Seksin vai rakkauden?
Kumman otat jos kumpaakin et saa?
49
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakkauden ilman muuta. Seksin voi hoidella itse. Läheisyyttä ja hyvänä pitämistä ei.
Aloin seurustella yli 50 vuotiaan kanssa. Hänellä ei pelannut. Ehdotin lääkitystä ja sanoin että minun takiani ei tarvitse, lämmin läheisyys ja yhdessä olo riittävät, mutta jos se itsellesi on tärkeää. Hän loukkaantui ja lopetti suhteen. Yksin ollut jo 10 v. ja tuolla pelillä varmaan pysyykin.- Anonyymi00011
Ny mies jauhat kyllä potaskaa tjsp
- Anonyymi00032
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ny mies jauhat kyllä potaskaa tjsp
Rakkauven otan, jos sellaisen saisin valita? Mut olisinko rakkauven arvoinen? Haluaisin olla, mut itse en voi sitä päättää, sen päättävät aivan muut ihmiset?
- Anonyymi00002
Tuossa ensimmäinen vastaaja jo kiteytti hyvin. Rakkauden tietenkin. Tulemiset on helppo hoitaa itse.
- Anonyymi00003
Seksi kuuluu eroottiseen rakkauteen. Ei niitä voi erottaa.
- Anonyymi00010
Aiotko kertoa sitten aikanaan seurusteluun liittyvistä käytännöistä?
- Anonyymi00004
ajan yli :)
- Anonyymi00009
Jee ihanaa gubbe keep going
- Anonyymi00005
Siis tunteet vai fyysinen mielihyvä?
Tunteet. Varmasti tulisi raja vastaan, jos olisi todella kivulias kaiken aikaa. Sattaisin vaihtaa tunteeni kivuttomuuteen.
xLiner- Anonyymi00006
Jos ihmissuhteista puhuttiin, niin ei tarvitse valita kumpaakaan. Ilman ihmisrakkautta pärjää hyvin ja samoin toisen kanssa harjoitettavaa seksiä.
Tunteensa voi kohdistaa vsikka eläimiin ja seksin voi hoitaa yksinkin.
xLiner
Rakkaus, se on koko elämän kannalta välttämätön. Tuntea rakkautta elämää kohtaan. Jos rakkaus katoaa, katoaa kaikki muukin. Ja ei en puhu mistään parisuhde rakkaudesra, vaan rakkaudesta ilman ehtoja.
- Anonyymi00007
Rakkauden tietysti.
- Anonyymi00008
Otan kärkkärin ihan sinapilla kts hohoijaa gubbe
- Anonyymi00012
Sitten ääntä kohti kato mopedi saattaa karata käsistä hyisellä naisella
- Anonyymi00013
Seksin rakkaus on katoavaista jos ei sitä vaali/hoida idiootti kai pitäisi olla että valitsee jotain minkä menettää kuitenkin siinä kohti kun muuttuu miksikään siitä kun mitä oli kun millä toisen sai mitä esititte olevanne onnistuko kuinka kauan pitää rooli yllä voin kertoa saat toisen niin että esität jotain muuta kuin mitä olet jäit jo valheesta kiinni luottamus meni siinä mitä voi rakentaa suhteesta josta puuttuu luottamus ei auta vaikka olisi välittämättä olen kokeillu ulospäin saattaa näyttää toimivalta jos puuttuu itsehillintä luultavaa on että vankila on suraava paikka jonne päätyy jos ei osaa lähteä suhteesta joka ei toimi
- Anonyymi00014
Kuinka mä olen pinnaani venyttäny piti lähtöön venyttää jo iskän kanssa siitä huolimatta ei estäny ettenkö olisi taposta saattanu joutua vankilaan kun sain sen niin ah ihanan avoliiton narsistin kanssa kaveri tuli väliin toki en olisi itse poliisille tunnustanu enkä kieltänytkään koska en olisi muistanu edes koko tapahtumaa jos ei kaveri olis siitä mulle sanonu toisennkerran meinasin vahingossa tappaa samaisen naisen silloin olin lähdössä kyseisestä suhteesta ja yritti estää mua kun tajus ettei takas saa vahingossakaan silloin olisin itse soittanu poliisin ja sairaanhoidon henkilöstön paikalle mu ei tarvinnu en käyny itse tarkistamassa edes etten vahingossakaan viimeistele pyysin siskoani käymään katsomassa ettei kuollu ei tarvi tytön jäädä yksin voi sanoa ettäkö olisi minun onnekseni että ei kuollu vankilassakin olosin päässy helpommalla poliisi ei mua edes pelkää olen heitä kohtaan käyttäytyny aina kunnioittavasti vähintäänkin arvostavasti vaikka toisinaan olen saattanu jotain töksäyttää kun veetuttanu yleensä kortin menetys
- Anonyymi00015
En tyytyisi kumpaankaan yksistään. Jatkaisin matkaa ja etsimistä
- Anonyymi00016
Rakkaus on tietenkin kaiken yli menevät voima. Kaipaisin kuitenkin lisätietoa siitä, miksi ei saisi sekä rakkautta että seksiä?
Aletheias - Anonyymi00017
Tässä on tullut saatua siedätyshoitoa jo niin pitkään kumpaiseenkin puutteeseen että unohtamisesta on tullut jo elämäntapa :)
- Anonyymi00018
Otan korillisen kaljaa. Väkisin.
Siitä seuraa oikeudenkäynti kaljalaatikko vs simiti.
Se tulee olemaan ennakkotapaus.
>Simiti< Rakkauden tietenkin. Seksinhän saa tyydytettyä ite. Ja se onkin ainoo tarve, jonka saa hoidettua ilman ulkopuolisia apuja ja tarvittaessa nopeesti. Vaikka tietenkin kannattaa virittyä siihen tilaan ja edetä hitaasti. Näin 40 vuoden kokemuksella sanon, niin tiedän.
Ja näköjää moni täällä samoilla linjoilla.- Anonyymi00021
Näin 50 vuoden kokemuksella sanon ettet tiedä yhtään mitään.
>Simiti< Anonyymi00021 kirjoitti:
Näin 50 vuoden kokemuksella sanon ettet tiedä yhtään mitään.
>Simiti<No se on hyvä juttu. Mulla kun noi 10 ensimmäistä vuotta elämässä meni vähän harjotellessa.
- Anonyymi00020
Niin jos ei ota kumpaakaan, ei seksiä eikä rakkautta. Jos toisesta olisi valittava.
Vähän kuin .. sokrateslaisittaisita filosofiaa:
Minä olen Sinä, et vain käsitä sitä. - Anonyymi00022
En minä aseksuaalin kanssa kimppaan menisi.
- Anonyymi00023
Rakkauden tietenkin kultaseni!
- Anonyymi00025
Mahdoton asetelma. Seksissä on aina rakkautta, ainakin minulla.
- Anonyymi00026
En ota kumpaakaan. Minulle piisaa nyt nuo typerät naiset, en halua niiden kanssa olla missään tekemissä enää. Påskåå täynnä vaan ovat ne kaikki.
- Anonyymi00027
Kumpikin. Ilman seksiä rakkaussuhde on ystävyyssuhde.
Nyt ei tosin ole suunnitelmissa kumpaakaan ennen kuin olen löytänyt palkkatyön. - Anonyymi00028
No voi voi. Molemmista on jouduttu luopumaan. Ei ole varaa määrätä, kumman huolisin 😂
- Anonyymi00029
Elämä saattaa yllättää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Elämä saattaa yllättää.
Sen kun näkisi 😀 Mut hei, arvostan smaltalkia ja seurassasi varmasti viihtyisi.
- Anonyymi00030
Rakkauden. Aina. Näin se menee. -NainenM-
- Anonyymi00033
En halua seksiä, enkä rakkautta. Etsin ikäistäni miestä ystäväksi! Ystävääkin voi rakastaa, mutta seksi siihen ei koskaan kuulu!
- Anonyymi00034
Voisin vaan p*nna sua, se on tuon välimuoto. En voisi kuvitella mitään muuta ikäiseni kanssa, lapseni ikäisen kanssa kaikkea muuta.
- Anonyymi00035
Ja ystävän rakkaus ei ole samanlaista kuin jos olisi parisuhteessa. Halata voi, mutta ei muuta koskaan!
- Anonyymi00036
Ei tarvitse valita, tulen saamaan molemmat 🙂 Korjaa jos olen väärässä 🙂
- Anonyymi00037
Rakkauden ehdottomasti
- Anonyymi00039
Mitä päivän horroskoopissa luvataa? Sieltä löytyy vastaus tähänkin huikean älykkääseen.
- Anonyymi00040
🫢
- Anonyymi00041
Eikös Jeesus jo rakasta kaikkia maailman ihmisiä?
- Anonyymi00042
jeesusta pitää kiittää kaikesta pahasta, omistakin, loukkaan on Jeesuksen tahtoa, näin on, Jeesus kostaa oman hirttämisensä ihmisille näin...
Noh tuollaisilla merkitystä sinänsä, kun sen tajuaa että kukaan ei ikinä ole ollut oman varallisuutensa.. kukaan ei ikinä ole ollut oman onnensa seppä, ikinä.. aina se on tullut muilta ihmisiltä, ei Jeesus anna lottovoittoa.
Perimällä voi saada ansaittemattomansa rahat.
Eräs Juttu JOO, olen iloinen TODELLAKIN ILOINEN - Anonyymi00043
Suraan sanottuna en ota kumpaakaan.
- Anonyymi00044
... olisin jatkanut juttuani että todella iloinen kun pystyin avaamaan ikävä-palstan tyttösten juttujakin... nooh niin ..
No tällä hetkellä rakkaus tuntuu olevan niin kaukainen asia, että harrastan varmaan loppuikäni sooloa. Tarvis kyllä enemmän duoo, ku sooloo.
- Anonyymi00045
mustasydän kannattaa ottaa käyttöön polttomoottorikäyttöinen dildo, Husqvarnan vanhaan moottorisahaan laipan tilalle suuri dildo, värisemään oikein teholla 6 hevosvoimaakin väristää, ja kaasuttamalla lisää tehoa dildoon.
- Anonyymi00046
Wroom.. oikein teholla väristää
Anonyymi00046 kirjoitti:
Wroom.. oikein teholla väristää
Kiitos vinkistä, mulla on oikein hyvä dildo. 😂
- Anonyymi00047
Valitsisin seksin siksi, että seksuaalisesti yhteensopivan löytäminen on vaikeampaa. Tarkoitan sellaisen jonka kanssa oikeastaan kaikki osuu kohdalleen eikä mene suorittamiseksi tai varomiseksi. Mieltymykset osuu ja molemmat ovat tyytyväisiä. Kiintymys muodostuu joka tapauksessa läheisyyden myötä. Siitä voi jalostua ajan kanssa tasapainoinen rakkaus ilman draamaa terveeltä pohjalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648