Keksitäänkö tilanteelle ihan oma nimike ajalle jossa tavallaan on sinkku, mutta silti parisuhteessa?
Laillisesti sinkku, mutta historiallisesti samassa parisuhteessa.
Outoa on elämä, mutta ihan mukavaa. Elää elämää ilman lainvelvotteita siten kun parisuhteessa tulisi elää.
Huominen päiväkin on jo buukattu ennekkoon, hyvä kun ei itse liikaa tarvitse vapaa-ajastaan turhaa miettiä.
Suosittelen kaikille, näin sen elämän tuleekin mennä.
Eletään vain tunteella, luottamuksella. Ei kai elämään muuta kai kukaan oikeasti toivo tai tarvitse?
AV
Tosi hienoa olla sinkkuna parisuhteessa
22
297
Vastaukset
- Anonyymi00005
Minua ei kiinnosta tuollainenkaan suhde! Pelkkä ystävyys riittää muutaman vuoden ikäerolla.
- Anonyymi00006
Mitä ihmeen lainvelvotteita? Tai no naimisissa taisi puolisot olla elatusvelvollisia toisiaan kohtaan tai jotain.
Aikoinaan entisen vaimon kanssa oli yhteinen tilikin.
Mutta mitä vikaa on avoliitto nimityksessä? Ei kait sen edellytys ole yhdessä asuminen? Jos on niin avoin liitto sitten?
Tai vapaa suhde eli Vasu? Melkein seukkaavat Mese? Lähes yhdessä Läyh? Periaatteessa suhteessa Persu?
>Simiti<- Anonyymi00008
Mesen ovat kreikkalaiset jo varanneet. Se on ateria, mikä koostuu sen tuhannesta ...No kymmenestäkin ruokaosasesta.
Vilma - Anonyymi00009
Suomen lakiin on asetettu velvotteita. Ihmiset tosin voivat elää halutessaan ilman lain velvotteita.
AV - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mesen ovat kreikkalaiset jo varanneet. Se on ateria, mikä koostuu sen tuhannesta ...No kymmenestäkin ruokaosasesta.
VilmaKatsoin kuukkelista. Niinpäs onkin, mutta kirjoitetaan meze. Kuitenkin minulle uusi tieto. Jälleen.
>Simiti< - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suomen lakiin on asetettu velvotteita. Ihmiset tosin voivat elää halutessaan ilman lain velvotteita.
AVEi silloin tuntunut miltään velvoitteelta mikään. Kuitenkin päädyimme eroon ja senkin jälkeen vielä tapailimme joskus ihan....
Se oli sitä sekavaa aikaa.
>Simiti< - Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei silloin tuntunut miltään velvoitteelta mikään. Kuitenkin päädyimme eroon ja senkin jälkeen vielä tapailimme joskus ihan....
Se oli sitä sekavaa aikaa.
>Simiti<Minuun tämä ei voi liittyä, koska en ole tapaillut ketään yli kolmeentoista vuoteen!
- Anonyymi00007
Et voi suunnitella kenenkään toisen elämää! Jokaisella on oma tapansa suunnitella sellaista elämää, joka on juuri hänen näköistään!
- Anonyymi00013
Ja kuinka paljon voi suunnitelma ja toeuttaminenkin on toinen juttu.
Ei ole kyse yritysyritelmädtä vaan ps-yritelmästä.
Sujuu, onnistuu, kariutuu - ksikkee tapahtuu. Mutta tämä elo onkin opintomatka.
Vilma
- Anonyymi00014
Ehkä tuo kuulostaa avoimelta suhteelta. Voi olla seksisuhdekin pelkästään. Usein vain monet kaipaavat luottamuksellista ja molemminpuolista arvostusta sisältävää rakkaudellista suhdetta. Se on aika hyvä suhteen muoto sinänsä. On ainakin toiminut kauan hyvin. Näistä muodostuu yleensä ydinperheitä. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi00019
Minä en halua minkäänlaista suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa! Pelkkä ystävyys noin 70v miehen kanssa on juuri minun näköistä elämää!
Rusinat pullasta suhde. Noin nimi keksitty. 😄
- Anonyymi00017
Pullaa ilman rusinoita:)
AV
- Anonyymi00015
Eikös facessa ollut jo kauan sitten "Vaikeasti selitettävä parisuhde".
- Anonyymi00016
Jos on minkälaisessa tahansa parisuhteessa, EI ole sinkku.
- Anonyymi00020
Minä en todellakaan aio enää olla parisuhteesa kenenkään kanssa! Ystävykset voivat asua yhdessä siinä vaiheessa, kun ikää on tullut lisää ja he voivat auttaa toinen toisiaan. Se on niin sanottua yhteisöllistä asumista! Kyseessä siis jo nyt kaksi ns. ikäihmistä! Ei se ole parisuhde vaan se on ystävyyssuhde!
- Anonyymi00021
Totta, tänään meni jo vähän överiksi kun piti huolehtia monen mamman jälkikasvusta samaan aikaan. Naisilla muita menoja.
AV
Sopiiko vanha sanonta, "friends with benefits" (FWB)?
- Anonyymi00022
Ei ainakaan minuun sovi!! Jos sopivaa ikäistäni ystävää ei löydy, valitsen yhä yksin olemisen!
- Anonyymi00023
Hmm...nyt kai ollaan jo todella lähellä sitä oikeaa?!
AV
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875