Lähtisitkö keväiselle kavilaretkelle

Anonyymi-ap

Katselin tuossa uusi idyllinen kahvila pienessä maaseutukylässä 30km päässä.
Lähtisitkö keväiselle pyöräretkelle kohteena idyllinen kahvila, jossa nauttia kavin kanssa kaneli/fariini/marja viinereitä ja marjapiirakkaa.
Maantien laitaa matka kulkisi, tosin näin keväällä vähän pölisee, kun rekka ohittaa ja keskiviivan yli ajaa, niin sakea pölypilvi ilmaan nousee.....

17

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä ettei, jos olisi mukavaa seuraa, sopiva vaatetus ja koko päivä aikaa. 🙂

• Tuo olisi minulle liian pitkä matka pyöräillä. Fillaroi sinä edellä. Minä tulen Nissanilla perässä. 😃🚗

Voisin pyöräillä tuosta matkasta puolet, mutta se on ihan maksimi. En viitsi kiduttaa itseäni.
      Pidän pyöräilystä, mutta en ole mikään fanaattinen pyöräilijä. Ajelen omaan tahtiin ja omaksi ilokseni. Lyhyemmät matkat sopivat minulle. 😊🚲

• Anonyymi00001

Sinulle tekis hyvää tavata mies joka harrastaa maantie ja retki ja maastopyöräilyä eli kesälomasi menisi joka päivä sadan km lenkeillä yövytte teltassa motelleissa laavuilla ja vapaat menee 2 sadan km maantiepyörä lenkillä ja välillä maastopyöräillen kunto kasvais

• Anonyymi00002
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Sinulle tekis hyvää tavata mies joka harrastaa maantie ja retki ja maastopyöräilyä eli kesälomasi menisi joka päivä sadan km lenkeillä yövytte teltassa motelleissa laavuilla ja vapaat menee 2 sadan km maantiepyörä lenkillä ja välillä maastopyöräillen kunto kasvais

En tiedä pari viikkoa sitten puhelin päivitti ja täällä ei pysty kirjoittaa nollia lainkaan kun joku turva kuvake sen päällä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Minulle riittää, että nautin pyöräilystä. Eikä ajokilometrejä tarvitse olla noin jäätävästi.
        Kunto kasvaa muutenkin ja liikunta saa olla monipuolista.

PS. Ilmeisesti sinulta on jäänyt huomaamatta, mutta olen usein maininnut, että minä en telttaile, enkä retkeile. Hyvässä seurassa voin lähteä päivä-piknikille. Ei sen enempää.

• Anonyymi00003
        tosi.typy kirjoitti:

Minulle riittää, että nautin pyöräilystä. Eikä ajokilometrejä tarvitse olla noin jäätävästi.

PS. Ilmeisesti sinulta on jäänyt huomaamatta, mutta olen usein maininnut, että minä en telttaile, enkä retkeile. Hyvässä seurassa voin lähteä päivä-piknikille. Ei sen enempää.

Ei vaan kilometrejä paljon ja keskivauhti min 30 km/h nyt turvamerkki ruotsalaisen oon päällä eli sinulle tekis hyvää kunnon treeni

• Anonyymi00004
        tosi.typy kirjoitti:

Ja retkipyöräillessänne nukutte paljon teltassa ja laavuilla ja leirintäalueilla ja metsässä se tekis tosi typylle hyvää

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei vaan kilometrejä paljon ja keskivauhti min 30 km/h nyt turvamerkki ruotsalaisen oon päällä eli sinulle tekis hyvää kunnon treeni

Se 30km/h matkavauhti vaatii jo aika lailla kuntoa ja tasaista maastoa, jos sitä jatkuvasti pitää yllä.
        Sellainen 22-26km/h matkavauhti on ihan riittävä nopeus.
        Siinä ehtii katsella maisemia ja nauttia matkan teosta.
        Ylämäessä matkavauti helposti menee sinne 12-16km/h ja alamäessä matkavauhdin saa sinne 35-38km/h.
        Meikäläisellä on hiilikuitu maastopyörä ja 20-50km pyöräily lenkkejä tulee tehtyä.
        Pari vuotta on tullut vähemmän pyöräiltyä, mutta pitäs taas aloittaa vähän aktiivisempi pyöräilykausi.

Maantiepyötää en ole hankkinut, vaikka kiinnostaisi.
        Niissä vaan renkaat menee helpommin puhki, eikä kannata lähteä ennenkuin on pyörätiet hiekoitus sepelistä putsattu.
        Tympeä tunne, jos rengas puhkeaa ja on 20 km päässä kotoa, niin on muuten pitkä matka kövellä kotiin, jos ei ole ketään, joka tulis hakeen tai ei ole varakumia tai paikkaustarpeit mukana, että saa renkaan ajokuntoon.

• Anonyymi00005

En olekaan kavia maistanu ennen

• Anonyymi00006

30 km tuntuu liian pitkältä. Sory. Mutta ei huolta, tuskin minua edes kysyisit.

Mutta jos ihminen kuten minä, niin haluan katsella tuota samaa. Tänään näin sokaisevan auringon, penkereille surullisesti kuolleita eläimiä, auringon nostamaa auramaista sumua, autoilijoita ilman rajoituksia, odotuksia katteettomasta johon 100% uakoin :)

• Anonyymi00009

Ei 30km tunnu pitkältä, välillä voi pitää taukoja ja hyvä onkin pitää välillä taukoa ja jaloitella.
        Tulee muuten yllättävän nopeasti noita kilometrejä jo pelkästään kaupungissa pyöräilyssä.
        15 km tuli, kun kävin kaupungilla hoitamssa asioita, kotiin ja sen jälkeen parissa kaupassa, niin pyörän matkamittarissa oli 15 km, eikä ollut yhtään väsynyt olo.

Älypuhelinta vois hyödyntää pyöräilyssä, et laittaa siihen jonkun osoitteen vaikka kahvila tai muu, niin älypuhelin neuvoo minne ajat, niin on helppo löytää uusia kohteita, eikä tarvi koko ajan katsoa mapsista minne pitää kääntyä mistäkin risteyksestä.
        Eikä reittiä muista ulkoa välttämättä, jos kotona katsoo reitin.

• Anonyymi00007

Mieluummin kuitenkin vaikka lenkille luontopoluille ja sieltä kahville 😊 Pyöräily on ihan ok, mutta pyörä vaatisi huoltoa niin se ei nyt onnistu. Kävely ja juoksu sen sijaan onnistuu 🏃‍♀️

Vinkkejä Suomen parhaista keväkahvuloistq saa antaa. Jos ehtisi kesällä reissujen lomassa poikkeamaan.

Aletheias

• Anonyymi00010

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

https://cafebryggan.fi/?page_id=312&lang=fi
        Tuo olis idyllinen kesäkahvila, en ole siellä edes käynyt, vaikka matkaa sinne on meikäläisen kotipihasta 25-30km.

Kiitos vinkistä! Vaikuttaa todella idylliseltä 😊

Omasta kotipihasta tuonne on satoja kilometrejä, mutta saattaapa itseasiassa osua mahdollisesti kesälomateissun varrelle niin laitan korvan taakse.

Aletheias

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Vaikuttaa todella idylliseltä 😊

Omasta kotipihasta tuonne on satoja kilometrejä, mutta saattaapa itseasiassa osua mahdollisesti kesälomateissun varrelle niin laitan korvan taakse.

Aletheias

https://www.idasbageri.fi/fi/öppettider
        Teerijärvellä pieni kahvila, en ole käynyt
        https://herkkupirtti.com/
        Tuolla olen käynyt, oikein idyllinen pieni kahvila, jossa lounasta ja jättipossuja.
        Muitakin herkkuja siellä on myytävänä.

• Anonyymi00012

Mukavia kohteita on niin paljon miellyttävienkin pyöräreittien varrella, että jätän tuollaisen väliin.

• Anonyymi00014

Oikein hyvä ajatus. Polkaisisin omaan tahtiini ei kilpailutahdilla. Kesää odotellen. Pyörä lähtee ens viikolla huoltoon . Siitä se pyöräiykausi taas lähtee käyntiin. Ilman akkuja vain lihasvoimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe