Mulla oli. Toki jotkut voi ottaa aamuisin teetä, kaakaota tai ihan vettäkin.
>Simiti<
Oliko hyvä aamukahvi?
8
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juon ensin vihreää teetä ja toisessa aallossa sitten kahvia. Tee on kyllä parempaa, mutta uskottelen itselleni että kahvi piristäisi enemmän.
xLiner - Anonyymi00002
Oli hyvä aamukahvi, joka aamu se on yhtä hyvää.
- Anonyymi00003
Viimeiset hörpyt loppuivat juuri. Muki oli epästabiilisti sohvalla vieressäni. Mieheni ei koskaan laittaisi mukia tuollaiseen paikkaan, mutta minä elän välillä vaarallisesti.
Jouduin mixamaan kahveja. Tumma Saludo loppui, joten jatkoin sitä tummalla Hieno mokalla (Lidlin merkki).
🦄 - Anonyymi00004
Suoraan sanottuna huonoa oli. Eilen iltapäivällä keitettyä laihaa Juhlamokkaa. Kylmänä. Sinkkumiehen arkipäivää tämä tällainen on.
- Anonyymi00005
Ihan hyvää tuo on. En ole vielä juonut loppuun. Istun autossa, odotan muksua uimasta ja kahvi on termosmukissa tuossa vieressäni.
Tänään join Emmuni mustana, kun maito oli loppunut. Menihän se niinkin.
- Anonyymi00006
Kyllä. Varsinkin jos vertaa tököttiin, mitä eno tarjosi. Hän mittaa kahvin arviolta kaatamalla pussista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3131704Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 57804
- 48803
- 74769
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48750
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696