Kun putosin äitini vulvasta ulos, niin se oli vallaton nokemus.
Siinä niin kuin mentiin eikä jääty jumiin.
(hirn)
Kuolema
6
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
No perhana kyllä tässä ollaan itse kukin synnytty eikä se ole laisinkaan vaarallista vaan tuossa syntymässä on se ongelma että siinähän saa alkunsa kuolemanpelko aivan turhan takia.
toivoryynänen vulvatoinnin supistumisien seurauksena purkautui Kätilöopiston synnytyssairaalassa. Tai eihän tuo mikään sairaala ole sillä ei syntymä ole mikään sairaus vaan joko iloinen perhetapahtuma taikka sitten huorinteon synnillinen seuraus.
Lassi Sinkkosen Solveigin laulu -novellissa on alku lupaava jääden kuitenkin puuttumaan ylisukupolvinen kurjuuden seurauksena syntyneen Solveigin esiäitien elämäntarina sillä nehän pitää ehdottomasti tuoda julki ainakin Saaran äitin ja Saaran osalta.
Topi suurena elokuvaohjaajana tekisi aivan koskettavan kamera-ajon kun Solveig lähtee nälkiintyneenä talsimaan Gyldenintieltä famun asunnolle Köydenpunojankadulle. Ai perkele kun on kovaa kamaa tulossa kun toivoryynänen ohjailee työläiskohtaloita paremmin kuin joku mikälie Aki Kaurismnäki.- Anonyymi00002
Mjoo
Joo siis Kättäri on klassikko.
Kun tämä ei niin kaunis rakennus homehtui, niin muutimme pistävää ilmettä pakoon Vallilaan.
Ja se lasten parku.
Kuinka monta kertaa olen nähnyt vääristyneet kasvot ilman ihmisen väriä.
Mutta voin sanoa, että raivo synnyttää lopulta lapsen.
(hihitystä) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mjoo
Joo siis Kättäri on klassikko.
Kun tämä ei niin kaunis rakennus homehtui, niin muutimme pistävää ilmettä pakoon Vallilaan.
Ja se lasten parku.
Kuinka monta kertaa olen nähnyt vääristyneet kasvot ilman ihmisen väriä.
Mutta voin sanoa, että raivo synnyttää lopulta lapsen.
(hihitystä)Naisten klinikka
Se on sellainen aamu, missä kaikki on suht ok.
Mutta kun puutalot jäävät taa, niin mietin jo silloin, mitä edessä olisi tuleva.
Kun hän kuoli vuoteelleen, niin näin se jo ratiovaunussa.
Elämä voi hyvin, jostain käsittämättömästä syystä.
(reps)
- Anonyymi00004
Hirn hirn hirn ja hihihihi hi! Mikä helvetin homma on tämä vitullinen hirnuminen ja hihitys?? Ihan oekeesti? Vaikuttaa jotenkin aika vajaaälyiseltä kertoa vajaaälyisiä muka hauskoja vitsejä ja olevinaan humoristisia asioita hirmuisen hirnumisen ja hihityksen säestämänä. Eikö olisi jo aika keksiä jotain uutta ja vähemmän ärsyttävää ajanvietettä? Aikuiset ihmiset p-rkele!
- Anonyymi00005
Synnyit, ja sut Tiputettiin valmiiks väärään 4. Pesään. Mailoilla oli juoksemista saada pikku-Pallo oikeelle peli-ajalle. Syöttäjääkä ku ei näkyny enää missään. -sivu
Häh? Nokemus kuolemasta vai kokemus nuolemasta?
Matka päättyy pumpuliin, ehkä...
https://youtu.be/UqDvdNlCDD4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4722317Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 1371218
- 941218
- 1041073
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780