Mua itkettää, mua ahdistaa ja murehdin, mua kukaan ei pysty auttaa, eikä kuuntelee. Olis paljon purettavaa mielessä, mutta minne?😭
Ei helppoo tälläkään
17
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tilanne mahdoton.💔
- Anonyymi00002
No pura vaan. Eikös tämmöinen anonyymi paikka ole hyvä juuri sellaiseen?
- Anonyymi00004
Jotenkin liian henkilökohtaista
- Anonyymi00015
Oot se sinäki aikamoinen sankari. Sivusta
- Anonyymi00005
Valitettavasti en voi auttaa sinua koska epäilen, että olet se häirikkö joka pilasi elämääni todella kauan! Älä enää koskaan yritä lähestyä minua!
- Anonyymi00008
Mielestäni en ole pilannut kenenkään elämää, mistä niin päättelet
- Anonyymi00016
Joo mää kans varmaa väännän ne solmuun emt
- Anonyymi00007
Sama juttu. Mut ystävällinen neuvo pääset vähemmällä kun et ainakaa tänne pura tuntojasi. Nää on hirviötä täällä.
- Anonyymi00009
Okei. Minnehän sitten vois ottaa yhteyttä
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Okei. Minnehän sitten vois ottaa yhteyttä
Varmaan joku vauva.fi mieli.ry yms. Parempaan en oikein muuta keksi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nii, ne on yhtä tyhjän kanssa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Harmi. En voi auttaa jos olen samassa tilanteessa. Ei minuakaan kukaan auta. Pärjäile.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Harmi. En voi auttaa jos olen samassa tilanteessa. Ei minuakaan kukaan auta. Pärjäile.
Juu okei, pärjäillään
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ookko aloittajaäijä kokeillu siipiäs näillä saiteilla? Niille et pärjää
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Määki kuuntelen niitä setämies pod casteja mieluummin
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne. Vertaistuki voi olla hyvä voimavara, mutta joskus voi olla tarpeen keskustella myös ammattilaisen kanssa. Keskustelu vertaisen tai ammattilaisen kanssa voi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia.
Ohessa tiedoksi matalan kynnyksen auttavia tahoja:
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.fi/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken elämän kriisitilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Keskusteluapu kirjoittaen palvelusta https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Lisäksi ma- to klo 15–21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta. https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-kriisichat
Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinetin etusivun Ajankohtaiset chatit kohdasta näkee mitä on käynnissä ja mitä seuraavaksi tulossa.
Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin MIELI Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi00014
Määki ostin gubbe väärää suklaata byää. T
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o964662Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.931994"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1661806Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol431424Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2651238Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito741064Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78922Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh281882Oot mun sielunpuolikas
Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩❤️👩❤️44822Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos
Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.28773