Koska ne tulee...
Ovikello soi aamulla ja harvahampaisia trolleja on vitsoin valjastettu...
Odotan kypärä päässä koko yön itse suklaamunapuusein varautuneena...
Nyt ne perkeleet ei yllätä...
Oletteko valmiita noitien inkarnaatioon huomenna?
62
388
Vastaukset
- Anonyymi00001
Noin kaksivuotiaan trollin huoltajilta olen saanut ennakkotietoja... lorun lukee äiti, mutta epäluuloisen näköisellä noitanokinenällä on selkeä visio... vähällä selityksellä kaikki...😬 sama se kuka hoitaa puhepuolen...
Hitto vie näitä...😬- Anonyymi00002
Tostahan puuttuu enää tuomari.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tostahan puuttuu enää tuomari.
Roviota en oo tehnyt... uskon vakaasti suklaamunien vapauttavan sieluni...
Toivon mukaan ne riittää..😬 - Anonyymi00033
Anonyymi00003 kirjoitti:
Roviota en oo tehnyt... uskon vakaasti suklaamunien vapauttavan sieluni...
Toivon mukaan ne riittää..😬Jep. Kuminaamat käy toisten pusseilla lisäilemässä omiaan. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jep. Kuminaamat käy toisten pusseilla lisäilemässä omiaan. Kuulemma.
-sivustaKuinka sinulla on noin paljon näitä määrittelemättömiä vastoinkäymisiä?
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kuinka sinulla on noin paljon näitä määrittelemättömiä vastoinkäymisiä?
Oon syntyny pellepopulaation mielestä väärään aikaan, niitten keskiaikaan.
-sivusta
- Anonyymi00004
Voi perse,
Tämä on taloudessa unohtunut.
Kelpaisi niille mynthonpurkat tai -pastillit?
Muita karkkeja ei ole. Tai sitten noituvat banaanipalkalla :)
-keinovaginamies-- Anonyymi00005
Ei helkatti... ei hyvälle sun kohdalta homma näytä...
Onko lähin absi kaukana? Vielä ehkä voisit saada viimeisen suklaamuna pussin, millä pelastaisit itses...
Tee jotain! Hyvä mies... - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko lähin absi kaukana? Vielä ehkä voisit saada viimeisen suklaamuna pussin, millä pelastaisit itses...
Tee jotain! Hyvä mies...Onko käteistä?
Isommat noidat saa silläkin rauhoitettua..🤔 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tee jotain! Hyvä mies...Voin antaa myös pakastepullan suoraan pakkasesta ja sanon, että käske äidin sulattaa tämä mikrossa :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko käteistä?
Isommat noidat saa silläkin rauhoitettua..🤔Tuskin. Yleensä ei ole. Jotain kolikkoja voi löytyä.
Taidetaan vaan teeskennellä ettei olla kotona eikä avata ovea.
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voin antaa myös pakastepullan suoraan pakkasesta ja sanon, että käske äidin sulattaa tämä mikrossa :))
-keinovaginamies-No isoäitini antoi parille noidalle omenat.
Poistuivat sillä hetkellä kyllä hieman äkäpäisinä...
Mummoni kuoli vuosien päästä salamyhkäisesti 87 vuotiaaana.... varmaan iski noitien loitsu. 😬 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No isoäitini antoi parille noidalle omenat.
Poistuivat sillä hetkellä kyllä hieman äkäpäisinä...
Mummoni kuoli vuosien päästä salamyhkäisesti 87 vuotiaaana.... varmaan iski noitien loitsu. 😬Sanoa niille, että omena päivässä pitää lääkärin loitolla ja sillä voi elää jopa 87 vuotiaaksi!
-keinovaginamies- - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanoa niille, että omena päivässä pitää lääkärin loitolla ja sillä voi elää jopa 87 vuotiaaksi!
-keinovaginamies-Lycka till...🙄
- Anonyymi00011
Kumman lunkisti palstalaiset suhtautuu selkeisiin uhkiin?
Eikö kukaan muu ole hädiissän kun mä ja Kvg? 🙄 - Anonyymi00015
Kokkolan Timpan kommentit oli liian hapokkaita. 🤣
- Anonyymi00016
Näköjään poistettiin sääntöjen .mukainen viestini. Lliekö ylläpiidolla joku vammalestanaamahomo?
>Simiiti< - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näköjään poistettiin sääntöjen .mukainen viestini. Lliekö ylläpiidolla joku vammalestanaamahomo?
>Simiiti<Nyt täytyy sanoa, että en tiedä? Mutta joku fobia hällä on päävammaisia Kokkolaisia kohtaan. 😄
- Anonyymi00035
Anonyymi00016 kirjoitti:
>Simiiti<Eikö tämä mode olekaan palstasetä enää esim lespo-persu-holo?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eikö tämä mode olekaan palstasetä enää esim lespo-persu-holo?
Kyllä bibolaarinen populisti- minä vien tämän simitin nyt pois varustelustasi. Sori siitä
- Anonyymi00017
Valmiina ollaan ja suklaaherkut pikkunoidille hommattu, mutta sitä en tiedä selviänkö ovelle, kun flunssakurjimus iski. Nukuin viime yönä niin huonosti, että en ajatellut laittaa kelloa soimaan vaan aion nukkua aamulla niin pitkään kuin nukuttaa. Toivottavasti eivät siis heti aamusta tule.
Aletheias- Anonyymi00019
Sama... mutta 9:00 laitan kellon soimaan..saatan olla kymmeneen mennessä "noidankestävä". 😄
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sama... mutta 9:00 laitan kellon soimaan..saatan olla kymmeneen mennessä "noidankestävä". 😄
Ihailtavaa omistautumista noitaliikkeen puolesta 😁 Noin minäkin yleensä teen, herään ajoissa kulhot valmiina ja ikkunasta seurailen, koska tulee seuraava ryhmä oven taakse.
Muistan, miten jännittävää tuo oli lapsena niin haluan omalta osaltani antaa seudun lapsille samaa kokemusta 😊
Aletheias - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihailtavaa omistautumista noitaliikkeen puolesta 😁 Noin minäkin yleensä teen, herään ajoissa kulhot valmiina ja ikkunasta seurailen, koska tulee seuraava ryhmä oven taakse.
Muistan, miten jännittävää tuo oli lapsena niin haluan omalta osaltani antaa seudun lapsille samaa kokemusta 😊
AletheiasJa mieti minlä kuvan sä annat lapsille itsestäs naapurustossa... kuka on kiva tyyppi kuka ei..
Mieti omia muistoja... kyllä näistä hetkistä ne tuli. 🙂
En halua olla mikään jötö äijä, minkä luo pelottaa mennä...🤔 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja mieti minlä kuvan sä annat lapsille itsestäs naapurustossa... kuka on kiva tyyppi kuka ei..
En halua olla mikään jötö äijä, minkä luo pelottaa mennä...🤔Niinpä, kiva se on lasten olla, kun naapurustossa on mukavia aikuisia 😊 Tässä alueella asuu aika paljon lapsiperheitä, niin luulisi, että ainakin joku löytää oven taakse, vaikka tuntuu, että nykyään on yleistynyt se, että mennään sovitusti tiettyihin taloihin ja vähemmän kierretään järjestyksessä ovelta ovelle, kuten omassa lapsuudessani tehtiin.
Tällaisista jää todellakin lapsille hienoja muistoja. Jännää valmistautua pääsiäiseen askarrellen vitsoja ja keräten makeissaalista 🤗
Aletheias - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja mieti minlä kuvan sä annat lapsille itsestäs naapurustossa... kuka on kiva tyyppi kuka ei..
En halua olla mikään jötö äijä, minkä luo pelottaa mennä...🤔Tää on muuten oikeasti hyvä mahdollisuus mennä lähelle lapsia ja oĺla läsnä. Lapsen pitäisi itse osata olla myös läsnä aikuiseĺle... lukea se loitsu..."virvon varvon...."
Tärkeä riitti mistä luisutaan poispäin...
Jokainen koittaa välttää ihmiskontakteja...ja mitä nämä lapset oppii?🙄 - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinpä, kiva se on lasten olla, kun naapurustossa on mukavia aikuisia 😊 Tässä alueella asuu aika paljon lapsiperheitä, niin luulisi, että ainakin joku löytää oven taakse, vaikka tuntuu, että nykyään on yleistynyt se, että mennään sovitusti tiettyihin taloihin ja vähemmän kierretään järjestyksessä ovelta ovelle, kuten omassa lapsuudessani tehtiin.
Tällaisista jää todellakin lapsille hienoja muistoja. Jännää valmistautua pääsiäiseen askarrellen vitsoja ja keräten makeissaalista 🤗
AletheiasNo mietis tuota sovitusti:" juttua"...
Ei meidän aikaan ollut sitä..
Tutustuttiin itse.,
Sekin on "luonnollista".
Äkämurrikkapaikat kierrettiin...😄
Ja parhaat mestat ekana...😄 - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
No mietis tuota sovitusti:" juttua"...
Tutustuttiin itse.,
Sekin on "luonnollista".
Ja parhaat mestat ekana...😄Omat muksut täysikäisinäkin tietää ketkä oli mukavia.. ja olivat heille ystävällisiä...ärrimurrityypit pysyi sellaisina...😄
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
No mietis tuota sovitusti:" juttua"...
Tutustuttiin itse.,
Sekin on "luonnollista".
Ja parhaat mestat ekana...😄Tuossa on kyllä perää, että tässäkin näkyy tietynlainen sosiaalinen erkaantuminen. Enää ei oteta kontaktia toisiin niin helposti, vaan yhä enemmän kaikki on sovittua ja suunniteltua ja nimenomaan juuri niin, että tämäkin hoidetaan aikuisten toimesta.
Tämän takia pidän valtavasti esim erilaisista lastenleireistä yli taoahtumista, joiseq lapsilla on mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa toisten lasten ja aikuisten kanssa luontaisesti. Sellaista tarvitaan todella paljon, sillä ei ihmisen tarve olla tekemisissä toisten ihmisten kanssa ole mihinkään vähentynyt, vaikka tekniikka olisi miten kehittynyttä.
Sanoo nainen naputellessaan kasvotonta ja persoonatonta viestiä 😅
Aletheias - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tuossa on kyllä perää, että tässäkin näkyy tietynlainen sosiaalinen erkaantuminen. Enää ei oteta kontaktia toisiin niin helposti, vaan yhä enemmän kaikki on sovittua ja suunniteltua ja nimenomaan juuri niin, että tämäkin hoidetaan aikuisten toimesta.
Tämän takia pidän valtavasti esim erilaisista lastenleireistä yli taoahtumista, joiseq lapsilla on mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa toisten lasten ja aikuisten kanssa luontaisesti. Sellaista tarvitaan todella paljon, sillä ei ihmisen tarve olla tekemisissä toisten ihmisten kanssa ole mihinkään vähentynyt, vaikka tekniikka olisi miten kehittynyttä.
Sanoo nainen naputellessaan kasvotonta ja persoonatonta viestiä 😅
AletheiasTajusit nappiin... ja vaikka tilanne on tämä ja asia on näkymätöntä et oo vieläkään korjannut varmaan saunan listaa.😄
Mutta tälläistä käy..
Suojellaan lapsiamme ihmisydelyä jo.. - Anonyymi00045
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tajusit nappiin... ja vaikka tilanne on tämä ja asia on näkymätöntä et oo vieläkään korjannut varmaan saunan listaa.😄
Mutta tälläistä käy..
Suojellaan lapsiamme ihmisydelyä jo..Täällä on käynyt pikkunoitia oven takana, toivottavasti tulee lisääkin 😍 Laoset on niin ihania, ja miten hienosti koristellut vitsatkin!
Miten sä muistat mun saunalistan paremmin kuin minä itse? 😂 Eli ei ole korjattu, enhän mä arjessa edes muista koko hemmetin listaa 🫣
Aletheias - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Täällä on käynyt pikkunoitia oven takana, toivottavasti tulee lisääkin 😍 Laoset on niin ihania, ja miten hienosti koristellut vitsatkin!
Miten sä muistat mun saunalistan paremmin kuin minä itse? 😂 Eli ei ole korjattu, enhän mä arjessa edes muista koko hemmetin listaa 🫣
AletheiasMun luona kävi sellaiseen vaaleanpunaiseen haalariin ja oikein rusettii sonnustautunut virpoja tuosta naapurista. Ujo hymy oli ja äiti auttoi lorussa. Palkkioksi kori täyteen suklaamunia ja lakua, niin johan riemu repesi. 😍
Pitää ensikesänä käydä moikkailemassa virpojaa enempi, niin jospa ensi vuonna lorukin irtoisi vapaammin. 🙃 - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mun luona kävi sellaiseen vaaleanpunaiseen haalariin ja oikein rusettii sonnustautunut virpoja tuosta naapurista. Ujo hymy oli ja äiti auttoi lorussa. Palkkioksi kori täyteen suklaamunia ja lakua, niin johan riemu repesi. 😍
Pitää ensikesänä käydä moikkailemassa virpojaa enempi, niin jospa ensi vuonna lorukin irtoisi vapaammin. 🙃Voi mikä suloinen pikkuvirpoja siellä kävi 😍 Sellaiset taaperot on niin valloittavia. Melkein tulee vauvakuume 😅
Täällä ei ihan valtavasti ole käynyt. Omassa taloyhtiössä on vähän se tilanne, että tässä asustelee useampi vauva/taaperoperhe ja sitten useampi teiniperhe, mutta sellaisia virpomisikäisiä ei ihan kauheasti, niin ehkeicät löydä kauempaa meidän ovelle. Pitää ehkä ensi vuonna mainostaa somessa, että saa tulla kuten jotkut tekee 😁
Aletheias - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Voi mikä suloinen pikkuvirpoja siellä kävi 😍 Sellaiset taaperot on niin valloittavia. Melkein tulee vauvakuume 😅
Täällä ei ihan valtavasti ole käynyt. Omassa taloyhtiössä on vähän se tilanne, että tässä asustelee useampi vauva/taaperoperhe ja sitten useampi teiniperhe, mutta sellaisia virpomisikäisiä ei ihan kauheasti, niin ehkeicät löydä kauempaa meidän ovelle. Pitää ehkä ensi vuonna mainostaa somessa, että saa tulla kuten jotkut tekee 😁
AletheiasNo mutta nyt mässyt jää sulle itselle. Voit nassuttaa kaksinkäsin illalla loput. 😁
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
No mutta nyt mässyt jää sulle itselle. Voit nassuttaa kaksinkäsin illalla loput. 😁
Kurja kohtalo mulla, joutuu suklaata syömään 😅
Onneksi en ostanut mitään järkyttävä määriä. Tiesin, ettei tänne kuitenkaan mitään viittäkymmentä virpojaa tule, mutta muutama enemmän olisi saanut tulla. Ehkä sitten muutaman vuoden päästä on enemmän, kun nuo naapureiden taaperot tuosta vähän kasvaa 🤗
Aletheias
- Anonyymi00027
Missä oot?
https://youtu.be/60ItHLz5WEA?is=EPIeBjKaB9eQU4w2
Tässä on sun paikka kertoa..- Anonyymi00029
Vai oonko haalistunut... en mitään?
https://youtu.be/6Cp6mKbRTQY?is=F3GOhK-wHjg_jn10
Etkö välitä mitä sulle puhun, enää... - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vai oonko haalistunut... en mitään?
https://youtu.be/6Cp6mKbRTQY?is=F3GOhK-wHjg_jn10
Etkö välitä mitä sulle puhun, enää...Ei kai?
https://youtu.be/bIBcUcwu0Ig?is=XKNBCfJf4ZloFqX0
Täytyykö?
- Anonyymi00031
En avaa ovea koskaan kenellekään. Ongelma ratkaistu. Piste.
- Anonyymi00042
Aijai, miten julumaa tuollainen...
Luojan kiitos mulla on taloyhtiössä ovet lukossa, niin yhtä häiriköivää naapuria lukuunottamatta rappuun ei pääse.
Ei vaan oikeasti. Mulla on muutama kolikko varalta, jos joku sattuisi talon sisällä virpomaan. 😇- Anonyymi00037
Ja niilläkin saa 100 ilmaiskukierrosta. Kuulemma.
-sivusta Anonyymi00037 kirjoitti:
-sivustaEn tiedä mitä tarkoitat ja se on varmaankin tarkoituskin. Käytän kuitenkin kaikki lailliset keinot ko. henkilön ulos savustamiseksi.
Niin loppuu se mun parvekkeen sotkeminen (nakkelee sinne tupakan tumpit) ja asunnossaan turhanpäiten koputteleminen, myös yöaikaan.- Anonyymi00040
Mutta odotatko sinkkunaisena ehkä toisenlaista "virpomista" ja jollain muulla kuin vitsalla? 😜
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mutta odotatko sinkkunaisena ehkä toisenlaista "virpomista" ja jollain muulla kuin vitsalla? 😜
Eipä ole tässä vaiheessa nyt ketään, jonka tuntisin niin hyvin, että läksisin munanpiilotushommiin. 😝
- Anonyymi00047
Mu5tasydän kirjoitti:
Eipä ole tässä vaiheessa nyt ketään, jonka tuntisin niin hyvin, että läksisin munanpiilotushommiin. 😝
Ai vitsi, tuota en keksinytkään. 😁
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
-sivustaKirjoitteletko tätä mielenvikaista proosaasi kirjaimellisesti tällaisista tapahtumista fantasioiden vai onko kyseessä joku vertauskuva? Sie kuulut osastolle
Ei ne meillä käy, kun ei ole herkkuja heittää.
- Anonyymi00039
Jasu2025 kirjoitti:
Kolikoita on kyllä. Täytyy hakea autosta, jos sattuu trulli ovelle lentämään.
Mä olin varustautunut lakuilla ja pikkupääsiäismunilla. Noita oli iloinen, kun tuli pikkukori täyteen herkkuja. Tosin onpa näyttävä vitsakin. 🤩
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mä olin varustautunut lakuilla ja pikkupääsiäismunilla. Noita oli iloinen, kun tuli pikkukori täyteen herkkuja. Tosin onpa näyttävä vitsakin. 🤩
Meillä ei ole noitia useinkaan näkynyt. Mutta uudemmalla asutusalueella kuulemma käyvät joka vuosi. Ja nämä noidat mitkä meillä joskus kävi on jo teinejä. Tässä ei ihan pieniä asukkaan lähistöllä. Nuorimmat on teinejä ja vanhimmat vanhuksia.
Jasu2025 kirjoitti:
Meillä ei ole noitia useinkaan näkynyt. Mutta uudemmalla asutusalueella kuulemma käyvät joka vuosi. Ja nämä noidat mitkä meillä joskus kävi on jo teinejä. Tässä ei ihan pieniä asukkaan lähistöllä. Nuorimmat on teinejä ja vanhimmat vanhuksia.
Ja meidän nuorin ei ole noitajutuista innostunut, vaikkei vielä teini ole. Ikäistään vanhemman oloinen persoona.
- Anonyymi00041
Jasu2025 kirjoitti:
No täälläkin pääosin aika vanhaa väkeä, mutta naapureilla on tuossa sellainen 2-3 vuotias virpoja, niin hän kävi juuri virpoilemassa. 😀
Mä muistan itse, kun pienenä jotenkin nolotti hirveesti virpoa. En tajua miksi niin nössö olin. 😁
Pitäisköhän lähtee nyt virpomaan? 🤣 Anonyymi00041 kirjoitti:
No täälläkin pääosin aika vanhaa väkeä, mutta naapureilla on tuossa sellainen 2-3 vuotias virpoja, niin hän kävi juuri virpoilemassa. 😀
Mä muistan itse, kun pienenä jotenkin nolotti hirveesti virpoa. En tajua miksi niin nössö olin. 😁
Pitäisköhän lähtee nyt virpomaan? 🤣Mä olen tainnu kerran käydä virpomassa, mutten kanssa lämmennyt oikeen koko hommalle. Askartelin kyllä kotiin pääsiäisjuttuja. Kaverit virpoi melkeinpä poikkeuksetta, mä kurvailin mielummin fillarilla pitkin mäkiä kattomassa mitä ne sai reissultaan. 😅
Jasu2025 kirjoitti:
Mä olen tainnu kerran käydä virpomassa, mutten kanssa lämmennyt oikeen koko hommalle. Askartelin kyllä kotiin pääsiäisjuttuja. Kaverit virpoi melkeinpä poikkeuksetta, mä kurvailin mielummin fillarilla pitkin mäkiä kattomassa mitä ne sai reissultaan. 😅
Aika paljon jotkut antoi rahaa ja karkkeja. Jotkut antoi leivoksiakin. 🙂 Kaverit mutusteli innoissaan. 😄👍
Anonyymi00041 kirjoitti:
Pitäisköhän lähtee nyt virpomaan? 🤣Niin ja joo. Kokeile mikä on vastaanotto, kun meet oven taa risun kanssa läimimään ja pyydät kaljaa tai karkkia. 😅👍
Jasu2025 kirjoitti:
Niin ja joo. Kokeile mikä on vastaanotto, kun meet oven taa risun kanssa läimimään ja pyydät kaljaa tai karkkia. 😅👍
Meet silleen, helvetti että on jano. Oon juossu näitten risujen kanssa pitkin mäkiä ja kaikki on lyönny vaan ovea kiinni. Nyt tarttis yhen pitkän ja sassiin sekin.
- Anonyymi00043
Jasu2025 kirjoitti:
Niin ja joo. Kokeile mikä on vastaanotto, kun meet oven taa risun kanssa läimimään ja pyydät kaljaa tai karkkia. 😅👍
No mä just mietin, että voisin mätkiä noilla omppupuun oksilla, mitä leikoin ja noita-akaks mut on helppo maskeerata. Sit maksupolitiikkakin helppoa, kun tältä noidalta löytyy mobilebaykin. 😁
Kaikki maksutavat toimii. 😁 Anonyymi00043 kirjoitti:
No mä just mietin, että voisin mätkiä noilla omppupuun oksilla, mitä leikoin ja noita-akaks mut on helppo maskeerata. Sit maksupolitiikkakin helppoa, kun tältä noidalta löytyy mobilebaykin. 😁
Kaikki maksutavat toimii. 😁Heh, varo nyt ettet joudu oikeuteen mätkiessäsi. 😆
- Anonyymi00044
Jasu2025 kirjoitti:
Heh, varo nyt ettet joudu oikeuteen mätkiessäsi. 😆
Sellainen hento leyhytys on läästsiisonii... pitää olla kahden käden vitsa ja olantakaa! 🤣
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sellainen hento leyhytys on läästsiisonii... pitää olla kahden käden vitsa ja olantakaa! 🤣
Oikee asenne! 😂👍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800