Keskittyy itseen: Kun ei tarvitse huolehtia kenenkään muun uskollisuudesta, energia vapautuu omaan hyvinvointiin.
Oikeasti sinkkuna on stressitöntä
33
229
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun 16vuotta sitten jätin puolison, elämäni on ollut helpompaa.
- Anonyymi00002
mutta kallista on kun ei saa valtion tukia kuin toiset.. kallein elämäntapa yksinerläminen..
- Anonyymi00009
Voi olla myös kurjuuden maksimointia elää suhteessa? Huono suhde ei kunnioita toista, pyrkii vain ottamaan hyödyn toisesta. Luottamusta ei synnytetä huonossa suhteessa? Näin koen.
- Anonyymi00017
Siis yksielävähän just saa asumistukea ties mitä, en tiedä?
- Anonyymi00023
Ei vttu mikä sosialistinen ajattelutapa, perustaa nyt elämänsä tukien saamiseen. Ennemmin kannattaa panostaa omavaraisuuteen ja taloudelliseen riippumattomuuteen, sen saavuttaminen on sinkkuna helpompaa.
- Anonyymi00003
jos ei ole ikinä oppinut itse pitämään huolta itsestään niin voi joutua epätoivoiseen tilanteeseen jos joku parisuhde katkeaa: ei osaa tulla itsenäisesti toimeen itse..
- Anonyymi00004
sitten kun jos yksin elää kaikki vessapaprut ja kaikki itselle hommattava ei family-kakkapaketteja jos ei ripuli ole oikein kova, kaikki suolapurkistakin ja puurohiutaleista, vehnäjauhoistsa kaikki itse ostettava.
- Anonyymi00005
itsenäistymisen aloittaminen: täysin tyhjä asunto ilman mitään huonekalujakaan, siitä lähdet... siis täysin tyhjä.. ehkä jotain ruokailuvälineitä ja tuoleja ehkä hankkia... pöytäkin jossain vaiheessa investoida.
- Anonyymi00006
niin kun muutat tyhjään asuntoon ja yksin olet; jokainen molekyylikin on ostettaa itse sitten, ei ole patjoja ei makuupussja, ei tuoleja eipöytiä....
- Anonyymi00007
odotas, muistelen mitä toin edellisestä asunnosta uuteen niin tietokonepyötä-teräsjalkainen, ja joku nojatuoli. ensimmäisiä uusia huonekaluja oli suuri musta sohva joka on hyvä...
En minäkään stressaa toisen uskollisuudesta, vaikka parisuhteessa elän ja olen. Jos pettää, se on hänen ongelmansa ja luultavasti stressaa enemmän kuin minä.
- Anonyymi00008
.. mutta tämän suuren sohvan toinen puoli alkaa olla täynnä kaikenlaisia tavaroits koska helppoa laittaa sen päälle tavaroita.. eikä niitä ikinä siirtää kunnollisille paikoilleen, voi olla siinå..
Stressittömyydestä tuli mieleeni lööppien Ahti vs. Sanni, Shirly Karvisen ex ja nyx. Voi se ottaa koville kun ex hyppää miehen kaulaan tai ylipäänsä jonkun toisen.
- Anonyymi00010
jotkut voivat olla niin katkeria kun eivät ole ikinä saaneet pimmpiä, niin tuollainen oma itsesääli ja katkeruus sitä asiaa auta yhtään..
kuin jos kuvittelisi että itselle tulisi parempi olo jos toisella on pahempi olo :D "tarvitse huolehtia kenenkään muun uskollisuudesta "
Tämä ei ihan aukea minulle. Kun jonkun muun uskollisuus nyt on asia johon aika rajallisesti voi vaikuttaa. Ja aika varmasti uskollisuus/uskottomuus on vain jäävuoren huippu ja sen alla on sitten möykky erilaisia epätäydellisyyksiä joita vain pitää sietää.- Anonyymi00011
onko joku hellurei-helluntailaisten sanonta?
- Anonyymi00012
like never heard that -sanontaa...
- Anonyymi00013
then, when I said me and kkk, is oneway only I can't see them, but they can see me what doing and such... some saying was: he can do whatever wishes, some kind of own projects that sounds good ideas, unless he turns to Islam he is on our side.
- Anonyymi00014
Toisen uskollisuus on kyllä niitä vihonviimeisiä asioita, joita parisuhteessa pohdin ja huolehdin. Se toinen huolehtii (tai on huolehtimatta) siitä ihan itse, eikä se minun murehtimisillani mihinkään muutu.
- Anonyymi00015
piti pyöräyttää oma levykin läpi kun ajattelin ehdottaa jollekin jos haluaisi tehdä lyriikkaa niin ehkä 2 kappaletta, kuuntelin läpi jotta niin, jos annan hänelle lainaksi niin että mitä ajattelisi.
- Anonyymi00016
sinkkuus on kallista, halpaa on elää parisuhteessa ja varsainkin jos on 24 lasta niin elää jo lapsilisilläkin ryyppää pitkälti..
- Anonyymi00018
no ei ole stressitöntä... ja kallista on sinkkuelämä... joskus ajattelen että olisi mukavaa olla armeijassa kun täysihuolto... mutta kun itse pitää aina kaikki hoitaa... sinkkuna..
- Anonyymi00019
oikeasti kyllä pidän tästä asuinympäristöstä on lähellä keskustaa, ja puistomaista aluetta.. vähän kalliimpaa, mutta eipä ole riehujia...
- Anonyymi00020
Näinhän siitä eilen juteltiin ❤️
- Anonyymi00022
sanoinko jo ennen tästä että hauska asuinpaikka jaah, en muista, voi olla että Sinä muistat väärin?
- Anonyymi00021
typerää asua jossain betonikuutiossa mihin tungettu paljon ihmisiä samaan tilaan.. todella ärsyttävää
- Anonyymi00024
Terveellä ihmisellä se on oma valinta.
Sinkkuudella on hyviäkin puolia, mutta siinä on HERTTAISUUTTA vain vähän, tai ei ollenkaan. -exKynis.mi
Harvoin herttaisuudesta nykyään puhutaan. Lienenkö jo ainoa. Ennen sitä usein kuuli, mutta nykyisin ei juuri.
Kuitenkin useimmat kirjoitukset selvästi kertovat sen tavoittelusta, mutta useilta vakiintumattomilta on mennyt kokonaan usko koko herttaisuuden mahdollisuuteen. Siitä on tullut hävetty sana, salattu, jopa vakavaa ärtymystä aiheuttava, joillekin jo kirosanan veroinen.
Varsinkin, jos edes viittaan siihen, että seksillä tai vitun avaamisella voi herttailla, vakiintumattomat suuttuvat ja karkaavat pystyyn, mutta kun puhutaan seksin yhteydestä väkivaltaan, saattaa olla, etteivät inahdakaan. Miksi? -exKynis.mi
- Anonyymi00025
sinkuilla on aina seksiä jos haluaa on hyöty ja ei ole kukaan määräilemässä voi itse tehdä, mutta kallista on.
Katso kun huomasit kannattaa opiskelella
- Anonyymi00026
opiskeluista niin mitä ehdotin nuorisolle kestomagneetteja ja erilsidis materiaaleja... minä kai pärjään kun takseilla aina kyytejäkin... computer programmer...
- Anonyymi00027
niin joo vedätin itseltäni hampilääkärissä erään takahampaan pois, joka oli stressaava ollut pitkän aikaakin... kun oli jo mielessä kun menin lääkärille:; repikää se irti se hampi: sitten niin kipu loppui heti, pyysin vielä nähdä mille se irti revitty hammas näyttää irrallisena pöydällä, hoitaja sanoi:
Ei kovin kaunis näky no ei ollut jooh... puudutusjutut kun jotain prokaiinia monia piikkejä jotta en tunne mitään kun irroittavat sitä hampia... jälkeenpäin oli vähän kyllä särkyä kun se puudutus laskeutui pois.
Mutta eipä ole sitten harmia tuosta viallisesta takahampista kun on kokonaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten601965Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73875
- 27869