Sitten on paljon käyntejä sairaaloissa.
Tuo peli-idea tyttöjenkin kanssa, joku mysteeri missä pitäisi keksiä jotain tavaroita joistain paikoista ja ratkaista jotain mysteeriä niiden avulla.
OpenGL tai joku Unity-juttu voisi sopia, mutta mieluustiin niin käyttäisin jotain vaikka niin Direct3D-ohjelmointia
Kun olen ottanut vähän omaksi asiakseni hoitaa omaa terveyttä.
4
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelien kehittäminen ja sisällöntuotanto ovat tätä päivää. Tekoälyn myötä työpaikkoja on aikaisempaa vähemmän tarjolla ihmisille. Täytyy vain omistautua johonkin mistä itse tykkää ja julkaista sisältöä nettiin, toki copyright-oikeuksiaan painottaen. Itseään kannattaa markkinoida mahdollisimman paljon, myös täällä palstalla vaikkei niin saisi periaatteessa tehdä.
- Anonyymi00002
Hukkaat pari hessumobiilia kuskeineen ni on pelipelletki tienannu. Kuulemma.
- Anonyymi00003
entä kesätyöpaikat, ei kai ole paljoa, mutta täällä olisi joskus nähnytkin nuorisoa tekemässä kaupungin puutarhahommia, varmasti hauskaa kesällä j os ei ole allergioita eikä pieniä ötököitä
- Anonyymi00004
puutarhahommat jotain niin kasveja leikkailla jne, mutta silloin niin pitäisi aina olla eväänä joku vesipullo vähintään kun voi tulla kuumaakin.
no ei niin haittaa kai ketään jos tulee joku pikkuvirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532514Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736