Tunnukset hukassa

Tajusin tässä toissapäivänä, että olen unohtanut salasanani. Ei tullut millään mieleen, vaikka sen olen miljoonaan kertaan naputellut. Ajattelin jo että nyt se palstailu sitten loppui. Tänään salasana pompsahti randomisti mieleen, joten ette vielä päässeet minusta eroon :D

15

207

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä se salasana sitten on? ON ELÄMÄSI TILAISUUS 😝!!! Jos ilmoitat sen, voin tuurata sinua palstalla :).

• senhän saa talteen selaimen muistiin ja tarvittaessa sen voi myös tarkastaa asetusten seasta.

• Mulle käy noin joskus pikapankkikortinkin kanssa. Ai että se hetki sylettää. En tiiä onko aivot liian väsyneet vai miksi joskus jumittaa ihan ihme jutuissa.

• Välillä hukkuu nimet ja sanat. Se on turhauttavaa. Joskus katosi työkaverin nimi. Ja hän oli kuitenkin jatkuvasti työssä läsnä. Luulis muistavan, niin ei.

• Niinhän ne tututkin asiat joskus unohtuvat nuoriltakin, mutta vielä useammin iän karttuessa. Lopulta täytyy odotella pitkäänkin, että tutut kielen sanat palautuisivat. Seuraava aste on jo täydellinen dementia, meidän useimpien kohtalo. -exKynis.mi

• Anonyymi00006

Mulla on jänskää, kun muisti tuhoutui silloin onnettomuudessa. Vähän väliä tulee uusia asioita näin hieman liioitellen.

>Simiti<

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Mulla on jänskää, kun muisti tuhoutui silloin onnettomuudessa. Vähän väliä tulee uusia asioita näin hieman liioitellen.

>Simiti<

Jos ei muisti kamaloidu kerralla, niin vähitellen kuitennii. -exKynis.mi

• Anonyymi00002

arvausohjelman juontajansinern aika kaunis yt Nelosellla

• Anonyymi00003

nelosen arvaus-ohjrlmsddws tyuo nainrn käytttää kuin jotain armeijan käsimerkkejäki...

mikä oikein hassua oli kun pyysin kaupasds jotain tosi vahvaa muotovaahoa, Super Strong, nyt tuntuu että sitä on vieläkin hiuksissa sitä... voimakasta juttua

• Anonyymi00005

Heh. Tunnuslukua tarvii kortilla enää harvoin näpytellä. Kerran kuitenkin kysyi kassan vehkeessä koodia. Taisin sanoa vahingossa ääneen: "voi vtu!"
      Onneksi kuitenkin lihasmuisti automaattisesti näppäili oikean koodin. Hämmästyin hieman itsekin.

>Simiti<

• Anonyymi00009

Minulla kysyy jatkuvaan. Joskus on tullut blackout, ja pitänyt tyhjentää mieli ensin , kun ollut omissa ajatuksisaan. Nykyisin osaan yleensä jo varautua etukäteen etten tule yllätetyksi.

• Anonyymi00007

alkaa väsyttämään ruor Niarfa nelosen arvaus ohjelAA no kaunis nainen, jäin katsomaan... mutta nuo hänen jotkin asrmija-tyyppiset kädimrtkity... hänytä väsyttää ehkä, jos tulee refleksinäjotaain...

• Nuo tunnukset ovat vihoviimeisiä kiusankappaleita. Pää on täynnä kaikenlaisia salasanoja. Voin rehellisesti ilmoittaa, että minun sisäinen "kovalevyni" on täynnä.

Onneksi salasanoja voi tallentaa koneelle muistiin, eikä ihan kaikkia tarvitse itse muistaa. Hulluksihan tässä muuten tulisi. 😁💭

• Anonyymi00010

Joka paikkaan tunnus ja salasana. Nyt ne pakottaa vielä Suomi.fi käyttäkäksi, että voi edes veroilmoituksen täyttää.
        Onneksi eläkeyhtiö Varma hoitaa veroptosentin ja pankki lähettää verottajalle automaattisesti rahaston osto - ja myyntitiedot.
        Mutta mahdollinen mätkylasku menee sinne Suomi.fi palveluun. 😡

Pyh. Menkööt sieltä ulosottoon, niin vouti sitten ottaa eläkkeestä. Eipä tarvi itse tehdä mitään. Nyt vielä pääsi vero.fi sivulta näkemään tiedot ja tulee vajaa satku takaisin.

>Simiti<

• Anonyymi00008

Minulla on notepadilla satoja salasanoja. Sitten on sellainen ohjelma kuin KeePass.
      Selaimet myös tallentaa ihan selkokielisinä salasanoja voi sieltä käydä asetuksista lukemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1127
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1090
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1009
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      922
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      857
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      857
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      810
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      739
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe