Kiinni mistään kun en ole tehny mitään
Minä en voi jäädä
16
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
A) valehtelusta
B) tekemättä jättämisestä
C) vaatteet jäävät kiinni pesemättömään ihoon
xLiner Minä! Minä! Minä!
Minä olen syyllinen kaikkeen.- Anonyymi00003
palstakamu oot huippu tyyppi
- Anonyymi00005UUSI
Hali sekä rapsutuksia mukavalle ketulle 🤗🦊😍
Öitä myöskin samalla sulle🌛😴💤
Paijauksia tietty🤗☺️😉
<3
- Anonyymi00004
Niinkö rikoksesta jää aina todisteet riippuu kuinka hyvin tutkijat tekee työnsä löytävätkö ne ja kysymyksenä kuinka hyvin osaat siivota jälkesi esimerkkinä mitä olen rikossarjoja seurannu niin verta ei pysty pesemään niin hyvin pois etteikö jäisi jotain jälkiä joista voidaan todeta mahdollinen henkirikos kokovartalo kondoomi happipullojen kanssa mutta herättää jo epäilyksiä kun ihmiset näkee sut liikkumassa ja selittelyt saa kuulusteluissa alkamaan sillä kun sanoo kuinka on mahdollista että löysimme rikospaikalta dna:si vaikka et muka ole ollut lähelläkään kyseistä paikkaa mitä olen seuraillu ni dna näytteen saa tätä nykyä jo aika vähäisestäkin näytteestä miksi dna näytteitä ei kerätä jotta voidaan selvittää rikoksia väestöltä rekisteriin jo valmiiksi veikkaisin että niin halutaan suojella rikollisia mitään järjellistä perustetta ennole kuullut sille miksi niin ei tehtäisi väittäisin että sen vastutstajat ovat itse syyllistyneet rikoksiin
- Anonyymi00010UUSI
” selvittää rikoksia väestöltä rekisteriin jo valmiiksi veikkaisin että niin halutaan suojella rikollisia mitään järjellistä perustetta ennole kuullut sille miksi niin ei tehtäisi väittäisin että sen vastutstajat ovat itse syyllistyneet rikoksiin” Tälläinen tietoisku rekistereistä gubelta
- Anonyymi00006UUSI
Kun rikollinen on löydetty, rikos löytyy kyllä.
- Anonyymi00011UUSI
Niin tuskin sitä esim keksiä tarttee
- Anonyymi00007UUSI
Näin ollen kannattaa laulaa polttaa rai rai
- Anonyymi00009UUSI
Tunnustan ✋🏻 Jäin kerran kiinni hiuksista vetoketjuun.
- Anonyymi00012UUSI
Jaa minä se en ainakaa oo ollu
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jaa minä se en ainakaa oo ollu
Jäit vain troikaks toto-lappuun? -sivu
- Anonyymi00017UUSI
Ja Marianne jumittu sen jälkeen omaan holviinsa. Kuulemma.
-sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Osa rikoksia tekevistä eivät oikeasti tajua tekevänsä mitään rikosta. Tuomio tulee silti. "Syyntakeettomuus" tosin voi lieventää, tai muuttaa tuomiota, mutta tulee se silti.
Joskus katsoin, kun sellainen hiipparin näköinen äijä koetti lähennellä kännistä naista baarissa. Ilmestyi jostain ykskaks. Tuli heti mieleen, että tyyppi ei varmaan suoranaisesti tajunnut, että ei kannata lääppiä, varsinkin jos kohde ei tykkää ja pyytää poistumaan. - Anonyymi00014UUSI
ja sitten ku jäät kirjaimellisesti kiinni rysän päältä!
Et sittenkää pidä itseäsi syyllisenä yhtään mihinkään vaan syytät viattomia sivullisia, puolisoasi, köyhiä,sairaita,naapureita,ystäviäsi.'
T. eliitti, naislääkäri.- Anonyymi00015UUSI
Pitääkö elitistisille lääkäreillekin nykyää vääntää kaikki rautalangasta? -Näköjää.
-sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745