Höh. Arvo-osuustili oli romahtanut

Anonyymi-ap

Se oli melkein 5 prosenttia miinuksella. Toisaalta jos vain pitelee niitä eikä myy, niin ei ole käynyt mitenkään.

>Simiti<

33

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko tullut osinkoja, vai onko vain rahastoja? Nyt on osingonmaksun aika. 💰

      🦄

      • Anonyymi00002

        Ei. Nykyään ei ole osakkeita. On vain rahastoja.

        >Simiti<


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei. Nykyään ei ole osakkeita. On vain rahastoja.

        >Simiti<

        Minulla on molempia. Ikävä kyllä molempien arvo reagoi geopoliittisiin jännitteisiin. 😕 Mutta kevään ja syksyn osingot lohduttavat vähäsen.

        🦄


    • Anonyymi00003

      Jos ei välttämättä tarvitse nyt rahaa niin ei kannata myydä. Kun sodat loppuvat nousee pilviin.

      • Anonyymi00004

        Juu ei ole tarvetta myydä. Oikeastaan olen ajatellut säästää jälkipolvelle. Saavat sitten aikoinaan kivan perinnön.

        >Simiti<


      • Anonyymi00005

        Olipa positiivinen näkökulma tulevaisuuteen! Ihan pisteet siitä (👍).

        En ole ollenkaan varma, että sodat loppuisivat mun elinaikanani. Pohjaa ei olla vielä edes nähty, minä varaudun siihen. Suomi ei ole ollut osallisena vielä missään meitä tuhoavassa 💥...

        xLiner


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Olipa positiivinen näkökulma tulevaisuuteen! Ihan pisteet siitä (👍).

        En ole ollenkaan varma, että sodat loppuisivat mun elinaikanani. Pohjaa ei olla vielä edes nähty, minä varaudun siihen. Suomi ei ole ollut osallisena vielä missään meitä tuhoavassa 💥...

        xLiner

        Eikö olekkin hirmu vihainen maailma nykyään? Kohta pitää kauppaankin mennä aseen kanssa.

        >Simiti<


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Juu ei ole tarvetta myydä. Oikeastaan olen ajatellut säästää jälkipolvelle. Saavat sitten aikoinaan kivan perinnön.

        >Simiti<

        Minä säästän osakkeisiin ainakin osittain vanhuuttani varten. Taitavalla poiminnalla ne ovat keino rahoittaa myös lyhyen aikavälin tavoitteita (esim. remontit), jos vain saa kerättyä keskimääräistä (esim. OMXH25 n. 8 - 10 %) paremman tuoton.

        Eläkkeelle en aio jäädä. Tavoitteena on tehdä töitä tulevassa omassa yrityksessä vielä viimeisenä elossaolopäivänä. Tai ainakin toiseksi viimeisenä.

        🦄


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Olipa positiivinen näkökulma tulevaisuuteen! Ihan pisteet siitä (👍).

        En ole ollenkaan varma, että sodat loppuisivat mun elinaikanani. Pohjaa ei olla vielä edes nähty, minä varaudun siihen. Suomi ei ole ollut osallisena vielä missään meitä tuhoavassa 💥...

        xLiner

        Eihän ne lopu, jos rahoitamme molempia osapuolia. Suomi velkaantuu ja silti annetaan rajan virrata ulkomaille. Jos kerran venäjä hyökkäs ukrainaan ois pitäny heti vaikka räjäyttää se voimalinja sinne venäjälle. Ja samoin nyt kiina, turkki, unkari ym suhteet poikki kunnes saavat oman kaupankäyntinsä purettua venäjän kanssa. Mutta joo oon huomannu tälläkin palstalla on niin venäjän kuin kiinankin puolustajia. Jotenkin noi itsevaltiaat kiihottaa suomalaisia.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Eikö olekkin hirmu vihainen maailma nykyään? Kohta pitää kauppaankin mennä aseen kanssa.

        >Simiti<

        No ei nyt sentäs vielä tilanne niin paha oo kuin ruotsissa?

        Vaikka on ruotsissakin vielä jossain paikka, jossa on vaalee tukkasia lapsia, punasia puutaloja ja autotkin kaikki saabeja. Kaks tahtisia saabeja kaappaovin.


    • Anonyymi00007

      Hyvin menee. Viimeksi ostettu -20% miinuksella.

      • Anonyymi00009

        Minua ärsyttää, etten ostanut lisää osakkeita, kun viikon alussa oli salkussa kunnon dippi. Kun seuraavana aamuna menin katsomaan, dippi oli kadonnut. 😞

        🦄


      • Anonyymi00010

        Voi ei. Siis 20% miinuksella? Vai ostit 20% sitten?

        >Simiti<


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Minua ärsyttää, etten ostanut lisää osakkeita, kun viikon alussa oli salkussa kunnon dippi. Kun seuraavana aamuna menin katsomaan, dippi oli kadonnut. 😞

        🦄

        Voi ei. Noh lohduta itseäsi jollain hyvällä lohturuoalla.

        >Simiti<


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Voi ei. Siis 20% miinuksella? Vai ostit 20% sitten?

        >Simiti<

        Ostin pari-kolme viikkoa sitten. Tulin ajatelleksi sitä vain hetki ennen viestäsi ja kävin katsomassa. En sijoittanut onneksi suurella summalla. Sen ostaminen oli tehty tavallista helpommaksi ja testasin toiminnallisuutta.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Voi ei. Noh lohduta itseäsi jollain hyvällä lohturuoalla.

        >Simiti<

        Sen teenkin. Ei tähän auttane nyt kuin joku busselinja


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Voi ei. Noh lohduta itseäsi jollain hyvällä lohturuoalla.

        >Simiti<

        En saa lohtua ruuasta, joten tuo lohtusyömisen konsepti ei oikein toimi minulle. Nautin kyllä hyvistä mauista, mutta minua ei lohduta mikään muu niin hyvin kuin miehen kainalossa kyhjöttäminen, jos lohtua tarvitsen.

        Kyllä niitä dippejä taas tulee, kun nuo globaalit sankarit toteuttavat hyvin suunniteltuja strategisia liikkeitään. 🤭

        Harvoin dipit ovat noin nopeita. 😮 Itse asiassa en ollut koskaan nähnyt tuollaista pikadippiä. Sen vuoksi ajattelinkin, että mietin vasta aamulla virkeänä, mitä osakkeita kannattaisi ostaa lisää. Too late.

        🦄


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Sen teenkin. Ei tähän auttane nyt kuin joku busselinja

        Se viesti oli minulle!

        🦄


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Se viesti oli minulle!

        🦄

        Perustele väitteesi


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Perustele väitteesi

        Perustelu on fyysisesti näkyvissä tällä sivulla: Simitin viesti oli vastaus minun viestiini.

        🦄


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Perustelu on fyysisesti näkyvissä tällä sivulla: Simitin viesti oli vastaus minun viestiini.

        🦄

        Mikä estää sinua ymmärtämästä, että vastasin simitille? Sinulla ei vaan ole kaikki muumit kartoilla.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mikä estää sinua ymmärtämästä, että vastasin simitille? Sinulla ei vaan ole kaikki muumit kartoilla.

        En keskustele kanssasi. Olet huumorintajuton ja sorrut henkilöhyökkäyksiin.

        🦄


    • Anonyymi00017

      Älä nyt naura mutta nyt on aina sijoittaa metsään 😄

    • Anonyymi00019

      Minä sijoitan luontoystävällisiin rahastoihin. Kyllä ne nousee kun hullu persutrumppi väistyy.

      >Simiti<

      • Anonyymi00021

        Ja syöt lihankorvikkeita?

        Sinänsä kunnioitettavia tavoitteita, mutta näytä minulle yksikin keski-ikäinen duunarimies Kokkolasta, joka tekee noin... 🤭

        🦄


    • Anonyymi00024

      Odota vielä vähän.... kaikki ne romahtaa aivan täysin lähiaikoina. Arvaa vaan nauraako köyhät ihmiset teille sitten....hahaaa!.. Ollaan kohta kaikki samalla viivalla..

    • Anonyymi00025

      Onhan ne nyt vähän miinuksella olleet, mutta lähtee kyllä nousuun. En todellakaan aio ainakaan myydä tällaisessa tilanteessa. Kun katsoo pitemmän aikavälin kehitystä, niin muutama salkku on 5 tai 10 vuoden tarkastelujaksossa olleet todella hyvässä nousussa.

      Aletheias

    • Jännä juttu, että meillä kaikilla on varallisuutta. Ja usein kun kerron kirjottelevani täällä. Niin pitävät tätä niin ku luuserien paikkana. Mutta taitavat ollakin katellisia vaan.

      • Se on jännää. Suomessa on n. 400 tuhatta maksuhäiriöistä, mutta palstalla tuskin yhtäkään. Samoin n. 400 tuhannella suomalaisella on osakesäästötili, joiden keskimääräinen sijoitus suomalaisiin osakkeisiin on n. 7000€, mutta palstalaisilla varmasti paljon enemmän.

        Kyllä on syytäkin olla kateellinen. On tämä nyt sentään sen verran sosiaalinen media, että vähän paremmin täälläkin kaikki pitää olla julkisesti kuin oikeasti.


      • Anonyymi00026
        scrg kirjoitti:

        Se on jännää. Suomessa on n. 400 tuhatta maksuhäiriöistä, mutta palstalla tuskin yhtäkään. Samoin n. 400 tuhannella suomalaisella on osakesäästötili, joiden keskimääräinen sijoitus suomalaisiin osakkeisiin on n. 7000€, mutta palstalaisilla varmasti paljon enemmän.

        Kyllä on syytäkin olla kateellinen. On tämä nyt sentään sen verran sosiaalinen media, että vähän paremmin täälläkin kaikki pitää olla julkisesti kuin oikeasti.

        Miehistä 20 prosentilla on osakesijoituksia, naisista vain 13 prosentilla.

        🦄


      • Anonyymi00028

        Tällaiseen aloitukseen varmaan kommentoivat ne, joita asia kiinnostaa ja joilla sitä myöden hyvin todennäköisesti on jonkinlaisia sijoituksia. Tämän takia saattaa vaukuttaa siltä, että useammalla on sijoituksia kuin todellisuudessa asia on.

        Aletheias


    • Anonyymi00027

      Eikös pörssin arvo ole noussut vuodessa 30%. Ei enää pitäisi olla miinuksella.

      • Anonyymi00029

        Jos on noussut noin, niin eikö pitäisi näkyä suuremmin rahastoissa.
        Pankkiko nielee?
        Vilma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe