Olen 30 vuotias nainen jolla ei ole juuri parisuhteita ollut koska miehiä ei kiinnosta ylipainoinen nainen. Olen muutenkin iso koska olen lähes 180 senttiä pitkä.
Olen pienessä kaupassa töissä ja luulen että eräs asiakas haluaisi tehdä lähempääkin tuttavuutta. Meillä on töissä hoikempiakin naisia mutta hän juttelee vain minulle. Toisia hän vain tervehtii. Myös työkaverit ovat huomanneet että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta hänen puheistaan päätellen. Hän on kai hieman vanhempi kuin minä ja ainakin 5 senttiä lyhyempi. Ikä ei haittaa mutta olen aina pitänyt siitä kiinni että mies on pidempi. Sitä korjaa tietenkin miehen harteikas olemus eikä hän koskaan osta olutta eikä tupakkaa joten on ilmeisesti raitis.
Auttakaa, pitäisikö tarttua tilaisuuteen? Pelkään että mitä muut ajattelee koska jos laitan vielä korkeat korot niin pituusero vain kasvaa.
Laskeako rimaa?
22
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos se pituus on sinulle oikeasti ongelma, niin ei kannata.
- Anonyymi00003
Tämä. Joillekin naisille tuo on jostain syystä juttu, niin ei kannata lähteä kuvioon missä loisi miehelle tunteet että ei ole riittävä.
Harmi kun ihmisillä on yleensä jotain ihmeellisiä vaatimuksia sille puolisolle. Kyllä se on aina kustomoitu jokaiselle tarpeen mukaan. Ehkä ei kannattaisi ennakkoon haaveilla siitä millainen se oma puoliso on. Ei tarttisi sitten purkaa niitä fantasioita myöhemmin, ja pahimmillaan jäädä yksin.
Vai että tämmöinen korkeus- tai ehkä pikemmin "seiväs"hyppykysymys. Pieni kauppasi taitaa sijaita Porvoossa. Rimaa voi nostaa tai laskea, kunhan seiväs osuu kuoppaan.
- Anonyymi00002
Laske painoas.
Asiaa on syytä tutkia. Sopiiko teillä kemiat muuten yhteen? Pelkkä tervehtiminen ja muutaman sanan vaihtaminen ohimennen ei riitä.
On syytä avata kevätsesonki ja heittäytyä treffailemaan. 😊🌸
Jos sinulla riittää rohkeutta, pyydä miestä vaikka kahville (varmaan sieltä lähistöltä löytyy joku kiva ja rauhallinen kahvila). Saisitte keskustella ja tutustua rauhassa.
Mikäli mies kiinnostaa edelleen, siitä on helppoa jatkaa ja pyytää vaikka seuraaville treffeille (kävelylle, kirjastoon, piknikille, jne.).
Romantiikkaa ilmassa. Tsemppiä keväthuumaan! 💖- Anonyymi00004
Lyhyesti; pitäisi tarttua tilaisuuteen. Jos olet kohdannut ihmisen, jonka kanssa kemiat kohtaa, niin ehdottomasti kannattaa katsoa, mihin se voisi johtaa.
Älä murehdi pituutta noin paljon. Se on asia johon sinä tai tämä mies ette voi vaikuttaa. En halua vähätellä tuntemuksiasi, sillä itsekin pitkänä naisena olen pituusasioita joutunut miettimään. Olen 173 cm pitkä ja korot jalassa helposti yli 180 cm. Se on joillekin miehille liikaa ja olen saanut kuulla kaikenlaisia typeriä kommentteja, miten minun ei tulisi käyttää korkokenkiä jne. Kaikilla on oikeus mieltymyksiinsä ja on ihan ok, jos haluaa kumppaninsa olevan lyhyempi tai pidempi, mutta onhan se nyt aika typerä syy jättää upea ihminen kohtaamatta, että hän on väärän pituinen. Eikä muiden mielipiteistä kannattaa välittää. Ainoa, millä on merkitystä, on se miltä teistä kahdesta tuntuu toistenne seurassa.
Älä siis anna muutaman sentin haitata, vaan uskalla tarttua tilaisuuteen 😊
Aletheias - Anonyymi00005
"Pelkään että mitä muut ajattelee"
Miksi, älä pelkää!
Ja vastapainoksi sanon vielä, että pituus tai paino on vain tekosyy olla tarttumatta tilaisuuteen.
- Sheena - Anonyymi00006
Kala syö mutta saalista tulee laihasti :)
Ei se mies siitä enää ainakaan kasva. Pystytkö elämään sen faktan kanssa, että mies on lyhyempi?
- Anonyymi00007
Ota nyt ensin selvää siitä tyypistä.
Asuuko lähistöllä
Käykö usein
Mihin aikaan
Tekeekö "tikusta asiaa" asioimalla vain silloin kun Sinä olet työvuorossa.
Jos kulkee autolla, niin moneen näistä löytyykin vastaus rekisteritunnushaulla.
Ja yritä huijata hänet tekemään aloite.
Mutta...
Lentävän linnun ampumisessa on vaara, että paisti räjähtää käsiin!
Mies 65 - Anonyymi00008
Ei se vaan käy. Viisi senttiä on niin paljon, sen näkee jo melko kaukaa että teillä on pituuseroa. Jos pidät sitä kädestä kiinni kun kävelette niin luuleevat sitä vielä sinun vaimoksi tai jotain, tai lapseksi. Laske niitten korkojen pituus mukaan siihen pituuseroon niin saat todellisen eron, vain selkeästi sitä pidempi mies kelpaa. Parin sentin eroa ei edes huomaa, joten mies pitää olla yli 5cm pitempi kuin sinä niiden korkojen kanssa.
- Anonyymi00009
Incelin tekstiä. 🤭
🦄 - Anonyymi00010
Kiinnostaa ylipainoinen ainakin enenmmän kuin käytetty
- Anonyymi00011
Johan taas provon lykkäsit. Aiheet vähissä?
- Anonyymi00012
Aika selvä trolli.
Mua viehättää kovasti Yksärin palstaohje: nosta rimaa!
xLiner- Anonyymi00014
No sehän nyt on ilmiselvää, että tämä on miespuolisen trollin teksti. Vaan mitäpä väliä sillä on?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No sehän nyt on ilmiselvää, että tämä on miespuolisen trollin teksti. Vaan mitäpä väliä sillä on?
Onhan sillä merkitystä, paljonko kierrettä viitsii hakea omaan trollaukseensa.
xLiner
- Anonyymi00013
Oma kokemukseni on, että pituusero noin päin on miehille noin suuri ongelma, ettei kannata. Siitä jupinasta ja jäpinästä ei tule ikinä loppua. Korkokenkiä tai yhtään paksumpipohjaisia kenkiä et saa enää koskaan käyttää. Kanssasi rinnakkain mies ei suostu kävelemään. Kaikissa valokuvissa mies varmistaa, että hän joko seisoo korkeammalla kuin sinä tai sun pitäis pitää polvia koukussa. Ylipäänsä joudut koko ajan tekemään itseäsi lyhyemmän oloiseksi, ettei miestä ahdistaisi.
- Anonyymi00016
Joudut pienentämään itseäsi, sekä henkisesti että fyysisesti.
- Anonyymi00017
Minua on aina kiinnostanut vähän pitempi nainen kun olisi enemmän naista mutta naista ei kiinnosta vähemmän miestä joka ihailee?
Kerran yksi pitkä nainen yhdes kaupas ky katteli mua sillä silmällä mutta siitä aikaa.. oli myyjä siis se nainen, sitäpä se on Ei se ota jos ei annakaan jos tutustut.
Ota huomioon, että voi olla, ettei hänkään ole kiinnostunut sinusta ihmisenä, vaan olet hänen seksifantasia. Tiedäthän sen laulunkin: "en tiedä miksi mua kiihottaa, tuo yhtä pitkä kuin leveä nainen..."
Hän siis saattaa etsiä jonkinlaista dominaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844942Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334694Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752416- 622400
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802245- 531926
- 281557
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1281488Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131424