Ulkonäkösi plus elämäs niin ei kiitos. Ja onneks voin valita kenen kaa oon tekemisis.
Hyi en voi sietää Sua millään lailla.
14
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nii ja oli naiselle!
- Anonyymi00002
Niin se ymmärtääkseni on jokainen meistä itse valitsee seuransa jossa aikaansa viettää töissä se ei ole vaan mahdollista helpompaa kun opettelee sellaise neutraalin tavan hoitaa päivä pulkkaan (on olevinaan kuuntelevinaan jos on aihe joka ei edes suuremmin kiinnosta itseä tai puhuja on ihminen joka on itselle merkityksetön)
- Anonyymi00003
Mitä elämässäni ja ulkonäössä on vikaa?
- Anonyymi00004
Suurin osa ei voi valita kollegoitaan ja toden totta ei minuakaan kiinnosta heidän seuransa, jotka täällä hakeutuvat seuraani. Minkäs teet. Muutto lienee fiksuin ratkaisu ellei halua olla tekemisissä näiden alasvetäjien kanssa.
- Anonyymi00005
Lapsuuden paikkakunnalle en tosin suostu muuttamaan enkä Myyrmäkeen.
- Anonyymi00006
Tykkään molemista ulkonäöstäni ja elämästäni. Kyllä valitsen todella tarkkaan ketä siinä on.
- Anonyymi00007
Senkun valitset, ei se meitä muita haittaa ollenkaan!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Senkun valitset, ei se meitä muita haittaa ollenkaan!
Miksi haittasi. Outoa jos haittasi jotenki.Pidän ihmisistä jolla suhteellisuudentaju kunnossa.
- Anonyymi00009
Joku katkera Purjohannele käyny oman elin-piirinsä ulkopuolella"toteamusmatkalla"?
- Anonyymi00010
Elinpiirinsä? 😂😂😂 Ottaen huomioon kuinka helppoa matkustaminen on ei ole olemassa määriteltyjä elinpiirejä joiden sisällä pitäisi pysytellä.
- Anonyymi00011
Olet ihme jankuttaja!
- Anonyymi00013
Jankuttaja maalittaa miehenä esiintyen S:sää.
- Anonyymi00012
Oot selvästi trolli joten ei paljoa liikuta.
Koko palsta täynnä taas trollauksia ja helppo tunnistaa samasta tyylistä
❤️🔥 - Anonyymi00014
Se on oikein kiva kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122162Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois861546Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016