Kun vain jotkin vaalit on tulossa Torniossa, aktivoituu heti tämä meidän nykyinen maalaiskeskustalainen (entinen rkollisparsu) jokapaikan tyrkky, itseään mainostamaan.
Nyt, heti Lonarin etusivulla.
On hyvä kuitenkin, että ihmisillä on ollut järkeä olla äänestämättä moista ongelmia ja haittaa kylvävää turhuuden torvea.
OsuuskauppaVaalit
12
670
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
... (entinen rikollispersu siis)
- Anonyymi00002
On se kova
- Anonyymi00003
..vain omasta mielestään.
Patologinen valehtelija, valehtelee itselleenkin
- Anonyymi00004
Todennäköisesti oli lukenut väärin, että kyseessä olisi osuuskauppa pärinän vaalit.
Aatteli tietysti että tuonne pittää päästä niin saa sielläkin olla pärinöissä. - Anonyymi00005
Slummin Faijako?
- Anonyymi00006
jarppi on pääsytpitkälle tuomiot lusittu nykyään kunnon mies puolue on kyllä täysin paska joten purran hölmöilyjen vuoksi en äänestä mutta jos olis sdp äänitulis,
- Anonyymi00007
Entinen kettinkikaulainen persu, nahkapäineen ja hurjine mielipiteineen on nykyisin keskustan lypsykarjan hoitaja-lookissaan kääntänyt takkinsa totaalisesti.
Mikä kiero vilunkipelle !- Anonyymi00010
rotatki jättää uppoavan laivan eli perukset
- Anonyymi00011
politikko ainesta jos on kiero
- Anonyymi00008
Ihan marsun näköinen luppakorva.
- Anonyymi00009
Iso osa poliitiikkaan hakeutuvistahan on turhan pienillä kyvyillä varustettuja pyrkyreitä. Tämä tapaus nyt sattuu olemaan ääriesimerkki moisista.
- Anonyymi00012
hyvinhän jarpilla on menny ei oo linnan portit aukeileet eikä kuulu korvaus hoito koplaan kaikkea hyvää jarpille ja hyä kun on tajunnut jättää perukset,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554