Haittaako naista, jos miehen alushousuissa on useampi reikä ja alushousujen kuminauha venynyt, että hakaneulaa käyttää mies, että saa alushousujen vyötärön senverran kireälle, et ei alushousut putoa?
Saako miehen alushousuissa olla reikiä
24
263
Vastaukset
Lemppari boksereideni valmistus lopetettiin. Nyt ne ovat tulleet tienssä päähän ja olen joutunut heittämään useammat roskiin, kun pallikarvat ovat hanganneet kivesten kohdalle reiän.
Osaisiko kukaan suositella hyviä boksereita etumulkkuiselle miehelle?- Anonyymi00001
Toisissa on hyvät kuminauhat, toisissa huonot ja toisiin tulee reikiä ja ratkee saumoista, nämä yhdistämällä saa toimivat kaksoiskalsarit.
- Anonyymi00017
Mikä on tuon vastakohta?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikä on tuon vastakohta?
.. siis etumulkkuisen
Anonyymi00018 kirjoitti:
.. siis etumulkkuisen
Takamulkkuinen. Eli siis slangia, joka viittaa kulmaan jossa penis ja kivekset on kehoon nähden. Toisilla jää eteen, toisilla roikkuu maata kohden. Myös naisilla havaittavissa sama ilmiö, jolloin puhutaan etupillusta ja takapillusta.
- Anonyymi00002
Ookko runk….,( ytjany nii paljo, ett kuminauha löystyny
- Anonyymi00003
Nuo reikelitkin on siemennesteen aikaansaamia.
- Anonyymi00004
Kyllä se kuminauha löystyy, kun on 10 vuotta käyttänyt alushousuja.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä se kuminauha löystyy, kun on 10 vuotta käyttänyt alushousuja.
Näin ja joskus on, et vaik olisi käyttänyt 20- vuotta niin kuminauha edelleen hyvässä kunnossa? Eroja on eri valmistajilla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nuo reikelitkin on siemennesteen aikaansaamia.
Enempi tuuletusaukkoja, josta ilmakin virtaa eritavalla ulos pöksyistä. Joskus hyvästä ja toisinaan pahasta, jos osuu ulkopuolisen silmiin. Hajuhaitat ei jää silloin muhimaan pöksyihin pitemmäksi aikaan, kun ulostulo on turvattu. Et jotain hyvääkin siinä.
- Anonyymi00006
Kolme reikää mielellään sais olla ja tarvittaessa sepaluksessa.
- Anonyymi00009
Sehän on itseasiassa vain kaksi reikää ne vyötärö ja jalanreiät. Näin näkee: ajattele että levität housut tasoon vyötärönnauha ulkopuolelle. Sehän on silloin tämmöinen:
OO
eli kaksi reikää! - Anonyymi00010
Olet nainen joka suunnitteli aikoinaan Hyvonin unisex alusasut.
Sepalusta ei tarvita edes tuplasepaluksen muodossa. Mies kun menee kuselle niin hän tietää jotta paras tapa kusta on nostaa heijjarit vyötäisen yli päästääkseen oloansa helpottamaan. Naiset eivät tätä asiaa tiedä sillä he ovat anatomisesti vajavaisempia miehiin verrattuna.
Vessanpönttökin on naisen keksintö sillä isokikkelinen ei kykene sitä käyttämään kakkostarpeilleen kun "tulppaani" mossahtaa porsliiniin joka on epähygienistä sillä silloin saa tippuritartunnan.
- Anonyymi00007
Minä ostin sellaiset jööränin kalsarit. Hirmu hyvin on kestänyt.
>Simiti< - Anonyymi00008
Miul on polvis reiät. Melko tasan puolisest.
Hakaneula kannattaa pistää myös mahanahasta läpi, niin varmasti pysyvät ylhäällä.
(punk ei kuole koskaan, tai jotain)
;)- Anonyymi00011
Tosimies käyttää hametta niin tuuletus toimii eikä ole harmia mistään rei-istäkään. Aaah-hh tulisipa kesä niin pääsisi vieuhahteleman Juhannussaunan jälkeen hyttysten syöttinä.
Ja sitten musiikkia tulemaan: https://www.youtube.com/watch?v=Mc7njnKfQsQ - Anonyymi00012
Minä olen talouden ainoana rahantuojana tottunut venyttämään penniä ja käytän vaatteeeni loppuun saakka. Joskus huomaan vaatteissani reikiä ja käytän niitä silti ns kotivaatteina, joskus lopulta siivouksessa hieman kankaasta riippuen. Suhtaudun siis reikiin vaatteissa lempeästi.
En koskaan silti käytä reikäisiä vaatteita töissä tai muualla julkisissa paikoissa. Enkä ikinä menisi esim treffeille reikäisissä vaatteissa saati pitäisi mitään kulahtaneita alusvaatteita miehen seurassa.
Aletheias - Anonyymi00013
Säästövinkkinä että huonommallakin kuminauhalla pärjää kun tunkee paidanhelmat sisäpuolelle. On komiamman näköstäki.
- Anonyymi00014
Ettekö voi teettää kauniilla kotiompelijattarellanne luukkupöksyjä.
Monitoimiset.
Vilma No ennenhän noi alushousut olikin kestävämpiä. Niitä tehtiin meillä täällä Parolassa. Ette usko mutta Kyllä. Sitten ne black horset myytiin norjaan ja tehdään nykyään ties missä.
Ja sitten ne danish housut. Niin ainoostaan idea on suomalainen, suunnittelu ruotsista, lanka italiasta ja valmistus portugalissa. Ja muutenkin varmaan epäilyttävät, kun on muovia?
Mitä taas alkuperäseen kysymykseen, että heti kun alkaa harsuuntuun, niin räteiks menee mulla.- Anonyymi00016
Haurasta kangasta on, kun yrität parsia reikää kiinni, niin repeää ompelusaumasta.
Nytkin on repeämä kankaan ja kumiremmin väliää, niin repeämä vaan isonee, kun vähän kulmasta nostaa alushousua ylöspäin.
T-paidat samoin, alkaa 10 vuotta vanhoihin t-paitoihin tuleen isoja reikiä t-paidan alaosaan.
Työpaitotina oon käyttänyt, mut isoimmat reiät on nyrkinkokosia. Anonyymi00016 kirjoitti:
Haurasta kangasta on, kun yrität parsia reikää kiinni, niin repeää ompelusaumasta.
Nytkin on repeämä kankaan ja kumiremmin väliää, niin repeämä vaan isonee, kun vähän kulmasta nostaa alushousua ylöspäin.
T-paidat samoin, alkaa 10 vuotta vanhoihin t-paitoihin tuleen isoja reikiä t-paidan alaosaan.
Työpaitotina oon käyttänyt, mut isoimmat reiät on nyrkinkokosia.Joo, mulla menee t paidoista noi kaulukset. Siis ihan reikiä täyteen se käännös.
Mikäli mies itse tykkää "ilmastoiduista" kalsareista, ei sitä raaski kieltääkään. Kunhan ne vaan ovat puhtaat!!!!! ☝️😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989