Itsetuhoisia ajatuksia poteva rekkakuski ei ole työkyvytön?
Mielestäni on, ainakin rekkakuskin hommaan.
Kymmeniä tonneja painava rekka ei tunnu mukavalta henkilöauton keulassa, ei edes perässä.
https://yle.fi/a/74-20215758
Tästä jutusta tuli mieleeni eräs erikoinen kappale.
"Reippaina käymme rekkain alle". Hyvä Suomi, nykyisin on vain niin pöljääettei Suomea Suomeksi enää voi tulkita.
https://www.youtube.com/watch?v=h7qvwvs0nAs&list=RDh7qvwvs0nAs&start_radio=1
AV
En haluaisi kohdata tiellä vastaantulevan Leenan Rekkaa
45
359
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjoo
Joo siis mä luin ton jo aamulla, ja vähän siinä katselin ympärilleni.
Vaikka olin lojumassa sohvalla.
Ihan kreisiä.
(hihitystä)- Anonyymi00002
Mutta
Noin Leenan perspektiivistä tämä saattaisi jopa aiheena toimia.
Mä olen nähnyt jonkun suttuisen leffan, jossa joku rekkamies jahtasi jotain heppua jossain pirun autiomaassa. Aika stilistinen.
Ei rekvisiittaa.
(hihitystä) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta
Noin Leenan perspektiivistä tämä saattaisi jopa aiheena toimia.
Mä olen nähnyt jonkun suttuisen leffan, jossa joku rekkamies jahtasi jotain heppua jossain pirun autiomaassa. Aika stilistinen.
Ei rekvisiittaa.
(hihitystä)Olen nähnyt tuon elokuvan, sarjassaan kerrassaan mainio.
Rekkaa ajoi vahvan asenteen omaava kuski.
AV - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen nähnyt tuon elokuvan, sarjassaan kerrassaan mainio.
Rekkaa ajoi vahvan asenteen omaava kuski.
AVEn mä löytänyt sitä. Se näytettiin jossain festareilla tai R&A:ssa.
En muista.
Minulla on dementia.
(reps) - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
En mä löytänyt sitä. Se näytettiin jossain festareilla tai R&A:ssa.
En muista.
Minulla on dementia.
(reps)Jos kaikki tapahtuikin maantiellä, lähellä aavikkoa, melkein sama asia?
AV - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos kaikki tapahtuikin maantiellä, lähellä aavikkoa, melkein sama asia?
AVLöysin!
Kirjoitin hakukentään, ’insane truck driver chase…’
Johan löytyi!
(ai gamala) - Anonyymi00025
Prtralta tullut säästöohjeet Kelan sairaspäivärahoihin. Kaikkien täytyy olla töissä...
Työtahti nykyään niin kireä. Jos ei palaudu, niin tulee liikaa stressiä kaikenlaisen seurannaisilmiöineen.
Ehkä ne tyhmät uskovat Kelassa että voi tehdä etätyötä tai osa-aikatyötä...😱🥶😶🌫️
Ei ihmisillä ole väliä suoritusyhteiskunnassa, vain tulosta ja markkinataloutta täällä mietitään. Tiedän tuon hemmetin hyvin omalta kohdaltani. Vuosikymmeniä kuluu, eikä kukaan ota kuuleviin korviinsa. Sitten kun on aivan loppu, toivoo olevansa kuollut niin ei enää tarvi jaksaa, sitten pilleriä naamaan ja lyhytterapiaa. Puhutaan kuin lapselle.
- Anonyymi00004
Tuo ikävä kyllä edustaa sitä harhakuvaisen maamme nurjaa puolta. Kansalaiset yleisesti ajattelevat Suomen olevan parempi paikka elää mitä oikeassa elämässä vaikeuksia kohdatessaan on. Niin kauan kun et tarvitse yhteiskunnan tukea, maaon hyvä asua.
Mikä on jäänyt kaikilta huomaamatta on se että niin se menee ihan jokaisessa maailman maassa. Mikä tekee Suomesta sen ns. hyvinvointivaltion? Verotuksen kovuus suhteessa esimerkiksi tilanteeseen missä nyt olet?
Tuolla perusteella, Suomi olisi oikeasti pahoinvointivaltio, jossa maksetaan OLEMATTOMASTA TURVASTA paljon, mutta saa tarvittaessa takaisin niin vähän.
AV - Anonyymi00005
Niin
Mutta katso valoisia puolia: Olemme yhä vaikutusvaltaisia ja haluttuja markkinamekanismien rattaita, koska olemme keskustelemassa keskustelupalstalla.
En minä ennen keskustellut lainkaan. Nyt keskustelen.
(hihitystä) - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin
Mutta katso valoisia puolia: Olemme yhä vaikutusvaltaisia ja haluttuja markkinamekanismien rattaita, koska olemme keskustelemassa keskustelupalstalla.
(hihitystä)Trump ilmoitti jo miten maailman demokratian kehdossa olevat vaalit ovat aivan turhia, ne ovat väärennettyjä, täynnä fake news vaikutuksia, eikä niitä enää tarvita. Tarvitaan vain lainsäädäntö, joka antaa hänelle vallan kuolemaan saakka.
AV Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo ikävä kyllä edustaa sitä harhakuvaisen maamme nurjaa puolta. Kansalaiset yleisesti ajattelevat Suomen olevan parempi paikka elää mitä oikeassa elämässä vaikeuksia kohdatessaan on. Niin kauan kun et tarvitse yhteiskunnan tukea, maaon hyvä asua.
Mikä on jäänyt kaikilta huomaamatta on se että niin se menee ihan jokaisessa maailman maassa. Mikä tekee Suomesta sen ns. hyvinvointivaltion? Verotuksen kovuus suhteessa esimerkiksi tilanteeseen missä nyt olet?
Tuolla perusteella, Suomi olisi oikeasti pahoinvointivaltio, jossa maksetaan OLEMATTOMASTA TURVASTA paljon, mutta saa tarvittaessa takaisin niin vähän.
AVNiin, olen kauan jo ihmetellyt miten Suomi on muka maailman onnellisin maa. No tietysti, kun täällä on näennäisesti toimiva tukiverkko. Mikä kyllä pyritään ottamaan pois aina, kun pienikin porsaanreikä havaitaan, tulee hylätty.
Missä vaan pärjää kun on terve ja elanto. Missään ei kovin hyvin, jos on sairas ja rahaton.Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin
(hihitystä)Valoisa puoli on luonteen lujuus ja itsepäinen luonne. 😅
Anonyymi00008 kirjoitti:
Trump ilmoitti jo miten maailman demokratian kehdossa olevat vaalit ovat aivan turhia, ne ovat väärennettyjä, täynnä fake news vaikutuksia, eikä niitä enää tarvita. Tarvitaan vain lainsäädäntö, joka antaa hänelle vallan kuolemaan saakka.
AVSe on kyllä pimeämpi äijä kun sysimusta yö.
Jasu2025 kirjoitti:
Niin, olen kauan jo ihmetellyt miten Suomi on muka maailman onnellisin maa. No tietysti, kun täällä on näennäisesti toimiva tukiverkko. Mikä kyllä pyritään ottamaan pois aina, kun pienikin porsaanreikä havaitaan, tulee hylätty.
Missä vaan pärjää kun on terve ja elanto. Missään ei kovin hyvin, jos on sairas ja rahaton.Se onnellisuus on ihan tilastoharha. Sama kuin korruptiossa, kun nää testit ei huomioi ns rakenteellista korruptiota. Mutta nää harhat sopii hyvin poliitikkojen suunnitelmiin eli heillä ei oo mitään motivaatiota edes myöntää. Se onnellisuus kun näkyy ihan katukuvassa, ei sitä tarvi testata. Mä uskon että tanska on edelleen maailman onnellisin.
Ja sen markkinatalouden huomaa jo kun menee prismaan. Sitä tavaraa vaan myydään vaikka ihmisillä ei oo sille ees tarvetta. Ja sitten jos vaaditaan ympäristötekoja, niin laittavat katolle aurinkopanelin. Se on siis jotenkin surkuhupasta jo. Tehdään joku hirvee ympäristöongelma ja se mukamas kuitataan ihan pikkuhommalla. Just katoin videon kuinka huonoissa olosuhteissa tätä krääsää meille tuotetaan. En ymmärrä miksei noita suurten kauppaliikkeiden pomoja saada tästä vastuuseen.
JeroP kirjoitti:
Se onnellisuus on ihan tilastoharha. Sama kuin korruptiossa, kun nää testit ei huomioi ns rakenteellista korruptiota. Mutta nää harhat sopii hyvin poliitikkojen suunnitelmiin eli heillä ei oo mitään motivaatiota edes myöntää. Se onnellisuus kun näkyy ihan katukuvassa, ei sitä tarvi testata. Mä uskon että tanska on edelleen maailman onnellisin.
Ne on aina nuo mittaukset pienen joukkion kantoja. Eihän ne koko väestöä haastattele. Silloinhan koko lopputulos on plus miinus nolla. Voi persettä pyyhkiä siihen tulokseen.
JeroP kirjoitti:
Ja sen markkinatalouden huomaa jo kun menee prismaan. Sitä tavaraa vaan myydään vaikka ihmisillä ei oo sille ees tarvetta. Ja sitten jos vaaditaan ympäristötekoja, niin laittavat katolle aurinkopanelin. Se on siis jotenkin surkuhupasta jo. Tehdään joku hirvee ympäristöongelma ja se mukamas kuitataan ihan pikkuhommalla. Just katoin videon kuinka huonoissa olosuhteissa tätä krääsää meille tuotetaan. En ymmärrä miksei noita suurten kauppaliikkeiden pomoja saada tästä vastuuseen.
Jälleen, ei ketään oikeasti kiinnosta ja siinä kohtaa kun joitain kiinnostaa, ne vaiennetaan. Tää maailma on ihan bisnestä ja aivopesua täynnä. Näkee kun ottaa vähän etäisyyttä kotkotuksiin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin
(hihitystä)Niin ne sairaudet etenee, löytyykö b-lausuntoa keskustelukyvyttömyydestä?
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin ne sairaudet etenee, löytyykö b-lausuntoa keskustelukyvyttömyydestä?
Ei vaan kehuja johdonmukaisesta ja tarkkanäköisestä analyyttisestä keskustelusta pohdinnan kera. 😊
- Anonyymi00020
JeroP kirjoitti:
Se onnellisuus on ihan tilastoharha. Sama kuin korruptiossa, kun nää testit ei huomioi ns rakenteellista korruptiota. Mutta nää harhat sopii hyvin poliitikkojen suunnitelmiin eli heillä ei oo mitään motivaatiota edes myöntää. Se onnellisuus kun näkyy ihan katukuvassa, ei sitä tarvi testata. Mä uskon että tanska on edelleen maailman onnellisin.
Ei ole mikään tilastoharha, vaikka kuinka yrittäisit muuta väittää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00004 kirjoitti:
AVMuuta huijareiden ja rikollisten veroparatiisiin, jossa sosiaaliturva vain nimellinen.
Saavat EU:lta eniten tukia kansalaista kohden, sinäkin kustannat niitä.
- Anonyymi00007
Joo. Kelan ja vakuutusyhtiöiden lääkärit saa kuolleetkin henkiin.
Ei se mitään uutta ole.- Anonyymi00009
Samaa missä nykyisen hallituksen mielestä demokratiassa ei tarvita parlamentaarista käsittelyä aiheessa ydinaseet?
Suomi, se tuleva osin valkoinen Afrikka...
AV - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samaa missä nykyisen hallituksen mielestä demokratiassa ei tarvita parlamentaarista käsittelyä aiheessa ydinaseet?
AVNo koko maa meni yhteistuumin Naton ydinsuojasateenvarjon alle. Nyt vaan huomattiin, ettei täällä saa aukaista sateenvarjoa Suomen lakien perusteella.
Niin tarttis varmaan tehdä jotain... - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No koko maa meni yhteistuumin Naton ydinsuojasateenvarjon alle. Nyt vaan huomattiin, ettei täällä saa aukaista sateenvarjoa Suomen lakien perusteella.
Niin tarttis varmaan tehdä jotain...Täytyy kai tehdä sama mitä Norja, Tansaka ja Ruotsi ovat tehneet(hekin ovat naton jäseniä).
Heillä on kirjattuna lakiin se ettei ydinaseita tule maahan rauhan aikana.
Mikä nyt tuntuu olevan kynnyskysymys Jurpon hallitukselle?
Mikä estää tekemästä asiassa pahjoismaista lainsäädäntöä, pohjana Norjan, Tanskan tai Ruotsin vastaava?
Mielestäni kysymys on vain kansalaisten kusettamisesta, taas kerran!
Vaatikaamme lakiin pykälää jossa ydinaseita ei Suomeen tule rauhan aikana, onko se jokin ongelma hallitukselle, ja miksi niin olisi?
AV - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täytyy kai tehdä sama mitä Norja, Tansaka ja Ruotsi ovat tehneet(hekin ovat naton jäseniä).
Heillä on kirjattuna lakiin se ettei ydinaseita tule maahan rauhan aikana.
Mikä nyt tuntuu olevan kynnyskysymys Jurpon hallitukselle?
Mikä estää tekemästä asiassa pahjoismaista lainsäädäntöä, pohjana Norjan, Tanskan tai Ruotsin vastaava?
Mielestäni kysymys on vain kansalaisten kusettamisesta, taas kerran!
Vaatikaamme lakiin pykälää jossa ydinaseita ei Suomeen tule rauhan aikana, onko se jokin ongelma hallitukselle, ja miksi niin olisi?
AVKsnnattaa kuunnella asiantuntijoita, eikä pelkästään Ylen ja Hesarin vassaripropagandaa.
Kyllä se vielä hoituu. Demarit nyt haluaa säätää..
Ja hyvä niin... jos kannatus laskis. 😆 - Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
AVJahas sitten kelasta ydinaseisiin
Mun isä sai aivoinfarktin 47-vuotiaana. Hänet laitettiin päivystyksestä kotiin ja säiliöauton rattiin. Ei kun Porvoosta kuorma hakemaan nuppiin ja kärryyn. Bensaa säiliöt täynnä ja keski-suomeen.
Sitten iltapäivästä soittaa lääkäri, missäs olet pitäisi heti tulla tänne. Sulla on aivoinfarkti. Isä totesi, ettei keski-suomesta millään pääse kun on bensat jakelematta.
Niin hyvin ne tutki. Olis ollut aika jysäys kun olis kolaroinut infarteineen. Eihän se osannu puhuakkaan mongertamatta ja nää laittaa ukon kotiin ja töihin.Ja hän oli edesllisenä iltana mennyt päivystykseen ja ollu puoli yötä siellä, nukkumatta auton rattiin. Ei sulla mitään hätää ole terve mies.
Jasu2025 kirjoitti:
Ja hän oli edesllisenä iltana mennyt päivystykseen ja ollu puoli yötä siellä, nukkumatta auton rattiin. Ei sulla mitään hätää ole terve mies.
Itse en saisi isoa autoa työkseni kuljetellakkaan uniapnean takia. Vuorotyötkin on pannassa. En paljon muutakaan saa tehä kun aina joku vaiva estää. Täytyy ryhtyä haaveilijaksi. 😅
- Anonyymi00014
Jasu2025 kirjoitti:
Ja hän oli edesllisenä iltana mennyt päivystykseen ja ollu puoli yötä siellä, nukkumatta auton rattiin. Ei sulla mitään hätää ole terve mies.
Mua välillä vähän ihmetyttää toi terveydenhuolto...
Tai toisaalta ei... kun se täällä Suomessa perustuu lähinnä siihen, että koetetaan olla tekemättä mitään, että säästetään...
Mutta kun osa ihmisistä ei voi tehfä enää mitään, jos pottuvarpaan kynsi on taittunut ja osa taas on ihan rentona ja rauhallisena, vaikka sääriluu on poikki.
Silti joksinen tapaus pitäisi tutkia kunnolla... Anonyymi00014 kirjoitti:
Mua välillä vähän ihmetyttää toi terveydenhuolto...
Tai toisaalta ei... kun se täällä Suomessa perustuu lähinnä siihen, että koetetaan olla tekemättä mitään, että säästetään...
Mutta kun osa ihmisistä ei voi tehfä enää mitään, jos pottuvarpaan kynsi on taittunut ja osa taas on ihan rentona ja rauhallisena, vaikka sääriluu on poikki.
Silti joksinen tapaus pitäisi tutkia kunnolla...Siellä mennää protokollan mukaan, omilla aivoilla ajattelu on epäsuosiossa, koska se tietää terveysyhtymälle lisäkuluja. On niitä aidosti hyviäkin lääkäreitä, jotka noudattaa omaa järkeään ja vähän kapinoi protokollaa vastaan. Tutkii eikä leiki tutkivansa, miettii eikä lue kirjasta ICD koodia, olisko vaikkapa toinoin. Joo laitetaan se, se kuulostaa ihan hyvältä. Noin lähes läpyttään siitä, toinen potilas oottelee oven takana.
- Anonyymi00017
Jasu2025 kirjoitti:
Siellä mennää protokollan mukaan, omilla aivoilla ajattelu on epäsuosiossa, koska se tietää terveysyhtymälle lisäkuluja. On niitä aidosti hyviäkin lääkäreitä, jotka noudattaa omaa järkeään ja vähän kapinoi protokollaa vastaan. Tutkii eikä leiki tutkivansa, miettii eikä lue kirjasta ICD koodia, olisko vaikkapa toinoin. Joo laitetaan se, se kuulostaa ihan hyvältä. Noin lähes läpyttään siitä, toinen potilas oottelee oven takana.
Tälläiset hyvin kertoo sen, ettei tälläinen verovaroin hoidettu terveydenhoitosysteemi vaan toimi...
Se piyäisi saada yksilökohtaisemmaksi molemmista päistä...
Mietippäs jos sä maksat vaikka vakuutusta, millä sun pitäisi saada terveys kuntoon ja taas firma, joka kilpailee kuka potilas tulee heille hakemaan palvelua?
Olisiko se laatu yhdistävä tekijä?
Nyt ei ole... Anonyymi00017 kirjoitti:
Tälläiset hyvin kertoo sen, ettei tälläinen verovaroin hoidettu terveydenhoitosysteemi vaan toimi...
Se piyäisi saada yksilökohtaisemmaksi molemmista päistä...
Mietippäs jos sä maksat vaikka vakuutusta, millä sun pitäisi saada terveys kuntoon ja taas firma, joka kilpailee kuka potilas tulee heille hakemaan palvelua?
Olisiko se laatu yhdistävä tekijä?
Nyt ei ole...Yksityisellä puolella ei laatua aina ole sielläkään. Mutta rahalla saa kyllä tutkimuksia, mitkä voi paljastaa oireitten syyt. Sairaudet jne.
- Anonyymi00024
Jasu2025 kirjoitti:
Yksityisellä puolella ei laatua aina ole sielläkään. Mutta rahalla saa kyllä tutkimuksia, mitkä voi paljastaa oireitten syyt. Sairaudet jne.
No itse pääsin yksityisellä nopeasti leikkaukseen ja palvelu oli ensiluokkaista kyllä. Mutta homma meni vakuutusyhtiön piikkiin.
Jos kunta teetättää yksityisellä, ei se palvelu juuri ole kunnallista kummempaa.
Jos asiaakkaat ovat niitä potilaita jotka saavat vakuutuksella rahansa, niin palvelun täytyy olla hyvää, tai asiakas vaihtaa palveluntuottajaa. Anonyymi00024 kirjoitti:
No itse pääsin yksityisellä nopeasti leikkaukseen ja palvelu oli ensiluokkaista kyllä. Mutta homma meni vakuutusyhtiön piikkiin.
Jos kunta teetättää yksityisellä, ei se palvelu juuri ole kunnallista kummempaa.
Jos asiaakkaat ovat niitä potilaita jotka saavat vakuutuksella rahansa, niin palvelun täytyy olla hyvää, tai asiakas vaihtaa palveluntuottajaa.Juu, pääasiassa hyvää hoitoa minäkin olen saanut yksityisellä. Joskus julkisellakin. Mulle ei vakuutuksia myönnetä, kun on sairauksia mitkä estää sen. Niinpä en pysty ikinä hyötymään vakuutuksista mitä terveyteeni tulee.
Jasu2025 kirjoitti:
Juu, pääasiassa hyvää hoitoa minäkin olen saanut yksityisellä. Joskus julkisellakin. Mulle ei vakuutuksia myönnetä, kun on sairauksia mitkä estää sen. Niinpä en pysty ikinä hyötymään vakuutuksista mitä terveyteeni tulee.
Kun on nuorena jo saatu diagnoosi fibromyalgiasta, ei tarvi vakuutuksia pyydellä. Eläkettä sillä ei silti saa.
- Anonyymi00027
Jasu2025 kirjoitti:
Juu, pääasiassa hyvää hoitoa minäkin olen saanut yksityisellä. Joskus julkisellakin. Mulle ei vakuutuksia myönnetä, kun on sairauksia mitkä estää sen. Niinpä en pysty ikinä hyötymään vakuutuksista mitä terveyteeni tulee.
No me ehkä ollaan jo menetettyjä tapauksia...
Mutta muuten tämän sosialistisen terveydenhoitopommin vois jo romuuttaa. 1/3 veroista menee sen ylläpitämiseen ja nähdään jo pikkuhiljaa, ettei se edes toimi.
Hirveästi ammattitaitoa ja osaamista valuu hukkaan toimimattoman systeemin takia. 🙄 Anonyymi00027 kirjoitti:
No me ehkä ollaan jo menetettyjä tapauksia...
Mutta muuten tämän sosialistisen terveydenhoitopommin vois jo romuuttaa. 1/3 veroista menee sen ylläpitämiseen ja nähdään jo pikkuhiljaa, ettei se edes toimi.
Hirveästi ammattitaitoa ja osaamista valuu hukkaan toimimattoman systeemin takia. 🙄Ei se toimi ainakaan niin tehokkaasti, kun toivoisi. Minunkin kohdalla olisi säästetty paljon rahaa, jos olisi viittitty tutkia jo ekalla kerralla kunnolla. Eikä aina lykätty menemään. Samat ihmiset palaa takaisin niin kauan, kunnes asiat on hoidossa. Ei siinä mitään säästä.
- Anonyymi00028
Jasu2025 kirjoitti:
Ei se toimi ainakaan niin tehokkaasti, kun toivoisi. Minunkin kohdalla olisi säästetty paljon rahaa, jos olisi viittitty tutkia jo ekalla kerralla kunnolla. Eikä aina lykätty menemään. Samat ihmiset palaa takaisin niin kauan, kunnes asiat on hoidossa. Ei siinä mitään säästä.
Juurikin näin.
Tämän veroeuroin maksetun terveyssysteemin perusideahan käsittääkseni on se, että pidetään se tuottava osa tehokkaasti tuottamassa...
No jos palvelu toimii huonosti, niin tuottavuus on huonoa ja lisäksi vielä maksetaan siitä huonosta liikaa, jolloin sitä pitää huonontaa lisää. 🤣
- Anonyymi00018
Toivottavasti ymmärtää valittaa. Ja hankkii lisää lääkärinlausuntoja.
- Anonyymi00021
Ei se auta, vain paha liikenneonnettomuus muuttaa päätöstä?
- Anonyymi00022
Naiset ja rekat, ei hyvä.
Siinä nyt taas yksi esimerkki siitä kun nainen lähtee miesten töihin.
"Leena mietti aloittavansa huumeiden käytön työpäivistä selvitäkseen, hän tiesi, että peli on vihellettävä poikki.
"Seitsemän vuotta kuljetusalalla oli uuvuttanut Leenan täysin." - Anonyymi00023
Voidaanko Leenaa syyttää jostain kuolonkolarin tapahtuessa?
3 lääkäriä todennut työkyvyttömäksi, saako hän ajaa rekkaa työkseen ilman seuraamuksia? Oikeuteen tulisi KELA: n lääkäri ja pelastaisi Leenan syytteiltä?
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,32798Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733