Pipi

Anonyymi-ap

Olkapääsärkyni on saavuttanut varsin mittavat suhteet. Pilleri poistaa kivusta äärimmäisen terän, mutta jättää jäljelle sietämättömän jomotuksen. Nukkuminen on hankalaa. Olisinpa robotti.

Lisäksi jossain tässä talossa on porattu seinää jo kolmatta päivää, eikä tunnuta saavan mitään aikaiseksi.

Jos lähden tästä lääkäriin, niin tarvitsen eteeni naislääkärin, jolla on kivat silmät, naurunryppyjä ja hiukset kiinni. Stetoskooppia ei saa olla näkyvillä. Jos on, niin lääkäri on aloittelija, eikä ymmärrä olkapääkivustani mitään.

Urheilurintaliivit voisivat olla plussaa.


(reps)

17

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ultimaattisset boxeris vaatii utareliivit. Ja kale id os-koopin vähintäänkin siihen viemärinäkyys. -sivu

    • Anonyymi00002

      Perkeleellistä.

      Lääkärissä käyminen voi johtaa vain pilleritulokseen tai joutumista fyssarin käsiteltäväksi.

      Fysioterapeutit ovat sadisteja.

      Olen pulassa. Pula on Kroatiassa. Jossain muuallakin oli Pula, mutta en muista missä.


      (naurua)

      • Anonyymi00003

        Kuinka hyödyntää jatkuvaa kipua.

        Jos jomotuksen haluaa jotenkin muuttaa edes jollain tasolla mielekkääksi kokemukseksi, niin siitä voi vaikka kirjoittaa.

        Lapsena muistan istuneeni kahden mummelin edessä, ja nämä mummelit pälpättivät kolotuksistaan ja vaivoistaan koko matkan.

        Hihittelin itsekseni.


        (naurua)


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kuinka hyödyntää jatkuvaa kipua.

        Jos jomotuksen haluaa jotenkin muuttaa edes jollain tasolla mielekkääksi kokemukseksi, niin siitä voi vaikka kirjoittaa.

        Lapsena muistan istuneeni kahden mummelin edessä, ja nämä mummelit pälpättivät kolotuksistaan ja vaivoistaan koko matkan.

        Hihittelin itsekseni.


        (naurua)

        Kipu


        Kivulle pitää antaa toinen nimi. Kipu pitää naamioida. Ehkä voisin toivoa naislääkärilleni muodikkaita silmälaseja. Jotkut sirot merkkikehykset varmaan voisivat kohentaa hänen lääketieteellisiä kasvonpiirteitä. Ehkä liitoksestaan paennut hiuskiehkura poskella saattaisi säväyttää. Huolettomuus tieteellisessä ympäristössä on mielestäni seksikästä.

        Hänellä olisi jokin hassu maneeri, vaikka jokin sana, jolla hän kuittaisi tulleensa potilaan puheet ymmärtäneeksi.

        Mikään lörpöttelijä hän ei kuitenkaan olisi. Potilaat lörpöttelivät.


        (reps)


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kipu


        Kivulle pitää antaa toinen nimi. Kipu pitää naamioida. Ehkä voisin toivoa naislääkärilleni muodikkaita silmälaseja. Jotkut sirot merkkikehykset varmaan voisivat kohentaa hänen lääketieteellisiä kasvonpiirteitä. Ehkä liitoksestaan paennut hiuskiehkura poskella saattaisi säväyttää. Huolettomuus tieteellisessä ympäristössä on mielestäni seksikästä.

        Hänellä olisi jokin hassu maneeri, vaikka jokin sana, jolla hän kuittaisi tulleensa potilaan puheet ymmärtäneeksi.

        Mikään lörpöttelijä hän ei kuitenkaan olisi. Potilaat lörpöttelivät.


        (reps)

        Nopean päättelyn matami


        Kun liikeradt olisivat kokeiltu monta kertaa sanottu, ettei koske, niin sitten koski, niin tuli kyyneleet silmiin.

        Aivan saatanallinen asento käsivarrelle. Meni kipumittari rikki. Olin hetken aivan pirstaleina. Oli pakko istuutua alas puhaltelemaan.

        Hän kysyi mitä teen työkseni. Sitten hän kysyi, että mitä harrastan. Kun kerroin kirjoittelevani, niin jokin lääketieteellisessä mielessä välähti.

        Tauko.

        Siis hän rhdotti minulle, etten kirjoittelisi ainakaan kahteen viikkoon. Olkapääni ei kestä kirjoittamista.

        Hulluko hän oli, huudahdin sisäisesti. Ulkoisesti varmaan näytin tyrmistyneeltä. Minulla varmaan suukin auki.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Nopean päättelyn matami


        Kun liikeradt olisivat kokeiltu monta kertaa sanottu, ettei koske, niin sitten koski, niin tuli kyyneleet silmiin.

        Aivan saatanallinen asento käsivarrelle. Meni kipumittari rikki. Olin hetken aivan pirstaleina. Oli pakko istuutua alas puhaltelemaan.

        Hän kysyi mitä teen työkseni. Sitten hän kysyi, että mitä harrastan. Kun kerroin kirjoittelevani, niin jokin lääketieteellisessä mielessä välähti.

        Tauko.

        Siis hän rhdotti minulle, etten kirjoittelisi ainakaan kahteen viikkoon. Olkapääni ei kestä kirjoittamista.

        Hulluko hän oli, huudahdin sisäisesti. Ulkoisesti varmaan näytin tyrmistyneeltä. Minulla varmaan suukin auki.


        (hihitystä)

        Lääketieteellisellä täsmällisyydellä hän sulki suuni työntämällä leuan takaisin perusasentoon. Hampaat kolahtivat yhteen. Onneksi kieli ei jäänyt väliin.

        Kun lääkäri syventyi naputtelemaan konettaan, niin saatoin tarkastella häntä ja hänen huonettaan kyynelkalvon läpi.

        Olin varsin vaikuttunut näkemästäni. Seinillä oli lasten piirustuksia onnentoivoksilla. Hassuja olentoja, jotka kuvasivat varmaan naista edessäni.

        Lääkäri samalla hetkellä hänessä haihtui ja näin hänet aivan tavallisena ihmisenä. Päätin kitjoittaa hänestä tarinan. Mielikuvitustarinan. Hän oli jollain tasolla niin kaukana minusta, että voisin kirjoittaa tarinani minämuodossa.

        Se olisi varmaan jännittävä kokemus.


        (reps)


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Lääketieteellisellä täsmällisyydellä hän sulki suuni työntämällä leuan takaisin perusasentoon. Hampaat kolahtivat yhteen. Onneksi kieli ei jäänyt väliin.

        Kun lääkäri syventyi naputtelemaan konettaan, niin saatoin tarkastella häntä ja hänen huonettaan kyynelkalvon läpi.

        Olin varsin vaikuttunut näkemästäni. Seinillä oli lasten piirustuksia onnentoivoksilla. Hassuja olentoja, jotka kuvasivat varmaan naista edessäni.

        Lääkäri samalla hetkellä hänessä haihtui ja näin hänet aivan tavallisena ihmisenä. Päätin kitjoittaa hänestä tarinan. Mielikuvitustarinan. Hän oli jollain tasolla niin kaukana minusta, että voisin kirjoittaa tarinani minämuodossa.

        Se olisi varmaan jännittävä kokemus.


        (reps)

        Potsku


        Kyseinen pöytälaatikkokirjoittelija edessäni piteli olkapäätään ja tuskaili. Hän oli kirjoittanut itsensä rikki. Päättymätön naputtelu oli vaatinut veronsa ja tullinpuomit olivat liikennevirran tukoksi laskeutuneet, ajattelin ja määräsin vahvempia tulehduskipulääkkeitä, joita potilas ei kuitenkaan söisi. Hän oli juuri sen oloinen tapaus, että tuskin itsekään ymmärsi miksi oli täällä.

        Ehkä muodon vuoksi, mietin ja sutaisin nimeni alle.

        En itse ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ihminen voi mennä epäkuntoon kirjoittamalla. Lukijan näkökulmasta harvoin tulee ajatelleeksi kirjoittamisen todellisuutta. En itse tunne osaavani kirjoittaa. Kirjoittamisella ei ole muuta merkitystä elämässäni kuin lyhyt viesti sinne tai tuonne. Pysyn asialinjalla. Ei minulla ole minkäänlaista tarvetta purkaa itsestäni ulos toinen toistaan abstrakteimpia ajatuksia. Luen kyllä.

        Tämä epäsuhta on kerrassaan merkillinen. Ellen olisi lääkäri, niin voisin ajatella sen olevan lähes sairas. Tämä siksi, että tekstin hallittu mielettömyys antaa minulle vapauden kaavoistani, lukkiutumisistani ja lopulta omasta itsestäni. Olen hetken irti todellisuudestani ja minua kuljettaa jossain tuntemattomassa toisen käsi.

        Nyt tuo käsi on saanut tarpeekseen. Käsi huutaa apua.

        Mutta mitä tämän kirjoittelija itse tekee, kun hänen elimistönsä on noussut kapinaan mahdotonta rääkkäämistään vastaan. En tiedä.

        Mikä ihmeen voima ihmisen tällaiseen ajaa, että omat sanat nujertavat sen.

        Aivan älytöntä, mietin ja rupattelin Funeaun kanssa hetken syvällisiä.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Potsku


        Kyseinen pöytälaatikkokirjoittelija edessäni piteli olkapäätään ja tuskaili. Hän oli kirjoittanut itsensä rikki. Päättymätön naputtelu oli vaatinut veronsa ja tullinpuomit olivat liikennevirran tukoksi laskeutuneet, ajattelin ja määräsin vahvempia tulehduskipulääkkeitä, joita potilas ei kuitenkaan söisi. Hän oli juuri sen oloinen tapaus, että tuskin itsekään ymmärsi miksi oli täällä.

        Ehkä muodon vuoksi, mietin ja sutaisin nimeni alle.

        En itse ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ihminen voi mennä epäkuntoon kirjoittamalla. Lukijan näkökulmasta harvoin tulee ajatelleeksi kirjoittamisen todellisuutta. En itse tunne osaavani kirjoittaa. Kirjoittamisella ei ole muuta merkitystä elämässäni kuin lyhyt viesti sinne tai tuonne. Pysyn asialinjalla. Ei minulla ole minkäänlaista tarvetta purkaa itsestäni ulos toinen toistaan abstrakteimpia ajatuksia. Luen kyllä.

        Tämä epäsuhta on kerrassaan merkillinen. Ellen olisi lääkäri, niin voisin ajatella sen olevan lähes sairas. Tämä siksi, että tekstin hallittu mielettömyys antaa minulle vapauden kaavoistani, lukkiutumisistani ja lopulta omasta itsestäni. Olen hetken irti todellisuudestani ja minua kuljettaa jossain tuntemattomassa toisen käsi.

        Nyt tuo käsi on saanut tarpeekseen. Käsi huutaa apua.

        Mutta mitä tämän kirjoittelija itse tekee, kun hänen elimistönsä on noussut kapinaan mahdotonta rääkkäämistään vastaan. En tiedä.

        Mikä ihmeen voima ihmisen tällaiseen ajaa, että omat sanat nujertavat sen.

        Aivan älytöntä, mietin ja rupattelin Funeaun kanssa hetken syvällisiä.


        (hihitystä)

        Mjjaa-a


        Funiksella on menossa medikaalittomuuspössis.

        Kyllä minä neuvoisin vetämään kuurin loppuun ja sitten fysikaaliselle terapiatunnille.

        Mutta tonttu mikä tonttu.


        (naurua)


    • Anonyymi00007

      Voi ei. Mutta aina voisi mennä huonomminkin.

      >Simiti<

    • Anonyymi00008

      Ja sitte sä ostit Pulan torilta uuden Papu-Kaijan. -mykistävää

    • Anonyymi00011

      Kävin tänään lääkärissä. Tunsin olevani liian vanha, sillä ymmärsin oman kokemukseni ja lääkärin olettaman eron (nuorempana lääkärin luulo korvasi vastaan potkimatta oman). Lääkäri puhua pälpätti ja kertoi kaiken mahdollisen. Kertasin uudestaan, miksi tulin. Lopulta hän uskoi, tutki ja teki kirjauksen. Miten monesti asiaa jää kirjaamatta sellaista, millä voi olla myöhemmin merkitystä. Mutta tämä tästä. Olen huonolla tuulella tämän reissun vuoksi, mutta ei sentään kortisonia olkapäässä ja pystyn pukemaan omat vaatteeni päälle. Tai jos riisuudut, et voi pukeutua ja voit joutua olemaan koko sairasloman stayup ilman apua :)

      • Anonyymi00012

        Mjoo


        Just tämä stanan pukeutuminen ja riisuuntuminen on siis niin seinää, että silmissä pimenee.

        Ja yrittää laitta kämmenselkänsä ristiselän päälle, suusta kuuluu vain ulinaa ja kirosanoja.

        Ja vielä pitää paukuttaa ruutua.


        (naurua)


    • Anonyymi00013

      Kiertäjäkalvosin vissiin, voivoi on sitten pitkä pipi, puuh puhallus jos vaikka auttaisi :)

    • Onks sulla niin ku se kipu siellä luun sisällä? Mulla on, mutta enempi kyynärpäässä tällä kertaa.

      • No nyt on oikeessa olkapäässä, vihloo korvaan asti. onko sulla näin?

        Mikä elääke sulla autto?


    • Anonyymi00014

      Onko jäätynyt olkapää, vai mikä?

      • Anonyymi00015

        Mjaa


        Sana jäätynyt ei kuvaa olkapäätilannetta lainkaan, vaikka kuuluu perustermistöön, käyttökieleen ja itseilmaisun runsaisiin helmiin.

        Jäätynyt on kaukana tästä.

        Olkapääni kirkuu ja valittaa. Ei anna ajatella. Jos kirjoitan tähän kenttään sanan, niin sen kirjoittaa kipu.
        Olen itse poistunut areenalta. Minulla ei tee tässä tilanteessa mitään.

        Kaikki yllä olevat analyysit ovat oikeita. Joten kiitos osallistumisesta.

        Ja kun aina täällä maristaan alkoholin haittavaikutuksista, niin vedän instant kännit.

        Olen tabuvastainen tulehduspotilas.


        (hik)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe