Montako ropehetta söitte jo.
Onko mämmit syöty
23
378
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aaslaakka oli syöny jo 7 ropetta. Käyttää pontikkaa maidon sijasta.
- Anonyymi00002
måmmi on paskaa
- Anonyymi00004
Minä kunniaton paska Holo söin pashaa ensin ja sen jälkeen lensi paska. Eli venäläisten pääsiäs perinneruokia EI OLE LUOTU minun vatsalle TODISTETTAVASTI!
Mämmiä tempasin puoli rovetta ja sehän on länsi suomalainen perinneruoka niin se sopi oikein hyvin eikä tullut mitään oireita.
Suomen alkuperäiskansan edustajana suomalaisena turjake naisena olen sentään oppinut, että minun pitää olla tarkka siitä että RUOKA ON VARMASTI SUOMALAISTA! - Anonyymi00005
Onko Holo sinkku?
- Anonyymi00012
Sillä moottoritiellä ei nurmi kasva.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sillä moottoritiellä ei nurmi kasva.
Tuo kyllä pitää paikkansa, koska vaikka joku väitti, että minä olen hänen vaimonsa.
Mieheni on itse varmaan samanlainen, että me voidaan olla vaikka naimissakin, mutta ei pidä kysellä tekemisiä tai tulevaisuuden suunnitelmia.
Mieheni on ihan varmasti jo asettumaan paikalleen, mutta en minä ole kieltänyt vaikka en ole päättänyt vieläkään, että muutanko vain Ivalossa omaan asuntoon vai muutanko ihan uuten paikkaan jossa EI TARVI MIETTIÄ ONKO FB KUNNIALLISET LÄHETTYVILLÄ!
Minua ei kiinnosta vaikka FB KUNNIALLISET JÄISIVÄT REKAN ALLE!
- Anonyymi00006
Minä söin pieniä mämmi purkkia , rukki lavallisen , muutama kostea pieru pääsi seuraavana päivänä
- Anonyymi00007
Huh huh
- Anonyymi00008
Mämmit sisään ja sitten mämmit ulos.
- Anonyymi00009
62 ropehellista on tähän päivähän mennes menny ja lis... pröööt... menöö.
-mietaa- - Anonyymi00010
Päihität mietaan
- Anonyymi00011
Mämmiä vedetty ja jatkuvaa pyllynpurinaa ilmassa.
- Anonyymi00013
Savolainen syö nuoretkin kun on niin nuuka.
- Anonyymi00014
Metsisaamelainen ei syö mämmiä. Pierusäämi kyllä syö.
- Anonyymi00016
Homosaami läträä mämmin kanssa.
- Anonyymi00017
Suomalaisten ruoka. Ei kuulu saamikulttuutiin.
- Anonyymi00018
Kunnon persu ei syö mämmiä. Ajaa vain mersulla.
- Anonyymi00019
Suurin osa ikivanhoilla.
- Anonyymi00020
Mutta kuitenkin mersuilla
- Anonyymi00021
Mämmit on syöty ja persse soittelee porilaistenmarssia ihan itsestään.🫡
- Anonyymi00023
Entäs oikeat saamelaiset. Syövätkö mämmiä. Metsä ym. Muut jotka käyttävät lisänimiä ovat höpö saamelaia. Oikea saamelainen on saamelainen. Ei tartte mitään ylimääräistä
- Anonyymi00024
Ainakin housuissa mämmiä, jos ei muuten.
- Anonyymi00027
Oikea Saamelainen onko heitä , teko saamelaisia niitä on kyllä .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658