Onko taas joku valtuutetuista saanut tuomion jostain rötöksestä?
Dejavu, kö?
13
990
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lue Yle Lappia.
- Anonyymi00002
Pelkosenniemellä sattuu ja tapahtuu
https://yle.fi/a/74-20218806 - Anonyymi00003
Yhtä sekoilua vuodesta toiseen. Rahat hukataan riitoihin ja tappeluun. Päätökset pitää tehdä lailn kirjainta noudattaen ja säästytään jatkuvalta tappelulta.
- Anonyymi00004
Aika ala-arvoista.
- Anonyymi00005
Tuomio menee nurin korkemmalla oikeusasteella.
- Anonyymi00006
Minä haluaisin olla asianajaja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä haluaisin olla asianajaja.
Kyllä, asianajajat saavat hyvät korvaukset.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä, asianajajat saavat hyvät korvaukset.
Se on näin.Ja osaavat hyvin lakia ja aina voittavat kaikki haasteet! Tulevat ykkösenä maaliin! So I wanna Be lakimies !
- Anonyymi00007
Minä luen lakikirjasta lakia.
- Anonyymi00010
Juurikin sieltä pitää sitä lukea.Ja mieluiten vielä saada työkokemusta isommista firmoista.
- Anonyymi00012
Varohan sanojasi.
- Anonyymi00013
Onkohan väärin sanoa että hevosen kuivalihavelli on parempaa kuin poron kuivalihavelli? Onko? Voiko siitä saada sakot? Voiko?
- Anonyymi00014
Onko suommu hyvä paikka ? Onko siellä menoa ja meininkiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684