Arvioi Yxärin trollausprosentti

Anonyymi-ap

Niin. Estimoi Yxärin trollausprosentti kaikesta tälle palstalle tuotetusta materiaalista.

Se ei ole 0 % eikä 100 %.

Käsite "feminismi" liittyy siihen vahvasti, mutta ei läheskään ainoana komponenttina. 🤭

🦄

23

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuossa feminismitrollauksessa olet ainakin onnistunut erinomaisesti. Täytyy tosin kai ottaa huomioon se, että palstalla pyörii ilmeisesti useampi sellainenkin, jotka kuvittelevat näkevänsä feminismiä kaikkialla.

• Anonyymi00004

Kiitos! Olen samaa mieltä. 😄👍

En minä nyt kuitenkaan mitenkään ei-feministi ole, mutta on hauskaa, että kaikin puolin järkevä ja mukava ihminen (siis minä) voi vain kirjoittaa sanan "feminismi", ja tadaa, osa palstasta näkee punaista. 😄

🦄

• Anonyymi00002

Olet tuottanut noin 75% palstan sisällöstä. Valitettavasti se vaan ei ole trollausta, vaan olet ihan aidosti täynnä sitä itseään, tai siis itseäsi.

• Anonyymi00005

Väärä vastaus. 😄

🦄

• Anonyymi00003

Sinussa ja Trumpissa on paljon yhteistä. Kumpikaan ei koskaan myönnä virheitään kuten narsistit. Molemmat luulevat pelaavansa 6D-shakkia vaikka kumpikin vain koheltaa ilman suunnitelmaa.

Nyt kun olet saanut luntatupaan, niin oletkin vain trollannut 6D-shakkia koko ajan. Juu, ihan varmaan.

• Anonyymi00007

Tämäkin oli väärä vastaus. 😄

🦄

• Anonyymi00008
      UUSI

Feminismiliike ei taida yltää Iranin naisiin, länsimaiset feministitahot eivät ole tuominneet 168 tyttökoululaisen murhaamista. Feminismi on poliittisesti valikoivaa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Arvaan trollausprosentiksi 25.

Arvostan tapaasi pitää tasa-arvoa esillä täällä palstalla.

xLiner

• Anonyymi00010
        UUSI

Ja mun puolestani voisit trollata noita incellejä vaikka sata lasissa. Eihän ne sulle pärjää 😂

xLiner

• Anonyymi00011
        UUSI

Vastausten tulva on vähitellen alkanut tyrehtyä.

xLiner, olet aika lailla oikeassa. Arviosi on konservatiivinen mutta oikeassa haarukassa.

Itse veikkaisin prosentin olevan 20-40 luokkaa. Tämä viittaa tekstin sävyyn, ei sisältöön.

🦄

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja mun puolestani voisit trollata noita incellejä vaikka sata lasissa. Eihän ne sulle pärjää 😂

xLiner

Ai jai. Tässä toimii jalo perseilyn ja mielistelyn taito.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vastausten tulva on vähitellen alkanut tyrehtyä.

xLiner, olet aika lailla oikeassa. Arviosi on konservatiivinen mutta oikeassa haarukassa.

Itse veikkaisin prosentin olevan 20-40 luokkaa. Tämä viittaa tekstin sävyyn, ei sisältöön.

🦄

Konservatiivisuus näyttäytynee siksi, etten lue läheskään kaikkea mihin sinä viitsit vastata 😄

xLiner

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Konservatiivisuus näyttäytynee siksi, etten lue läheskään kaikkea mihin sinä viitsit vastata 😄

xLiner

Älä kehtaa. Tunnen tyylisi, mutta näyttää siinäkin olevan säröjä :) bäVaan inhimillistä se vain.

Huomasin että taannuit vattuilevaksi teiniksi, kun exKynis tuli palstalle.

Onko Teillä ollut "joku suhde" ? ;)

Itse haluaisin tasa-arvon edistämisen ja oman itsensä korostamisen olevan erillään. Vähän kuin puolustusministerillä, vaikka onhan tämä vaan sinkut palsta. Uskon kuitenkin, että näitäkin kaikuja voi kuulua kauaksi.

• Anonyymi00012
      UUSI

-kele. Taas itsekeskeinen trolli haluaa puhuttavan itsestään.

• Anonyymi00013
        UUSI

Tervetuloa mukaan keskusteluun!

🦄

• Anonyymi00016
      UUSI

Toivoisin kaiken feminismiin liittyneen keskustelun olleen trollausta, mutta enpä taida uskoa niin käyneen, harmi

• Anonyymi00017
        UUSI

Pikkukylän incel itkee. Tapa kynäniska itsesi. Sinusta ei ole MIEHEKSI!

>Simiti<

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

>Simiti<

Mahtavaa, yllärihyökkäys :D.
        Kaadu portaissa ja katkaise niskasi porumaija!

• UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

>Simiti<

Simiti ilmeisesti uskoo minun olevan 00016, joka kirjoitti: "Toivoisin kaiken feminismiin liittyneen keskustelun olleen trollausta, mutta enpä taida uskoa niin käyneen, harmi"

Simiti vastasi kuin minulle: "Pikkukylän incel itkee. Tapa kynäniska itsesi. Sinusta ei ole MIEHEKSI!"

En ollut 00016. Simiti on sangen epävakaa, välillä asiallinen, välillä levoton, usein humalassa.

Itse asiaan. Nimeltä mainitsematon itsensä esiintuova sisar pyysi, etten vastaisi hänelle. Pidin pyyntöä vapauttavana ja noudatan sitä tarkoin.

P.S. Meillä on alter egoni Tri'iksen kanssa yhteinen tietokone. Siksi tämä tulee nyt hänen nimellään. å.ä.ö, -exKynis.mi

• Anonyymi00021
        UUSI
        Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:

Simiti ilmeisesti uskoo minun olevan 00016, joka kirjoitti: "Toivoisin kaiken feminismiin liittyneen keskustelun olleen trollausta, mutta enpä taida uskoa niin käyneen, harmi"

Simiti vastasi kuin minulle: "Pikkukylän incel itkee. Tapa kynäniska itsesi. Sinusta ei ole MIEHEKSI!"

En ollut 00016. Simiti on sangen epävakaa, välillä asiallinen, välillä levoton, usein humalassa.

Itse asiaan. Nimeltä mainitsematon itsensä esiintuova sisar pyysi, etten vastaisi hänelle. Pidin pyyntöä vapauttavana ja noudatan sitä tarkoin.

P.S. Meillä on alter egoni Tri'iksen kanssa yhteinen tietokone. Siksi tämä tulee nyt hänen nimellään. å.ä.ö, -exKynis.mi

00016 Noh simiti lyö huteja välillä, kunnon show meininki vain piristää palstaa 😁.

Eikä siitäkään ole pitkä aika kun yksisarvinen ystävämme tuomitsi minut sovinistiksi, voi olla että osa päätelmästä johtui silloin AV:n jutuista, huti sekin mutta mitäs pienistä 😂.

• Anonyymi00018
      UUSI

Voihan se olla, että jopa 50% on trollausmielessä kirjoitettua (itsekin tykkään vähän törkkiä ja kiusoitella äkäpusseja ja tiukkapipoja). En kuitenkaan usko, että Yksäri juurikaan trollaa kirjoittamalla puhdasta paskaa, vaan lähinnä kärjistäen ja rajusti yksinkertaistaen.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei hajuakaan, kun harvoin tänne eksyn, mutta joskus viime vuonna lyhyehkön väittelyn jälkeen minulle tuli Yksäristä mieleen Hannele Laurin roolihahmo Naisen logiikka -sketseissä

• Anonyymi00023
        UUSI

Todellakin. Ei haluaisi mitään sellaista, koska Spedellä oli oma käsityksensä naisista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe