Tämä ei suoraan nytt kuulu tänne mutta laitetaan kuitenkin jos löytyisi joku joka osaisi neuvvoa.
Eli... itellä on vanha pelastuspuku joka on muuten ihan hyvä eikä pahemmin vuoda (butyylikumi) mutta kaulamansetti on jo pitkään näyttänyt erikoiselta kun oli aivan karhea pinnastaan ja pykinyt nii nytten kun satoi aivan kaatamalla nii silloin se tietysti repesi... harmin paikka vesivalui ikävästi selkääpitkin kun oli avovene ja keskellä selkää kalalla... eli kannattaako vanhaa pukua korjata enään ja missä hinnoissa ovat...kokeilin itse kumiliimalla kun rannemansetin juuri vuoti ja kun menin veteen kokeilemaan nii vettä tuli... :D eli onko kumimansetit unohdettava vaiko ei, tai sitten kävi mielessä jättää tuo sadeasuksi...
Huono tuuri...
Mistä löytyisi
1
449
Vastaukset
- *Nilla
kaulamansetin korjaaminen tulee halvemmaksi kuin uuden puvun ostaminen. Kysy liikkeistä hintaa ensin ja korjauta sitten jos hinta sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818