Onko taas joku valtuutetuista saanut tuomion jostain rötöksestä?
Dejavu, kö?
13
975
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lue Yle Lappia.
- Anonyymi00002
Pelkosenniemellä sattuu ja tapahtuu
https://yle.fi/a/74-20218806 - Anonyymi00003
Yhtä sekoilua vuodesta toiseen. Rahat hukataan riitoihin ja tappeluun. Päätökset pitää tehdä lailn kirjainta noudattaen ja säästytään jatkuvalta tappelulta.
- Anonyymi00004
Aika ala-arvoista.
- Anonyymi00005
Tuomio menee nurin korkemmalla oikeusasteella.
- Anonyymi00006
Minä haluaisin olla asianajaja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä haluaisin olla asianajaja.
Kyllä, asianajajat saavat hyvät korvaukset.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä, asianajajat saavat hyvät korvaukset.
Se on näin.Ja osaavat hyvin lakia ja aina voittavat kaikki haasteet! Tulevat ykkösenä maaliin! So I wanna Be lakimies !
- Anonyymi00007
Minä luen lakikirjasta lakia.
- Anonyymi00010
Juurikin sieltä pitää sitä lukea.Ja mieluiten vielä saada työkokemusta isommista firmoista.
- Anonyymi00012
Varohan sanojasi.
- Anonyymi00013
Onkohan väärin sanoa että hevosen kuivalihavelli on parempaa kuin poron kuivalihavelli? Onko? Voiko siitä saada sakot? Voiko?
- Anonyymi00014
Onko suommu hyvä paikka ? Onko siellä menoa ja meininkiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2132860Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1692528Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1291044Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831025- 671010
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait273965Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka322929Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20909Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768