Hoitajat ja lääkärit on paskaa ammattikuntaa, manipuloi ja jättää hoitamatta ihmisiä! Vaikka ihmisellä on hätä! Ja sitten hoitaa ihmisen elämän täysin sekaisin, työkyvyttömäksi, vaikka toivoa vielä olisi. Mistään kukaan ei loppupeleissä ota kuitenkaan vastuuta. Sairasta porukkaa! Tää ei nyt varsinaisesti kuulu tänne palstalle, mutta katkeroitunut olen.
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Hyvinvointialueet tuottavat valtavaa pahoinvointia.
Hyvinvointialueet ovat melkoisen irvokas nimistys, eivät kuitenkaan tuota kellekkään mitään hyvinvointia.- Anonyymi00002
Kallis lasku meille tästä tulee vielä myöhemmin.
- Anonyymi00003
mt-puolel kiusataan ihmisiä, mul on semmonen kokemus. Yks hoitajaki luuli, et mä oon ihastunut siihen. Silti jatkoi hoitoani. En ollu! Sen pääs viiras. Kait ite oli rakastunu sit, käänsi asian vain mun syyks!
- Anonyymi00004
Hoitajat on hottiksia. Oon rakastunut hellään hoitajaani. Meen ihan heikoksi ajatuksestakin.
- Anonyymi00005
Olen ollut hoitaja ja johtaja ei ole ongelmia nyt rikas neuvos kannatti elää.
- Anonyymi00006
Jep
- Anonyymi00007
Kaikki ihmisten hoitamattomattomuus ja manipulointi on ammattikunnan sisäinen asia.
- Anonyymi00008
Jep. Ihan sama, mihin aikaan läheistäni kävin sairaalassa kattomassa, ni aina olivat taukohuoneessa keskenään turisemassa. Missähän se ammattikuntansa mainostama kuuluisa kiire sillon majaili ja piilotteli? -sivu
- Anonyymi00009
Ootko hoitaja tai lääkäri ikinä ihastunut potilaaseen? Tai sitten toisin päin, potilas hoitajaan tai lääkäriin?
- Anonyymi00013
Myönnän olen ihastunut. Olen hoitaja. Joidenkin potilaiden kanssa vain synkkaa hyvin. Ihastumiselle ei aina voi mitään, vaikka se mielletäänkin, ettei saisi. Ihmisiä me hoitajatkin ollaan työssämme.
- Anonyymi00028
Anonyymi00013 kirjoitti:
Myönnän olen ihastunut. Olen hoitaja. Joidenkin potilaiden kanssa vain synkkaa hyvin. Ihastumiselle ei aina voi mitään, vaikka se mielletäänkin, ettei saisi. Ihmisiä me hoitajatkin ollaan työssämme.
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00010
Asia selvä, palstaäijä. Tiedättekö mikä on nykyään yhä yleistyvä ilmiö miten toiset kiusaavat näitä hoitajia? Spämmäämällä perättömiä haitantekotarkoituksessa tuherrettuja sekavia huoli-ilmoituksia mikä vie aikaa oikeilta avuntarvitsijoilta. Mukavaa varmaan tiiminä lukea kun ilmoituksen lähettäjä vaikuttaa itse kriisiavun tarpeessa olevalta. T
- Anonyymi00011
One might got her little gavel taken and all.
- Anonyymi00012
Teitähän onki hoitsuissa paljon, niitä riisiavuntarvitsijoita. Joskus jopa koko tiimi. Kuulemma.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Teitähän onki hoitsuissa paljon, niitä riisiavuntarvitsijoita. Joskus jopa koko tiimi. Kuulemma.
Aivan. Kieltämättä meni pitkään hiffata, että sulla on niin monta kerrontaa kerrontojen sisällä, ettei kannata yrittää pysyä perässä. Minusta stoorisi on vähän itsetuhoisia
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
One might got her little gavel taken and all.
Riding with status will not do, raises only questions what the actual f
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Riding with status will not do, raises only questions what the actual f
Harjataan vähän ja siirretään syrjään nk kaverikuvista ja meno jatkuu😏
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Harjataan vähän ja siirretään syrjään nk kaverikuvista ja meno jatkuu😏
Curlingia varmaan tarkotat. -sivu
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aivan. Kieltämättä meni pitkään hiffata, että sulla on niin monta kerrontaa kerrontojen sisällä, ettei kannata yrittää pysyä perässä. Minusta stoorisi on vähän itsetuhoisia
Minähän en itteeni tarkotuksella vahingoita sen enempää ku ketään muutaka. Jos mulle jotain semmosta tapahtuu, ni se on kyl sillon teiän "tiimistä" lähtösin, kuten saha-laitisistakin voi jo todeta. ;)
- Anonyymi00029
Hoitajat vois itse vilkaista itseään peiliin. Sori vaan
- Anonyymi00014
Juuh ja psykiatrisella puolella pakkolääkitään potilaita. Ihan vain sen vuoksi, että katkerat lääkärit saavat itse rauhan ja vastuun pois itseltään. Potilaan parasta ei mietitä yhtään, piikki sit pakaraan, jos laitat vastaan. Liukuhihnalla vaan eteenpäin potilaasta toiseen. Lääkärit uskoo paskoihin lääkkeisiin ja jos kritisoit niitä, niin astut heidän henkilökohtaiselle ylpeyden alueelle. Jos sukset menee ristiin niin tietysti se on potilaan mielenterveysongelman vika. Kaikki ihmisyyden psykiatria pyrkii diagnosoimaan ja hoitamaan pois. Ihmiset lääkitään zombeiksi, tunteita ei saa olla, koska se on aina merkki jostain diagnoosista.
- Anonyymi00015
Psykiatriahan on erehtymätön. Jos he päättää et oot hullu, niin sit oot loppuikäsi hullu, pakkolääkityksen tarpeessa. Lääkärin vallankäyttöä, potilaalta viedään täysin itsemääräämisoikeus. Jotakin kautta he värvää sen piikin kankkulan, vaikka sit pakkohoidon kautta, kyseenalaisin menetelmin
- Anonyymi00022
Tuo mielenterveyspuoli on ihan omaa luokkaansa, se ammattikunta on ihan kipeetä porukkaa. Ne tarvii apua enemmän, kuin siellä ravaavat potilaat. Seonneet työssään!
- Anonyymi00023
Miten semmonen hoitaja pystyy auttaa toista, joka ite vetää jotain kalsarikännejä joka ilta. Sellasta ahdistunutta meininkiä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miten semmonen hoitaja pystyy auttaa toista, joka ite vetää jotain kalsarikännejä joka ilta. Sellasta ahdistunutta meininkiä.
Niin totta. Itse huomioinut saman, tietyt konkarihoitajat ja sosionomit on joka ilta "yksillä" paikallisessa ja näkee huomattavan usein viihteellä. Raskas työ, raskaat huvit ehkä. Vie kyllä kieltämättä uskottavuutta hvan hoitajiin ja hoitoihin ja työnantajan roolista puhumattakaan. Varmaan se punkkulekkeri tai iltakalja lie paras lääke vaivaan kun vaivaan, fyysiseen eli psyykkiseen, kun sote puoli ahkerasti esimerkkiä näyttää.
- Anonyymi00024
Ei se taida olla pelkästään ammattikunnan vika.. Kannattaa katsoa kokonaisuutta. Missä tilassa yhteiskuntamme nyt onkaan...
- Anonyymi00025
Ei pelkästään. Käy läpi tuo mt-puolen systeemit, sen jälkeen silmäsi saattaa aueta. Se on pitkälti ihmissuhdetyötä. Herrane aika mitä voi tulla vastaan!
- Anonyymi00026
Lähäri aina lähellä ❤️
- Anonyymi00027
Hyvä psykiatrian väki, onnea teille jatkoon!👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00030
Toivottavasti päästään vielä naamatusti juttelee!
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Toivottavasti päästään vielä naamatusti juttelee!
Niih
- Anonyymi00033
Toivottavasti tämän viestin näkisi jokin M- talot. Olisitteko ystävällisiä puuttuisitte tähän. Muuten rikosilmoitus teistäkin
- Anonyymi00034
Yli lääkärille, tai siitä ylöspäin
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Yli lääkärille, tai siitä ylöspäin
Tämä ei ole enää asianomistajarikos, vaan syytteenalainen, eli vakava, minkä hyvinoitialue tulee ottaa vakavasti, eikä suojella itseään, Muuten pahempaan kuoppaan ajaudutte, jos muutosta ei tule nyt.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tämä ei ole enää asianomistajarikos, vaan syytteenalainen, eli vakava, minkä hyvinoitialue tulee ottaa vakavasti, eikä suojella itseään, Muuten pahempaan kuoppaan ajaudutte, jos muutosta ei tule nyt.
Ja palvelualuejohtjan yhteydenottoa odotan. Tiedät kyllä kestä on kyse ja mistä. Ei tarvi teeskennellä että mulla olisi pillerit ottamatta, ja piikkiä kankkuum
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja palvelualuejohtjan yhteydenottoa odotan. Tiedät kyllä kestä on kyse ja mistä. Ei tarvi teeskennellä että mulla olisi pillerit ottamatta, ja piikkiä kankkuum
Niih
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Joh Joh
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
…….
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491