Sinkkunaisille kysymys

Anonyymi-ap

Jos luoksesi tulis sinkkumies kylään niin tarjoatko vähän parempaa kastamista ja kahvit tarjoilet parhaimmista astioistasi eli parhaimmat kupit tassit lusikat yms ja mitä tarjoaisit kastamiseksi esim herrasväen pikkuleipiä masaliisaa yms eli mitä ja miten tarjoilet

31

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Entäs mitä sinä tarjoilet naiselle?

• Anonyymi00002

Kysyttiinkö tuota eli kysyttiinkö sinkkumies jos sinkkunainen tulee luoksesi kylään niin kysyttiinkö noin onko sinulla lukihäiriö tai luoteun ymmärtämisen vaikeus vai mitä eli mitä aloituksessa kysyttiin lues nyt tarkkaan ja mieti ja vielä kerran mieti ja soita äidillesi ja kysyt siltä vastauksen ja vastaat sitten

• Anonyymi00003

Itse aikoinaan leipasin ihan vain pitsulin, kun nainen tuli kylään. Toki oli jälkkärikahvin kera myös halvimpia suklaakeksejä.
        Syynä oli se, etten tiennyt silloin hänen herkuistaan enkä itse välitä makeasta. Mutta pitsulista sain kehuja.

>Simiti<

• Anonyymi00004

Mitäkö "tarjoilen"MIEHELLE....? EN YHTIKÄS MITÄÄN! Herätkää hyvät naiset "ruususen unestanne"-LOPETTAKAA ...NS.MIES-oletettujen passaaminen.Siskoni toimi erään armeijan kapiaistollukan KOTIPIIKANA(siis naimisissa ja alistettuna).Lopulta ei osannut mennä maitokauppaankaan ilman tätä MIES-TONTTUA.

• Anonyymi00006

Ätmit ja heikkopeikot haluaa alistaa naisia. Valitettavasti meitä henkisesti tasapainoisia ytmejä on kovin vähän.
        Ja nyt en todellakaan tarkoita mitään perintö- tai muuta äkkirikastunutta.
        Sitä on ytmi tai ätmi varallisuudesta riippumatta.

>Simiti<

• Anonyymi00017

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Siksi en halua parisuhdetta ja yhdessä asumista enää koskaan kenenkään kanssa! Näin päätin jo aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Siksi en halua parisuhdetta ja yhdessä asumista enää koskaan kenenkään kanssa! Näin päätin jo aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!

Olen sillä tavalla vahva, ettei minua kukaan voi alistaa. Jos huomaan 70v miehessä sellaisia merkkejä, se ystävyys päättyy siihen!

• Anonyymi00005

Tein rahka-kermavaahtoseoksen ja rakensin pienimuotoisen "täytebuffetin" sen kaveriksi, eli hedelmän palasia (tuoreita & kuivattuja), pähkinöitä, mantelirouhetta, suklaanappeja ja sen sellaista pientä. Sieltä sai sitten kerätä mausteeksi mitä halusi.

Mies on elämässä vieläkin, eli ilmeisen hyvät tarjottavat sitten tarjoilin. 😉

🦄

• Anonyymi00007

No hitto. Itsekin olisin jäänyt! Jos tekisin treffi-ilmoituksen niin vaatisin leivontaominaisuutta. Sitä en itse osaa . Ruoan tekeminen kyllä onnistuu. Ihan makaronilaatikosta karjalanpaistiin ja porkkanaperunamuusiin.

Eiku makaronilaatikko VIIVA...😂

>Simiti<

• Anonyymi00022

No kyllä helpolla sait miehen, keräilit vaan kaappien pohjilta jotain roskia kuppiin ja kermavaahtoa pullosta päälle. Ei tuo mies taida ihan täysillä järjillä käydä kuitenkaan

• Anonyymi00008

Minusta kivat kupit ovat hyvät.
      Vilma

• Anonyymi00009

Jotain terveellistä ja täyttävää, ruokaisa salaatti.

• Soitan miehelleni ja kysyn mitä tälle, meidän kotiin tunkeutuvalle sinkku-tyypille, pitäisi tarjota.

Vai tuleeko puoliso itse hoitamaan "tarjoilun"? 😂

• Anonyymi00012

Tuo oli hyvä 😂
        Kannattaa kilauttaa ainakin kaverille mitä tuossa tilanteessa kannattaisi tehdä.

- Sheena

• Anonyymi00011

Odotan miehiltä (sinkkuja tai ei) samaa kuin naisilta (sinkkuja tai ei), jotka poikkeavat yllättäen kylään: kannattaa tuoda tuliaiset tulleessaan, jos aikoo nauttia kahvin kanssa jotain. Ja kahviksikin on usein miten vain tiettyjä erikoiskahveja, samoin teevalikoima on varsin suppea eikä tavallinen.

- Sheena

• Anonyymi00013

Yksikään sinkkumies ei noin vain tule kylään luokseni. Jos on pyydetty ja etukäteen sovittu, niin sitten ok. En omista mitään parempia kuppeja yms. Ihan typerä konsepti omistaa moisia. En tee mitään ylimääräisellä romulla kaapeissani. Siellä on sellaista, jota käytetään jatkuvasti ei mitään "parempia astioita". Ja juu en todellakaan leivo miehelle mitään. Se olisi huijaamista ja valehtelua, sillä mä en koskaan muutenkaan leivo. Inhoan leipomista, joten sellaista on turhaa odottaa. Kyllä mun kaapistani jotain "kaneli- tai sitruunaässiä" ja joku suklaapala aina löytyy, sen tarjotun pikakahvin seuraksi.

• Anonyymi00014

Kultareunaiset hienoposliiniset arabiat tietenkin ja hopealusikat. Ehkä se lusikka, joka 40-luvulla oli lipsahtanut laskiämpäriin ja sika oli sitten yrittänyt jyrsiä sitäkin. Vähän kolhuinen siis. Laadukasta kahvia tietenkin. Jos yhtään aikaisemmin tietäisin hänen saapumisestaan, niin jotain omasta mielestäni erityistä hyvää laittaisin. Jos tietäisin, mistä hän pitää, niin soveltaisin jotain vastaavaa. Hänen valkealle ratsulleen tarjoaisin parasta kauraa, mitä maailmastalöytyy.

Tervetuloa vaan.

• Anonyymi00015

Omituisia nuo "parasta kauraa ja erityisen hyvää" ja juhlakattaukset. Itse katan minulle kauniisti päivittäin, siitä ei kattaukset parane vieraillekaan.

• En omista mitään ”hienompia” astioita, muumimukeja lähinnä ja tavallisia pieniä lasilautasia. Tarjoaisin ehkä sekä makeaa että suolaista kahvin kanssa. Kinkkupiirakkaa ja jotkut hyvät viinerit.

• No jos joku sinkkututtava tulisi extempore-kylään, niin ainakin pannariin on ainekset aina.

Tekisin neutraalin pannarin, johon voisi sitten laittaa katkarapuskagenia tai hilloa ja kermistä. Tuntemattomia en ota vastaan.

• Mulla ois hyvä vinkki. Tarjotkaa kahvit miehelle SOTKAn kahvikupeista. Niin menestys on varmasti taattu. Mulla löytyy 6 kappaletta, voin lainata. Mutta palautatte ehjänä! Ja Elannon tuhkakuppi, jos sattuu oleen tupakkimies. Löytyy myös SOTKAn kahvipurkit, rengaskahvi, rekvisiitaksi ja SOTKAn pinssi rintaan. Romattista teille.

• Anonyymi00016

Ihan pakko kysyä, että miksi? En usko tuntevani yhtään miestä, johon nuo tekisivät minkäänlaista vaikutusta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ihan pakko kysyä, että miksi? En usko tuntevani yhtään miestä, johon nuo tekisivät minkäänlaista vaikutusta.

En minäkään ymmärrä..

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Saa kysyä ja hyvä että kysyt. Noissa on jotain ajattomuutta, historiaa. Nehän on Arabiaa. Luulis kuitenkin sävähdyttävän, jotain mummo kuppeja enempi.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

En minäkään ymmärrä..

Juu, ei pakko oo ymmärtääkään. En mä mitään maksua niistä ois ottanu. Ihan hyvää hyvyyttäni lainannu. Mun mielestä on kiva kun ihmiset pariintuu.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minäpä en tiedä yhtään ihmistä, jonka mieältymystä sotkakuppeihin tietäisin. Paitsi nyt jerop. Tulisihan niistä tarinaa. Varsinkin se kohta, että Jerop on ne lainannut pariutumiskupeiksi. Tulisi testattua miehen huumorintaju heti alkuunsa.

Muumimukimetodi lie kaikille tuttu. Nyt sitten sotkakuppimetodi syntyi myös.

Hyvä ajatus.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Minäpä en tiedä yhtään ihmistä, jonka mieältymystä sotkakuppeihin tietäisin. Paitsi nyt jerop. Tulisihan niistä tarinaa. Varsinkin se kohta, että Jerop on ne lainannut pariutumiskupeiksi. Tulisi testattua miehen huumorintaju heti alkuunsa.

Muumimukimetodi lie kaikille tuttu. Nyt sitten sotkakuppimetodi syntyi myös.

Hyvä ajatus.

No huumori se kannattaakin enteks testata. Voi käydä raskaaks, jonkun tosikko miehen kanssa.

• Anonyymi00023
        JeroP kirjoitti:

Saa kysyä ja hyvä että kysyt. Noissa on jotain ajattomuutta, historiaa. Nehän on Arabiaa. Luulis kuitenkin sävähdyttävän, jotain mummo kuppeja enempi.

Yksikään minun tuntemani mies ei mieti onko kuppia arabiaa tmv. Kyllä sellaisia varmasti on paljon muitakin kuin sinä, mutta eipä ole osunut minun kohdalleni. Jotain teemaa monilta löytyy kyllä. Sitä kun on kaikkialla. Ainoa, jolla olen huomannut olevan väliä, on kupin koko. Osalle pitää ehdottomasti olla iso kuppi ja osalle ns. kahvikuppi. Myös sellaisia tunnen, joiden mielestä sen kupin pitää ehdottomasti olla valkoinen.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Yksikään minun tuntemani mies ei mieti onko kuppia arabiaa tmv. Kyllä sellaisia varmasti on paljon muitakin kuin sinä, mutta eipä ole osunut minun kohdalleni. Jotain teemaa monilta löytyy kyllä. Sitä kun on kaikkialla. Ainoa, jolla olen huomannut olevan väliä, on kupin koko. Osalle pitää ehdottomasti olla iso kuppi ja osalle ns. kahvikuppi. Myös sellaisia tunnen, joiden mielestä sen kupin pitää ehdottomasti olla valkoinen.

Se on hyvä juttu. Ei varmaan ilahduttas, kun mies alkaa kesken kahvitteluhetken tiiraileen kupin pohjaa, että mikäs leima siellä. Kaatuu vielä kahvit pöydälle, kun oikeen hieno piippuleima sieltä pilkistää.

• Anonyymi00021

Vesilasillinen riittää, eiks vaan..

• Anonyymi00024

Jos luokseni tulee joku kylään, niin minulle on kunnia-asia varmistaa, että hänelle on riittävästi syötävää ja juotavaa tarjolla, olipa tulija kuka tahansa. Usein ystävät tuovat toki mukanaan jotain, mutta jos mies tulisi luokseni ihan treffeille, niin tietenkin tarjoaisin jotain.

Aletheias

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2171
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2012
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      905
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe