Kuulin eräästä podcastista että 19v poika ei saisi seurustella 15 vuotiaan tytön kanssa koska on laitonta. Minä olin 19 vuotias ja nykyinen vaimoni oli 15 vuotias kun aloimme seurustelemaan. Olemme nyt olleet yhdessä 20 vuotta. Ei kumpikaan toisen ikää kysynyt tavatessa mutta kun asia tuli puheeksi niin päätin että seksi saa odottaa. Se oli heti selvä.
Toinen vanhempi pariskunta on ollut naimisissa 30 vuotta. Tyttö oli 15 ja poika 20.
Itse en näe mitään vikaa tuossa.
Tunnen myös avioparin jossa mies oli 20 ja nainen 60 kun menivät naimisiin.
15v ja 19v seurustelu
4
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Seksuaalinen kajoaminen alle 16-vuotiaaseen on laitonta, mutta ei kai vielä pelkkää seurustelu.
- Anonyymi00002
Minäkin olin 19 vuotias kun ensimmäistä kertaa seurustelin muutaman kuukauden 15 vuotiaan kanssa. Onneksi emme harjoittaneet seksiä vaikka tuo tyttö olisi kyllä halunnut ja piti minua varmaan kyvyttömänä kun en harrastanut sitä hänen kanssaan mutta sekin johtui minun jännityksestäni joka onneksi esti minua tuolloin.
- Anonyymi00003
Ainahan sitä kuulee kaikenlaista! Kyllä seurustella saa vaikka viisivuotiaana.
- Anonyymi00004
Ei se seurustelu laitonta ole. Seksuaalinen kanssakäyminen on tuossa se laiton osuus, jos sellaista on. Omakin ensimmäinen seurustelusuhteeni alkoi niin, että minä olin vielä muutaman kuukauden 15 ja toinen osapuoli täytti siinä välissä 19.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee673056Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."231929Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2511479Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.851466Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231040En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 97968
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin68954