Työn verotus

Anonyymi-ap

Mihin poromiehet maksaa suuret verot.

23

453

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Alkoon alkoholiveroa tietysti.

• Anonyymi00002

mönkkäri ja lynkxi kauppias innoissaan kun p mies lähestyy liikettä säpikkäät jalassa ja nujupussi vyöllä täynnä käteistä ,

• Anonyymi00003

Harrastuksesta ei tarvi maksaa veroja.

• Anonyymi00004

Ja valtio maksaa ha4rastuksen.

• Anonyymi00005

Kova on poromiehen kohtalo ku kannikan korvesta ottaa. Son vissi tosi. Älkäätte vinoilko meille rehellisille veronmaksajille.
      Terv. Soihkisapää

• Anonyymi00006

Jo vain sano Lapatossu.

• Anonyymi00007

Elätit

• Anonyymi00008

Meinaatko, että DEEPFAKE VÄKI MAKSAA VEROJA?

Tuskin heillä on edes poroja muuta, kuin se hampaaton vaami jonka tammikuussa näin tuossa meidän pihalla kävelevän. Oli niin vanhan ja huono kuntoisen näkönen, että sekin on varmaan jo vanhuuttaan kuollut.

Minä kunniaton paska Holo näin ja sanoin vielä isälleni joka ei myöskään ole Somen käyttäjiä, että : TUUPPA ÄKKIÄ TÄNNE IKKUNAAN KATTOMAAN, KUN TÄÄLLÄ MEIDÄN PIHALLA VANHA HAMPAATON VAAMI, MUTTA SAATTAHAN TUO OLLA KYLLÄ MUNATON HIRVASKIN JOKA ON YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN ELI YHTÄ ARVOKAS, KUIN HAMPAATON VAAMI JOS JÄÄ AUTON ALLE!

Minun mieheni Holokin tietää sen, että vaikka isäni on vanha niin hän on yllättävän nopia liikkeissään ja äkkiä ikkunassa katsomassa jos hänelle sanon.

• Anonyymi00009

Lisään tähän, että minun isä sano, kun kuuli että olen Siirtolan Rainerin kunniaa loukannut FB:SSÄ niin minun isä sano, että : Se tietää kyllä rahaa sinulle!

Minun isäni on sentään Siirtolan Raineriakin vanhempi ja minun isäni SYNTYNYT IVALOSSA!

Minun isäni oikea kunnon VANHAN KANSAN MIES joka katsoo uutiset televisiosta, kuuntelee radiosta, lukee SANOMALEHDESTÄ ja TEKSTI-TV:STÄ.

• Anonyymi00010

Duprussa olet dyntynyt laavussa.

• Anonyymi00011

Mutta verot maksan orpoille.

• Anonyymi00012

Harrastukset ovat verovapaita. Alkoholivero on puolestaan ankara ja sinne palaa rahaa.

• Anonyymi00013

Petokorvaukset palautuu valtiolle alkoholiveron muodossa. Poromihethän on suurkuluttajia.

• Anonyymi00014

Ko näin hyvin ossaatta nettiä käyttää, niin kirjoittakaapa sinne googleen että porotalouden verotus. Aukiaa teillekki sellainen verosysteemi että oksat pois. Son tässä nyt se haaste, että ei kehata oikeaa tietoa tutkia, vaan aika menee tyhjän paskan jauhannassa. Se ku on ittellä vain tuulen huuhtoma perse, niin ei kai sitä veroista voi mittään ymmärtääkkään.

• Anonyymi00015

Älä nyt vain väitä että avustuksien kuppaaja veroja maksaa

• Anonyymi00016

Pitää olla noin 1000 lukuporoa josta alkaamenemään veroa. Verotettava tulo tulee puhtaan tuoton mukaan. Jos puhdastuotto on 10 € lukuporolta. 100 0 lkuporoa kertaa 10 € on 10000 € joka tulee verotettavaksi tuloksi. Suomessa saa 10000 € tienata verovapaasti. Porotalouden arvonlisäverotus ei tuota valtiolle mitään. 3-4 miljoonaa menee miinuksen puolella jonka valtio maksaa poromiehille.

• Anonyymi00017

12 milliä,tuet ja Alvi palautuksineen miinukselle.

• Anonyymi00018

Aivan kuin mamut

• Anonyymi00019

Alkoholiveroa pitäisi leikata rajusti. Turhaa palaa rahaa valtiolle veron muodossa.

• Anonyymi00020

Na viina olis halvempaa. Met saisimme jjuva konjakkia Pirkka oluen sijasta. Na se vain olis hyve homma.

• Anonyymi00021

Rehua

• Anonyymi00022
      • Anonyymi00023

Avustuksilla hankitut rikokseen käytetyt koneet ja laitteet myytävä valtion omaisuutena ja verottaja kyllä huolehtii lopuista asioista, ei tämä ole mitään karkki varkautta jota nämä harrastivat jo nuorena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      470
      3457
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      115
      2622
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      84
      2152
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      167
      1977
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      12
      1891
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      147
      1796
    7. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      94
      1611
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      43
      1494
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      355
      1336
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      35
      1333
    Aihe