Tunnukset hukassa

Tajusin tässä toissapäivänä, että olen unohtanut salasanani. Ei tullut millään mieleen, vaikka sen olen miljoonaan kertaan naputellut. Ajattelin jo että nyt se palstailu sitten loppui. Tänään salasana pompsahti randomisti mieleen, joten ette vielä päässeet minusta eroon :D

15

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mikä se salasana sitten on? ON ELÄMÄSI TILAISUUS 😝!!! Jos ilmoitat sen, voin tuurata sinua palstalla :).

    • senhän saa talteen selaimen muistiin ja tarvittaessa sen voi myös tarkastaa asetusten seasta.

    • Mulle käy noin joskus pikapankkikortinkin kanssa. Ai että se hetki sylettää. En tiiä onko aivot liian väsyneet vai miksi joskus jumittaa ihan ihme jutuissa.

      • Välillä hukkuu nimet ja sanat. Se on turhauttavaa. Joskus katosi työkaverin nimi. Ja hän oli kuitenkin jatkuvasti työssä läsnä. Luulis muistavan, niin ei.


    • Niinhän ne tututkin asiat joskus unohtuvat nuoriltakin, mutta vielä useammin iän karttuessa. Lopulta täytyy odotella pitkäänkin, että tutut kielen sanat palautuisivat. Seuraava aste on jo täydellinen dementia, meidän useimpien kohtalo. -exKynis.mi

      • Anonyymi00006

        Mulla on jänskää, kun muisti tuhoutui silloin onnettomuudessa. Vähän väliä tulee uusia asioita näin hieman liioitellen.

        >Simiti<


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mulla on jänskää, kun muisti tuhoutui silloin onnettomuudessa. Vähän väliä tulee uusia asioita näin hieman liioitellen.

        >Simiti<

        Jos ei muisti kamaloidu kerralla, niin vähitellen kuitennii. -exKynis.mi


    • Anonyymi00002

      arvausohjelman juontajansinern aika kaunis yt Nelosellla

    • Anonyymi00003

      nelosen arvaus-ohjrlmsddws tyuo nainrn käytttää kuin jotain armeijan käsimerkkejäki...

      mikä oikein hassua oli kun pyysin kaupasds jotain tosi vahvaa muotovaahoa, Super Strong, nyt tuntuu että sitä on vieläkin hiuksissa sitä... voimakasta juttua

    • Anonyymi00005

      Heh. Tunnuslukua tarvii kortilla enää harvoin näpytellä. Kerran kuitenkin kysyi kassan vehkeessä koodia. Taisin sanoa vahingossa ääneen: "voi vtu!"
      Onneksi kuitenkin lihasmuisti automaattisesti näppäili oikean koodin. Hämmästyin hieman itsekin.

      >Simiti<

      • Anonyymi00009

        Minulla kysyy jatkuvaan. Joskus on tullut blackout, ja pitänyt tyhjentää mieli ensin , kun ollut omissa ajatuksisaan. Nykyisin osaan yleensä jo varautua etukäteen etten tule yllätetyksi.


    • Anonyymi00007

      alkaa väsyttämään ruor Niarfa nelosen arvaus ohjelAA no kaunis nainen, jäin katsomaan... mutta nuo hänen jotkin asrmija-tyyppiset kädimrtkity... hänytä väsyttää ehkä, jos tulee refleksinäjotaain...

    • Nuo tunnukset ovat vihoviimeisiä kiusankappaleita. Pää on täynnä kaikenlaisia salasanoja. Voin rehellisesti ilmoittaa, että minun sisäinen "kovalevyni" on täynnä.

      Onneksi salasanoja voi tallentaa koneelle muistiin, eikä ihan kaikkia tarvitse itse muistaa. Hulluksihan tässä muuten tulisi. 😁💭

      • Anonyymi00010

        Joka paikkaan tunnus ja salasana. Nyt ne pakottaa vielä Suomi.fi käyttäkäksi, että voi edes veroilmoituksen täyttää.
        Onneksi eläkeyhtiö Varma hoitaa veroptosentin ja pankki lähettää verottajalle automaattisesti rahaston osto - ja myyntitiedot.
        Mutta mahdollinen mätkylasku menee sinne Suomi.fi palveluun. 😡

        Pyh. Menkööt sieltä ulosottoon, niin vouti sitten ottaa eläkkeestä. Eipä tarvi itse tehdä mitään. Nyt vielä pääsi vero.fi sivulta näkemään tiedot ja tulee vajaa satku takaisin.

        >Simiti<


    • Anonyymi00008

      Minulla on notepadilla satoja salasanoja. Sitten on sellainen ohjelma kuin KeePass.
      Selaimet myös tallentaa ihan selkokielisinä salasanoja voi sieltä käydä asetuksista lukemassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe