Brunssi

Anonyymi-ap

Päätin lähteä brunssille Meripaviljonkiin.

Harjaisin tehokkaasti hampaani pimeydessä, pukeutuisin valossa ja hämärässä…

Hämärässä portaat alas kadulle kävelisin.

Matkalta soittelisin muut paikalle.

(hihitystä)

23

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mjaa-a

Kirjosieppomme ja satakielemme, Funeau jo näyttää pläänäävän päivän esterataa omalle radalleen.

Mitä kovempi vauhti, niin sitä vähemmän näkee.

(hihitystä)

• Anonyymi00002

Tänään

Tänään minulla on nollapäivä. Nollapäivä tarkoittaa sitä, että olen välissä.

Nollapäivänänä ei pukeuduta naiseksi tai mieheksi. Nollapäivänä vain ollaan.

(naurua)

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tänään

Tänään minulla on nollapäivä. Nollapäivä tarkoittaa sitä, että olen välissä.

Nollapäivänänä ei pukeuduta naiseksi tai mieheksi. Nollapäivänä vain ollaan.

(naurua)

Minulla on ylläni sydänkuvioiset yöhousut, joissa on reikiä. Roskikseen heitto lähestyy. 😥 En haluaisi. 🥺 Haluan käyttää näitä vielä ainakin kymmenen pesua. 💖

Osaan kyllä korjata pieniä reikiä neulalla ja langalla, mutta kuluneen puuvillan parsiminen on kuin veden kantamista läviköllä: paikatun kohdan viereen tulee kohta uusi reikä. 🤔

Nämä maksoivat aikanaan 7,00 €. Enhän ole pihi, enhän?

🦄

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minulla on ylläni sydänkuvioiset yöhousut, joissa on reikiä. Roskikseen heitto lähestyy. 😥 En haluaisi. 🥺 Haluan käyttää näitä vielä ainakin kymmenen pesua. 💖

Osaan kyllä korjata pieniä reikiä neulalla ja langalla, mutta kuluneen puuvillan parsiminen on kuin veden kantamista läviköllä: paikatun kohdan viereen tulee kohta uusi reikä. 🤔

Nämä maksoivat aikanaan 7,00 €. Enhän ole pihi, enhän?

🦄

Juhlavaatteilleni lasken aina yksittäisen käyttökerran kustannuksen eli hinta jaettuna käyttökertojen määrällä.

Arkivaatteilleni en sitä tee, koska niistä muistan ulkoa vain hinnan, en käyttökertojen määrää.

En kirjoita hintoja tai käyttökertoja ylös mihinkään. Mutta juhlavaatteista muistan ulkoa aina sekä hinnan että käyttökerrat, joten päässä laskeminen on vaivatonta.

🦄

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Juhlavaatteilleni lasken aina yksittäisen käyttökerran kustannuksen eli hinta jaettuna käyttökertojen määrällä.

Arkivaatteilleni en sitä tee, koska niistä muistan ulkoa vain hinnan, en käyttökertojen määrää.

En kirjoita hintoja tai käyttökertoja ylös mihinkään. Mutta juhlavaatteista muistan ulkoa aina sekä hinnan että käyttökerrat, joten päässä laskeminen on vaivatonta.

🦄

Jokin aika sitten ostin alennuksesta samettimekon 10 eurolla.

Jos saan käytettyä sitä elämäni aikana 5 kertaa, yhden käyttökerran hinnaksi jää 2,00 €.

Käyttökertakustannus ei sisällä pyykinpesuainetta, vettä, sähköä, meikkejä, hiustenhoitotuotteita, kenkiä, sukkahousuja, ostettuja virvokkeita, liikkumisen kustannuksia tai muuta vastaavaa. Eli vähän epätarkkaa laskentaa se on. Myönnetään.

🦄

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jokin aika sitten ostin alennuksesta samettimekon 10 eurolla.

Jos saan käytettyä sitä elämäni aikana 5 kertaa, yhden käyttökerran hinnaksi jää 2,00 €.

Käyttökertakustannus ei sisällä pyykinpesuainetta, vettä, sähköä, meikkejä, hiustenhoitotuotteita, kenkiä, sukkahousuja, ostettuja virvokkeita, liikkumisen kustannuksia tai muuta vastaavaa. Eli vähän epätarkkaa laskentaa se on. Myönnetään.

🦄

Säästäväisyyteni kulminaatio ovat Lidlin Outletista ostetut mustat housut, jotka maksoivat 2,00 €.

Olen käyttänyt niitä jo yli 5 kertaa.

Pistäkää edullisemmaksi. 👌

🦄

• Anonyymi00006

Anteeksi, Fuffe.

Minä vähän innostuin. Selasin vaatteita Temusta, mutta en ostanut mitään. En kuitenkaan halunnut häiritä brunssiasi.

🦄

• Anonyymi00007

Mjoo

Käy korjaamassa se uusi kommenttisi aikaisempaan, niin voin keskustella kanssasi hameista vaikka loppupäivän.

Brunssini pilaantui.

(hihitystä)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mjoo

Käy korjaamassa se uusi kommenttisi aikaisempaan, niin voin keskustella kanssasi hameista vaikka loppupäivän.

Brunssini pilaantui.

(hihitystä)

Nyt se on korjattu. ☺️

🦄

• Anonyymi00009

Ihmiset ovat tylsiä

Luottoystäväni olivat keksineet itselleen muuta tekemistä täksi aamuksi, joten jätän ideani pöydälle.

Ei kukaan mene brunssille yksin. Ei sellainen ole etiketin mukaista. Sellainen idea toteutettuna näyttää täysin naurettavalta, epätoivoiselta ja tyylitajuttomalta.

Ainoa lajissaan on kirjoittaminen, joka katsotaan mieluummin toteutettavaksi yksin kuin ryhmässä.

(hirn)

• Anonyymi00011

Arska

Lähdenkin Arskan kanssa pystybaariin. Jumaliste! Kylmä slaavilolpakko käteen ja sikari huuleen.

(hirn)

• Oletko sinäkin ihminen?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Arska

Lähdenkin Arskan kanssa pystybaariin. Jumaliste! Kylmä slaavilolpakko käteen ja sikari huuleen.

(hirn)

Lounge

Tai ehkä minun tulisi liittyä hiljaa sorisevaan älymystöpöytäseurueeseen, jonka keskustelujen teemat soljuisivat yhteiskunnallisten ongelmien filosofisessa näkökulmassa.

Silloin ei kyllä enää voi olla aurinkolasit päässä ja sikari huulessa.

Se ei istu. Se olisi koomista.

(hirn)

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lounge

Tai ehkä minun tulisi liittyä hiljaa sorisevaan älymystöpöytäseurueeseen, jonka keskustelujen teemat soljuisivat yhteiskunnallisten ongelmien filosofisessa näkökulmassa.

(hirn)

Nollapäivä

Nollapäivän pukeutumiskoodi on hyvin yksinkertainen. Jos pukeutuu jollain muulla tavalla, niin kohtaa väistämättä ongelmia. Tämä prosessi toimii kuin kello.

En paljasta.

(naurua)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lounge

(hirn)

Noissa ympyröissä myös Temusta ostettu vaatekappale saattaisi herättää paheksuntaa.

Toisin kun yleisesti luullaan, kaikki eivät erota Temusta hankittua vaatekappaletta vain sen ulkonäön perusteella. Osa tietysti erottaa.

En koskaan osta juomaa anniskeluravintolasta, ellei elämässäni ole tapahtunut jotain todella suurta, jota voin juhlia. Olen nihkeä ostamaan alkoholia myös muuten, mutta anniskelun hinta on aivan no-no. Poikkeus on hyvä ja laadukas ruoka, jonka seuraksi voin ostaa lasillisen viiniä.

Mutta muuten: Kun 10 euroa voi käyttää joko mekkoon tai juomaan, käytän sen mekkoon. 😄👗

Otan vastaan minulle tarjotun alkoholin, jos tarjoajana on laillista toimintaa harjoittava organisaatio tai kohteliaasti käyttäytyvä yksityishenkilö. That's my booze policy. Minusta ei pääse eroon, kun juoma on loppunut, koska asiaa on luultavasti jäljellä vielä juoman loppumisen jälkeenkin.

🦄

• Anonyymi00010

Minä odotan edelleen sitä ilmasta lunchia

• Anonyymi00015
      UUSI

Meripaviljongin brunssi maksaa 37 €.

Kaikissa olosuhteissa söisin sen ja nauttisin siitä!

Maksaisin sen itse vain, jos jotain merkittävää olisi tapahtunut elämässäni, esimerkiksi mieheni olisi vastannut myönteisesti kosintaani tai olisin juuri ostanut jonkin yrityksen. 🤔 Silloin ostaisin myös pullollisen viiniä.🍾

🦄

• UUSI
      • Anonyymi00016
        UUSI

Mjoo

Lasken tuon mainosten laatikkoon; mainos on mielestäni yhtä hieno sana kuin on neuvola.

Tällaisia pikku detaljeja sanojen maailmassa harvoin kukaan tulee miettineeksi.

Taas brunssin voi toimittaa itselleen vaikka heti aamulla tyyny päässä.

(hirn)

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mjoo

Lasken tuon mainosten laatikkoon; mainos on mielestäni yhtä hieno sana kuin on neuvola.

Tällaisia pikku detaljeja sanojen maailmassa harvoin kukaan tulee miettineeksi.

Taas brunssin voi toimittaa itselleen vaikka heti aamulla tyyny päässä.

(hirn)

Tuolla olisi mukava ruokailla. Tuo brunssi oli positiivinen yllätys.
        En edes tiennyt niiden tarjoavan brunsseja.

Aina oppii jotain uutta. 😊

• Anonyymi00017
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Tuolla olisi mukava ruokailla. Tuo brunssi oli positiivinen yllätys.
        En edes tiennyt niiden tarjoavan brunsseja.

Aina oppii jotain uutta. 😊

Tokoi

Itse on mieltänyt tämän kuuluisan rannan lähinnä pussikaljapaikaksi, älykelloihin vilkuileviksi isiksi lasten leikkitunnelissa, puhelimiin pölöttäviksi huulipunahenkilöiksi ja jäätelötötteröiksi.

Mutta kun he kelluttivat tuon tuohon, niin ei kahta sanaa.

Tämä oli mainos.

(hihitystä)

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tokoi

Itse on mieltänyt tämän kuuluisan rannan lähinnä pussikaljapaikaksi, älykelloihin vilkuileviksi isiksi lasten leikkitunnelissa, puhelimiin pölöttäviksi huulipunahenkilöiksi ja jäätelötötteröiksi.

Mutta kun he kelluttivat tuon tuohon, niin ei kahta sanaa.

Tämä oli mainos.

(hihitystä)

"puhelimiin pölöttäviksi huulipunahenkilöiksi"

Auts. Tunsin piston sydämessäni. 📱💭💄

🦄

• Anonyymi00020
      UUSI

Suomenkielen sanastossa ei ole brunssia. Sellainen on pakkoenglanninkielestä omittua huonoa kielenhuoltoa. Suomenkielessä käytetään sanaa "myöhäisaamiainen".

( perkele ... )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      143
      2711
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      108
      2158
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      41
      1793
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      40
      1629
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      60
      1526
    6. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      31
      1274
    7. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      13
      1191
    8. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      60
      1168
    9. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      64
      1134
    10. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      169
      839
    Aihe