Joskus meitä maatietoisia syytettiin trolliksi ym. Nyt huomaan että jo tähtitieteen keskustelu palstoilla otetaan huomioon että maa saattaa olla litteä.
Täytyypä huomenna lukaista kirjastossa tieteen Kuvalehti varmaan sielläkin on uutisia litteästä maasta eihän totuutta voi loputtomiin piilottaa.
Tunnen myötähäpeää niitten puolesta jotka on kymmeniä vuosia uskoneet palloon ja julistaneet palloteoriaa. Maa on litteä sen virallinen tähtitiedekkin joutuu pian myöntämään. Selvästi rattaat kulkee siihen suuntaan.
Onko litteänmaan tutkiminen jo valtavirtaa nyky tähtitieteessä?
4
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rukoilen sulle viisautta.
Kiitos 🙏 mutta rukoilu minun kohdalla on turhaa koska olen valaistunut tietoisuuden ylimmälle asteelle ja ymmärrän että me asumme litteässä maassa.
- Anonyymi00002
Delfine kirjoitti:
Kiitos 🙏 mutta rukoilu minun kohdalla on turhaa koska olen valaistunut tietoisuuden ylimmälle asteelle ja ymmärrän että me asumme litteässä maassa.
Olet hauska, mutta valitettavasti myös lapsellinen.
- Anonyymi00003
Delfine kirjoitti:
Kiitos 🙏 mutta rukoilu minun kohdalla on turhaa koska olen valaistunut tietoisuuden ylimmälle asteelle ja ymmärrän että me asumme litteässä maassa.
Hihii, tietenkin kaikki "valaistuneet tietoisuuden ylimmälle asteelle päätyneet" ovat Suolen aktiivisimpia kirjoittajia, koska tiede ja totuus on täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498
