Emme voi asettua Jumalaa vastaan

Anonyymi-ap

Ei Jumala hylkää omaisuuskansaansa Israelia, mutta Hän hylkää meidät, jos asetumme omaisuuskansaa vastaan. Minne menet Suomen Siion? Jopa kirkossa kirotaan Israelia nykyään. Vedämme tuomiota päällemme. Suomen talousvaikeudet johtuvat nekin siitä, että olemme vihastuttaneet Herran Israel-vastaisuudellamme.

41

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tiesitkö että enkeleistä paras ryhtyi vastustamaan jumalaa? Tämä paras luotu enkeli, hänestä tuli myöhemmin saatana. Lucifer.

      Katolisen opin mukaan tämä enkeli vastusti jumalaa siitäkin huolimatta että hän häviäisi taistelun.

      Suomea vaivaa aivan eri asiat.

    • Anonyymi00002

      Voihan sitä tuollaisella ajatuksellakin heijata itseään. Turhaan mitään profetioita kylvät. Totuus tulee vastaan kyllä ajan kuluessa.

      • Anonyymi00003

        Tuo on kristinuskon oma oppi.


    • Anonyymi00004

      Käskikö Jeesus tappamaan lapsia ja naisia?

      • Anonyymi00005

        Vanhassa Testamentissa Jumala käskee kansaansa vihkimään Jumalan viholliset tuhon omiksi. Raamatussa on sotia, jotka ovat Jumalan sotia, pyhiä sotia. Tänäkin päivänä koko maailma on elävän Jumalan tuomiovallan alla.


    • Uskontosi on omituinen sen vuoksi, että se tuntuu suosivan tappamista ja hyökkäyssotia. Mihin moinen mahtaa perustua? Itse olen lukenut esim. Raamatusta sellaisia kohtia, joissa sanotaan, että "älä tapa" tai että, "se joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu". Ovatko nämä opetukset ihan yhtä tyhjän kanssa?

      Käskeekö se sinun uskontosi valtaamaan vain lisää maata vääräuskoisilta ja tuhoamaan heitä surutta? Tämä sinun valittu kansasi toimii nyt samalla tavalla kuin se kansa, joka lähes sata vuotta sitten vainosi juutalaisia. Niinkö se jumalasi käskee toimia?

      • Anonyymi00006

        "Raamattu ei voi raueta tyhjiin", Vapahtajamme itse on sanonut. Vanhan Testamentin lupaukset Aabrahamin jälkeläisille, Israelin kansalle, eivät voi raueta tyhjiin. Yksi asia on varma: Jumala on aina Israelin puolella. Ei Hän voi unohtaa omia lupauksiaan, omaa valaansa kansallensa Israelille.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        "Raamattu ei voi raueta tyhjiin", Vapahtajamme itse on sanonut. Vanhan Testamentin lupaukset Aabrahamin jälkeläisille, Israelin kansalle, eivät voi raueta tyhjiin. Yksi asia on varma: Jumala on aina Israelin puolella. Ei Hän voi unohtaa omia lupauksiaan, omaa valaansa kansallensa Israelille.

        Jumala siis hyväksyy Israelin tekemän kansamurhan?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jumala siis hyväksyy Israelin tekemän kansamurhan?

        Israel ei tee kansanmurhaa.


    • PasiToivonen5

      >>Raamatussa on sotia, jotka ovat Jumalan sotia, pyhiä sotia. Tänäkin päivänä koko maailma on elävän Jumalan tuomiovallan alla.>>

      Putinin sota on Pyhä Sota.

      😊 😊 😊 😊 😊

    • Anonyymi00008

      TV7 on kamala hihhulikanava. Siellä puolustellan Israelin oikeutta murhamaaiseen,

      • Anonyymi00010

        Silti et ole vieläkään löytänyt tuollaisesta edes yhtä esimerkkiä. Mitä se omasta mielestäsi kertoo sinusta itsestäsi?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Silti et ole vieläkään löytänyt tuollaisesta edes yhtä esimerkkiä. Mitä se omasta mielestäsi kertoo sinusta itsestäsi?

        Häh? Juuri TV7 ohjelma on esimerkki. Helluntalaishihhulit puolustavat Israelin tekemää kansanmurhaa. Vai sairaat ihmiset eivät tätä näe.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Häh? Juuri TV7 ohjelma on esimerkki. Helluntalaishihhulit puolustavat Israelin tekemää kansanmurhaa. Vai sairaat ihmiset eivät tätä näe.

        Et vieläkään löytänyt sellaista TV7:lta.

        Et vieläkään kertonut, mitä tämä valehtelu omasta mielestäsi kertoo sinusta itsestäsi.


    • Anonyymi00013

      Jeesus kaatoi rahanvaihtajain pöydätkin. Lukemalla jokainen voi sivistyä mikä on ilmotettu arvojenvaihtajien tulevaisuuden olevan.

    • Anonyymi00014

      Suomen talousvaikeudet johtuvat Israelin teoista. Nytkin esim. dieselissä on noin 1 euron Israel lisä koska Israel hyökkäsi yllätyshyökkäyksellään Iraniin. Se hyökkäsi koska tiesi ettei juuri kukaan aseta sille taaskaan sanktioita vaikka se tekisi mitä rikoksia.

      Minun, kristityn Jumala ei todellakaan ole juutalaisten Israelin valtioterroria tukeva piru niin kuin tuntuu olevan näillä päiveillä ja sareilla. Kaikki Israelia tukevat ovat asettaneet pirun johtajakseen Jumalan sijaan.

      • Anonyymi00015

        Suomen talousvaikeudet eivät johdu Israelin teoista.

        Mikäli tarkoitat Israelin ja USA:n vastaiskua 28.2.2026 Iraniin, on dieselin keskihinta noussut sen jälkeen 0,28 €/litra (helmikuun lopusta maaliskuun loppuun). Nyt dieselin hinta todennäköisesti lähtee laskuun.

        Mitä tarkoitat "yllätyshyökkäyksellä Iraniin"? Kuka oli yllättynyt?

        Iran on käynyt hyökkäyssotaa Israelia vastaan 7.10.2023 alkaen.

        Nyt kun Israel sitten löi takaisin, demonisoit juutalaisia, Israelia ja kristittyjen Jumalaa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Suomen talousvaikeudet eivät johdu Israelin teoista.

        Mikäli tarkoitat Israelin ja USA:n vastaiskua 28.2.2026 Iraniin, on dieselin keskihinta noussut sen jälkeen 0,28 €/litra (helmikuun lopusta maaliskuun loppuun). Nyt dieselin hinta todennäköisesti lähtee laskuun.

        Mitä tarkoitat "yllätyshyökkäyksellä Iraniin"? Kuka oli yllättynyt?

        Iran on käynyt hyökkäyssotaa Israelia vastaan 7.10.2023 alkaen.

        Nyt kun Israel sitten löi takaisin, demonisoit juutalaisia, Israelia ja kristittyjen Jumalaa.

        Israelin Irakiin aloittama hyökkäys k'y kalliiksi Suomen taloudelle.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Israelin Irakiin aloittama hyökkäys k'y kalliiksi Suomen taloudelle.

        Israel ei ole hyökännyt Irakia vastaan ainakaan vuosikymmeniin.


    • Anonyymi00016

      No juupati juu.Annetaan Israelin rauhassa raiskata,kiduttaa,tappaa ja tuhota.Kerta se on Raamatun oppien mukaan että Israel saa tehdä mitä lystää.Saatanallista menoa.

    • Anonyymi00027

      Kuka sanoi, joka miekkaan tarttuu se miekkaan sortuu?

      • Anonyymi00029

        Näin näyttää käyvän Hamasille ja Hizbollahille.


    • Anonyymi00028

      Israel joka edustaa Saatanaa maailmassa on tuomittava ja eristettävä kaikesta sivistyneestä maailmasta. Kristillisdemokraatit edustavat meillä tuota saatanan valtakunta ja kokevat ennätystappion tulevissa vaaleissa yhdessä persujen kanssa.

      • Anonyymi00030

        Oletpa sinä hihhuli. Puhut jatkuvasti tuosta uskostasi tuohon lempihahmoosi.

        Et pystynyt tälläkään kerralla yhdistämään Israelia tuohon uskosi kohteeseen.

        KD edustaa Suomessa äänestäjiään, ei mitään Suomen ulkopuolista valtiota.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Oletpa sinä hihhuli. Puhut jatkuvasti tuosta uskostasi tuohon lempihahmoosi.

        Et pystynyt tälläkään kerralla yhdistämään Israelia tuohon uskosi kohteeseen.

        KD edustaa Suomessa äänestäjiään, ei mitään Suomen ulkopuolista valtiota.

        KD edustaa siis Israelia, joka kyllä on ulkopuolinen valtio.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        KD edustaa siis Israelia, joka kyllä on ulkopuolinen valtio.

        Päättelykykysi ei ole kovin hyvä.


    • Anonyymi00031

      Terrorismi, energiagriisi ja hullujen päämiesten sotien juurisyyt on vanhassa testamentissä. Ilman tuota kirottua kirjaa maailma olisi järjellä ja tieteellä hallittuna oikea paratiisi. Jeesuksen aloittama kehitys voisi jalostua Pohjoimaiaen hyvinvointivaltion kaltaiseksi onnelaksi. Pitäisi keskittyä siihen ettei taivasta ole olemassa vaan se on maanpäällä jokaisen pään sisällä.

      • Anonyymi00037

        Mielenkiintoinen ajatus muista uskonnoista kuin juutalaisuudesta ja kristinuskosta. Kuinka olet päätynyt tuollaiseen ajatukseen?


    • Anonyymi00034

      Jumala voi ilmoittaa mielipiteensä asiasta vaikkapa tiedotustilaisuudessa, ettei tarvitse kenenkään pöyhiä homeisia papyryksiä.

      • Anonyymi00035

        Kannattaa muistta, että Päivi Räsänen on Jumalan yläpuolella.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Kannattaa muistta, että Päivi Räsänen on Jumalan yläpuolella.

        Olet melkoinen hihhuli.

        Kuinka olet päätynyt tuollaiseen ajatukseen?


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Olet melkoinen hihhuli.

        Kuinka olet päätynyt tuollaiseen ajatukseen?

        Päivi on ilmoittanut tuomitsevansa kaikki hänen mielestä poikkeavat.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Päivi on ilmoittanut tuomitsevansa kaikki hänen mielestä poikkeavat.

        Se sinun Päivisi ei ole sinulle hyvää seuraa. Ota jo häneen etäisyyttä.

        Päivi Räsänen sen sijaan ei ole sanonut eikä kirjoittanut mitään tuollaista, mutta teillä vihavasemmistossahan on tunnetusti kuvitelma siitä, että pystyisitte lukemaan ihmisten ajatuksia.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Se sinun Päivisi ei ole sinulle hyvää seuraa. Ota jo häneen etäisyyttä.

        Päivi Räsänen sen sijaan ei ole sanonut eikä kirjoittanut mitään tuollaista, mutta teillä vihavasemmistossahan on tunnetusti kuvitelma siitä, että pystyisitte lukemaan ihmisten ajatuksia.

        Päivi Räsänen on juuri tuollaista väittänyt sairaassa toiminnassaan.

        Raamatun mukaan ihmisen ei pidä tuomita vaan rakastaa lähimmäsiään. Päivi ei tunne Raamattua.


    • Anonyymi00036

      Kuninkaiden kirja 22:21-23

      Silloin eräs henki astui esiin ja seisoi Herran edessä sanoen: "Minä viekoittelen hänet." Herra kysyi häneltä: "Millä keinoin?" Hän vastasi: "Minä menen ulos ja olen valheen henki kaikkien hänen profeettojensa suussa." Hän sanoi: "Sinun on viekoiteltava hänet, ja sinä onnistut; mene ulos ja tee niin." Nyt siis, katso, Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden profeettojesi suuhun; Herra on ennustanut sinulle onnettomuutta."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe