Minä en voi jäädä

Anonyymi-ap

Kiinni mistään kun en ole tehny mitään

16

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

A) valehtelusta
      B) tekemättä jättämisestä
      C) vaatteet jäävät kiinni pesemättömään ihoon

xLiner

• Minä! Minä! Minä!

Minä olen syyllinen kaikkeen.

• Anonyymi00003

palstakamu oot huippu tyyppi

• Anonyymi00005
        UUSI

Hali sekä rapsutuksia mukavalle ketulle 🤗🦊😍
        Öitä myöskin samalla sulle🌛😴💤
        Paijauksia tietty🤗☺️😉

<3

• Anonyymi00004

Niinkö rikoksesta jää aina todisteet riippuu kuinka hyvin tutkijat tekee työnsä löytävätkö ne ja kysymyksenä kuinka hyvin osaat siivota jälkesi esimerkkinä mitä olen rikossarjoja seurannu niin verta ei pysty pesemään niin hyvin pois etteikö jäisi jotain jälkiä joista voidaan todeta mahdollinen henkirikos kokovartalo kondoomi happipullojen kanssa mutta herättää jo epäilyksiä kun ihmiset näkee sut liikkumassa ja selittelyt saa kuulusteluissa alkamaan sillä kun sanoo kuinka on mahdollista että löysimme rikospaikalta dna:si vaikka et muka ole ollut lähelläkään kyseistä paikkaa mitä olen seuraillu ni dna näytteen saa tätä nykyä jo aika vähäisestäkin näytteestä miksi dna näytteitä ei kerätä jotta voidaan selvittää rikoksia väestöltä rekisteriin jo valmiiksi veikkaisin että niin halutaan suojella rikollisia mitään järjellistä perustetta ennole kuullut sille miksi niin ei tehtäisi väittäisin että sen vastutstajat ovat itse syyllistyneet rikoksiin

• Anonyymi00010
        UUSI

” selvittää rikoksia väestöltä rekisteriin jo valmiiksi veikkaisin että niin halutaan suojella rikollisia mitään järjellistä perustetta ennole kuullut sille miksi niin ei tehtäisi väittäisin että sen vastutstajat ovat itse syyllistyneet rikoksiin” Tälläinen tietoisku rekistereistä gubelta

• Anonyymi00006
      UUSI

Kun rikollinen on löydetty, rikos löytyy kyllä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Niin tuskin sitä esim keksiä tarttee

• Anonyymi00007
      UUSI

Näin ollen kannattaa laulaa polttaa rai rai

• Anonyymi00009
      UUSI

Tunnustan ✋🏻 Jäin kerran kiinni hiuksista vetoketjuun.

• Anonyymi00012
        UUSI

Jaa minä se en ainakaa oo ollu

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jaa minä se en ainakaa oo ollu

Jäit vain troikaks toto-lappuun? -sivu

• Anonyymi00017
        UUSI

Ja Marianne jumittu sen jälkeen omaan holviinsa. Kuulemma.
        -sivusta

• Anonyymi00013
      UUSI

Osa rikoksia tekevistä eivät oikeasti tajua tekevänsä mitään rikosta. Tuomio tulee silti. "Syyntakeettomuus" tosin voi lieventää, tai muuttaa tuomiota, mutta tulee se silti.

Joskus katsoin, kun sellainen hiipparin näköinen äijä koetti lähennellä kännistä naista baarissa. Ilmestyi jostain ykskaks. Tuli heti mieleen, että tyyppi ei varmaan suoranaisesti tajunnut, että ei kannata lääppiä, varsinkin jos kohde ei tykkää ja pyytää poistumaan.

• Anonyymi00014
      UUSI

ja sitten ku jäät kirjaimellisesti kiinni rysän päältä!
      Et sittenkää pidä itseäsi syyllisenä yhtään mihinkään vaan syytät viattomia sivullisia, puolisoasi, köyhiä,sairaita,naapureita,ystäviäsi.'
      T. eliitti, naislääkäri.

• Anonyymi00015
        UUSI

Pitääkö elitistisille lääkäreillekin nykyää vääntää kaikki rautalangasta? -Näköjää.
        -sivusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      76
      849
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe