Keskustelin juuri psykologin kanssa kundalini-heräämisestä, koska aihe on kiinnostanut minua jo melko pitkään. En tiennytkään, että siihen liittyy sekin vaara, että vanha tietoisuus/minä voi lakata olemasta ja uusi tietoisuus/minä syntyy. Hän kertoi tapauksesta, jossa henkilö oli todennäköisesti kokenut äärimmäisen heräämisen, tai sitten prosessi oli mennyt pahasti pieleen. Kyseinen henkilö ei tiennyt kuka on, missä on, miksi on, ei osannut kommunikoida kielellä jne., koska kaikki mieleen tai aivoihin tallentuneet tiedot, opit, kokemukset yms. oli joko kadonneet tai sitten menettäneet yhteyden uuteen tietoisuuteen. Ei mitään muistikuvia itsestä, elämästä, kodista, perheestä jne. Hän käytännössä syntyi uutena ihmisenä sinä hetkenä.
Tämän keskustelun jälkeen kiinnostukseni kundaliniin ja muihin vastaaviin asioihin lopahti siihen.
Kundalini-kuoIema
Anonyymi-ap
1
55
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Vankila Jooga pahuus
Ihmunen on väkivalta rikosta tuomitti voi vahingouttaa vaikka silitysraudalla .
silittää jalkoja silitys raudalla.
Madetoja tanssi Kärsämi , sivellään jalkoha oulu joiga selvennys Vankila silitys rauta pahuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7082115Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3641144- 74980
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö159896Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65646- 46634
- 32614
- 88587
- 32580
- 37530