Jos mulla on on jo ennestään sellanen kuka huutaa ja raivoaa. Aspergerin oireyhtymäläinen, niin miksi haluaisin tilalle toisen, jolla on vielä alkoholiongelma. Hullummaksi menisi vaan. Osaat olla vielä pahempi, kuin mun nykyinen mies, josta oon meinannut erota.
Miks mun pitäs seota toiseen autisminkirjolaiseen
13
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja jos oikein olen käsittänyt, niin sinulla siihen vielä päälle bpd. Niin huhuh.
No sulla huonosti. Kun ex, tai siis tuleva ex ja uus. Ja molemmilla aps - eiku aspergerin syndrooma.
Oisko kolmas kerta, joka sanois toden? Ei huutajien kanssa kannata.- Anonyymi00002
Niinpä. Kiitos sanoistasi.
- Anonyymi00003
No sano sille että huutaminen ja raivoaminen ei ole sivistynyttä käytöstä. Jos ei ota opiksi, se on siinä sitten.
- Anonyymi00004
Minä en edes halua tutustua huutajaan ja raivoajaan, en vain kestä sellaisia ihmisiä ollenkaan!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en edes halua tutustua huutajaan ja raivoajaan, en vain kestä sellaisia ihmisiä ollenkaan!
Sama. Itse olen hsp, niin en kestä yhtään huutamista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sama. Itse olen hsp, niin en kestä yhtään huutamista.
Sama täällä. Asiat voi keskustella. Ei tarvitse räyhätä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuitenkin huudat palstalla päivittäin?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Alkaako aloittajaäijä mopedi karata taas käsistä ns? Eri kerronta kyseessä pidä nämä erillään sekavien mielihaluja varten🥱
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuitenkin huudat palstalla päivittäin?
Niin. Tämä palstaäijä vetää monia rooleja, joku on harmonisempi toinen sitten vähän vähemmän harmoninen. Ymmärrätkö mistää mitään? T naiselta sivusta
- Anonyymi00007
On kirjolla tai ei, huonoja käytöstapoja ja huutamista ei tarvitse sietää.
- Anonyymi00011
Vähän mielenköyhää lähteä eläytymään aloittajaäijän provoon jostain ihmissuhteista mitä muka setvitään täällä. Piilovihaa?
- Anonyymi00012
Kyllä, pahimpia tarvittaessa.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=477trASWuCI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908