Sitten on paljon käyntejä sairaaloissa.
Tuo peli-idea tyttöjenkin kanssa, joku mysteeri missä pitäisi keksiä jotain tavaroita joistain paikoista ja ratkaista jotain mysteeriä niiden avulla.
OpenGL tai joku Unity-juttu voisi sopia, mutta mieluustiin niin käyttäisin jotain vaikka niin Direct3D-ohjelmointia
Kun olen ottanut vähän omaksi asiakseni hoitaa omaa terveyttä.
4
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelien kehittäminen ja sisällöntuotanto ovat tätä päivää. Tekoälyn myötä työpaikkoja on aikaisempaa vähemmän tarjolla ihmisille. Täytyy vain omistautua johonkin mistä itse tykkää ja julkaista sisältöä nettiin, toki copyright-oikeuksiaan painottaen. Itseään kannattaa markkinoida mahdollisimman paljon, myös täällä palstalla vaikkei niin saisi periaatteessa tehdä.
- Anonyymi00002
Hukkaat pari hessumobiilia kuskeineen ni on pelipelletki tienannu. Kuulemma.
- Anonyymi00003
entä kesätyöpaikat, ei kai ole paljoa, mutta täällä olisi joskus nähnytkin nuorisoa tekemässä kaupungin puutarhahommia, varmasti hauskaa kesällä j os ei ole allergioita eikä pieniä ötököitä
- Anonyymi00004
puutarhahommat jotain niin kasveja leikkailla jne, mutta silloin niin pitäisi aina olla eväänä joku vesipullo vähintään kun voi tulla kuumaakin.
no ei niin haittaa kai ketään jos tulee joku pikkuvirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303928
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51011- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331884En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26871