Siltä vaikuttaa
Tunnistetaan toisemme ....
34
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
No, eikö voi antaa jo olla. Eteenpäin!
- Anonyymi00002
Edelleen kuitenkin liian monta miestä on tulillasi. .....
- Anonyymi00014
Millä vtun tulilla?
- Anonyymi00028
Tarkoitat varmaan tätä palstaäijän makaaberia performanssia mille kiristelet hampaitasi😬
- Anonyymi00003
Pysyn sivussa jonkin vuoden heheheheh
- Anonyymi00011
Pysy ainakin 20 vuotta..
- Anonyymi00029
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pysy ainakin 20 vuotta..
Samat sanat sinulle yksärinkertainen. Sivusta
- Anonyymi00004
Pysy vain on sillä niitä jonossa.
- Anonyymi00005
Niin arvelinkin
- Anonyymi00006
Todellakin
- Anonyymi00007
Vaikea on todistaa että olisit elossa edes heheheh
- Anonyymi00008
Näinpä heheheheh
- Anonyymi00009
Aina joskus kun oikea aika on.
- Anonyymi00019
Nyt ilmeisesti taas vähän aikaa. Hyvä sekin.
- Anonyymi00010
Mutta ei sillä ole mitään merkitystä, koska emme tule koskaan olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!
- Anonyymi00016
Et sitten oo tulossa huhtikuussa sinne keikalle johon pyysin sua mukaan? 🤔
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et sitten oo tulossa huhtikuussa sinne keikalle johon pyysin sua mukaan? 🤔
Ei minua ole kukaan pyytänyt ja vaikka pyytäisikin niin en lähtisi! Minua kiinnostaa vain vähintään 60++ miehet!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei minua ole kukaan pyytänyt ja vaikka pyytäisikin niin en lähtisi! Minua kiinnostaa vain vähintään 60 miehet!
No sorry. Ei tartte huutaa mulle.
Jospa joku deittiäppi on sulle sopiva.
Koitan kysyä jonkun ystävän keikalle mun seuraksi. - Anonyymi00020
Heheh osaa se.
- Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei minua ole kukaan pyytänyt ja vaikka pyytäisikin niin en lähtisi! Minua kiinnostaa vain vähintään 60 miehet!
Onko sinulla naisia spedeille esittävä aina ollut tukahdutettuja tunteita vanhempia miehiä kohtaan ja olisitko sinä ns pieni lusikka? T naiselta terveisiä ä ä
- Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Heheh osaa se.
Ai monologien mies eli palstasetä puhua itsekseen? No hyvin näyttää sujuvan, poju
- Anonyymi00012
Ainakin välillä, vaikka ei sekään voi varmaa olla.
- Anonyymi00013
En ole tunnistanut häntä.
- Anonyymi00015
Joskus minäkin noin ajattelen. Mutta saattaa olla tunnistuksen kohde samanlainen hentomieli, mitä minä. Ja nainen vielä, niin kuin minäkin 😝 Noloa
Hän elää ja on parisuhteessa, ei täällä.- Anonyymi00032
Mutta että palstasetä vähän olette siitä huolimatta lättää lyöneet?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mutta että palstasetä vähän olette siitä huolimatta lättää lyöneet?
Ei punastella siellä studiossa yhtään nyt
- Anonyymi00021
Ei ole noloa me ollaa dingeli dong.
- Anonyymi00026
Onko ok olla dingeli dong? Sanotaanhan, että hulluilla on hauskempaa. Voisko lisätä vähän kierroksia, niin olis vähän kivempaa? Kun ei ole aina kivaa ja mä haluun, että on.
- Anonyymi00022
Voidaan kyllä tavata kun haluamme muilla taida olla sanomista. Öitä
- Anonyymi00024
Ei siihen muilla ole sanomista, mutta minulla on. En halua viettää aikaani ihmisen kanssa josta en pidä millään tavalla..
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei siihen muilla ole sanomista, mutta minulla on. En halua viettää aikaani ihmisen kanssa josta en pidä millään tavalla..
Et taida ymmärtää sitä ollenkaan, miten paljon pahaa olet monien vuosien aikana saanut aikaan! Taidat todellakin olla narsisti.
- Anonyymi00023
Aivan sama mitä muut diitä ajattelee...
- Anonyymi00027
Onko nähnynnä sinut myös vaatteet päällä?
- Anonyymi00034
With cool vest and assless chaps🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875