Muutan ensimmäistä kertaa elämässäni Ouluun ja haluaisin iäti kuorossa laulaneena liittyä johonkin kuoroon. Kuoron ohjelmisto saisi koostua kevyehköstä musiikista kansanlauluihin ja miksei hengellistäkin musiikkia.
Mihinkään kirkkokuoroon en halua liittyä ja toiveena olisi että ikähaarukka olisi 20-40 paikkeilla. Kuoro saisi olla seka- tai naiskuoro.
Osaisitko auttaa ja kertoa minulle jostain kuoroista?
Kuoroja Oulusta
7
5787
Vastaukset
- Önki
... vaikkapa Oulun kamarikuoro ja Oulun yliopiston kuoro Cassipeia. Noin aluksi.
- Önki
... Cassiopeia.
- tämä...
En tiedä toimiiko Aiolos Oulussa vai jossain lähikunnassa, mutta se on ainakin mainetta niittänyt kuoro!
- yoha
Mainitsemaasi haarukkaan menee Tuiran SRK:n nuortenkuoro. Sitä vetää L-K Kallunki. Kuoroon on laulukoe. Kuorossa on paljon nuorta innokasta porukkaa 18-30 ikävuoden väliltä ja raikas soundi.
Tuiran kamarikuoro on suuri kuoro, joka tekee väliin isojakin teoksia. Ikähaarukka on kuitenkin 30-60 suurinpiirtein. En muista vetäjää.
Oulun tuomiokirkon katedraalikuoro on ikähaarukaltaan 25-55 vuotiaita, he tekevät pelkästään suuria teoksia tyyliin (Kantaatit, passiot, requiemit ja messut). Kuoroa vetää tuomiokirkon kanttori Raimo Paaso.- ^^minni^^
Anteeksi nyt jo etukäteen, jos kysymykseni loukkaa jotakuta, mutta koostuuko tuikkeen laulajat pääosin lestadiolaisista?
Itsekin etsin jotain kuoroa missä laulaa ja mielellään hengellistä sellaista. Olo voi kuitenkin tuntua orvolta ainoana ei-lestadiolaisena siellä...
- Sonja
http://www.merikoskenlaulu.net/
Uusien koelaulut ke 2.11 klo 18
Isokatu 1, 2. kerros, juhlasali. - Alaudae
Alaudae-kuoro on nuorten naisten kuoro, joka harjoittaa tavoitteellista ja haastellista kuorotoimintaa. Kuoron ohjelmisto on vähän laidasta laitaan - hengellisestä kansanlauluihin modernin musiikin kautta. Suoranaista viihdemusiikkia ei juurikaan lauleta.
Olen itse laulanut kuorossa viitisen vuotta ja olen tähän asti ollut erittäin tyytyväinen kuoron tasoon ja ohjelmistoon. Kuoroa johtaa dir. cant. Liisa Räisänen. Kuoro kokoontuu tällä hetkellä kerran kuukaudessa sunnuntaisin, seuraavan kerran 16.10. Lisää tietoa ja yhteystietoja saa kuoron kotisivuilta http://www.geocities.com/alaudae_kiurut Tervetuloa mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952