Lihaskuntoilua harrastaneen ukon lonkka leikattiin 81 vuotisena. Nyt vuotta myöhemmin on lonkka kohtuullisessa kunnossa mutta revohkan aikana aikaisemmin tähystetty, vastakkaisen puolen polveni alkoi keljuilemaan.
Olen yrittänyt elvytellä reisiäni mutta mihin pisteeseen uskaltaisi mennä?
Lonkasta varoitellaan kuormittamisesta mutta yleisesti. Mikä on kuormittamista?
Maastavedot olen tehnyt pikkupainoilla selkävoittoisesti. En ole kyykännyt lainkaan.
Istuma hack kohtuullisilla vastuksilla 5:n toistoina, toistot ykkösinä, 5 sarjaa. Potkukonetta maun ja tilanteen mukaan. Noita pari kertaa viikoittain.
Asuntomme +90 rappua nousen muutaman kerran viikossa ostosreppu selässä. Ei tunnu lohkassa mutta reisissä kylläkin ja syke nousee.
Romupolvi ei hyväksy alas menoa. Siis hissillä alas sen mieliksi.
Olen joskus ennenkin yrittänyt puhua aiheesta myös mieslekuriden kanssa mutta välttelevät.
En haluaisi tuhota tekoniveltä mutta en haluaisia elää tässä rappion tilassakaan.
Rinnallevedot ja tempaukset jouduin lopettamaan ensimmäisten lonkkaoireiden ilmaantumisten jälkeen.
Verrokkikokemusta?????
Poikkitieteellistä tietoa?
2
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itsellä on myös ikää, molemmat polvet ja toinen lonkka vaihdettu,
treenaan maltilla jalkoja, ja yläpäätä täysillä, laitteilla aika paljon, olen todella kehittynyt ja lihakset kasvaneet, rasva pienentynyt, kävelen paljon, välillä rappus vetoja, heti kun liikaa rasittaa, ilmoittavat itsestään ja huomaa eron entiseen,
tuntuu ettei polvet enään kestä kuin tarkasti ajateltuja , ja järkevällä kuormalla tehtyjä liikkeitä, no niillä mennään ja järkeä käyttäen.
Käy vaihtamassa polvi, niin ero on suuri normaaliin liikkumiseen ja kävelyyn, voi tehdä pitkiä lenkkejä.
Voimia ja iloa.- Anonyymi00002
Vielä, tekoälyn kanssa löytyy liikkeet mitkä vähiten rasittaa tekoniveliä , tutustu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain627552Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1191487Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691439- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774