Kundalini-kuoIema

Keskustelin juuri psykologin kanssa kundalini-heräämisestä, koska aihe on kiinnostanut minua jo melko pitkään. En tiennytkään, että siihen liittyy sekin vaara, että vanha tietoisuus/minä voi lakata olemasta ja uusi tietoisuus/minä syntyy. Hän kertoi tapauksesta, jossa henkilö oli todennäköisesti kokenut äärimmäisen heräämisen, tai sitten prosessi oli mennyt pahasti pieleen. Kyseinen henkilö ei tiennyt kuka on, missä on, miksi on, ei osannut kommunikoida kielellä jne., koska kaikki mieleen tai aivoihin tallentuneet tiedot, opit, kokemukset yms. oli joko kadonneet tai sitten menettäneet yhteyden uuteen tietoisuuteen. Ei mitään muistikuvia itsestä, elämästä, kodista, perheestä jne. Hän käytännössä syntyi uutena ihmisenä sinä hetkenä.

Tämän keskustelun jälkeen kiinnostukseni kundaliniin ja muihin vastaaviin asioihin lopahti siihen.
156
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Vankila Jooga pahuus
Ihmunen on väkivalta rikosta tuomitti voi vahingouttaa vaikka silitysraudalla .
silittää jalkoja silitys raudalla.
Madetoja tanssi Kärsämi , sivellään jalkoha oulu joiga selvennys Vankila silitys rauta pahuus

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Keskustelin juuri psykologin kanssa kundalini-heräämisestä, koska aihe on kiinnostanut minua jo melko pitkään. En tiennytkään, että siihen liittyy sekin vaara, että vanha tietoisuus/minä voi lakata olemasta ja uusi tietoisuus/minä syntyy. Hän kertoi tapauksesta, jossa henkilö oli todennäköisesti kokenut äärimmäisen heräämisen, tai sitten prosessi oli mennyt pahasti pieleen. Kyseinen henkilö ei tiennyt kuka on, missä on, miksi on, ei osannut kommunikoida kielellä jne., koska kaikki mieleen tai aivoihin tallentuneet tiedot, opit, kokemukset yms. oli joko kadonneet tai sitten menettäneet yhteyden uuteen tietoisuuteen. Ei mitään muistikuvia itsestä, elämästä, kodista, perheestä jne. Hän käytännössä syntyi uutena ihmisenä sinä hetkenä.

Tämän keskustelun jälkeen kiinnostukseni kundaliniin ja muihin vastaaviin asioihin lopahti siihen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu