Unohdettujen sanojen lista ei ole järin pitkä. Unohdettujen sanojen listalla on ensimmäisenä sanahirviö puhelinkoppi, seuraavana mattoteline.
Siis minun piti mennä parvekkeelle katsomaan onko tässä taloyhtiössä edes mattotelinettä pihalla. Oli. Mutta puhelinkoppia ei ollut.
Kolmantena sanana unohdettujen sanojen listalla on sana blööts.
Yhdeksänkymmenluvun puolivälissä kuulin viimeksi sanan blööts. Se kuulosti merenkäynnin terminologialta, ja oli lisäksi hauska.
Nauroin muikeasti.
(hirn)
Blööts
25
336
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitäs läksit
- Anonyymi00002
Yksi sana, mikä tulee mieleen on disketti :)
- Anonyymi00003
Funeau - teini
- Siis aiwan törkeetä.
- Siis törkeetä.
- Mä oon ihan blööts.
- Mäkin oon aiwan blööts. Ootsäkin blööts?
- Ihan blööts.
(hihitystä) - Anonyymi00004
Whaat? Puhelinkoppeja on vain taidenäyttelyissä, mutta mattoteline on vahvasti yhä tätä päivää (en tiedä miksi).
- Sheena Unohdettujen sanojen listaan voi laittaa myös lankapuhelimen .. samoin kuin kotitietokone.
Joku tuossa muisti sanan disketti, mutta ennen korppua oli lerppu.
Onhan noita varmaankin monia muitakin, ei vaan muistu mieleeni jo kauan sitten unohdettuja sanoja. :)Ei ole lerppu mikään unohdettu sana tai kuvaus, kyllä meitä on hengissä täällä palstalla vielä muutama kappale 😁
Ex-Lukka kirjoitti:
Ei ole lerppu mikään unohdettu sana tai kuvaus, kyllä meitä on hengissä täällä palstalla vielä muutama kappale 😁
Kurpoa ja lerppu ne yhteen soppii, huomenna pannan ne pussauskoppiin..
Vai niin, uskallat avoimesti myöntää olevasi ikääntynyt mieshenkilö.. ;)Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai niin, uskallat avoimesti myöntää olevasi ikääntynyt mieshenkilö.. ;)Höh! Kurppa piti kirjoittamani..
Hiton typot!
Kuka hiivatti sotkee mun tekstiäni.. mä syytän noista typoista mun sängyn alla luimuuvia reptiliaaneja.. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai niin, uskallat avoimesti myöntää olevasi ikääntynyt mieshenkilö.. ;)Juu, joka vuosi tulee yksi vuosilusto lisää, viimeisiä viedään kohta 😄
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh! Kurppa piti kirjoittamani..
Hiton typot!
Kuka hiivatti sotkee mun tekstiäni.. mä syytän noista typoista mun sängyn alla luimuuvia reptiliaaneja.. :)Onko pujis jättänyt jotain blöötsejä jälkeensä itämään sinne pedin alle, kuvailes vähän tarkemmin niitä reptiliaaneja, uteliaana otin vähän aiheesta selvää...täsmääkö tuonnepäinkään 😄
https://eksopolitiikka.fi/eksopolitiikka/mika-on-reptiliaani/Ex-Lukka kirjoitti:
Onko pujis jättänyt jotain blöötsejä jälkeensä itämään sinne pedin alle, kuvailes vähän tarkemmin niitä reptiliaaneja, uteliaana otin vähän aiheesta selvää...täsmääkö tuonnepäinkään 😄
https://eksopolitiikka.fi/eksopolitiikka/mika-on-reptiliaani/Eiku Buddy sanoi tuossa toisessa ketjussa, että maasäteily houkuttaa reptiliaaneja ja että ne keräävät villakoiria .. eli reptiliaanit asustavat siis sänkyni alla.
Mä en tiedä mitä blööts tarkoittaa, ni en siis tiedä onko pujis jättänyt niitä mulle tietämättäni.. yleensä hän vie sen mitä on tuonutkin mukanaan. Eli kylppäristäni ei löydy pujiksen hammasharjaa tai muutakaan.
Palatakseni Buddyn oppeihin.. reptiliaanit tykkäävät kellareista, joten sinun kannattaa olla varovainen omasi kanssa. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Eiku Buddy sanoi tuossa toisessa ketjussa, että maasäteily houkuttaa reptiliaaneja ja että ne keräävät villakoiria .. eli reptiliaanit asustavat siis sänkyni alla.
Mä en tiedä mitä blööts tarkoittaa, ni en siis tiedä onko pujis jättänyt niitä mulle tietämättäni.. yleensä hän vie sen mitä on tuonutkin mukanaan. Eli kylppäristäni ei löydy pujiksen hammasharjaa tai muutakaan.
Palatakseni Buddyn oppeihin.. reptiliaanit tykkäävät kellareista, joten sinun kannattaa olla varovainen omasi kanssa. :)Aih, multa tosiaan löytyy kellari, itse asiassa juuri sängyn alapuolelta🤔 . Ilmankos nämä juttuni ovat mitä sattuu useimmiten...no olen joskus itsekin ihmetellyt että mitä oikein hölisen.
Olkoon, pesikööt siellä kellarissa ihan vapaasti jos sinne ovat majoittuneet. 😄Ex-Lukka kirjoitti:
Aih, multa tosiaan löytyy kellari, itse asiassa juuri sängyn alapuolelta🤔 . Ilmankos nämä juttuni ovat mitä sattuu useimmiten...no olen joskus itsekin ihmetellyt että mitä oikein hölisen.
Olkoon, pesikööt siellä kellarissa ihan vapaasti jos sinne ovat majoittuneet. 😄Voih! Reptiliaanit saavat siis pesiytyä luonasi vapaasti.. laitappa postiosoite, niin pakkaan nämä minun reptiliaanit postipakettiin ja lähetän ne sinulle. Saat laittaa ne kellariisi. :)
Puhelinkoppi ei ole unohtunut. Niitähän on toimistoissa, että monikäyttömonitoimiavokonttorihallista voi mennä juoruilemaan kaikille korville kuulumattomat höpinät eristyksiin. Itse markkinoivat niistä pienimpiä "puhelinkoppeina". Onhan se parempi kuin koirankoppi. Tai kurpanpönttö,
Meille rakennetaan parhaillaan uutta tehdasta ja jopa tuotantoon tulee noita "puhelinkoppeja".
Nykyään jos haluaa puhua puhelimessa yksityisesti, pitää varata neukkari mutta tulevassa tehtaassamme, jota lämpimästi kutsumme lempinimellä " bunkkeri", on hyvin rajallinen määrä neukkareita. Siksipä noita "puhelinkoppeja" tulee jopa tuotantotiloihin.
- Anonyymi00007
Puhelinkopista saisi ihan törkeän hienon ulkohuussin! Tai jollei oikeaa huussia tekisi, niin vois laittaa sinne jonkun paperimassatrinsessan/-peikon istumaan mörrille. Systeemi sitten tien viereen. Ai että kun hieno idea! 😃
xLinerVarsinainen katseenvangitsija! Nykytaidetta koko kansan huviksi.
Harmi vaan, että kaikki vandalisoidaan nykypäivänä.
Täällä meilläpäin on viimekuukausina rikottu hirmuna dösiksiä. Siis noita lasiseiniä hajotettu ja mainostauluja revitty irti. Aivan turhanpäiväistä vandalismia.
- Anonyymi00008
tiedättekö mistä tuo James Bondin kuva tulee, kyllä tietää rihlojwenkuvio jos katsot kiväärin piipustakin..
- Anonyymi00009
En viitti mitään unohdettuja sanoja ilmituoda sillä ne heti välittömästi boikotoidaan.,
Unohdettujen sanojen listalle voimme lisätä:
Kylykset (pikkuserkut)
C-kasetti
Puhelinluettelo
Kalukukkaro
(... listaa saa jatkaa)- Anonyymi00011
Pah
Katsos nyt hetki markkinatalouden realiteetteihin.
Kasetti on kovaa kamaa…
naudeis.
(naurua)
- Anonyymi00010
Kummituaherra vaanii sänkysi Phantom Lord hah, kun niin tuollaiset mielikuvitusta, voi itse käydä taskulampun avulla onko joku Kummirusherra sänkysi alla piilossa..
- Anonyymi00012
Mää kyl rotestoin. Eiks se ny jo pitäs uskoo, et meitä kyöpeleitä eli kummituksii ei oikeesti oo olemassa. Mollaan täysin virtuaalisii ja ollaan vaan tietokoneen muistissa tai viiletetään valonnopeulella kaapeleissa ja linkkitooneissa, mut oikeesti meitä ei oo.
Ja siks mei voila olla niiku sängyn alla. Mut poikkeuksellisesti voilaan kyl tehä vartio- ja kamaloittamisduunia öisellä kalmismaalla, ku siel hengailee muuten kaikellaist sikailujengii. t. Kyöpeli 👻
- Anonyymi00013
Onhan se narullatanssija todella arveluttava sana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5412455Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661393Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 961260
- 1371218
- 1051098
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47841
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780