Sanoisin hector niukka voitto.
hectorin tuotannon voi jakaa kolmeen eri vaiheeseen. Folkimpi alkuvaihe, keskivaihe jossa esim kävi new waven ja art popin maisemissa hetken aikaa ja kolmas vaihe 90-luku. Vielä möyhemmällä iällä julkaisi levyn = hauras jossa ei tyytynyt vetään mitään heikkoja kappaleita. Panostanut aina laatuun että tekmisen taso on korkialla usein. Sanat, melodiat ja sovitukset = hianoo! Hyvää yötä bambi ei ole hectorin paras julkaisu mut ittelle toi on mieluisin jota kuuntelen eniten kun kuuntelen hectoria ja erityisesti kappaleet mistä kymysys, valtiaat ja krokotiili pois niilistä. Muistaakseni tuolla julkaisulla nono Söderberg sähkökitaraa joka saa sillä ihmeitä aikaan. myös hotelli hannikainen julkaisu ittelle mieluinen jota usein kuuntelen. Esim lainalaulu snadi kundi stadista ja fly back home I ja II sekä nimibiisi.
J.,karjalainen vielä debyytillään kompuroi muutamissa mut heti pääs hittikimaraan kappaleella kolme cowboyta. Koko ura hittien parissa, kuten hectorikin. On molemmat sen verran tasaväkisiä että melkein kolikon heitoksi menee että erot on niin pienet mut ratkaiseva tekijä sittenkin on hectorin eduksi menee että hectorin kappaleet itselläni vetoaa tunteisiin enemmän että se lopulta ratkaisi tämän kaksintaistelun mut karjalaisella on antaa tiukka vastus sillä onhan hän merkittävä tekijä suomimusakartalla.
Karjalaisern tuotannosta oma lempparini on kookospähkinäkitara-julkaisu. Myös lännen-jukka vaihe oli mielenkiintoinen kokeilu periamerikkalaisia lauluja. Tyylilaji on hakusessa etten muista mutta aiemmin jukka ei ollut tuotannossaan esittänyt sellaisia. Osa karsasti sitä muutaman levyn vaihetta, minä en. Muun muassa semmonen kappale kuin siantappolaulu.
Kumpi parempi; Hector vs J.karjalainen
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753