Tällainen aina ajankohtainen aihe tuli vastaan YLE:llä:
https://yle.fi/a/74-20210941?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Mua ei kiinnosta isännöidä keskusteluja. Koitan tässä yllyttää jotakuta tekemään aiheesta oman aloituksen, tai edes lukemaan tuon hyvin lyhyen ja helposti ymmärrettävän tekstin läpi.
Ollaan me niin helposti manipuloitavissa..
xLiner
Raivosyötit
7
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
Entäpä meidän vanha uutisankka?
Tämä museokapine ei ole yhtä rage, mutta sitäkin on voitu käyttää suuntaamaan mielenkiintoa toisaalle.- Anonyymi00002
Jollain tavalla tämä toisten vääristynyt asenne keskustelupalstaa kohtaan tulee esiin juu
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jollain tavalla tämä toisten vääristynyt asenne keskustelupalstaa kohtaan tulee esiin juu
Huomiota toisaalle- sinäpä sen muuten sanoit. Lisäys edelliseen go home hardyboys
YLE yleisön palvelun sijaan haluaa määritellä mistä meidän pitäisi keskustella. Tyhmät ihmiset raivostuvat.
- Anonyymi00004
Veikkaan, että naapurimme rajan takana on hyvin perehtynyt tähän toimintaan osana hybridiosaamistaan.
Oivallinen tapa saada länsimaihin polaarisaatiota. Tuttu asia jokaiselle internetissä käyvälle. Oli jo ennenkin olemassa, mutta lehdet sensuroivat tiukemmin raivosyöttejä yleisönosastoilla. Voimistui rajusti netin myötä.
Tämä on niitä kustannuksia, joita henkisesti maksamme netistä, mutta silti paremmat puolet painavat enemmän. Tiedonhankinnassa se on aivan yliveto, samoin ns. aikuisviihteen saatavuudessa. -exKynis.mi- Anonyymi00005
Ja mua ei kiinnosta vastata sulle jos sua ei kiinnosta edes kertoo et mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6282888- 1071522
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1381276
- 1141274
- 1041125
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48960
- 49929