Kunta möi tontin Osuuspankille ja maksoi siivouksesta 68.000 euroa. Jäikö kaupasta mitään käteen? Oliko virkamiehillä jäänyt aikoinaan tarkistamatta tontin tila, kun ostivat? Kuka tästä vastaa?
Kunnan kaupat
14
922
Vastaukset
- Anonyymi00001
Molemmilla puolin kauppaa samat kepuloiset sopimassa. Tämä on tyyppiesimerkki siitä kuuluisasta WIN WIN tilanteesta.
- Anonyymi00002
Paljonko WIN WIN tilanteessa kunnalle tuli? Ettei vaan jäänyt tappiolle
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paljonko WIN WIN tilanteessa kunnalle tuli? Ettei vaan jäänyt tappiolle
Kunnasta ei niin ole koskaan ollu väliä kuhan vaan sataa kepuloisten laariin.
- Anonyymi00007
Että ihanko on kepuloisilla oma pankki :O täytyy sanoa, että iso on
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Että ihanko on kepuloisilla oma pankki :O täytyy sanoa, että iso on
Kyllähän se Osuuspankki on ollu perinteisesti kepuloisten hallussa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllähän se Osuuspankki on ollu perinteisesti kepuloisten hallussa.
No mitä pankkia ne muut sitten käyttää, kun minäkin käytän vaikka en ole kepuloinen. Sentään meillä ollut Sallan oma pankki monta kymmentä vuotta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No mitä pankkia ne muut sitten käyttää, kun minäkin käytän vaikka en ole kepuloinen. Sentään meillä ollut Sallan oma pankki monta kymmentä vuotta.
Ne ketkä tuo hiekkaa konttorin lattialle ja ketkä istuu pankin johtokunnissa on ihan eri juttu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ne ketkä tuo hiekkaa konttorin lattialle ja ketkä istuu pankin johtokunnissa on ihan eri juttu.
Eikö se ollut Nalle, joka sanoi tuosta hiekan tuonnista ja pankki vissiin KOP. No, minä asioin netissä, siksi vissiin voin käyttää pankkia, vaikka en ole kepuloinen :D johtokunnista en tiiä
- Anonyymi00003
Salla on umpiperä.
- Anonyymi00004
Tais käydä niin et parhaat hillot meni tontin alunpörin kuntaan myöneet.
- Anonyymi00006
Niin siinä taisi käydä, tovereille hilloa
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin siinä taisi käydä, tovereille hilloa
Tarkoittaako tää nyt sitä et vassuissaki on kepulaisia.
- Anonyymi00009
jäikö laittialle noi paljon korruptio rahhoo siivooja tyytyväinen.
68 tuhatta - Anonyymi00014
Lapselliset ja vähä-älyiset jauhavat täällä.
Kolme uutta rakennusta on vierekkäin ja kehitys jatkuu! Tulee uusi keskusta, 2 kauppaa ja pankki.
Iloista on myös kun Sallavalkea valmistuu lopulliseen muotoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482