Olen ahertanut hiki päässä koko viikon. Kaljaa on ja ruokaa ja nyt juhlin kolme päivää.
Nyt alkoi pääsiäinen.
5
145
Vastaukset
- Anonyymi00001
No sehän on hyvä k6ulla. Paino nousee sen kymmenen kiloa.
- Anonyymi00002
Olen laihtunut 6 kiloa muuten. Hikoilen ja liikun paljon etten varmaan liho jos juhlin pääsiäisenä.
- Anonyymi00003
Olen sairastanut hikipäässä viikon ja aina vaan flunssaa riittää.
- Anonyymi00004
Minäkin aloitin. Maustoin lammaspaistin ja tein itse pashan. Se kaadetaan kahvisuodattimeen yöksi tiivistymään. Huomenna sitten porukalla popsitaan kuin opetuslapset ja Jeesus konsanaan. Cokista ja maitoa on juomana. Oon varmaan ihan tylsä tyyppi.
Joo mäkin alan viettään päästäistä. Olikin tää viikko kiireinen. koko viikon remontoitiin puutehdasta. ja kuten tiedätte puutehtaissa on aina kauhee meteli. Se on aina jännä, kun tauon jälkeen kuulu se priut, kun lyödään puruimuri ensin päälle. mutta hienoohan toi on, että tehdas pyörii. Niin ku meilläkin ennen, kun oli SOTKA vielä olemassa. SOTKAn tehtaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550