Tietääkö kukaan missä on Rovaniemen parhaat hillasuot....taisi tulla mersun osto eteen.
Tiedoista jo etukäteen kiitollinen.
Hillasuot
9
4939
Vastaukset
- niin minullakin
Mersukuume mullakin.... pitäiskö minunki alkaa sieltä hakeen rahat.
- löytyy...
Ja vielä kun löytyis jostain kunnon tyrnimarja-pusikot niin ei tarvis tyytyä toyotaan tai mersuun, vaan vois ostaa leuhkan bemarin...
- Hillasuo
Kuka pöljä siitä laulaa koko maailmalle, jos hyvän paikan löytää.
Oma suu on lähin. Tienaan itse rahat kun paikka löytyy. - Hilla
Hillasuo kirjoitti:
Kuka pöljä siitä laulaa koko maailmalle, jos hyvän paikan löytää.
Oma suu on lähin. Tienaan itse rahat kun paikka löytyy.Kemijärven tien varrella ja Ranualla parhaimmat hillapaikat! Kaikille poimijoille riittää varmasti hillaa:D, laajat hillasuot...
- adfadsfas
Pitäs saada kerättyä rahat timanttiin. T:mazdamies
- Anonyymi
Hilla kirjoitti:
Kemijärven tien varrella ja Ranualla parhaimmat hillapaikat! Kaikille poimijoille riittää varmasti hillaa:D, laajat hillasuot...
Älä nyt neuvo, vievät multa kaikki!
- roku
minkä tien varrella ranualla hilla suot on
- Anonyymi
Vai Mersu. Mitä vuosimallia ? 1980 . 6000000 mittarissa ja 390 euroa ,ja laukeaa suon reunaan
- Anonyymi
Ei kannate edes luulla, että täällä kukaan raskii sanoa edes mustikkapaikkaa, on niin valtava tuo marjakateus, vaikka ei itse poimisikaa. Hilloista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693