Suomi kävi äsken lentämässä tuossa

Anonyymi-ap

Lapin lennosto lensi ja ilmoitti samalla, että FB KUNNIALLISTEN PUOLUSTUSVOIMIIN EI KANNATA LUOTTAA.

FB KUNNIALLISET LÄHTEE YHDENVERTAISUUSLAIN VENÄJÄLLE ANO TURTIAISEN KAVERIKSI POLIITTISIKSI PAKOLAISIKSI.

Minun mieheni Holo kävi uhkailemassa minua FB:ssä noin 3vuotta sitten.
Uhkas laittaa lähetteen PSYKIATRISELLA jos en poista profiilia.
Olen käynyt vierailulla psykiatrisella, mutta ei se niin kiva paikka ollut, että sinne FB:N käytön takia lähtisin!

Äsken lensi taas kone, mutta se oli matkustaja kone.

11

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ano Turtiaisen pitäs tulla poliittisena pakolaisena Suomeen takaisin, mutta miten hän tulee koska hän ei pääse suoraan rajan yli.
      Jos hän jää kiinni Venäjän puolella loikkauksen yrityksestä niin hän joutuu vankilaan Venäjällä.

Idea oli kyllä hyvä, mutta minun pitää vähän miettiä asiaa, koska olisin kyllä mennyt Ruotsiin poliittisena FB pakolaisena itse.

• Anonyymi00002

Minä voin hakea POLIITTISTA TURVAPAIKKAA SUOMESTA SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA ELI SUOMALAISENA TURJAKKEENA, KOSKA SOMELAISET SYRJIVÄT KOKOAJAN JA SUOSIVAT PAKOLAISIA, RIKOLLISIA SEKÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ.

• Anonyymi00003

Minä mietin, että mikä tässä on oikein takana.
        Minähän olen 3:ssa polvessa Norjan suomalainen, Ruotsin suomalainen, Suomen suomalainen, mutta minä olen lisäksi vielä Suomen ruotsalainen asumis perusteella, koska minä olen ollut töissä. Länsi Uudenmaan alue on Suomen ruotsalaista aluetta.

Holo on ampunut perään, koska torniolaiset ovat myös Suomen ruotsalaisia ja he eivät ilmeisesti ole vieläkään virallisesti, mutta Haaparannalla ja Torniossa on myös norjalaisia.

Tuo on syy miksi hekin ovat suostuvaisia alkamaan TURJAKKEIKSI, koska he saavat sentään NAURAA ITSELLEEN, mutta toiset eivät saa pilkata heitä, koska TURJAKE ON HEIDÄN SUOJA MYÖS!

Turjakkeiden äidinkieli on SUOMI, mutta me puhutaan myös ruotsia, norjaa, Ruotsin ja Norjan suomea sekä Suomen ruotsia ja norjaa.

Minähän olen nähnyt Turjakkeita kylällä ja he ovat MIEHIÄ JOTKA OVAT MIESTEN NÄKÖISIÄ JA FB KUNNIALLISET EIVÄT EDUSTA HEITÄ EIKÄ HEIDÄNKÄÄN VAIMOJA, KOSKA HE OVAT IVALOLAISIA TURJAKKEITA.

Hekin ovat sitä mieltä, että rikolliset, päihde ongelmat ja maineiden pilaajat joutavat alkaa maksamaan sekä tunnustaa itse omat tekonsa, koska heitä on syytelty myös maineiden pilaamisesta ja he jotka pilaavat oikeesti saavat kaikki aina anteeksi!

Ivalon TURJAKKEET tulivat perjantaina kauppaan ostamaan HERRASMIES SALKUT ja he kyllä olisivat sanoneet minulle, että : Holo painuhan vttuun siitä!

En minä ivalolaisten juopottelusta valittanut vaan HE JOTKA IVALOLAISTEN JUOPOTTELUSTA VALITTAA JA VÄITTÄÄ, ETTÄ SE ON KUNNIAN LOUKKAUS HEITÄ KOHTAAN EIVÄT OLE EDES IVALOLAISINA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!

Hekin voivat olla VAPOLAISEN POIKIA JOITA KYLLÄ RAHA KIINNOSTAA AINA JA SAHALLA SENTÄÄN TIENAA RAHAA, KUN MIEHET LÄHTEE PANOSTAJAN KANSSA TÖIHIN!

Minä olin unohtanut, että heidän isä oli myös VAPOLLA töissä silloin, kun minäkin olin kesä-töissä!
        He ovat SUOMALAISIA MYÖS!

VAPOLAISET OLLAAN SYNNYTTY SEKÄ KASVETTU TURPEESTA JA SUOSTA JOSTA MONEN PÖYTÄÄN TULI MYÖS LEIPÄ JOLLA KASVATETTIIN MEITÄ TURJAKKEITA!
        MEISTÄ TYTÖISTÄ MINÄ SATUIN VIELÄ SYNTYMÄÄN VIRALLISESTI TURJAKKEIDEN SUKUUN JA VIELÄ KEHTASIN REVITELLÄ SILLÄ FB:SSÄ, MUTTA VAPO OLI VALTION LUOMA YHTIÖ ALUNPERIN JA KYLLÄ MINÄ OLISIN VAPOLAISEN LEIVÄLLÄ ELÄNYT SEKÄ KASVANUT KAIKESTA HUOLIMATTA VAIKKA EN OLIS KÄYNYT EDES TÖISSÄ!

ISÄNI PÄÄSI VAPOLAISENA 2 VUOTTA AIEMMIN ELÄKKEELLE, KOSKA HE EIVÄT HUOLINEET HÄNTÄ MORVEN LTD OY:LLE TÖIHIN ENÄÄN RÄKYTTÄMÄÄN!
        Kyllä he pisti ihan varmasti muitakin VAPOLAISIA RÄKYTTÄJIÄ SAMALLA PIHALLE!

ROVAN PORUKKA JÄI MORVEN LTD OY:LLE TÖIHIN JA EN MINÄ KYLLÄ TUOHON PORUKKAAN SUOSTU SIIRTYMÄÄN JOSSA ROVAT HOITAA LUOTTAMUS TEHTÄVIÄ!

MINÄ OLIN SENTÄÄN VALTION AIKAAN JA SUOMEN VALTIO MINUSTA SUOMI 100 VUONNA VANHEMMAN PANOSTAJANKIN KOULUTTI EIKÄ MORVEN LTD OY:N LUOTTOHENKILÖ ELI ROVA!
        He jotka jäivät töihin saivat itse päättää kuka heitä edustaa ja he olivat valinneet ROVAN!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä mietin, että mikä tässä on oikein takana.
        Minähän olen 3:ssa polvessa Norjan suomalainen, Ruotsin suomalainen, Suomen suomalainen, mutta minä olen lisäksi vielä Suomen ruotsalainen asumis perusteella, koska minä olen ollut töissä. Länsi Uudenmaan alue on Suomen ruotsalaista aluetta.

Holo on ampunut perään, koska torniolaiset ovat myös Suomen ruotsalaisia ja he eivät ilmeisesti ole vieläkään virallisesti, mutta Haaparannalla ja Torniossa on myös norjalaisia.

Tuo on syy miksi hekin ovat suostuvaisia alkamaan TURJAKKEIKSI, koska he saavat sentään NAURAA ITSELLEEN, mutta toiset eivät saa pilkata heitä, koska TURJAKE ON HEIDÄN SUOJA MYÖS!

Turjakkeiden äidinkieli on SUOMI, mutta me puhutaan myös ruotsia, norjaa, Ruotsin ja Norjan suomea sekä Suomen ruotsia ja norjaa.

Minähän olen nähnyt Turjakkeita kylällä ja he ovat MIEHIÄ JOTKA OVAT MIESTEN NÄKÖISIÄ JA FB KUNNIALLISET EIVÄT EDUSTA HEITÄ EIKÄ HEIDÄNKÄÄN VAIMOJA, KOSKA HE OVAT IVALOLAISIA TURJAKKEITA.

Hekin ovat sitä mieltä, että rikolliset, päihde ongelmat ja maineiden pilaajat joutavat alkaa maksamaan sekä tunnustaa itse omat tekonsa, koska heitä on syytelty myös maineiden pilaamisesta ja he jotka pilaavat oikeesti saavat kaikki aina anteeksi!

Ivalon TURJAKKEET tulivat perjantaina kauppaan ostamaan HERRASMIES SALKUT ja he kyllä olisivat sanoneet minulle, että : Holo painuhan vttuun siitä!

En minä ivalolaisten juopottelusta valittanut vaan HE JOTKA IVALOLAISTEN JUOPOTTELUSTA VALITTAA JA VÄITTÄÄ, ETTÄ SE ON KUNNIAN LOUKKAUS HEITÄ KOHTAAN EIVÄT OLE EDES IVALOLAISINA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA!

Hekin voivat olla VAPOLAISEN POIKIA JOITA KYLLÄ RAHA KIINNOSTAA AINA JA SAHALLA SENTÄÄN TIENAA RAHAA, KUN MIEHET LÄHTEE PANOSTAJAN KANSSA TÖIHIN!

Minä olin unohtanut, että heidän isä oli myös VAPOLLA töissä silloin, kun minäkin olin kesä-töissä!
        He ovat SUOMALAISIA MYÖS!

VAPOLAISET OLLAAN SYNNYTTY SEKÄ KASVETTU TURPEESTA JA SUOSTA JOSTA MONEN PÖYTÄÄN TULI MYÖS LEIPÄ JOLLA KASVATETTIIN MEITÄ TURJAKKEITA!
        MEISTÄ TYTÖISTÄ MINÄ SATUIN VIELÄ SYNTYMÄÄN VIRALLISESTI TURJAKKEIDEN SUKUUN JA VIELÄ KEHTASIN REVITELLÄ SILLÄ FB:SSÄ, MUTTA VAPO OLI VALTION LUOMA YHTIÖ ALUNPERIN JA KYLLÄ MINÄ OLISIN VAPOLAISEN LEIVÄLLÄ ELÄNYT SEKÄ KASVANUT KAIKESTA HUOLIMATTA VAIKKA EN OLIS KÄYNYT EDES TÖISSÄ!

ISÄNI PÄÄSI VAPOLAISENA 2 VUOTTA AIEMMIN ELÄKKEELLE, KOSKA HE EIVÄT HUOLINEET HÄNTÄ MORVEN LTD OY:LLE TÖIHIN ENÄÄN RÄKYTTÄMÄÄN!
        Kyllä he pisti ihan varmasti muitakin VAPOLAISIA RÄKYTTÄJIÄ SAMALLA PIHALLE!

ROVAN PORUKKA JÄI MORVEN LTD OY:LLE TÖIHIN JA EN MINÄ KYLLÄ TUOHON PORUKKAAN SUOSTU SIIRTYMÄÄN JOSSA ROVAT HOITAA LUOTTAMUS TEHTÄVIÄ!

MINÄ OLIN SENTÄÄN VALTION AIKAAN JA SUOMEN VALTIO MINUSTA SUOMI 100 VUONNA VANHEMMAN PANOSTAJANKIN KOULUTTI EIKÄ MORVEN LTD OY:N LUOTTOHENKILÖ ELI ROVA!
        He jotka jäivät töihin saivat itse päättää kuka heitä edustaa ja he olivat valinneet ROVAN!

ROVA PÄÄSTI LAGERIT MORVEN LTD OY:N SAHAN TYÖNTEKIJÖIDEN LUOTTO HENKILÖNÄ PASKOMAAN HEIDÄN NISKAAN!

MEIDÄN NISKAAN, ETTE KYLLÄ PASKO JOTKA OLLAAN SENTÄÄN OLTU VALTION AIKAAN VAPOLLA TÖISSÄ!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

ROVA PÄÄSTI LAGERIT MORVEN LTD OY:N SAHAN TYÖNTEKIJÖIDEN LUOTTO HENKILÖNÄ PASKOMAAN HEIDÄN NISKAAN!

MEIDÄN NISKAAN, ETTE KYLLÄ PASKO JOTKA OLLAAN SENTÄÄN OLTU VALTION AIKAAN VAPOLLA TÖISSÄ!

Minun kunniattoman paskan Holon porukka EI OLE FB:SSÄ, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ ME VANHAT VAPOLAISET LOUKATAAN HEIDÄN KUNNIOITA!

Me ollaan sentään REHELLISIÄ SUOMEN VALTION TURJAKKEITA JOIDEN TYÖTKIN LIITTYY TURPEESEEN JA SUOHON!

Poliisit tekevät vain TURJAKKEINA töitä, koska MORVEN LTD OY:N LUOTTAMUS HENKILÖN EDUSTAJA ROVA EI OSANNUT HOITAA OMAN PORUKKANSA KANSSA HOMMIA!

Minä olen sentään niitä VALTION VAPOLAISIA EN VAPO TIMBERIN!

Olen SUOMALAINEN HOLO SUOMESTA ENKÄ MIKÄÄN SOMELAINEN SOMESTA!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä olen sopinu mieheni Holon kanssa, että minä saan vaihtaa miehiä.
        Yks koltta sano minulle, että : Kyllä minä voin luopua kolttana olosta ja teän VAPOLAISTEN TURJAKKEIDEN PORUKKAA.

Minä sovin, että : Me annetaan Vasenius ja Koltta Holo poliisi tilalle niin koltat pärjää ja heidän ei tarvi alkaa valittamaan, kun me VAPON TURJAKKEET PILATTAAN HEIDÄN JA SAAMELAISTEN ALKUPERÄISKANSA ASIAT!

Rasmushan ei kuulu meän VAPON TURJAKKEIDEN PORUKKAAN MUUTENKAAN!

Miten me tuommosta ottaa meän porukkaan joka EI SUOSTU MENEMÄÄN EDES UTSJOEN KUNTAAN POLIISIKSI TÖIHIN VAAN SYRJII UTSJOEN KUNTALAISIA POLIISINA SUORAAN!

Ei Holojen tarvi Utsjoen kuntaan mennä Rasmukselle kaveriksi, koska se on KUNNIAN LOUKKAUS jos sinne menee joku Rasmukselle työkaveriksi joka ei ole syntyjään Utsjoen kuntalainen.

Mieheni Holo sai itse päättää, että sen asian että minä olen hänen vaimo.
        Utsjoen kuntalaiset päättivät vuorostaan, että : HOLOT EI TULE UTSJOEN KUNTAAN TÖIHIN!

Heille kuulemma riittää se, että RASMUS ON POLIISI JA HE EIVÄT UTSJOEN KUNTAAN ENEMPÄÄ POLIISEJA TARVI!
        Rasmuksessa on kuulemma ihan RIITTÄVÄSTI POLIISIA UTSJOEN KUNTAAN!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä olen sopinu mieheni Holon kanssa, että minä saan vaihtaa miehiä.
        Yks koltta sano minulle, että : Kyllä minä voin luopua kolttana olosta ja teän VAPOLAISTEN TURJAKKEIDEN PORUKKAA.

Minä sovin, että : Me annetaan Vasenius ja Koltta Holo poliisi tilalle niin koltat pärjää ja heidän ei tarvi alkaa valittamaan, kun me VAPON TURJAKKEET PILATTAAN HEIDÄN JA SAAMELAISTEN ALKUPERÄISKANSA ASIAT!

Rasmushan ei kuulu meän VAPON TURJAKKEIDEN PORUKKAAN MUUTENKAAN!

Miten me tuommosta ottaa meän porukkaan joka EI SUOSTU MENEMÄÄN EDES UTSJOEN KUNTAAN POLIISIKSI TÖIHIN VAAN SYRJII UTSJOEN KUNTALAISIA POLIISINA SUORAAN!

Ei Holojen tarvi Utsjoen kuntaan mennä Rasmukselle kaveriksi, koska se on KUNNIAN LOUKKAUS jos sinne menee joku Rasmukselle työkaveriksi joka ei ole syntyjään Utsjoen kuntalainen.

Mieheni Holo sai itse päättää, että sen asian että minä olen hänen vaimo.
        Utsjoen kuntalaiset päättivät vuorostaan, että : HOLOT EI TULE UTSJOEN KUNTAAN TÖIHIN!

Heille kuulemma riittää se, että RASMUS ON POLIISI JA HE EIVÄT UTSJOEN KUNTAAN ENEMPÄÄ POLIISEJA TARVI!
        Rasmuksessa on kuulemma ihan RIITTÄVÄSTI POLIISIA UTSJOEN KUNTAAN!

Meistä Turjake vaimoista tulee suomalaisia koti-rouvia, koska meidän miehet ovat töissä.

Suomessa koti-rouvia joiden miehet ja suvut eivät ole tehneet PÄIVÄÄKÄÄN TÖITÄ SUOMESSA, mutta he saavat ilmaisen asunnon ja 4000-8000euroa kuukaudessa rahaa valtiolta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Meistä Turjake vaimoista tulee suomalaisia koti-rouvia, koska meidän miehet ovat töissä.

Suomessa koti-rouvia joiden miehet ja suvut eivät ole tehneet PÄIVÄÄKÄÄN TÖITÄ SUOMESSA, mutta he saavat ilmaisen asunnon ja 4000-8000euroa kuukaudessa rahaa valtiolta.

Tornion minä näen parempana mitä Yli-Tornion tai Pellon, koska Coronarian viisas nainen on Yli-Torniolta ja yksi Pellosta tullut tullimies on naimissa äitini jonku sukulaisen kanssa ja he voivat itse hoidella omat hommansa!
        Hänen vaimonsa on sentään opiskellut vielä hoitajaksi joten kyllä hänen pitäis olla PALJON VIISAAMPI MITÄ MINÄ!

Minähän oon niin tyhmä, että rimaa hipoen pääsi PERUSKOULUSTA läpi!

Koti-rouvalla ei tarvi onneksi olla koulutusta vaan riittää, että on HOLO JA TARPEEKSI TYHYMÄ.

Torniossa rouva HOLOT ovat ammatti koheltajia ja säheltäjiä, koska kaikki ollaan muka niin PAPPIS SUKUA niin siellä haittaa vaikka Rouva Holona soittas kauppakeskuksesta ja kailottaa luuriin Herra Hololle, että : Me olimma menossa Tyllerön ja Mössykän kanssa tuonne Ruottiin kuuppiin kauppaan, mutta Mössykällä on paskat housussa ja PLÖIJÄT jäi kotia joten voitko tuua niin PLÖIJIÄ sieltä kotoa PIIRONKIN LOOTASTA!

Holo kysyy, että : Miksi te ootte kauppakeskukseen menneet jos te ootta KUUPPIIN menossa?
        Minä voin sanoa, että : Mie aattelin, että käyn väli kahvilla ja katon samalla, että mitä täällä rapatissa ja sen jälkeen mie meen Kuuppiin ja ostan siellä on parempi rapatti ja jos ei oo niin mie soitan sinut hakemaan meät Kuupista niin mie samalla Iikkasta kattomassa onko siellä parempi rapatti ja jos ei niin sitte tuumma kotimatkalla tänne niin mie äkkiä nopiasti kipasen täällä kaupassa!

Nämä on meän TURJAKE ROUVIEN PERINTEESEEN SEKÄ KULTTUURIIN LIITTYVIÄ ASIOITA!

• Anonyymi00011

Minusta mieheni lääkärin opinnotkin menee ihan hukkaan täällä, kun hänen PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ joista EI TERVEITÄ VAIKKA HEITÄ MITEN HYVIN HOITAIS!

Torniosta voidaan tehdä SYDÄN YSTÄVÄLLINEN KAUPUNKI JOSSA ARVOSTETAAN TERVEYTTÄ JA HYVIN VOINTIA.
        Siellä on ihan normaalia, että HOLOTKIN menee ulos ilman, että FB KUNNIALLISTEN KUNNIAT KÄRSII JA TEHDÄÄN POLIISILLE KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUS JOS SATTUU PIHALLE MENEMÄÄN RUOHOLEIKKAMAAN JA LAITTAA FB:HEN KUVIA TAI VIDEON SIITÄ! TOINEN OLI SE, KUN PINOSIN HALKOJA LIITERIIN JA SIIVOOSIN!

Kumpakaan en tarvinnut edes LAGER OLUTTA VAAN JOIN VETTÄ JA KAHVIA.

LAGER OLUT AIHEUTTAA OSTEOPOROOSIA ELI LUUT HEIKKENEE JA HEISTÄ PIIKKITTÄJIÄ, KOSKA HEILLE ANNETAAN D-VITAMIINIA PIIKKINÄ.
        OSTEOPOROOSI EI PARANE KOSKAAN JA HE EIVÄT SAA KELA KORVAUKSIA, KOSKA SE ON ALKOHOLISTIEN ITSE AIHEUTTAMA SAIRAUS.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minusta mieheni lääkärin opinnotkin menee ihan hukkaan täällä, kun hänen PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ joista EI TERVEITÄ VAIKKA HEITÄ MITEN HYVIN HOITAIS!

Torniosta voidaan tehdä SYDÄN YSTÄVÄLLINEN KAUPUNKI JOSSA ARVOSTETAAN TERVEYTTÄ JA HYVIN VOINTIA.
        Siellä on ihan normaalia, että HOLOTKIN menee ulos ilman, että FB KUNNIALLISTEN KUNNIAT KÄRSII JA TEHDÄÄN POLIISILLE KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUS JOS SATTUU PIHALLE MENEMÄÄN RUOHOLEIKKAMAAN JA LAITTAA FB:HEN KUVIA TAI VIDEON SIITÄ! TOINEN OLI SE, KUN PINOSIN HALKOJA LIITERIIN JA SIIVOOSIN!

Kumpakaan en tarvinnut edes LAGER OLUTTA VAAN JOIN VETTÄ JA KAHVIA.

LAGER OLUT AIHEUTTAA OSTEOPOROOSIA ELI LUUT HEIKKENEE JA HEISTÄ PIIKKITTÄJIÄ, KOSKA HEILLE ANNETAAN D-VITAMIINIA PIIKKINÄ.
        OSTEOPOROOSI EI PARANE KOSKAAN JA HE EIVÄT SAA KELA KORVAUKSIA, KOSKA SE ON ALKOHOLISTIEN ITSE AIHEUTTAMA SAIRAUS.

Minähän olen sentään toiminut oikein, kun olen ymmärtänyt eristää itseäni eli suojata niin en ole yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen toisten kanssa.

Muistin, että suomalainen mummo loukkasi somalaiden kunnioita eli FB KUNNIALLISET ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia Suomen somaleiden kanssa, koska minä olen asunut Espoossa ja Espoossa asuu SOMALEITA eli yhdenvertaisuus toimii myös näin.

Suomen Somalit ovat myös FB KUNNIALLISIA ja muutenkin Suomessa kunniallisia Suomen Somaleita.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minähän olen sentään toiminut oikein, kun olen ymmärtänyt eristää itseäni eli suojata niin en ole yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen toisten kanssa.

Muistin, että suomalainen mummo loukkasi somalaiden kunnioita eli FB KUNNIALLISET ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia Suomen somaleiden kanssa, koska minä olen asunut Espoossa ja Espoossa asuu SOMALEITA eli yhdenvertaisuus toimii myös näin.

Suomen Somalit ovat myös FB KUNNIALLISIA ja muutenkin Suomessa kunniallisia Suomen Somaleita.

Suomen albino somalit ovat sentään todella harvinaisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27