Tänään menisit miehen luokse ja vietätte yhdessä koko viikonlopun ja mies sanoo tänään ei tarvi lähteä kauppaan hän kävi jo eli huomenna voitte mennä ja katsot jääkaappiin siellä pari pkt iso viitosnakkeja pari kivikylän lihapullia 2kg perunoita ja possun lihasuikale pkt ja maitotölkki ja kuivakaapista löytyy yksi leipä pari sipulii eli mitä aikoisit tehdä että pärjäätte huomiseen asti
Nainen mitä loihtisit
17
150
Vastaukset
Missä kasvikset? Olisi kiva possun kylkeen saada uunijuureksia. Ehkä jopa ennemmin kuin perunaa. 🙂
- Anonyymi00002
No tarviiko possu muuta kuin perunoita eli mitä tekisit lihasuikaleista miten nakit söisitte
Anonyymi00002 kirjoitti:
No tarviiko possu muuta kuin perunoita eli mitä tekisit lihasuikaleista miten nakit söisitte
Tekisin varmaan kermaisen chili-possukastikkeen ja pottumuusin. Hyvin perinteistä, perinteisistä aineksista. 🤗
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Tekisin varmaan kermaisen chili-possukastikkeen ja pottumuusin. Hyvin perinteistä, perinteisistä aineksista. 🤗
No en ole koskaan maistanut chiliä mutta eikö ne ole tulisia voisitko tehdä ruskeankastikkeen
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No en ole koskaan maistanut chiliä mutta eikö ne ole tulisia voisitko tehdä ruskeankastikkeen
Tai olen joskus maistanut grillikioskilta makkaraperunoiden kanssa eli maiston pienen palasen mutta oliko se chili vai jalopeno vihreä se oli eli kaiken muun syön mut ne jätän
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tai olen joskus maistanut grillikioskilta makkaraperunoiden kanssa eli maiston pienen palasen mutta oliko se chili vai jalopeno vihreä se oli eli kaiken muun syön mut ne jätän
Ei ole tulista tuo tekemäni kastike. Jalapeno on se vihreä, jalopeno on tankomakkara ja chili on useimmiten punaista.
- Anonyymi00008
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei ole tulista tuo tekemäni kastike. Jalapeno on se vihreä, jalopeno on tankomakkara ja chili on useimmiten punaista.
En tiedä mitä oli mut vihreä ja herneen palkon näköinen oli
- Anonyymi00001
Loihtisin itseni varmaan vittuun tilanteesta missä mies olettaa että hän on tullut nyrkin ja hellan väliin.
- Anonyymi00003
Perunoista muusi ja possunsuikaleita
Lopuista perunoista, lohkoperunoita ja nakkeja. Lihapullista napostelvaa ihan muuten vaan, leivälle käy myös.
Joka päiväiseksi ruuaksi, ei ole kiinnostusta henkilöihin jotka näin syövä.- Anonyymi00006
Ihan hyvä idea saat miehen suostumuksen ja peukku pystyyn
- Anonyymi00007
Kipaisisin kaupasta hakemassa oikeaa ruokaa. Jonkin haudutetun lihspadsn voisin väsätä. Parasta pöytään.
- Anonyymi00009
Eikö peruna ja liha tai nakit tai lihapullat ole oikeaa ruokaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö peruna ja liha tai nakit tai lihapullat ole oikeaa ruokaa
Einekset on pskaa, ei niissä mitään ravintoarvoa ole. Ruokaa syödään siksi, kun se ravitsee. Perunassa paljon tärkkelystä. Korvaisin sen jollain muulla vihanneksella tai salaatilla. Parsakaali on hyvää. Tosin kyllä perunaa voi välillä syödä, jos se lihapata maistuu siten paremmalta.
Olen "ruokanatsi" syystä. Olen parantanut ruokavaliolla kaikki perussairauteni. Ketoruokavaliosta saa todella herkullistakin, pienellä vaivannäöllä . Lähes kaiken voi korvata jollain muulla, ettei joudu tinkimään herkuttelusta.
Sekä kun sokeri jää pois, ei sitä edes vähän päästä kaipaa. Makuaisti muuttuu herkemmäksi maistamaan aitoja makuja ja vähemmän makeutettu riittää maistumaan makealta, kun siihen tottuu. Kokeilin tässä taannoin syödä tavallisen suklaapatukan samaa, joka oli ollut joskus suurta herkkuani. Maistui pelkältä sokerilta ja keinotekoiselta. Ällöttävän imelää ja mautonta. Makeisiakin voi valmistaa ihan itse. On tykätty, kun joskus olen tehnyt.
- Anonyymi00010
Tänään tilasimme valmista suoraan ovelle. Syötäisiin, nukuttaisiin päikkärit pienen halailusession jälkeen. Sen jälkeen syötäisiin vielä jätskiä. Sitten saunaan ja toistemme kainaloon pitkän kaavan kautta pitkille yöunille. (N-M
- Anonyymi00012
Kun mies on kerta nuo ostanut, niin hän on varmasti sitten myös suunnitellut mitä hän niistä kokkaa.
- Anonyymi00013
Minä kipaisen miehen kokatessa takaisin kauppaan ja haen ainekset salaattiin.
Miksi se mies ei itse laittanut ruokaa valmiiksi, kun kerran jääkaapissa on tarpeeksi valinnanvaraa?
Onko se mies saamaton ja uusavuton?
Jään kotiin ja teen itselleni voileivän. 😁🥪
(kännykkä äänettömälle)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.2164332Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä532807Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1232431Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002055Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2231962Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351676Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi361535- 1061438
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n521373Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan571063