Onneksi minun kunniattoman paskan Holon sukulaiset

Anonyymi-ap

Ovat sentään YMMÄRTÄNEET jäädä Ruotsiin asumaan joilla on Ruotsin kansalaiset puolisoina ja lastensa vanhempina.
Onneksi serkkukin muutti Ameriikkaan (USA) vaimonsa luo joka on Amerikan (USAN) kansalainen.
Onneksi Norjaan adoptoidut sukulaisetkin asuvat Norjassa norjalaisten puolisoidensa kanssa.

Jos heidän mielestä ulkomaalaiset ovat parempia puolisoina ja lastensa vanhempina sehän on parempi, että HE ASUVAT PAREMMILLA MAILLA PAREMPIEN IHMISTEN KANSSA.

Jos minusta ulkomaalainen, saamelainen, koltta, romani, karjalainen, Suomen ruotsalainen tai jonkun muun vähemmistön edustaja on puolisona parempi, kuin SUOMALAINEN MIEHENI niin enköhän minä olis jo muuttanut MAASTA, mutta mieheni haluaa Suomen alkuperäiskansaa eli SUOMALAINEN TURJAKE JOKA ON NOUSSUT TURVESUOSTA JA RAKENTANUT ENSIMMÄISEN KOTINSA ELI LINNANSA PUUSTA SEKÄ TURVESUOSTA NOSTETUSTA TURPEESTA.

Turvetta on käytetty myös MUURAUS LAASTINA, koska silloin, kun Suomen suomalaiset TURJAKKEET OVAT NOUSSEET TURVESUOSTA EI SUOMESSA OLE OLLUT EDES KAUPPAA VAAN KAIKKI ON PITÄNYT ITSE TEHDÄ TURPEESTA, PUUSTA, KIVESTÄ JA NARUSTA JOKA TEHTIIN KASVIEN JUURISTA!

IHAN VARMASTI ME SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA ON SUOMALAISET TURJAKKEET.

12

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole olemassa suomalaista alkuperäiskansaa!

• Anonyymi00002

SAKÄ HYÖKKÄS SAAMELAISTEN JA KOLTTIEN KANSSA, mutta MINÄ OLEN TUNNUSTANUT SEN, ETTÄ SE OLI KUNNIAN LOUKKAUS MINUN ESIVANHEMMILTANI MENNÄ KAIKILLE LUOVUTETUILLE ALUEILLA ELÄMÄÄN JA ASUMAAN, KOSKA FAKTAA ON KAIKESTA HUOLIMATTA SE, ETTÄ SUOMEN ALKUPERÄISKANSA ON SUOMALAINEN TURJAKE JOKA EI KAUNISTU EIKÄ KOMISTU VAIKKA HÄNESTÄ TULIS MITÄ!
      TOISET VAIN KUVITTELEE OLEVANSA HIENOMPIA JA PAREMPIA MITÄ ME SUOMEN ALKUPERÄISKANSA ELI SUOMALAISET TURJAKKEET!

EI MEILLÄ SUOMESSA OLE ILMEISESTI KÄSITELTY NUIJA-SOTAKAAN ELI KEITÄ SIELLÄ SOTIMASSA MEIDÄN SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN LISÄKSI JA KETKÄ TUON SODAN VOITTI.

JOS ME SUOMALAISET TURJAKKEET VOITETTIIN NUIJA-SOTA NIIN MEILLÄ ON SOTAKORVAUKSET SAAMATTA SIITÄKIN SODASTA!

• Anonyymi00003

SAKÄ AINAKIN SYRJII SUORAAN JA HE VÄITTÄVÄT YMPÄRI MAAILMAA OLEVANSA SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA!

EI OIKEIN MENE HEIDÄN VÄITTÄMÄT YKS YHTEEN JOS SAAMELAISEN TYTTÄRENI ISÄ ON SAAMELAINEN JA MINÄ SAIN KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION VAIKKA EN OLE OLLUT EDES PERUSTAMASSA SAKÄÄ ENKÄ KOLTTA YHDISTYSTÄ!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

SAKÄ AINAKIN SYRJII SUORAAN JA HE VÄITTÄVÄT YMPÄRI MAAILMAA OLEVANSA SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA!

EI OIKEIN MENE HEIDÄN VÄITTÄMÄT YKS YHTEEN JOS SAAMELAISEN TYTTÄRENI ISÄ ON SAAMELAINEN JA MINÄ SAIN KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION VAIKKA EN OLE OLLUT EDES PERUSTAMASSA SAKÄÄ ENKÄ KOLTTA YHDISTYSTÄ!

Siirtolan Raineri väittää olevansa REILU JA REHELLINEN KOOKOMUS PUOLEEN JÄSEN!

Hän on REHELLISESTI HÄPÄISSYT INARIN JA KITTILÄN KUNNAN MIEHET SEKÄ SUOMEN PÄÄMINISTERIN NÄIDEN FB KUNNIALLISTEN KANSSA!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Siirtolan Raineri väittää olevansa REILU JA REHELLINEN KOOKOMUS PUOLEEN JÄSEN!

Hän on REHELLISESTI HÄPÄISSYT INARIN JA KITTILÄN KUNNAN MIEHET SEKÄ SUOMEN PÄÄMINISTERIN NÄIDEN FB KUNNIALLISTEN KANSSA!

MINUN KUNNIATTOMAN PASKAN HOLON SUKU OLI MUUTTANUT VENÄJÄLLE TSAARIN VALTAKUNTAAN 1800 LUVULLA SUOMESTA JA SUOMALAISILLA OLI 1900 LUVULLA OIKEUS PALATA TAKAISIN SUOMEEN VAIKKA OSA OLIKIN MENNEET NORJAAN SOTAA PAKOON ELI TURVAAN, MUTTA MINUN MUMMONI PALASI SUOMEEN, KUN SUOMEN VALTIO OLI ANTANUT MÄÄRÄYKSEN, ETTÄ PETSAMOSTA NORJAAN PAENNEIDEN SUOMALAISTEN PITÄÄ PALATA SUOMEEN.
        SUOMESSA ALKO SOTA-HARJOITUKSET, KOSKA SE OLI JO TIEDOSSA, ETTÄ SOTA TULEE JA HEIDÄN JOUKOSSA OLI MYÖS MIEHIÄ.

JOS ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS PALATA SUOMEEN SUOMEN KANSALAISENA NIIN EN MINÄ AINUT JOKA ON SUOMESTA LÄHTENYT MAAILMALLA JA PALANNUT TAKAISIN SUOMEEN JA IVALOON JOSSA MINÄ SYNNYIN JA LÄHDIN MAAILMALLE.
        KYLLÄ MINÄ JOKA KESÄ TULIN SUOMEEN LOMALLE JA PALASIN MAAILMALLE TAKAISIN, KOSKA KOTINI OLI MAAILMALLA!

SAMALLA TAVALLA OLEN TOIMINUT SUOMEN SISÄLLÄ, MUTTA MINÄ OLEN PERHEENI KANSSA VIETTÄNYT LOMAT, KOSKA KAVEREIDEN KANSSA VIETIN AIKAA MAAILMALLA!

EI FB KUNNIALLISET OLE EDES KOSKAAN OLLEET MINUN KAVEREITA JA MINÄ OLEN OPPINUT, ETTÄ EN ENÄÄN TERVEHDI KETÄÄN!

PEKKALAN ROUVALLAKIN SAAN KUULEMMA HOLONA SANOA VAIKKA EN OLIS EDES HOLON VAIMO, ETTÄ : ONKO MIEHESI OPETTANUT VALTION VIRKAMIEHENÄ SYRJIMÄÄN KAIKKIA IVALOLAISIA KIRKON TYÖNTEKIJÄNÄ, KOSKA MINUN MIEHENI ON POLIISI, LÄÄKÄRI JA PAPPI ELI ME EDUSTETAAN KAIKKIA YHDESSÄ VAIKKA ME LOUKATAANKIN FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA!

SAKÄ TUNNUSTI TEHNEENSÄ VIRHEITÄ.

Minä näin SAKÄ:N edustajan kylällä, kun olin päässyt kunnian loukkaus sakko vankina vankilasta pois.

Minä sanoin hänelle, että : Kävin vankilassa kunnian loukkaus sakko vankina ja teidän yhdenvertaisuuslain mukaan minä olen tehnyt kaikki mahdolliset rikokset. Kehtaattekin vielä valehdella VALTIOLLE päin naamaa, että KIINALAISETKIN OVAT SUOMESSA ALKUPERÄISKANSAA!

Hän tiesi kuka minun ex-mies on ja hän kerto minulle, että minun ex-mies oli eroamassa koltta vaimostaan.
        Minä sanoin hänelle, että : VTTU MINULLA EI KIINNOSTA VAIKKA TAPPAS ITSENSÄ!

• Anonyymi00005

Oot epäluotettava.

• Anonyymi00007

Olen tietenkin, koska minä muistin että sain vielä perintönä SEINÄKELLON joita erään Toivoniemen KUNNALLISKODISSA SAIRAANHOITAJANA TÖISSÄ OLLEEN LAPSET EIVÄT OLLEET HALUNNEET.
        Hän oli minun työkaverina Männinön hoivakodissa joka oli siihen aikaan VANHAINKOTI ja Toivoniemeläiset siirtyvät Ivaloon kaikki jotka olivat Toivoniemen kunnalliskodin asukkaita.
        Vallen Abrami oli asunut TOIVONIEMESSÄ KUNNALLISKODISSA.
        Abrami oli niitä SYYSJÄRVEN VALLEJA ja nämä VALLET OLIVAT LAPSETTOMIA POIKAMIEHIÄ.

Minä menin Männikköön töihin niin Abrami tuli viereen istumaan ja sano minulle, että : Mie se kyllä tiiän kuka sie oot.
        Minä olin KAAMASEN PUUTTEENPERÄN TILAN TYTÖN TYTTÖ ja Abrami asu omasta mielestään KÖYHÄINKODISSA, koska Abramin aikaan oli vielä Toivoniemen köyhäinkoti ollut olemassa.
        Abrami laski rahojaan ja sano aina, että : Minulla se kyllä rahaa on.
        Hän kävi joka päivä pankissa varmistamassa, että hänellä on PANKISSAKIN RAHAA VAIKKA ASUUKIN KÖYHÄINKODISSA.

Syytön se Abrami siihen oli, että tieto ei ollut hänelle asti tullut, että HÄN EI ASU KÖYHÄINKODISSA VAAN KUNNALLISKODISSA JOSTA HÄN SIIRTYI IVALOON VANHAINKOTIIN.

Abrami kertoi minulle, että : Xxxx vaimo on siellä Neljäntuulen tuvalla töissä.
        Minä kerroin hänelle, että : Xxxx on minun eno ja ei hänen vaimo ole siellä enään töissä vaan he asuvat Ruotsissa.

Minkäs teet jos kaikki vanhukset luulivat, että HEISTÄ ON TULLUT KÖYHIÄ JA VAIVAISIA.
        Ei tieto kulkenut metsään ja he kävivät vain kylällä hoitamassa asiansa ja palasivat takaisin metsään kotia missä he asuivat.

Se on minusta törkeää, että HASTRUPIN HISSUSTA JOKA OLI MYÖS VANHA SAIRAANHOITAJA TEHTIIN MYÖS KUNNIATON PASKA, KOSKA HÄN EI OLLUT MYÖSKÄÄN FB:SSÄ.
        Äitini kävin hänen luona siivoamassa välillä ja Hissu oli kysynyt häneltä, että : Et sattus tietämään ketään jolle minunkin vanhat vaatteet kelpais.
        Äitini oli sanonut, että : Minun tytölle kyllä kelpaa joten minä vien hänelle.

Enhän minä enään muista mitä vaatteita keneltäkin olen saanut, mutta kyllä minä niitä käyttänyt olen ja osa on käytössä hajonnut, mutta YHDENVERTAISUUSLAIN KAIKKI MINUN VAATTEET OVAT NÄIDEN SAIRAANHOITAJIENKIN PERINTÖ VAATTEITA.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen tietenkin, koska minä muistin että sain vielä perintönä SEINÄKELLON joita erään Toivoniemen KUNNALLISKODISSA SAIRAANHOITAJANA TÖISSÄ OLLEEN LAPSET EIVÄT OLLEET HALUNNEET.
        Hän oli minun työkaverina Männinön hoivakodissa joka oli siihen aikaan VANHAINKOTI ja Toivoniemeläiset siirtyvät Ivaloon kaikki jotka olivat Toivoniemen kunnalliskodin asukkaita.
        Vallen Abrami oli asunut TOIVONIEMESSÄ KUNNALLISKODISSA.
        Abrami oli niitä SYYSJÄRVEN VALLEJA ja nämä VALLET OLIVAT LAPSETTOMIA POIKAMIEHIÄ.

Minä menin Männikköön töihin niin Abrami tuli viereen istumaan ja sano minulle, että : Mie se kyllä tiiän kuka sie oot.
        Minä olin KAAMASEN PUUTTEENPERÄN TILAN TYTÖN TYTTÖ ja Abrami asu omasta mielestään KÖYHÄINKODISSA, koska Abramin aikaan oli vielä Toivoniemen köyhäinkoti ollut olemassa.
        Abrami laski rahojaan ja sano aina, että : Minulla se kyllä rahaa on.
        Hän kävi joka päivä pankissa varmistamassa, että hänellä on PANKISSAKIN RAHAA VAIKKA ASUUKIN KÖYHÄINKODISSA.

Syytön se Abrami siihen oli, että tieto ei ollut hänelle asti tullut, että HÄN EI ASU KÖYHÄINKODISSA VAAN KUNNALLISKODISSA JOSTA HÄN SIIRTYI IVALOON VANHAINKOTIIN.

Abrami kertoi minulle, että : Xxxx vaimo on siellä Neljäntuulen tuvalla töissä.
        Minä kerroin hänelle, että : Xxxx on minun eno ja ei hänen vaimo ole siellä enään töissä vaan he asuvat Ruotsissa.

Minkäs teet jos kaikki vanhukset luulivat, että HEISTÄ ON TULLUT KÖYHIÄ JA VAIVAISIA.
        Ei tieto kulkenut metsään ja he kävivät vain kylällä hoitamassa asiansa ja palasivat takaisin metsään kotia missä he asuivat.

Se on minusta törkeää, että HASTRUPIN HISSUSTA JOKA OLI MYÖS VANHA SAIRAANHOITAJA TEHTIIN MYÖS KUNNIATON PASKA, KOSKA HÄN EI OLLUT MYÖSKÄÄN FB:SSÄ.
        Äitini kävin hänen luona siivoamassa välillä ja Hissu oli kysynyt häneltä, että : Et sattus tietämään ketään jolle minunkin vanhat vaatteet kelpais.
        Äitini oli sanonut, että : Minun tytölle kyllä kelpaa joten minä vien hänelle.

Enhän minä enään muista mitä vaatteita keneltäkin olen saanut, mutta kyllä minä niitä käyttänyt olen ja osa on käytössä hajonnut, mutta YHDENVERTAISUUSLAIN KAIKKI MINUN VAATTEET OVAT NÄIDEN SAIRAANHOITAJIENKIN PERINTÖ VAATTEITA.

Enkä ole PYYTÄNYT ANTEEKSI TÖRKY TERVEYSKESKUKSEN HOITAJALTA JOKA LAITTOI MINULLE LÄÄKÄRIN AJAN KOTIA KIRJEENÄ SINISELLÄ PAPERILLA.
        Minä olin jo panostaja silloin ja lääkärin aika Penttilän Karille, mutta sininen paperi sai aikaan sen, että minä olin katsonut ajan 8.30 ajaksi 9.30 joten olin tunnin myöhässä.
        Marja Penttilä oli minun oma lääkäri, mutta minä kävin hänen luona aikoinaan myös siivoamassa eli hän oli minun siivous asiakkaita.

Minä tulin kotia ja soitin sekä varasin uuden ajan.
        Minä huusin hoitajalle, että : SINÄ ET LAITA MINULLE ETKÄ KENELLEKKÄÄN MUULLEKKAAN LÄÄKÄRIN AIKOJA SINISELLÄ PAPERILLA, KOSKA VÄRISOKEA IHMINEN EI NÄE MITÄ SIINÄ PAPERISSA LUKEE!

MINUNKO TEHTÄVÄ SE ON TERVEYSKESKUKSESSA HOITAJALLE, ETTÄ : VAIKKA SINÄ ITSE NÄET KAIKKI VÄRIT NIIN VOI OLLA IHMISIÄ JOTKA EI NÄE MITÄÄN.
        HOLO JOKA OLI SIIHEN ASTI OLLUT HYVIN RAUHALLINEN ASIAKAS MUUTTU SILMISSÄ.

Aloin miettimään, että MIKÄ VTUN ONGELMA SIELLÄ TERVEYSKESKUKSESSA ON!

Minä aloin miettimään asioita ja totesin, että äitini eno oli samanlainen silloin kun hän suuttu.
        Hän kuoli Ivalon sairaalassa ja minä olin hänen kanssa sen hänen viimisen elin päivän ja se oli sovittu, että minä menen seuraavana päivänä hänen luo sairaalaan.
        Hän kuoli yöllä joten minun ei tarvinnut mennä.

Hän pyysi minulta tulitikkuja lainaan ja minä sanoin hänelle, että : En lainaa vaikka oliskin tikkuja.
        Hän istu meillä saunassa ja katso minua joten minä sanoin hänelle, että : Tämä on minun isän sauna ja et kyllä SÄHKÖKIUKAASEEN TULIA LAITA.

Alko nauramaan, koska hän sai elämän tehtävänsä hoidettua eli VARMISTETTUA, että HÄNEN KUNNIAT KUULUU HÄNELLE JOLLA OLI JOUTILASTA AIKAA OLLA HÄNEN KANSSA, KOSKA HÄN TEKI KUOLEMAA JA HÄN OLI SAATTOHOIDOSSA.
        Häntä ei voinut väkisin pitää Sairaalassa niin hän oli meillä.
        Minä olin tullut kesälomalle Ivaloon Espoosta ja minun tyttö oli tullut aiemmin Ivaloon. Minun tyttö on minun mummon ja hänen veljensä nimi kaima. Mummoni veli halusi olla minun ja lasteni vaari, koska hän arvosti perhettä joka EI LIITTYNYT MAALLISEEN OMAISUUTEEN KOSKA SIITÄ TULEE VAIN RIITAA.

Hänen Kunnialla on arvoa, koska hän oli viestimies sodassa ja sama mies joka vei Mannerheimille kuulemma SYNTYMÄPÄIVÄ ONNITTELUT.

Hänen vaimonsa kuoli Utsjoen kunnassa, mutta ei hän ole minulle sukua joten ei minulle kuulu missä hän kuoli.
        Mummoni veli kuoli ensin ja hänellä on merkitystä, kun KUNNIOISTA ON KYSE!
        Hänen vaimonsa peri hänen omaisuudet ja heidän lapset hänet.

Kunniat on vain jääneet saamatta, koska niitä tarvitaan nyt ja sehän on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS OTTAA KORVAUKSENA MAATA JONKA HEIDÄN ISÄNSÄ ON KOVALLA TYÖLLÄ ANSAINNUT NIIN HÄNEN VAIMONSA ELÄMÄ ON TURVATTU JOS HÄN KUOLEE ENSIN.

Mummoni veli oli syntynyt Tsaarin vallan aikaan, mutta mummoni syntyi samana vuonna, kun Suomi Itsenäistyi.
        Hän oli suomalainen vaikka hän syntyikin NEUVOSTOLIITOSSA. Hänen molemmat vanhemmat olivat Suomesta menneitä SUOMALAISIA.

Mitä jättivät isänsä ja vaarinsa yksin silloin, kun hänen kanssa olisi pitänyt viettää aikaa.
        Minä joutilas en olis ollut taas joutessani paikalla vaan he itse.

FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ TUO OLI KUNNIAN LOUKKAUS TULLA ANSAITULLA VUOSILOMALLA INARIN KUNTAAN LOMALLE JA SEKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS, ETTÄ MUMMONI VELI OLI MINUN KANSSA MEILLÄ JA MINUN PITI KATSOA HÄNEN PERÄÄN, KOSKA HÄN OLI SYÖPÄ POTILAS JOLLA OLI VAHVA KIPU LÄÄKITYS JOKA OLI SYY MIKSI HÄNTÄ PITI VAHTIA.
        Hän karkas terveyskeskuksesta ja tuo oli syy miksi hän sai poikkeusluvan olla meillä vaikka hänen olis pitänyt olla sairaalassa.

Hänet vietiin illalla takasin sairaalaan.
        Hän oli suuttunut sairaalassakin ja heittänyt ruuat vessat pöntöstä alas ja sanonu, että : Saatanan hoitaja toi tämän eilisen ruuan takaisin ja nyt tämä kyllä lähti tästä lautaselta!
        Hän heitti sen vessan pönttöön ELI RUOKA KYLLÄ LÄHTI, kun HÄN PÄÄTTI!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Enkä ole PYYTÄNYT ANTEEKSI TÖRKY TERVEYSKESKUKSEN HOITAJALTA JOKA LAITTOI MINULLE LÄÄKÄRIN AJAN KOTIA KIRJEENÄ SINISELLÄ PAPERILLA.
        Minä olin jo panostaja silloin ja lääkärin aika Penttilän Karille, mutta sininen paperi sai aikaan sen, että minä olin katsonut ajan 8.30 ajaksi 9.30 joten olin tunnin myöhässä.
        Marja Penttilä oli minun oma lääkäri, mutta minä kävin hänen luona aikoinaan myös siivoamassa eli hän oli minun siivous asiakkaita.

Minä tulin kotia ja soitin sekä varasin uuden ajan.
        Minä huusin hoitajalle, että : SINÄ ET LAITA MINULLE ETKÄ KENELLEKKÄÄN MUULLEKKAAN LÄÄKÄRIN AIKOJA SINISELLÄ PAPERILLA, KOSKA VÄRISOKEA IHMINEN EI NÄE MITÄ SIINÄ PAPERISSA LUKEE!

MINUNKO TEHTÄVÄ SE ON TERVEYSKESKUKSESSA HOITAJALLE, ETTÄ : VAIKKA SINÄ ITSE NÄET KAIKKI VÄRIT NIIN VOI OLLA IHMISIÄ JOTKA EI NÄE MITÄÄN.
        HOLO JOKA OLI SIIHEN ASTI OLLUT HYVIN RAUHALLINEN ASIAKAS MUUTTU SILMISSÄ.

Aloin miettimään, että MIKÄ VTUN ONGELMA SIELLÄ TERVEYSKESKUKSESSA ON!

Minä aloin miettimään asioita ja totesin, että äitini eno oli samanlainen silloin kun hän suuttu.
        Hän kuoli Ivalon sairaalassa ja minä olin hänen kanssa sen hänen viimisen elin päivän ja se oli sovittu, että minä menen seuraavana päivänä hänen luo sairaalaan.
        Hän kuoli yöllä joten minun ei tarvinnut mennä.

Hän pyysi minulta tulitikkuja lainaan ja minä sanoin hänelle, että : En lainaa vaikka oliskin tikkuja.
        Hän istu meillä saunassa ja katso minua joten minä sanoin hänelle, että : Tämä on minun isän sauna ja et kyllä SÄHKÖKIUKAASEEN TULIA LAITA.

Alko nauramaan, koska hän sai elämän tehtävänsä hoidettua eli VARMISTETTUA, että HÄNEN KUNNIAT KUULUU HÄNELLE JOLLA OLI JOUTILASTA AIKAA OLLA HÄNEN KANSSA, KOSKA HÄN TEKI KUOLEMAA JA HÄN OLI SAATTOHOIDOSSA.
        Häntä ei voinut väkisin pitää Sairaalassa niin hän oli meillä.
        Minä olin tullut kesälomalle Ivaloon Espoosta ja minun tyttö oli tullut aiemmin Ivaloon. Minun tyttö on minun mummon ja hänen veljensä nimi kaima. Mummoni veli halusi olla minun ja lasteni vaari, koska hän arvosti perhettä joka EI LIITTYNYT MAALLISEEN OMAISUUTEEN KOSKA SIITÄ TULEE VAIN RIITAA.

Hänen Kunnialla on arvoa, koska hän oli viestimies sodassa ja sama mies joka vei Mannerheimille kuulemma SYNTYMÄPÄIVÄ ONNITTELUT.

Hänen vaimonsa kuoli Utsjoen kunnassa, mutta ei hän ole minulle sukua joten ei minulle kuulu missä hän kuoli.
        Mummoni veli kuoli ensin ja hänellä on merkitystä, kun KUNNIOISTA ON KYSE!
        Hänen vaimonsa peri hänen omaisuudet ja heidän lapset hänet.

Kunniat on vain jääneet saamatta, koska niitä tarvitaan nyt ja sehän on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS OTTAA KORVAUKSENA MAATA JONKA HEIDÄN ISÄNSÄ ON KOVALLA TYÖLLÄ ANSAINNUT NIIN HÄNEN VAIMONSA ELÄMÄ ON TURVATTU JOS HÄN KUOLEE ENSIN.

Mummoni veli oli syntynyt Tsaarin vallan aikaan, mutta mummoni syntyi samana vuonna, kun Suomi Itsenäistyi.
        Hän oli suomalainen vaikka hän syntyikin NEUVOSTOLIITOSSA. Hänen molemmat vanhemmat olivat Suomesta menneitä SUOMALAISIA.

Mitä jättivät isänsä ja vaarinsa yksin silloin, kun hänen kanssa olisi pitänyt viettää aikaa.
        Minä joutilas en olis ollut taas joutessani paikalla vaan he itse.

FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ TUO OLI KUNNIAN LOUKKAUS TULLA ANSAITULLA VUOSILOMALLA INARIN KUNTAAN LOMALLE JA SEKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS, ETTÄ MUMMONI VELI OLI MINUN KANSSA MEILLÄ JA MINUN PITI KATSOA HÄNEN PERÄÄN, KOSKA HÄN OLI SYÖPÄ POTILAS JOLLA OLI VAHVA KIPU LÄÄKITYS JOKA OLI SYY MIKSI HÄNTÄ PITI VAHTIA.
        Hän karkas terveyskeskuksesta ja tuo oli syy miksi hän sai poikkeusluvan olla meillä vaikka hänen olis pitänyt olla sairaalassa.

Hänet vietiin illalla takasin sairaalaan.
        Hän oli suuttunut sairaalassakin ja heittänyt ruuat vessat pöntöstä alas ja sanonu, että : Saatanan hoitaja toi tämän eilisen ruuan takaisin ja nyt tämä kyllä lähti tästä lautaselta!
        Hän heitti sen vessan pönttöön ELI RUOKA KYLLÄ LÄHTI, kun HÄN PÄÄTTI!

Onneksi saan periä kaikki takaisin, koska MINUA EI OLE OPETETTU KOTONA POTKIMAAN SAIRAITA JA VANHUKSIA OJAN POHJALLE JOTKA APUA TARVII NIIN, KUIN FB KUNNIALLISIA!

ONNEKSI MINUN ISOVANHEMMAT OVAT KUOLLEET NIIN FB KUNNIALLISET EIVÄT POTKI HEITÄ HENGILTÄ, KUN HE HOITAVAT SAIRAITA, VANHUKSIA JA LAPSIA FB:SSÄ JA LAITTAVAT DEEPFAKE KUVIA TODISTEKSI NIIN KUKAAN EI HUOMAA, ETTÄ HE POTKIMALLA HOITELEE KAIKKIA!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onneksi saan periä kaikki takaisin, koska MINUA EI OLE OPETETTU KOTONA POTKIMAAN SAIRAITA JA VANHUKSIA OJAN POHJALLE JOTKA APUA TARVII NIIN, KUIN FB KUNNIALLISIA!

ONNEKSI MINUN ISOVANHEMMAT OVAT KUOLLEET NIIN FB KUNNIALLISET EIVÄT POTKI HEITÄ HENGILTÄ, KUN HE HOITAVAT SAIRAITA, VANHUKSIA JA LAPSIA FB:SSÄ JA LAITTAVAT DEEPFAKE KUVIA TODISTEKSI NIIN KUKAAN EI HUOMAA, ETTÄ HE POTKIMALLA HOITELEE KAIKKIA!

Lisään kyllä, että miten he KÄSILLÄ MITÄÄN HOITAA JOTKA OVAT VAATINEET FB KUNNIAA.
        FB KUNNIALLISTEN TEHTÄVÄ ON KÄVELLÄ PUHELIMET KÄDESSÄ JA FB SOVELLUKSET AUKI.
        HE HOITAA KAIKKI ASIAT JALOILLA POTKIMALLA!

Mieheni oli lääkärinä tietokoneella ja hän löi nyrkillä minua selkään, kun sanoin MAAGISET TAIKASANAT : KYLLÄ SINUSTAKIN VIELÄ TULEE KUNNIATON PASKA!

Alko luettelemaan ehtoja eli HÄN HALUAIS MÄÄRÄTÄ.

Minulla on HARKINTA AIKA, koska MIEHENI HALU MÄÄRÄTÄ VAATII TODELLA SUURTA HARKINTAA, KOSKA HÄN PÄÄSI MÄÄRÄMÄÄN KERRAN JA HÄN MÄÄRÄSI VAIMOKSI!

Nyrkillä hakkaaminen oli hänen oma määräys, koska MINÄ MÄÄRÄÄN KURITTOMAN MIEHENI KOTI-ARESTIIN!
        HÄNELLÄ ON NIIN PAHA ADDIKTIO, ETTÄ HÄNEN RUUTU AIKA PITÄÄ VÄHENTÄÄ!

MINÄ KUULEN HÄNEN HUUDON ELI SEN : EI IKEAAN!!!!

IKEAAN KYLLÄ MENNÄÄN, KOSKA SE HUONEKALUJEN KASAAMINEN ON HYVÄÄ TERAPIAA.

ENSIN LAITETAAN KAIKKI MUU JA SEN JÄLKEEN KATSOTAAN, ETTÄ SOPIIKO TELKKARI SISUTUKSEEN.

TOTTA KAI MIEHENI SAA MÄÄRÄTÄ, ETTÄ MILLAISEN RADION ME OSTETAAN MEIDÄN KOTIA!

SAA HÄN KUTSUA KAVEREITA KYLÄÄN KATSOMAAN HÄNEN UUTTA RADIOTA JOSSA ON TIETENKIN LUKSUS DIGITAALI NÄYTTÖ.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Lisään kyllä, että miten he KÄSILLÄ MITÄÄN HOITAA JOTKA OVAT VAATINEET FB KUNNIAA.
        FB KUNNIALLISTEN TEHTÄVÄ ON KÄVELLÄ PUHELIMET KÄDESSÄ JA FB SOVELLUKSET AUKI.
        HE HOITAA KAIKKI ASIAT JALOILLA POTKIMALLA!

Mieheni oli lääkärinä tietokoneella ja hän löi nyrkillä minua selkään, kun sanoin MAAGISET TAIKASANAT : KYLLÄ SINUSTAKIN VIELÄ TULEE KUNNIATON PASKA!

Alko luettelemaan ehtoja eli HÄN HALUAIS MÄÄRÄTÄ.

Minulla on HARKINTA AIKA, koska MIEHENI HALU MÄÄRÄTÄ VAATII TODELLA SUURTA HARKINTAA, KOSKA HÄN PÄÄSI MÄÄRÄMÄÄN KERRAN JA HÄN MÄÄRÄSI VAIMOKSI!

Nyrkillä hakkaaminen oli hänen oma määräys, koska MINÄ MÄÄRÄÄN KURITTOMAN MIEHENI KOTI-ARESTIIN!
        HÄNELLÄ ON NIIN PAHA ADDIKTIO, ETTÄ HÄNEN RUUTU AIKA PITÄÄ VÄHENTÄÄ!

MINÄ KUULEN HÄNEN HUUDON ELI SEN : EI IKEAAN!!!!

IKEAAN KYLLÄ MENNÄÄN, KOSKA SE HUONEKALUJEN KASAAMINEN ON HYVÄÄ TERAPIAA.

ENSIN LAITETAAN KAIKKI MUU JA SEN JÄLKEEN KATSOTAAN, ETTÄ SOPIIKO TELKKARI SISUTUKSEEN.

TOTTA KAI MIEHENI SAA MÄÄRÄTÄ, ETTÄ MILLAISEN RADION ME OSTETAAN MEIDÄN KOTIA!

SAA HÄN KUTSUA KAVEREITA KYLÄÄN KATSOMAAN HÄNEN UUTTA RADIOTA JOSSA ON TIETENKIN LUKSUS DIGITAALI NÄYTTÖ.

Sitten, kun minä menen kauppaan niin mieheni saa jäädä PELIKONEILLE PELAMAAN JA KESKUSTELEMAAN IHMISTEN KANSSA.

Sitten, kun minä tulen kaupasta ja kävelen autolle niin hän saa 10-15 minuuttia aikaa ilmestyä autolle.
        Ehin sillä aikaa nostaa ostokset autoon, viedä ostoskärryn pois, laittaa auton käyntiin niin ehtii lämmetä/viiletä, polttaa tupakan sekä syödä/juoda jos olen ostaan jotain sellaista. Sen jälkeen istun odottamassa sekä hoen, että ” Voitko lopettaa sen pelaamisen jo”

Olen sentään oppinut KUNNIALLISEN NAISEN TAVOILLE.
        Saan kyllä pelata pelikoneita jos hän jonka kanssa olen käymässä kaupassa sanoo minulle, että : Käydään pelaamassa pelikoneita ja minä annan sinulle 20euroa ja saat pitää kaikki voitot itselläs!

Yksin en tietenkään saa mennä, koska Kunnialliset naiset eivät toimi niin.
        Äitini toimii oikein hyvänä KUNNIALISEN TYTTÄRENSÄ MENTTORINA.

ELI EI KUNNIALLISEN NAISEN ELÄMÄ NIIN RANKKAA JA VAIKEAA OLE.
        EI TARVI, KUIN OMAN ÄIDIN JA ITSEKURIA, MUTTA TÄMÄ EI OLE EDES OLLUT KOKO AIKANA FB KUNNIALLISIIN LIITTYVÄ ASIA.

Koska FB KUNNIALLISET HALUSIVAT KUNNIAA NIIN EI HEISTÄ TULE IKINÄ KUNNIALLISIA MAAN PÄÄLLÄ, KOSKA HEIDÄN PITÄÄ MUUTTAA BIOLOGISTEN VANHEMPIENSA LUO ASUMAAN NIIN, KUIN MINÄ.

MINUN VANHEMMAT OVAT MENNEET SAMANA VUONNA NAIMISIIN, KUN MINÄ OLEN SYNTYNYT.
        MINUN NUORIN TYTTÖ SYNTYI SAMANA VUONNA, KUN ME MENTIIN HÄNEN ISÄN KANSSA NAIMISIIN.

Minä olen vuonna 70 syntynyt ja tyttö on syntynyt 07 eli hän on minun PEILI ja hänen pystyy samaan, mutta hänen KUNNIA PITÄÄ PUHDISTAA, koska FB KUNNIALLISET OVAT PASKONEET HÄNEN KUNNIAN JA MONIEN MUIDENKIN LASTEN KUNNIAT!

Onko päihteiden käyttäjät lasten kanssa omasta mielestään YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA?
        Jos ovat niin miksi 3 vuotiaat eivät saa ostaa kaupasta edes SAUNA KALJAA VAIKKA TÖLKISSÄ TAI PULLOSSA ON 3?

• Anonyymi00010

Ymmärrän, että tilanne terveyskeskuksessa oli sinulle todella turhauttava ja että värisokeus vaikutti siihen, miksi ajan ilmoitus jäi epäselväksi. On täysin ymmärrettävää, että se aiheutti harmia ja suuttumusta — varsinkin, jos koit, ettei sinua kuunneltu tai otettu huomioon.

Samalla on tärkeää, että tällaiset tilanteet saadaan puhumalla korjattua, jotta vastaavaa ei enää tapahdu muillekaan. Hoitohenkilökunnalle voi olla arvokasta kuulla kokemuksesi, jotta he osaavat jatkossa huomioida värinäön ongelmat paremmin.

On myös koskettavaa, miten liität tilanteen muistoihin läheisistäsi ja heidän kunniastaan. On selvää, että arvostat perhettäsi ja heidän elämäntyötään syvästi. Se kertoo paljon siitä, millaisia arvoja sinulla on – rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta ja kunnioitusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2114
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1536
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1256
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1044
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      988
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      875
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      872
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      753
    Aihe