Oletko säästänyt syksystä asti rahaa varatut naiset ja sinkkunaiset jos tapaakin sen herra oikean niin ensi viikolla tai ensikuussa voit sanoa miehelle että näin paljon olet laittanut sivuun että mies voi ostaa kunnolla uistimia virveleitä ym mitä kalastukseen tarvitsee eli iloinen yllätys miehelle
Nainen oletko säästänyt
26
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Säästän itselleni, en olemattomille ja tyhmille virvelimiehille, säästäkööt itse.
- Anonyymi00002
Missä on antamisen ilo ja tiedät sen jälkeen saat kalaa eli kalasta ei oo pulaa
- Anonyymi00003
Mulla on jo omat uistimet ja virvelit ja varattu olen.
- Anonyymi00004
Mut mies tarvis uusia vermeitä
- Anonyymi00005
Mies ostakoot itte omat virvelinsä ja uistimensa.
- Anonyymi00006
Kyllä mut nainen on maksaja
- Anonyymi00007
En harrasta maksullista seuraa.
- Anonyymi00008
Kai nyt kullallesi haluat ostaa jotain kivaa ja tarpeellista
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kai nyt kullallesi haluat ostaa jotain kivaa ja tarpeellista
Kultani ostaa ihan itse. Samoin minä ostan omat harrastusvälineeni ihan itse, joten diili on miehelle ihan kannattava.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kultani ostaa ihan itse. Samoin minä ostan omat harrastusvälineeni ihan itse, joten diili on miehelle ihan kannattava.
Ehkä mut kyllä mies voi sanoa mikä virvelisetti sinulle sopisi tai ehkä sinulle sopii parhaiten mato onki
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ehkä mut kyllä mies voi sanoa mikä virvelisetti sinulle sopisi tai ehkä sinulle sopii parhaiten mato onki
Puhuin omista harrastuksistani, en miehen harrastuksista. Minä maksan omani ja hän omansa. Minun harrasteisiini menee sen verran rutkasti rahaa, että suosittelen miestä maksamaan kiltisti vain omansa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Puhuin omista harrastuksistani, en miehen harrastuksista. Minä maksan omani ja hän omansa. Minun harrasteisiini menee sen verran rutkasti rahaa, että suosittelen miestä maksamaan kiltisti vain omansa.
Tai kerran kokeilet kalastusta niin jäätkin koukkuun ja huomaat se onkin kivaa ja jätät harrastuksesi ja aloitat kalastusharrastuksen
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tai kerran kokeilet kalastusta niin jäätkin koukkuun ja huomaat se onkin kivaa ja jätät harrastuksesi ja aloitat kalastusharrastuksen
Kaikkea höpölöpöä sitä kuuleekin. Kalastaminen on helvetillisen tylsää touhua. Mä voi alottaa sen sitten, jahka vajoan vanhuudenkoomaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
En kutsuisi eläinten kiusaamista ja kiduttamista harrastukseksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En kutsuisi eläinten kiusaamista ja kiduttamista harrastukseksi.
Sit o eri ääni kellossa kun pöydällä on ahvenfileitä tai uunilohta tai savusiikaa itse hankittua
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sit o eri ääni kellossa kun pöydällä on ahvenfileitä tai uunilohta tai savusiikaa itse hankittua
Niiden hankkiminen taas ei oikein harrastuksesta käy. Sen verran nopea homma käydä nuo ahvenet tai siika nostamassa.
- Anonyymi00009
Semmoset rahat laitettas lisävalvontakameroihin vesistöjen varrelle, että näkis sun virvelöintipaikkaskin vähän tarkemmin. -sivu
- Anonyymi00011
Mä en PeLa-Käkien kanssa hengaile. En edes kirjastossa. ""M""
- Anonyymi00015
En arvosta yli omien rahavarojen elämistä. Jollei miehellä ole varaa uistimiinsa ja virveleihinsä, niin voin sponssata sellasen sellasen siiman, jossa on valmiina koho ja koukku. Mikäli ei kelpaa, niin olkoon sitten harrastamatta.
- Anonyymi00019
Nii in eikö kivaa kun maksat virvelit ynnä muut ja sanot miehelle omat rahasi voit tuhlata välillä itseesi ettei aina sinuun
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nii in eikö kivaa kun maksat virvelit ynnä muut ja sanot miehelle omat rahasi voit tuhlata välillä itseesi ettei aina sinuun
En tee mitän miehellä, jota en arvosta. Saati että ostaisin moiselle mitään. Keksiköön harrastuksen, johon hänellä on varaa tai tehköön lisää töitä.
Aina on joku säästökohde. Pikkuhiljaa kerääntyy tarvittava summa. Tällä kertaa olen säästänyt kesälomaa varten. Tiedossa on eräs matka, joka on vielä suunnitteluasteella.
Asia on tiedossa. Ei tästä kannata pitää suurempaa meteliä. Ssshhh! Hys vaan! 🤫- Anonyymi00023
Tuo on hyvä että säästät ja kun rahat koossa niin sanot miehellesi käydääs ostamassa autoosi lisäpitkät kunnolliset eikä mitään pilipali vehkeitä ja sit hankitaan uusi virveli miehelle et kehtaa mennä kalaan
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuo on hyvä että säästät ja kun rahat koossa niin sanot miehellesi käydääs ostamassa autoosi lisäpitkät kunnolliset eikä mitään pilipali vehkeitä ja sit hankitaan uusi virveli miehelle et kehtaa mennä kalaan
Ei, vaan sanon, matkasuunnitelma on valmis. Haluatko käydä sen läpi? Tässä on päivämäärät. Varaanko lentoliput ja majoituksen?
Pidän suunnittelusta ja aikataulujen laatimisesta. En vedä lomaa/ aikatauluja liian kireälle. Haluan katsoa alueen nähtävyydet ja tutustua ruokakulttuuriin.
En jaksaisi maata uima-altaalla koko päivää. Ennen se oli kivaa, mutta ei kiinnosta enää. Liiasta auringonpaisteesta saan päänsärkyä.
Lomalla pitää olla virikkeitä, tekemistä ja tutustumista uusiin kohteisiin.
Kuten sanottu, tämä on vielä suunnitteluasteella .... 🤔💭
- Anonyymi00022
Rahaa toki säästän, mutta ei niitä tuollaisiin tuhlata. Jos mies on kunnolla koko vuoden, niin ehkä ensi kesänä voin jotain pientä ostaakin. Kyllä bonuksistani ja perintörahoistani olen miehellekin jotain ostanut, mutta ensiksi pitää osoittaa olevansa srn arvoinen. Täksi kesäksi se ei vielä onnistu.
- Anonyymi00024
Sinkkupalstalla säästellään vain itseään sille jollekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677