Muiden asioista ja muista vähemmän. Ei ole niin kiusallista kun pitääkin kohdata jossain. Joutuu pian tekemään ihmisistä uudelleen arviointeja. Ei mennytkään kuten saduissa.
Kannattaa juoruilla
20
264
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Varrrsinkin kaikki yksityisasiat. Jotkut on niin typeriä. Luottaa vääriin ihmisiin. Jotkut kaivaa ihmisistä tiedon kuin tiedon. Näyttää luotettavalta. Näitä on someissa paljon. Kyttäävät taustalla muka huomaamattomasti. Sit ihmettelevät kun ne poistetaan.
- Anonyymi00002UUSI
Juurikin tämä. Ensin on porukalla niiiin mukavaa puhua toisesta mitä sattuu ja sitten kun puolustautuu, niin uhriudutaan. Mukavaa päivää!
- Anonyymi00003UUSI
Kuinka vttu aikuiset ihmiset jaksaa. Arvostellaa ulkonäköä ja elämää. Miksi eivät keskity omaansa en ymmärrä.
- Anonyymi00006UUSI
Itse en sanois että pahin on se ulkonäön arvostelu vaan enemmänkin kaikki muu. Jotkut hyvältä ihmiseltä vaikuttavat yksilöt ovat paljon pinnallisempia kuin uskoisi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse en sanois että pahin on se ulkonäön arvostelu vaan enemmänkin kaikki muu. Jotkut hyvältä ihmiseltä vaikuttavat yksilöt ovat paljon pinnallisempia kuin uskoisi.
Olkoot jokainen valitsee seuransa. Jos ei oo missään tekemississä tarviiko jauhaa silti. Kiinnostaa kuin kilopskaa tuollaiset ihmiset.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olkoot jokainen valitsee seuransa. Jos ei oo missään tekemississä tarviiko jauhaa silti. Kiinnostaa kuin kilopskaa tuollaiset ihmiset.
Ei siinä auta vaikka välit laittais poikki. Silti nuo räkyttäjät jatkaa toimintaansa ja hännystelijät siinä mukana.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei siinä auta vaikka välit laittais poikki. Silti nuo räkyttäjät jatkaa toimintaansa ja hännystelijät siinä mukana.
Oisko sitte otettava yhteys viranomaisiin kunnianloukkausesta.
- Anonyymi00004UUSI
Totuudellahan on aina kaks puolta. Esim. 15 vs. 1, kumpaan totuuteen ite uskot? Tosin fakta ihan itessään riittää, ainaki mulle. ;)
-sivusta- Anonyymi00007UUSI
Sit ne faktat pitää olla tarkistettuna. 👍🏻
- Anonyymi00008UUSI
En usko maalittajan totuuteen. Saatan hyvinkin uskoa siihen 1:seen.
Toiset saa puolelleen. Usein se joka aloittaa on lähes tuntematon puheidensa kohteelle kuten myös mukaan saatu mustamaalausporukka. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sit ne faktat pitää olla tarkistettuna. 👍🏻
Juuri näin. Ei ole faktoja, ennen tarkistusta tai muuta pätevää tietoa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En usko maalittajan totuuteen. Saatan hyvinkin uskoa siihen 1:seen.
Toiset saa puolelleen. Usein se joka aloittaa on lähes tuntematon puheidensa kohteelle kuten myös mukaan saatu mustamaalausporukka.Juurikin noin. Mutujuttuja ja tahallaan keksittyjä jaetaan totuutena. Antaa tosihuonon kuvan juorukerhosta.
- Anonyymi00005UUSI
Se hetki on paras kun tajuaa olevansa tilanteen yläpuolella ja ei ole sortunut samaan. Tilanne voi vielä jonain päivänä muuttua. Sit kannattaa myöntää tappionsa.
- Anonyymi00009UUSI
Eipä nuo vttuilevat ihmiset välitä. Kaikkea pitää toisessa arvostella, ulkonäkö, rahatilanne yms. Kun on sadistinen ihminen, niin nauttii, kun saa toiselle olla ilkeä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eipä nuo vttuilevat ihmiset välitä. Kaikkea pitää toisessa arvostella, ulkonäkö, rahatilanne yms. Kun on sadistinen ihminen, niin nauttii, kun saa toiselle olla ilkeä.
Itseensä kohdistuvaa arvostelua eivät siedä lainkaan. Iso ego ja heikko itsetunto kiusaajilla.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itseensä kohdistuvaa arvostelua eivät siedä lainkaan. Iso ego ja heikko itsetunto kiusaajilla.
Varsinkin jos toisten yksityisiä asioita levitellään kädet ilmassa ja lisätään bensaa liekkeihin keksimällä lisää tarinaa. Sillä on seuraukset.
- Anonyymi00016UUSI
Joo, ja mitä tulee tähän pärinään eräiden "miesten" suunnalta niin koettakaa nyt. Mä tiedän että te tiedätte että mä tiedän teidän tietävän. Faktoja muuta miksikään, mikään. Stana.
- Anonyymi00020UUSI
Teikäläisen tiedot ei kyl paina muualla ku vaakakupissa sua ittees vastaan. -sivu
- Anonyymi00017UUSI
Juoruilen vain itsestäni juoruilijoiden juoruilijoille.
- Anonyymi00019UUSI
Naisen kateus on myrkkyä.Usein nämä pahimmat ovat vielä uhriutujia eivätkä pärjää yksin missään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844472Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252461Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3202431Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1502333Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1912183Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4771193Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841118Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111020Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38923- 92888