Lue tämä hoitaja!

Anonyymi-ap

Hoitajat ja lääkärit on paskaa ammattikuntaa, manipuloi ja jättää hoitamatta ihmisiä! Vaikka ihmisellä on hätä! Ja sitten hoitaa ihmisen elämän täysin sekaisin, työkyvyttömäksi, vaikka toivoa vielä olisi. Mistään kukaan ei loppupeleissä ota kuitenkaan vastuuta. Sairasta porukkaa! Tää ei nyt varsinaisesti kuulu tänne palstalle, mutta katkeroitunut olen.

25

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvinvointialueet tuottavat valtavaa pahoinvointia.
      Hyvinvointialueet ovat melkoisen irvokas nimistys, eivät kuitenkaan tuota kellekkään mitään hyvinvointia.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kallis lasku meille tästä tulee vielä myöhemmin.

• Anonyymi00003
      UUSI

mt-puolel kiusataan ihmisiä, mul on semmonen kokemus. Yks hoitajaki luuli, et mä oon ihastunut siihen. Silti jatkoi hoitoani. En ollu! Sen pääs viiras. Kait ite oli rakastunu sit, käänsi asian vain mun syyks!

• Anonyymi00004
      UUSI

Hoitajat on hottiksia. Oon rakastunut hellään hoitajaani. Meen ihan heikoksi ajatuksestakin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olen ollut hoitaja ja johtaja ei ole ongelmia nyt rikas neuvos kannatti elää.

• Anonyymi00006
        UUSI

Jep

• Anonyymi00007
      UUSI

Kaikki ihmisten hoitamattomattomuus ja manipulointi on ammattikunnan sisäinen asia.

• Anonyymi00008
      UUSI

Jep. Ihan sama, mihin aikaan läheistäni kävin sairaalassa kattomassa, ni aina olivat taukohuoneessa keskenään turisemassa. Missähän se ammattikuntansa mainostama kuuluisa kiire sillon majaili ja piilotteli? -sivu

• Anonyymi00009
      UUSI

Ootko hoitaja tai lääkäri ikinä ihastunut potilaaseen? Tai sitten toisin päin, potilas hoitajaan tai lääkäriin?

• Anonyymi00013
        UUSI

Myönnän olen ihastunut. Olen hoitaja. Joidenkin potilaiden kanssa vain synkkaa hyvin. Ihastumiselle ei aina voi mitään, vaikka se mielletäänkin, ettei saisi. Ihmisiä me hoitajatkin ollaan työssämme.

• Anonyymi00010
      UUSI

Asia selvä, palstaäijä. Tiedättekö mikä on nykyään yhä yleistyvä ilmiö miten toiset kiusaavat näitä hoitajia? Spämmäämällä perättömiä haitantekotarkoituksessa tuherrettuja sekavia huoli-ilmoituksia mikä vie aikaa oikeilta avuntarvitsijoilta. Mukavaa varmaan tiiminä lukea kun ilmoituksen lähettäjä vaikuttaa itse kriisiavun tarpeessa olevalta. T

• Anonyymi00011
        UUSI

One might got her little gavel taken and all.

• Anonyymi00012
        UUSI

Teitähän onki hoitsuissa paljon, niitä riisiavuntarvitsijoita. Joskus jopa koko tiimi. Kuulemma.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Teitähän onki hoitsuissa paljon, niitä riisiavuntarvitsijoita. Joskus jopa koko tiimi. Kuulemma.

Aivan. Kieltämättä meni pitkään hiffata, että sulla on niin monta kerrontaa kerrontojen sisällä, ettei kannata yrittää pysyä perässä. Minusta stoorisi on vähän itsetuhoisia

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

One might got her little gavel taken and all.

Riding with status will not do, raises only questions what the actual f

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Riding with status will not do, raises only questions what the actual f

Harjataan vähän ja siirretään syrjään nk kaverikuvista ja meno jatkuu😏

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Harjataan vähän ja siirretään syrjään nk kaverikuvista ja meno jatkuu😏

Curlingia varmaan tarkotat. -sivu

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aivan. Kieltämättä meni pitkään hiffata, että sulla on niin monta kerrontaa kerrontojen sisällä, ettei kannata yrittää pysyä perässä. Minusta stoorisi on vähän itsetuhoisia

Minähän en itteeni tarkotuksella vahingoita sen enempää ku ketään muutaka. Jos mulle jotain semmosta tapahtuu, ni se on kyl sillon teiän "tiimistä" lähtösin, kuten saha-laitisistakin voi jo todeta. ;)

• Anonyymi00014
      UUSI

Juuh ja psykiatrisella puolella pakkolääkitään potilaita. Ihan vain sen vuoksi, että katkerat lääkärit saavat itse rauhan ja vastuun pois itseltään. Potilaan parasta ei mietitä yhtään, piikki sit pakaraan, jos laitat vastaan. Liukuhihnalla vaan eteenpäin potilaasta toiseen. Lääkärit uskoo paskoihin lääkkeisiin ja jos kritisoit niitä, niin astut heidän henkilökohtaiselle ylpeyden alueelle. Jos sukset menee ristiin niin tietysti se on potilaan mielenterveysongelman vika. Kaikki ihmisyyden psykiatria pyrkii diagnosoimaan ja hoitamaan pois. Ihmiset lääkitään zombeiksi, tunteita ei saa olla, koska se on aina merkki jostain diagnoosista.

• Anonyymi00015
        UUSI

Psykiatriahan on erehtymätön. Jos he päättää et oot hullu, niin sit oot loppuikäsi hullu, pakkolääkityksen tarpeessa. Lääkärin vallankäyttöä, potilaalta viedään täysin itsemääräämisoikeus. Jotakin kautta he värvää sen piikin kankkulan, vaikka sit pakkohoidon kautta, kyseenalaisin menetelmin

• Anonyymi00022
      UUSI

Tuo mielenterveyspuoli on ihan omaa luokkaansa, se ammattikunta on ihan kipeetä porukkaa. Ne tarvii apua enemmän, kuin siellä ravaavat potilaat. Seonneet työssään!

• Anonyymi00023
        UUSI

Miten semmonen hoitaja pystyy auttaa toista, joka ite vetää jotain kalsarikännejä joka ilta. Sellasta ahdistunutta meininkiä.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei se taida olla pelkästään ammattikunnan vika.. Kannattaa katsoa kokonaisuutta. Missä tilassa yhteiskuntamme nyt onkaan...

• Anonyymi00025
        UUSI

Ei pelkästään. Käy läpi tuo mt-puolen systeemit, sen jälkeen silmäsi saattaa aueta. Se on pitkälti ihmissuhdetyötä. Herrane aika mitä voi tulla vastaan!

• Anonyymi00026
      UUSI

Lähäri aina lähellä ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2171
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2012
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      905
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe