Ei helppoo tälläkään

Anonyymi-ap

Mua itkettää, mua ahdistaa ja murehdin, mua kukaan ei pysty auttaa, eikä kuuntelee. Olis paljon purettavaa mielessä, mutta minne?😭

17

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tilanne mahdoton.💔

• Anonyymi00002

No pura vaan. Eikös tämmöinen anonyymi paikka ole hyvä juuri sellaiseen?

• Anonyymi00004

Jotenkin liian henkilökohtaista

• Anonyymi00015

Oot se sinäki aikamoinen sankari. Sivusta

• Anonyymi00005

Valitettavasti en voi auttaa sinua koska epäilen, että olet se häirikkö joka pilasi elämääni todella kauan! Älä enää koskaan yritä lähestyä minua!

• Anonyymi00008

Mielestäni en ole pilannut kenenkään elämää, mistä niin päättelet

• Anonyymi00016

Joo mää kans varmaa väännän ne solmuun emt

• Anonyymi00007

Sama juttu. Mut ystävällinen neuvo pääset vähemmällä kun et ainakaa tänne pura tuntojasi. Nää on hirviötä täällä.

• Anonyymi00009

Okei. Minnehän sitten vois ottaa yhteyttä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Okei. Minnehän sitten vois ottaa yhteyttä

Varmaan joku vauva.fi mieli.ry yms. Parempaan en oikein muuta keksi.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nii, ne on yhtä tyhjän kanssa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Harmi. En voi auttaa jos olen samassa tilanteessa. Ei minuakaan kukaan auta. Pärjäile.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Harmi. En voi auttaa jos olen samassa tilanteessa. Ei minuakaan kukaan auta. Pärjäile.

Juu okei, pärjäillään

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ookko aloittajaäijä kokeillu siipiäs näillä saiteilla? Niille et pärjää

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Määki kuuntelen niitä setämies pod casteja mieluummin

• Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne. Vertaistuki voi olla hyvä voimavara, mutta joskus voi olla tarpeen keskustella myös ammattilaisen kanssa. Keskustelu vertaisen tai ammattilaisen kanssa voi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia.

Ohessa tiedoksi matalan kynnyksen auttavia tahoja:

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.fi/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken elämän kriisitilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Keskusteluapu kirjoittaen palvelusta https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Lisäksi ma- to klo 15–21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta. https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-kriisichat

Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinetin etusivun Ajankohtaiset chatit kohdasta näkee mitä on käynnissä ja mitä seuraavaksi tulossa.

Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin MIELI Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi00014

Määki ostin gubbe väärää suklaata byää. T

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      96
      4662
    2. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      93
      1994
    3. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      166
      1806
    4. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      43
      1424
    5. Talousasiantuntija sanoo säästämisestä

" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine
      Sinkut
      265
      1238
    6. Lieksa tukee kuntoutumista reilusti

Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito
      Lieksa
      74
      1064
    7. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      78
      922
    8. Nato on käytännössä kuollut!

Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh
      NATO
      281
      882
    9. Oot mun sielunpuolikas

Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩‍❤️‍👩❤️
      Ikävä
      44
      822
    10. Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos

Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.
      Ähtäri
      28
      773
    Aihe