Kyllä tuo usein on se tapa ja sitten hierominen ja naisen muu herättely.
- Anonyymi00029
Ai että koskettelet erektoituneella siittimellä nukkuvaa vaimoasi? Nyt kannattaa ottaa yhteys numeroon 112 ja ilmoittautua itse viranomaisille seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäiltynä. Uskon että tuomiotasi alentavasti vaikuttaa yhteistyökykysi poliisin kanssa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ai että koskettelet erektoituneella siittimellä nukkuvaa vaimoasi? Nyt kannattaa ottaa yhteys numeroon 112 ja ilmoittautua itse viranomaisille seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäiltynä. Uskon että tuomiotasi alentavasti vaikuttaa yhteistyökykysi poliisin kanssa.
Mitähän olisit kirjoittanut, jos olisit ymmärtänyt tuon mittavan 13 sanan mittaisen virkkeen johon vastasit?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitähän olisit kirjoittanut, jos olisit ymmärtänyt tuon mittavan 13 sanan mittaisen virkkeen johon vastasit?
Itsehän tunnustit että ensin siittimellä tökkimistä ja sitten vasta herätät vaimosi. Ei hereillä olevaa tarvitse herättää!! Onneksi poliisilla on monella asemalla atk-laitteisto ja internet joten on helppoa poliisin selvittää tietokoneesi ip-numero (eli ns. tietokoneen puhelinnumero) jos et itse ota yhteyttä viranomaisiin!
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Itsehän tunnustit että ensin siittimellä tökkimistä ja sitten vasta herätät vaimosi. Ei hereillä olevaa tarvitse herättää!! Onneksi poliisilla on monella asemalla atk-laitteisto ja internet joten on helppoa poliisin selvittää tietokoneesi ip-numero (eli ns. tietokoneen puhelinnumero) jos et itse ota yhteyttä viranomaisiin!
Ensinnäkin en kirjoittanut sitä viestiä, jota et kykene ymmärtämään. Ja toisekseen saatat alkaa ymmärtää aiheesta käytävää keskustelua, jos joskus pääset itse kokemaan näitä asioita.
- Anonyymi00009
Suojaat selustaani muutenkin, niin olet kyllä tervetullut taakseni fyysisestikin 🥵
- Anonyymi00021
Tämäpä kiintoisa käänne
- Anonyymi00010
No, etkö sitten ole?
- Anonyymi00011
Naisella voi olla jotain emätintulehdusta tai muuta märkivää hiivainfektiota jolloin vagina on arka. Ei silloin halua miehen hierovan siittimellä intiimiosia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naisella voi olla jotain emätintulehdusta tai muuta märkivää hiivainfektiota jolloin vagina on arka. Ei silloin halua miehen hierovan siittimellä intiimiosia.
Valistustyötä for dummies man🤦♀️
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ajatukset arassa vaginassa on
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tiedoksesi vaan että voi muillakin kuin tyhmillä naisilla olla emätinhiivaa ja hajua
- Anonyymi00012
No enpä mies tierä- odotatteko te? T naiselta
- Anonyymi00024
Why so rudecoming here? Jeez dunno
- Anonyymi00026
Kyllä, usein!
- Anonyymi00028
Pahoittelut lentotilasta 😉
- Anonyymi00030
Kyllä useimmat joo normaalisti miehillä toimii se jatke sen mukaan mitä haluavat ja ajattelevat mä opettelin taase et mitä sitä turhaan seisottaan jos ei kuitenkaan saa
- Anonyymi00031
uhhh..
- Anonyymi00034
Itse toivoisin, että mieheni olisi sellainen.
Mieheni, jonka kanssa aloitin suhteen, ei kyennyt, kiihtynyt minusta. Minua naisena ei kiihota nuoleminen alapäästä tai miehen kalun suuhunottaminen. Tunnen, että haluan miehen kalun sisälleni, mutta siihen oli liian löysä.
Mies kyllä kertoo paljon mitä seksiä ja temppuja edellisten naisten kanssa tehnyt.
Todennäköisesti lopetan suhteen, vaikka se on minulle raskasta. Saattaa olla, että olen hänelle vain se joka maksaa hänen puolestaan ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi933971Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693797Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562204- 582084
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071200Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601119